Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Funclub opinie

Ocena na podstawie 152 opinii

2.81 / 5

  • Cena/Jakość
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.61
  • Oferta
    3.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BloCraSt / 2021-07-13 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze miałem w wakacje pojechać do Albani na obóz młodzieżowy. Wszystko spoko, git aż tu nagle w przeddzień wyjazdu anulują wyjazd. Agent przez którego kupowałem wyjazd dostał inny powód odwołania, a ja inny. Dostałem opcję by zamiast do albani to do bułgarii pojechać. Niby spoko ale już od momentu wyjazdu same problemy. 0 czegokolwiek podczas jazdy.
    - 0 filmów
    - 0 jakiegokolwiek zajęcia czasu przez kadrę
    - 0 nawet czegokolwiek o kraju do którego jadę a na innych obozach zawsze coś było mówione czy to jaka waluta, historia i ciekawostki by zająć czas w podróży...

    Do tego przerwy podczas jazdy nawet co 6 godzin co jest przesadą i nienormalne(a droga zajęła 26h)
    Po przyjeździe na miejsce do hotelu 0 organizacji. Przed hotelem z walizkami czekaliśmy około 4 godziny! Najpierw mieliśmy czekać 30minut, nic. Potem powiedzieli spoko i git jeszcze 1,5h i dostaniemy bransoletki hotelowe. Minęły 2h i dopiero sobie o nas przypomnieli. Po otrzymaniu bransoletek mieliśmy czekać następne 30minut na obiad. Potem na obiad i po obiedzie kolejne 45 minut na zakwaterowanie w końcu. Nawet nie można było cały czas opuszczać terenu hotelu więc jeśli podczas drogi skończyło ci się picie to masz problem i usychasz w pełnym słońcu.
    Następne dni to kij w odbycie chyba metrowy. Każdy z kadry ma problem o dosłownie wszystko, są niekulturalni i zachowują się jak przynajmniej jacyś królowie.
    Zmuszają do wszystkiego. Nie ważne że źle się czujesz, jesteś spalony lub chory... Masz iść na tą plażę czy tańczyć na scenie i kropka. Była sytuacja że dziewczyna fatalnie się czuła i została zmuszona by iść na zawody sportowe na plażę w pełnym słońcu!
    0 jakiegokolwiek luzu czy prawdziwej zabawy. Calusieńka kadra spięta jakby serio miała metrowego kija w odbycie.
    Najlepsze stwierdzenie: Boomerzy próbujący udawać młodzieżowych.
    Kierownik to jakiś creep jest. Wygląda jak wiecznie naćpany, kadra sama często jest pijana(nie wszyscy) a nas karci nawet za piwo(są osoby 18+ tutaj) Ogólnie jest fajnie ale tylko w momentach w których ta kadra nie próbuje wciskać swoich łap.
    ZaletyWszystko w czym kadra nie ma udziału
    WadyWszystko w czym kadra ma choćby minimalny udział
  • ~Mama / 2021-07-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja 15 letnia córka właśnie wróciła z obozu młodzieżowego w Bułgarii Słoneczny Brzeg hotel Teen Palace All Inclusive. To był horror. Wieczorami szykowanie do klubów nocnych z których większość wracała o 4 rano a niektrży o 8 prosto na śniadanie. Przed wejściem do klubu obowiązkowemu drynk alkoholowy. Na legalu mogli nabyć alkohol, papierosy, narkotyki. Tłum, obcy ludzie zaczepiali ich i częstowali drinkami. Kończyło się to tak, że moja córka z opiekunem zbierała nieprzytome dzieciaki do taksówek i wracali do holelu. Czasem trzeba było wezwać karetkę. Tak co dziennie. Potem cały dzień dogorywali w pokojach a wieczorem po kolacji znów do klubu. Opiekunka nie pozwalała córce zostawać wieczorem w holelu. Musiała iść do klubu przynajmniej do pierwszej zbiórki, na którą Nikt nie przychodził. Kolejna była o 1:30 w nocy. Bała się, zwykle siedział w łazience w klubie albo na plaży koło klubu. Nikt z kadry tych wyjść nie ogarniał. Niby zbiórki co godzina ale niewielu na nie przychodziło. Opiekunowie mięli to w nosie. Jeden z pijanuch chłopców mało co się nie utopił.
    Poza tym totalna obojętność na inne sprawy. Gdy jedna dziewczynka źle się czuła opiekunka powiedziała: co mnie to obchodzi, idż do apteki i sobie coś kup!
    Wróciła nie opalona, zestresowana, wystraszona i załamywała głos opowiadając mi o tym.
    Karldra totalnie nieodpowiedzialna, ryzykowało utratą zdrowia i życia uczestkików. Szkoda, że nie mogę wrzucić zdjęć, byłoby bardziej obrazowo. Omijajcie to biuro z daleka!
    ZaletyBrak
    WadyAlkohol, papierosy, brak opieki, życie nocne nastolatków
  • ~Lolka1234 / 2021-07-09 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKOMU NIE POLECAM TEGO BIURA!
    Przyjechaliśmy na wycieczkę do Bułgarii
    W pokojach były pająki ,rozwalona szafka, mrowisko ,wszystko rozwalone , jedzenie odgrzewane kilka razy dziennie wszystko nie dobre ,zimne , i twarde , pojechaliśmy na wycieczkę pod tytułem „ statek „ wszyscy uczestnicy się sie źle czuja wymiotują a kierownik nic z tym nie robi pomimo Że pracują z nimi przez kilka dobrych lat !
    ZaletyBrak
    Wady WSZYSTKO co możliwe
  • ~Marta / 2021-07-08 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem uczestniczka obozu młodzieżowego w Mielnie. Jestem bardzo zawiedziona. Całymi dniami siedzimy w ośrodku bez jakiegokolwiek zaangażowania kadry w zajęciu wolnego czasu. Kupując obóz biuro deklarowało codzienne wyjścia do klubów jednak podczas całego pobytu byliśmy w nim 3 razy po 2h. Zapłata za obóz wynosiła około 2000 zł z czego za klubyi musimy płacić sami. Jedzenie w naszym ośrodku jest bardzo niedobre. Zazwyczaj musimy jeść na mieście. Ośrodek oddalony jest od Mielna o 4km wiec codziennie robimy ponad 8km by zrobić zakupy lub zjeść. Jestesmy zawiedzeni i będziemy ubiegać się zwrot kosztów.
  • ~Dora / 2021-06-23 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro masakra.Obsluga klienta bezczelna i arogancka. Zmieniaja hotele jak chca. Musialam dojechac bo antenki z mojego moasta nie bylo iz za malo ludzi. Zmieniony hotel totalna ruina. Nigdy wiecej tego biura. Nie ma sie co laszczyc na cene. Gra nie warta swieczki.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe!
  • ~szczecinianka / 2021-05-31 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzy razy korzystałam z usług tego biura i było OK. Teraz, gdy proszę o zwrot przedpłaty mojej rezerwacji robią się problemy.Do czasu aż płaci wycieczkowicz. to jest bezproblemowo, ale gdy się chce zwrotu swoich pieniędzy to zaczyna się problem. Konsultantka przy telefonie niegrzeczna, a może zmęczona?Firma chce też zatrzymać dla siebie tj. pomniejszyć moją przedpłatę do zwrotu o 150 zł.Chyba jest biedny,że stosuje takie praktyki? Już nigdy nie skorzystam z tego biura jak i odradzam innym. Są mili,jak ściągają pieniądze dla siebie, ale w drugą stronę już nie są eleganccy.
  • ~Karma Puk Puk / 2020-12-23 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa przestrzegam wszystkich przed tymi złodziejami (ps jeżeli was obraziłam to świetnie z chęcią spotkam sie z wami w sądzie!!!) Nie wypłacili nam zwrotu oczywiście po potrąceniu sb kosztów blizej nam nie okreslonych znajomi również nie otrzymali należnych nam pieniędzy schemat dzialania ten sam czyli wniosek wypisany z błędami wami powinien sie zająć prokurator bando zlodzieji oddawaj nasze pieniądze!!!!!!! Wniosek wypisany poprawnie gracie na zwloke bo czas wyplat juz mija złodziejstwo i nic więcej z reszta to nie tylko moja opinia i tak pójdziecie z torbami do tego zycze zeby noga sie powinala licze ze calymi rodzinami majac na sumieniu tylu ludzi jak cos zlego się wydarzy mozecie byc pewni ze to karma zrobila do was puk puk w naszym imieniu!!!!
    ZaletyCichy zlodziej
    WadyNieuczciwa firma banda złodziei
  • ~Paulina / 2020-12-03 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu zeszłego roku miałam „przyjemność” pojechać na urlop z przyjaciółmi przez biuro FUNCLUB do Hiszpanii.

    Zacznę od tego, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, które podało nam biuro, a pod którymi byłam zobowiązana się podpisać, wyraźnie widniał zapis o tym, że zmiana hotelu może odbywać się tylko i wyłącznie za zgodą uczestnika. Pierwotnym miejscem pobytu miał być „HOTEL GOYA”. W związku z przedłużającymi się pracami remontowymi zostaliśmy poinformowani o zmianie zakwaterowania, na którą wyraziliśmy zgodę („HOTEL DON JUAN CENTER”). O kolejnej zmianie miejsca pobytu dowiedzieliśmy się na miejscu, wysiadając z autobusu. „SUN BEACH HOTEL”. Jako, że o zmianie hotelu nie zostaliśmy poinformowani przed wyjazdem, zostaliśmy pozbawieni możliwości sprawdzenia opinii o danym obiekcie – tak, jak zrobiliśmy to w przypadku dwóch poprzednich. Hotel był brudny, zagrzybiały, śmierdział. Basen to samo z miłym dodatkiem w formie rozwalonych płytek, które powodowały ryzyko uszkodzenia ciała. Ponadto jedzenie podawane w hotelu było nieświeże, odgrzewane, a woda podawana do picia wydawała się mieć smak chloru. Nie zdziwi nikogo, jeżeli powiem, że doszło do zatrucia pokarmowego u jednego z uczestników.
    W nawiązaniu do rzeczy, o których napisałam powyżej, w odpowiedzi od biura usłyszałam, że bardzo ubolewają nad zmianą hotelu, ale w sumie to co oni mogą na to poradzić. Jeżeli mowa o jedzeniu, dowiedziałam się, że kuchnia hiszpańska jest kuchnią specyficzną i widocznie mam swoje gusta.

    Idźmy dalej. Umowa gwarantowała opiekę rezydenta oraz animatorów. Animatorów w hotelu nie było, a rezydent sprawiał wrażenie osoby przypadkowej, nie mającej nic do powiedzenia i nie wyrażającej chęci pomocy w sytuacjach problematycznych, które niejednokrotnie były mu zgłaszane. Pojawił się również problem z wycieczka do Montserrat, która w opisie zawierała przejazd kolejką górską. Na miejscu okazało się, iż pomimo uiszczenia całkowitej opłaty, decyzją rezydenta przejazd nie został zrealizowany. Poniesione koszty nie zostały nam zwrócone.
    Biuro nie skomentowało zgłaszanych przez nas zachowań Rezydenta, a do wycieczki odniosło się, pisząc, że zostało to rzekomo zgłoszone.

    Wszystkie z wymienionych aspektów są podstawą do reklamacji, do której jako klient mam prawo. Podpisywałam umowę, godząc się na coś zupełnie innego. Jedyne co, po wysłaniu kilku pism i reklamacji, usłyszałam od Funclubu to to, że ubolewają i mają nadzieję, że mam wspaniałe wspomnienia i pojadę z nimi jeszcze na wakacje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Dodam jeszcze, że po kolejnych pismach usłyszałam, że w ramach dbania o pozytywny wizerunek firmy otrzymam voucher na 250 zł do wykorzystania na kolejne wyjazdy z ich biura.
    Odechciało mi się jakiegokolwiek kłócenia z biurem, gdyż nie jest to warte moich nerwów. Powiem tylko, że odradzam wakacje z Funclubem każdemu i sama nigdy więcej z ich usług nie skorzystam. Lepiej dopłacić i pojechać na urlop z biurem, które po pierwsze będzie trzymać się umowy, a po drugie, będzie miało szacunek do swoich klientów.

    Omijajcie Funclub wielkim łukiem!
  • ~Anna / 2020-10-21 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed tym pseudo biurem.Córka miała jechac do Bułgari.Mieliśmy wykupione ubezpieczenie "kup sobie spokój".Z wiadomych wzgledów odwołalismy jej pobyt w kwietniu(miała jechac w lipcu).Niestety powiedziano nam,ze pieniądze oddadza nam po upływie 180+14 dni.Ale ci OSZUŚCI powołuja sie teraz na kolejną ustwe z 1.10.2020 roku która karze pisac do UFG aby odzyskac swoje pieniadze!!!!Banda naciągaczy.A pan prezio tego biura smieje sie i wprost nam powiedział(rozmawialismy z nim osobiscie),ze na Covid zarobi jakies 3,5 miliona zlotych !!!!!Brawo nasz rzád!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Zatroskany rodzic / 2020-08-14 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Syn wrócił ze Złotych Piasków z obozu młodzieżowego 5.08.2020 na dzień dzisiejszy 24 ma pozytywny test na covid-19. Kolejny turnus już wrócił,a następny jest na miejscu. Inną rzeczą jest, że młodzież piła w pokojach alkohol, dwie dziewczyny zrobiły sobie tatuaże. Jest to młodzież nieletnia, gdzie byli wychowawcy? A biuro nie robi nic, aby chronić kolejnych obozowiczów. Zaznaczam, że wiedzą o Koronowirusie, ponieważ podawali dane do sanepidu. Zdecydowanie nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2020-07-21 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wykupiłam opcje kup sobie spokój A i tak mają mi potrafić 80 zł. Zrezygnowałam z wyjazdu córki do Hiszpanii z powodów osobistych A oni i tak wszystko pod covit pociągają i każą czekać 180 dni na zwrot gotówki. Niestety ale takim zachowaniem zniechęcają klientów. Ja już nigdy nie skorzystam z tego biura. Niestety ale jest to mało profesjonalne.
    ZaletyBrak
    WadySame .
  • ~Karolina / 2020-07-20 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę to opinię po latach bo dalej nie uporałam się psychicznie z tym jak zostałam przez to biuro potraktowana. Byłam na obozie w złotych piaskach, pierwszy wieczór wyjścia był typowo żeby poznać miasto, czasu wolnego mieliśmy wtedy około godziny. Ja miałam wtedy bardzo poważną anemię. Już ok 10 minut od rozłąki z opiekunem, zemdlałam na mieście. Byłam trzeźwa, nie piłam, nie paliłam, nic nie brałam, takie rzeczy już się wcześniej zdarzały. Cucili mnie kelnerzy z pobliskiej restauracji. Przez prawie godzinę byłam tak zamroczona że nie umiałam wstać (upadając uderzyłam się w głowę). Mój przyjaciel dzwonił do opiekunki na numer który nam podała przez cały ten czas, 0 odzewu. Spóźniliśmy się przez tą sytuację na zbiórkę, od razu powiedzieliśmy opiekunce co się stało i pokazaliśmy dziesiątki wykonanych do niej połączeń których nie odebrała. Ona stwierdziła że nikt do niej nie dzwonił, że ja kłamię i kazała mi robić karne pajacyki. Tak, po tym jak dowiedziała się że zemdlałam i zobaczyła ranę na mojej głowie. Do tego powiedziała całej grupie, że przeze mnie mają następnego dnia ograniczony czas, co sprawiło że do końca wyjazdu byłam przez wszystkich gnojona. Nigdy nie posyłajcie swoich dzieci na wyjazdy z tego biura!!
    ZaletyBrak
  • ~Krystyna / 2020-07-10 14:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Podobnie jak wielu innych klientów jestem oburzona zachowaniem firmy wobec kryzysu.Miałam jechać do Szwajcarii na początku maja, ale jak wiadomo termin był nierealny, zaproponowałam pozostawienie zaliczki na inną wycieczkę kiedy się wszystko unormuje ponieważ często wyjeżdżam i chętnie korzystam (a właściwie korzystałam ) z ofert biur podróży.Powiedziano mi,że rozmowa o innej ofercie będzie możliwa po uiszczeniu przeze mnie całkowitej opłaty za imprezę, która się nie odbędzie (!)W tej chwili sytuacja wygląda tak,że dostanę zwrot zaliczki po potrąceniu opłaty za rezygnację w terminie 180 +14 dni od czasu rezygnacji.Cóż z tego,że rezygnację złożyłam przed wejściem Spec -ustawy?Ponoć biuro już organizuje nowe wyjazdy,których czuję się sponsorem.Przykre jest to ,że biuro,które organizowało niezłe imprezy (byłam na jednej) okazało się takim nieprofesjonalizmem.Ot zwykły naciągacz. Dlatego radzę omijać to biuro, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyFajne oferty
    WadyBrak profesjonalizmu, naciągacz
  • ~Stanisław / 2020-06-05 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Porządne biuro. Byłem w Paryżu na Sylwestra i na wycieczce we Włoszech. Super kierowcy i super autokary.
  • ~Bartek / 2020-06-01 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    pomimo opłaconego kup sobie spokój nie chcieli zwrócić wpłaconych pieniędzy.zrezygnowalem długo przed ogłoszeniem spec ustawa a oni najpierw zwlekali że zwrotem a później zaczęli powoływać się na tą ustawę i kazali czekać 180 dni jednocześnie potracając 80 zł (gdzie ustawa na którą się powoływali wyraźnie mówi o zwrocie całości) dopiero interwencja instytucji papaństwowej przyspieszyła zwrot
    Zaletybrak
    Wadyprzemieszczanie cudzych pieniędzy
  • ~Jan P. / 2020-05-04 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawdziwe oblicze firmy widać w sytuacjach kryzysowych. Tak się stało w przypadku tego biura podróży. Na miesiąc przed uchwaleniem tzw. specustawy dokonaliśmy rezygnacji z wycieczki do Paryża. Najpierw Biuro określiło termin zwrotu części zaliczki na 30 dni co już było niezgodne z Ogólnymi warunkami (14 dni ) a potem powołując się na specustawę odmówiło zwrotu. Wystąpiliśmy w tej sprawie o opinię do UOKIK , który całkowicie przyznawał nam rację i radził skierować sprawę zwrotu zaliczki do Sądu, co też uczynimy. Ale biuro zlekceważyło całkowicie przesłaną opinię, w końcu instytucji rządowej.
    Epidemia minie, a wtedy usłyszymy zapewnienia FUNCLUBU jak to bardzo stara się dbać o klienta i jak bardzo im zależy na dobrej opinii. NIE DAJMY SIĘ WIĘCEJ NABIERAĆ. Firma która nie szanuje klienta, bez zgody korzysta z cudzej własności i sama sobie ustala prawa, nie zasługuje na dalsze zaufanie!
  • ~Rozczarowana / 2020-05-03 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Stanowczo przestrzegam Was przed tym biurem podróży, bo do inkasowania od nas pieniędzy byli bardzo szybcy, a do oddania bardzo niechętni.Mieliśmy zarezerwowaną wycieczkę do Włoch na 29 kwietnia, z wiadomych względów odwołaliśmy pisemnie wyjazd 29 lutego. Otrzymaliśmy odpowiedź o przyjęciu rezygnacji i decyzji zwrotu zaliczki z potrąceniem kwoty 150 zł od osoby w terminie 14 dni. Następnie przełożono termin na 30 dni. Oczywiście zwrotu nie otrzymaliśmy. Po interwencji biuro ustaliło nowy termin na 180 dni, powołując się na specustawę. Rezygnacja została zgłoszona miesiąc przed specustawą, a dwa terminy zwrotu biuro ustaliło samo przed wejściem w życie specustawy. W chwili obecnej biuro podróży nie odpowiada na żadne pisma. Czujemy się oszukani i manipulowani przez to biuro.
    ZaletyNie pojechaliśmy więc trudno powiedzieć
    WadyTragiczna obsługa posprzedażowa
  • ~Zniecierpliwiona / 2020-04-30 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać te biuro z daleka. Wykupiłam ubezpieczenie "kup sobie spokój" i zrezygnowałam z wyjazdu jeszcze przed ustawą o covid. Nie chcą oddać pieniędzy, chociaż jest to niezgodne z prawem!!!! Nie polecam, szkoda czasu i pieniędzy!
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi, nie miła obsługa
  • ~sek / 2020-04-10 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    zrezygnowałem z wycieczki do Włoch pomimo wykupienia "kup sobie spokój" nie chcą oddać wpłaconej zaliczki. Zrezygnowałem 4 marca przed tzw. spec ustawą odpisują w koło to samo, że ustawa działa wstecz i mają 180 dni.Za pół roku to po tej firmie śladu może nie być. A przecież moje pieniądze są u nich na koncie.
  • ~ana / 2020-01-31 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam podroze z tym biurem.Problemy zaczely sie jeszcze przed wyjazdem.Mianowicie kilkukrotnie bylo zmieniane miejsce i godzina odjazdu.W autobusie wykupione miejsca,pani ma zaznaczone które ale nie powie.Wiec siadasz gdzie chcesz a potem się przesiadasz bo to wlasnie te wykupione.Przewodnik sie spoznil a jak juz przybyl to zamiast oprowadzić jedna wycieczkę a potem druga jak mialo byc polaczyl sobie dwie.Plan wycieczki nie zostal zrealizowany bi nie starczyli na wszystko czasu a Sylwester jak nieśliśmy spędzimy pod brama wraz z Dj to nie spędziliśmy bo już nie wpuszczali przewodnik nie byl doinformowany ze do którejś godziny można wejść.Tak wiec Sylwester spędziliśmy na chodzeniu w kolko zeby wejść jakimś wesjciem a na koniec poszliśmy do restauracji.Mielismy w autokarze osobę pod wplywem narkotyków zglaszalismy wielekrotnie ze boimy sie o swoje życie i ze osoba zakloca porządek a Pani stwierdzila ze rozumie i juz.Przezylismy horror.Potem osoba pod wplywem zgubila sie i nasz powrót sie opuznil znacznie ponieważ nasza pani pilot szukala go po calym mieście i wydzwaniala do niego.Taka osobę przekazuje sie w ręce policji zwlaszcza ze byla powiadamiana o tym i nke trudno bylo to udowodnić.No coz moze to normalne z tym biurem.
    WadyNie zrealizowany program,brak zapewnienia bezpieczenstwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 889
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 176
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803