Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2887 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krótko ostrzyżony blondyn / 2023-12-17 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    AV hahaha cicha rozmowa to była jak zaproponowałem alternatywę zmiany środka transportu na najbliższym parkingu koleżanka mogła się wyspać a Pani poczytać książkę , jeśli chodzi o przekleństwa których nie było proponował bym Pani leki lub specjalistę , a jak pieszy wchodzi pod autobus na czerwonym to mam rozłożyć mu czerwony dywan a Pani przez hamowanie ma mieć nowa twarz trochę pomyslunku dopiero kogoś oceniać proponuje . Komunikacja zbiorowa to nie kawiarnia ani budka telefoniczna była nawet swojego czasu kampania społeczna lecz do tego ciemnogrodu już nic nie dociera oczywiście jest jeszcze jakiś procent normalnych ludzi .
    ZaletyZ kulturą i uśmiechem wszystko się da
    WadyLudzie
  • ~Oleksksii Zavada / 2023-12-16 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    16.12.2023. Gdynia-Warszawa o godzinie 13.40. bilet został zakupiony za dodatkową opłatą w pierwszym rzędzie z panoramicznym widokiem z przodu. Podczas wsiadania kierowca nie chciał mnie wpuścić na miejsce i zasugerował, żebym usiadł gdzieś z tyłu. po kłótni zająłem swoje miejsce. W trakcie podróży kierowca ponownie próbował mnie przemienić, po czym po prostu zasłonił przednią szybę firanką. Byłem zszokowany! Swoją drogą, kiedy zapytałem kierowcę, dlaczego autobus odjechał z pierwszej stacji 20 minut później, kierowca po prostu zaczął być niegrzeczny, tak jak przez całą drogę. Podsumowując mogę powiedzieć, że ta firma zatrudnia tylko najgorszych kierowców.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyKierowcy
  • ~Pasażer relacji Katowice Francja / 2023-12-16 22:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja
    Niedopilnowanie bagażu, który został skradziony!!
    Opryskliwość kierowców,jak by byli za karę w pracy
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~AV / 2023-12-15 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca autobusu Lublin - Rzeszów, odjazd z Lublina 13.25 w dniu 15.12.2022, niewysoki blondyn z bardzo krótko obciętymi włosami najpierw przeklinał w naszej obecności a potem wyładował swoją złość na nas. Nie podobała mu się normalna rozmowa przyciszonym głosem, zagroził, że zaraz się zatrzyma i nas wyrzuci. Czy tak wyglądają we Flix busie standardy obslugi? W Rzeszowie zatrzymał się na pasach i jeszcze zatrąbił na pieszego, ktory w końcu nie wiedzial czy może w ogóle przejść. Pracodawca powinien się zastanowić czy ten kierowca nie potrzebuje specjalistycznej konsultacji.
  • ~Ruda / 2023-12-13 02:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Na dzień 09.12.2023 miałam wkupione 7 biletów w dwie strony na przejazd Sieradza-Wrocławia oraz Wrocław- Sieradz. 20 minut przed planowanym odjazdem jak już wszyscy zebraliśmy się na dworcu czekając na przyjazd filxbusa chciałam pobrać bilety. A ku mojemu zaskoczeniu okazało się że moja rezerwacja została anulowana 2godziny wcześniej. Tylko e-maila wysłali gdzie przy zakupie biletów podajemy również numer telefonu. Moim zdaniem taka informacja powinna być wysłana SMS bądź telefonicznie bo nie każdy tak wcześnie rano w momencie gdy szykuje się na wyjazd ma czas na przeglądanie poczty. Jedynie co mogę ocenić na plus to fakt że po anulacji biletów na stronie po kilku godzinach otrzymałam zwrot pełnej kwoty
  • ~Kiero / 2023-12-11 15:59
    Ocena: 4.75 / 5
    Boguś, nie kierowcy zostawili, tylko Pani została mimo, że przerwa się skończyła. Chwała Ci, że pomogłeś niesfornej pasażerce!
  • ~Bogusław / 2023-12-11 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 10.12.2023 byłem świadkiem jak kierowcy autobusu jadącego do Kopenchagi zostawili na jednym z mop-ów młodą panią. Starając się jej pomóc dogoniłem autobus . Dziewczyna nie usłyszała przeprosin , a ja spotkałem się z wielkim chamstwem.
  • ~Kiero / 2023-12-10 13:52
    Ocena: 4.75 / 5
    Do Agnieszki czy Agnieszka, bo z treści wynika, że to facet czytał. Poczytaj regulamin, instrumenty muzyczne to bagaż specjalny, a nie dodatkowy. Reszty nie komentuję, bo to poważne zarzuty i nie mnie to oceniać!
    ZaletyNowe auta
    WadyPasażer który zostawia po sobie WC jak chlew!
  • ~Agnieszka / 2023-12-10 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnione busy, kierowcy bezczelni - odmawiają przewozu podróżującym z gitarą mimo kupna biletu z opcją z dodatkowym bagażem. Innym razem zostawili mnie w środku nocy obcym mieście, ponieważ moja osoba towarzysząca oblała się kawą!! Kierowcy z następnego busa, który jechał 3 i pół godziny później wzieli łapówke i zabrali nas bez biletów!!!! :o dramat!! Kierowcy nadużywają władzy, są opryskliwi i nie pomocni. Toalety w 95% są nieczynne. Prawda jest taka, że gdyby był jakiś alternatywny przewoźnik to nikt by ich nie wybierał.
  • ~Seq / 2023-12-07 19:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Do mika, woda może była ale zamarzła ;) niestety
    ZaletyJest ok
    WadyNo czasem się jakieś coś wydarzy
  • ~Jadwiga / 2023-12-07 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka . Wczoraj jechałam autobusem relacji Ciechocinek Warszawa pierwszy i ostatni raz. W autobusie straszny smród, nie czyszczą toalet po zakończeniu kursu. Autobus przyjechał opóźniony o 35 min. Załoga zamiast najpierw pomóc spakować walizki to zaczęli sprawdzać bilety i nikt nie zainteresował się walizkami. Każdy musiał sam upychać do bagażnika. Jak już wszyscy byli w autobusie nie zważywszy na pasażerów, którzy jeszcze nie znaleźli miejsca, autobus ruszył. Porażka. Nikt nie patrzy na bezpieczeństwo pasażera.
  • ~Mika / 2023-12-07 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka . Jade pierwszy i ostatni raz. W autobusie smierdzi moczem' wody w toalecie brak. Zaloga obcojęzyczna. podczas podrozy pali papierosy ( kierowca ). Bilet 99 zlotych . Porazka
  • ~Hanna / 2023-12-04 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart. Infolinia mówi jedno, konsultant z aplikacji drugie, aplikacja trzecie, a kierowcy nie wiedzą nic. Nie udało nam się pojechać flixbusem, ponieważ nikt nie wiedział, gdzie jest bus i co się z nim dzieje. Totalny brak szacunku względem klienta. Ponadto, byłam świadkiem sytuacji, kiedy kierowca odjechał, widząc nadbiegającą do autobusu kobietę. Jest to okropne i bezmyślne. A infolinia działająca tylko do godziny 17, mówi sama za siebie. Brak kontaktu, brak informacji, brak szacunku. Będę walczyć o zwrot kosztów biletu.
  • ~RBN / 2023-12-04 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!! Autobus się spóźnił 23min , nie mogłem czekać bo nie zdążyłbym na lotnisko i musiałem pojechać własnym autem , nie zostałem poinformowany o spóźnieniu przez tą firmę i nie chcą oddać za to pieniędzy lub chociaż dodać do wykorzystania na następne przejazdy. Brak szacunku dla klienta i pozostawienie samemu sobie w takiej sytuacji , Pani na czacie jest w stanie napisać tylko ,,przykro mi , jezeli to już wszystkie pytania to proszę ocenić moja pracę po zakończeniu rozmowy ,, . Śmiech na sali , złodzieje po prostu
  • ~Nie polecam / 2023-12-04 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Oszuści przy kupnie biletu pobierają pieniądze. Autobus w ogóle nie przyjeżdża w skazane miejsce. Gdy się do nich dzwoni na obsługę klienta to kłamią że autobus odjechał wcześniej Tylko o tym nie informują. Nie polecam !!!!!!!! Złodzieje
  • ~Nie zadowolony pasażer. / 2023-12-03 16:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Planowany wyjazd weekendowy. Wykupione bilety kupione, autobus opóźniony dwie godz z powodu awarii hamulca.Powrót, ten sam autokar i jeden z kierowców,ujechalismy ok.7 min. i awaria, stoimy ponad 1,15 min. brak informacji, na nasze pytanie co się dzieje, kierowca łamaną polszczyzną odp.czekamy na elektryka. Zima,autobus stoi na poboczu ruchliwej drogi.Brak możliwości kontaktu z przedstawicielami Flixbusa.Obsluga bardzo nie miła obsługa.
  • ~Rafał / 2023-12-03 14:18
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Lola / 2023-11-26 09:59 takim że wyraźnie pisze być na przystanku 15 minut przed odjazdem
  • ~Pasanger / 2023-12-02 01:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Takie mnie naszło...Dlaczego zawsze wszyscy piszą o czymś co było źle ...jeden na sto komentarzy jest na pozytyw ...Nie rozumiem ...Skoro są dobre opinie to gdzie one ??? Zawsze jest źle ??? Zawsze to prawda??? Popatrzcie na siebie bo od tego trzeba zacząć kochani podróżni
    ZaletyJeżdżę i zawsze jest na ok
    WadyJedynie to że ludzie różni siadają obok ...śmierdzą ,brudzą ,buty zdejmują i czasem ciężko jest fajnie tam siedzieć ...ale jak miejsca są to się przesiadam woziteiel nie widzi
  • ~Grzegorz / 2023-12-01 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości odwołania rezerwacji z powodu opóźniony kuru o ponad godzinę z możliwością wydłużenia opóźniania.
    W formularzu zgłoszenia numer rezerwacji nie działa lub jest zablokowany więc nie można zgłosić zworyu (pomimo iż numer wpisany jest poprawny 10 cyfrowy )
    Za przejazd kursem również opóźnionym który przyjechał między czasie z godziny 19 przyjechał o 20.40 więc wsiedliśmy planowo mieliśmy jechać o 20.30 ale za kurs zapłaciliśmy nie 20 x 2 osoby tylko 50x2 osoby ... Infolinia tylko do 16
    ZaletyŻe w ogóle jeżdżą ?
    WadyCałkiem sporo
  • ~Lola / 2023-11-26 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakim to trzeba być ujem by odjechac 10 min przed czasem gdzie Czaka 5 osób na jedyny transport o danej godzinie 9:40
    A dokładnie Szczecinek Koszalin
    ZaletyŚmiech na sali
    WadyZenua
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4741
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2887
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 321
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808