strona 99 z 158
-
~Pasażerka z Torunia / 2021-10-15 15:45
Jadę autobusem do Gdańska. Autobus pełen, bo piątek popołudnie ani kierowcy ani większość pasażerów nie nosi maseczek. Chińczyk obok mnie założył na moją prośbę, ale teraz i tak ma pod nosem. Parę osób kaszle co chwilę. A miało być bezpiecznie. -
-
~Jędrzej / 2021-10-14 20:04
Ofert jest ok ale obsługę to kompletne dno, na FV próżno czekać i prosić. WadyObsługa klienta -
~Sasa / 2021-10-12 08:41
Kolejny raz z rzędu spóźniony kurs. Niekulturalni kierowcy , nie informujący nawet o przystankach, co jest problemem dla kogoś będącego pierwszy raz w danym miejscu ZaletyCena , w miarę wygodnieWadyNiemiły personel , brak punktualności -
~Szymon Wojciechowski / 2021-10-11 17:21
Złodziejstwo! Zostawiłem bagaż w luku bagażowym, mój błąd. Zdarza się. Ale miałem nadzieję, że obsługa klienta we flixbus skontaktuje się ze mną. Wysłałem kilka formularzy zgłoszeniowych, wykonałem kilka telefonów. Zamiast skontaktować się od razu z kierowcą czy jest tam mój bagaż to przez 5 dni zero odpowiedzi. Zgłaszam sprawę na policję WadyKradną -
~Geraldhemslay / 2021-10-11 14:39
Ludzie nie jedzijciebflixemnkolejny przypadek korony 2 raz jak ja jadę dobrze że się zaszczepiłem bo już 10 miałbym z głowy ifxicie na pociąć tam się wynigacie że pociąg wambuciekl ZaletyBrakWadyKoronowirus -
~Agnieszka / 2021-10-10 19:49
Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie docinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus! ZaletyKorzystne cenyWadyFatalna obsługa, brak kultury brak pomocy ze strony kierowców, stan czystości toalety - katastrofa, kierowców nie interesuje stan toalety, jak ktoś podróżuje ponad 9h i jest tylko jedna przerwa na stacji benzynowej 10min toaleta w busie musi być w idealnym stanie - to jest również obowiązek kierowców w czasie podróży! -
~alf / 2021-10-09 10:27
Tragedia.Nigdy więcej.spóźnienie onad godzinę,a ja nie mogę jechać innym ,mimo iż są miejsca.Kupić biletu u kierowcy nie można.Infolinia cxynna tylko do 27 wcdni powszednie,w weekendyvtylko robot,który niczego nie rozumie i nie odpowie.W punktch sprzedaży nie zajmują nie reklamacjami bietów zakupionych przez net.Klient pozostawiony sam sobie!nie polecam!! ZaletyDużo miejsca między siedzeniamiWadySpóźnienia,brak kontaktu z infolinią -
~FK / 2021-10-06 18:18
Zepsuta toaleta na odcinku góry morze, śmierdzący brudny osobnik zajmujący moje miejsce z biletu, nigdy więcej ZaletyDojechałam na miejsceWadyBrud, smród etc. -
-
~Ewa / 2021-10-06 12:18
Autobus spóźniony o 80 minut.
Sms z informacją dostałem będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
Ponieważ musiałem być o czasie w miejscu docelowym- lotnisko WWA na lot, skorzystałem z pociągu za 150 PLN ( bilet Flix 40 PLN).
Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem. Chociaż na stronie widnieje informacja po pierwsze, że oddają jak jest mniejsze opóźnienie, a po drugie skoro 5 min przed odjazdem pokazuje się opóźnienie to jak oddać bilet 15min przed?? Zero współczucia czy udzielenia rabatu na następny przejazd. Dodatkowo maile wysyłane przez obsługę były nieczytelne o to przykład: "na okazj?, aby przekona? Ci? o naszej niezawodno?ci i dlatego mamy nadziej? wkrótce powita?"
Jedyne co, to cena jest niska, ale chyba wiadomo dlaczego....WadyWprowadzanie klienta w błąd poprzez zakłamane informacje dotyczące zwrotów/ wymian. Wieczne spóźnienia, brudne siedzenia, brak obowiązku maseczki w autobusie- nikt nie pilnuje. -
~Grazia18 / 2021-10-05 16:53
Podroż dnia 4.10 2021 bydgoszcz Berlin . Kierowca nie sympatyczny pokrzykujący na pasażerów . Domagał się zaświadczenia o szczepieniu od pasazerow na trasie Bydgoszcz -Poznan. Przekroczył swoje uprawnienia Zaletywyjazd o czasie . ale dojazd docelowy z duzym opóżnieniem -
~Weronika / 2021-10-03 20:35
Na dobry przejazd trzeba trafić. Chciałabym opisać moją ostatnią 'wycieczkę' Poznań-Wrocław oraz następnie powrót Wrocław-Poznań. W pierwszą stronę wszystko super. Dotarłam na dworzec pół godziny przed planowanym wyjazdem, autokar już czekał. Kierowcy byli miło, zeskanowałam swój bilet i zajęłam wcześniej zarezerwowane miejsce. W środku było schludnie i bardzo ciepło n(miłe udogodnienie o tej porannej godzinie- 6. rano). Dojechaliśmy na miejsce co prawda z lekkim opóźnieniem, ale byłam bardzo zadowolona z podróży. O wiele gorzej wypadł mój powrót. Wtedy również pojawiłam się na dworcu pół godziny przed odjazdem. Niestety aby odjechać musiałam czekać 50 minut z powodu opóźnienia. Kierowca był niemiły. Gdy weszłam do pojazdu zauważyłam że na miejscu, za którego rezerwację dodatkowo zapłaciłam walają się śmieci. Zniesmaczona skorzystałam z faktu że były również inne wolne miejsca, zajęłam inny fotel. Jak się później okazało, na moim miejscu oraz miejscu obok siedzieli obywatele z Ukrainy którzy nie zwracali uwagę na komfort przejazdu innych pasażerów. Potrafili oni nawet tak opuścić sobie oparcia siedzeń, by wylądować niemalże płasko na czyiś kolanach. Szkoda że nikt nie sprawdza czy pasażerowie zajmują swoje miejsca. Dwudziestominutowe opóźnienie zwiększyło się ogromnie z powodu korków. Mimo wielkiego spóźnienia kierowca postanowił zrobić przerwę która miała trwać 10 minut, niestety trwała dłużej. Do Poznania wjeżdżaliśmy również najbardziej zakorkowaną trasą (prawdopodobnie miał miejsce wypadek). Ostatecznie do Poznania dotarliśmy z ponad 50-minutowym opóźnieniem. Niestety po otwarciu schowka na bagaż okazało się że moja walizka została przesunięta i tak podłożona że początkowo nie dało się jej wyjąć. Z powodu tych wszystkich działań, transport do domu (nie jestem z Poznania, musiałam dojechać jeszcze dziesiątki kilometrów) uciekł mi sprzed nosa, (wcześniej zakupiłam na niego bilet którego niestety nie udało mi się zwrócić). -
~Kodizonewro / 2021-10-01 20:11
Zaplacilem 700 zł za kurs z Niemiec do Polski.
Godzina 18 przyjezdzam na Pks A tam autokaru już nie ma ??!!
Przelew na rezerwację zrobiony a pasażera zostawili..
Nie Polecam!!!WadyNie czekają na pasażerów, mimo że rezerwacja była opłacona. -
~Ada / 2021-10-01 19:36
Dziadostwo! Autobus do Warszawy spóznił się ponad 30 min. Panowie kierowcy beszczelni, niekulturalni i nie mili! Cena biletów niewspółmierna do oferowanych usług! WadyJAK WYZEJ! -
~Joanna / 2021-09-30 21:29
Kierunków sporo. Ceny średnie. Do Pragi pełne obłożenie, brak klimatyzacji na piętrze. Duszno i gorąco .Panowie kierowcy uprzejmi. Z powrotem autobus z Pragi ruszył o czasie, dotarł z ogromnym opóźnieniem do Wrocławia.nie polecam niepewnej podróży osobom, zobligowanyn czasem. Ogromny stres. ZaletyFajna opcja transportu, jeżeli wszystko odbywa się punktualnie. Niestety cudem a raczej Uberem zdążyłm do kliniki.WadyOpóźnienie do Pragi ponad 30 minut. Z Pragi ponad godzinę.pan kierowca od bagażu totalnie utrudniał przyjęcie i odbiór bagażu. Nawet krzyczał i przyjął pieniądze od młodej dziewczyny w związku z dodatkowym bagażem. Wiem że brakuje kierowców, ale są pewne granice przyzwoitości. -
~FLIX / 2021-09-28 18:41
Autobus spóźnił się następnie zepsuł się w trasie. Nie podstawiono autobusu zastępczego jechał w trybie awaryjnym przez ponad 50 km w tempie 20 na h. Wysadzono nas w Toruniu choć bilet zapłacony do Gdańska. Poniosłam dodatkowe koszty podróży na łączną kwotę ok.200 zł: taksówkę, wykupienie biletu w PKP i zakup jedzenia w Gdańsku zamiast na 17.00 byłam na 21.30.
Nikt nie odbiera telefonu na infolinii, nie ma e-maila, reklamacja złożona przez stronę brak odzewu. Sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta i dalej jeśli będzie trzeba to kolejna taka sytuacja z tą firmą. Banda oszustów !!! -
~Anna / 2021-09-27 22:44
Autobus spóźniony o 80 minut.
Sms z informacją dostałam będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
Ponieważ musiałam być o czasie w miejscu docelowym skorzystałam z innego autobusu.
Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem.
Zdecydowanie niepolecam !!!ZaletyZadnychWadyZnaczne Opóźnienia -
-
~k_bad / 2021-09-25 09:40
Podróż z Paryża do Łodzi to jakiś koszmar brak postojów na stacjach benzynowych w celu skorzystania z toalety, a jeśli było tankowanie kierowca nie chciał wypuścić pasażerów.
Porównując jazdę Flixbusem na tej trasie i Sindbadem to przepaść.
W Sindbadzie nie dość że taniej o ponad 100zł to co kilka godzin stewardesa proponuje kawę lub czekoladę -
~Igor / 2021-09-24 15:27
Flixbus ekspress jeździ przez wszystkie wiochy po kolei. Regulamin się kompletnie kupy nie trzyma... -
~Angela / 2021-09-24 14:37
W piątek o godzinie 14:35 Wracałam razem z koleżanką z Zakopanego do Katowic . Pan kierowca był bardzo nie uprzejmy. Zapytałam się tylko skąd odjeżdża powiedzial mi że na dworcu mam tablicę I że w tej chwili mi nie powie bo on ma przerwę . Na dworcu znajduje się mnóstwo stanowisk i dla osoby która jest pierwszy raz jest trudno się zorientować. Wystarczy odrobina życzliwość. -
~Agnieszka / 2021-09-22 15:59
Kupiłam bilet online, nie dostałam potwierdzenia rezerwacji , od kilku dni usiłuję odzyskać pieniądze bez rezultatu.
Firma porażka. Odradzam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.Zaletyżadne
strona 99 z 158