Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3132 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2021-10-29 20:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Pojechałem 23.10.2021 z Warszawy do Łodzi z rana 7.50 a wracałem wieczorem 18.40. Rano było punktualnie, wieczorem też mogło tak być, gdyby kierowca odjechał o wyznaczonej godzinie. Wtedy podeszła grupa kilkudziesięciu osób z Hiszpanii i zaczęli pertraktować z kierowcą, żeby ich zabrał. Pan kierowca bardzo wesoło ich zaprosił, nie zwracając uwagi na obecnych pasażerów. Nikt z wsiadających nie miał maseczki, ale tym kierowca wcale się nie przejmował, a tekze tym że młodzi Hiszpanie byli bardzo głośni i na zwrócenie im uwagi przez pasażerów nie reagowali. Przez nich mieliśmy ok. 30 minut opoznienia
  • ~Już lepsze pociągi / 2021-10-29 13:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka, 0 info o czymkolwiek, opóźnienia kosmiczne tak o z dupy
    ZaletyJak nie ma miejsc w pociągu to jeszcze można gównem się wozić
    WadySą, dużo ich
  • ~FlixBus to żenada / 2021-10-29 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne podejście do klientów, kosmiczne opóźnienie. nie można opierać absolutnie żadnych planów na tej firmie ponieważ i tak nic z nich nie wyjdzie, bo zespół logistyków nie potrafił przewidzieć ze autobus nie potrafi latać, dlatego podany jest absurdalny rozkład jazdy który i tak się zmieni wiec nawet nie warto na niego patrzeć.
    ZaletyDosłownie żadne, jedyne na co liczyłem to dotrzeć na miejsce według rozkładu, co jest celem komunikacji autobusowej, a oni nie są w stanie tego zapewnić
    WadyCałość
  • ~Vika / 2021-10-28 16:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam wszystkich,
    Mam dosyć nietypowe pytanie do osób podróżujących za granicę...
    Jak wygląda kontrola celna na granicach? Słyszałam, że teraz jest wyrywkowo, czy coś się zmieniło?
    I jak to jest w autobusach podczas kontroli? Zazwyczaj pilot zbiera dokumenty do kontroli, czy w inny sposób?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • ~Karlos / 2021-10-25 19:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kierowcy nie znający drogi, opóźnienie na wyjeździe 1h, opóźnienie na przyjeździe 5h, zalane bagaże. 0 rekompensaty z tego tytułu
  • ~Marika / 2021-10-24 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niegdy więcej flixbusem podróż z Belgii do Polski poprostu dramat zła organizacja zero zainteresowania pasażerem pomimo zarezerwowania i wykupienia miejsc w autobusie nie było możliwośći żeby na nich usiąść dodając jeszcze zw przesiadka zajęła wraz oczekiwaniem 7godzin dramat nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Agnieszka / 2021-10-21 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    I znowu niestety negatywnie, trasa Amsterdam-Kraków linia N20 - 21.10.2021, nie dość, że bus miał już ponad godzinne opóźnienie to jeszcze jeden z kierowców podwiozl w pod lotnisko w Balicach dwie osoby-zostalo do udokumentowane, przez co ja jak i pozostali pasażerowie nie zdążyli na inne połączenia i nie dotrzymali terminów! Jakim prawem mimo, że bus miał już godzinne opóźnienie, kierowca robi dodatkowy extra kurs na lotnisko w Balicach, a co z innymi pasażerami, niech każdego z nas podwiezie pod wskazany adres, co to ma znaczyć-dorabianie na boku kosztem innych pasażerów? Każdy ma swoje terminy, ale o innych pasażerach Pan kierowca już nie pomyślał... Naprawdę w dobie kryzysu każdy człowiek walczy o swoje miejsce pracy, ale jak widać kierowcy flixbusa mogą sobie pozwolić na co chcą, drogi dziale HR, drogi dziale reklamacji zacznijcie w końcu czytać komentarze i zacznijcie działać! Oczywiście o stan toalety jak i jej czystość kierowcy dalej się nie troszczą!
    ZaletyKorzystne ceny, szeroka oferta połączeń
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa, brudna toaleta, brak komunikacji z pasażerami nawet w j. Polskim!
  • ~Grażyna / 2021-10-19 22:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Jadę w tej chwili z Katowic do Monachium ściśnięta jak śledź.Pytam się gdzie są przepisy względem pandemii poco piszą bzdury o przepisach których nie przeszczegają.
  • ~Władysław / 2021-10-19 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    FlixBus? Nie dam Niemcowi zarobić.
    FlixBus? I won't give a chance for a German earn.
  • ~Marco P. / 2021-10-18 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na linię 1338 Wrocław-Berlin-Bonn, kierowca w czapeczce sprawdza certyfikaty covidowe, mimo że nie ma do tego prawa i mimo że sam nie nosi maseczki. Taka jego prywatna inicjatywa? A może FlixBus zmienił zasady, tylko zapomniał o tym poinformować pasażerów?
    Nie masz certyfikatu, nie jedziesz. Nie pojechałem, nie tylko ja.
  • ~Ljzja / 2021-10-17 06:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Większość ludzi bez maseczek. Cóż, 03zewoznik nie zmusi żeby utrzymali ja na twarzy - mimo że zaakceptowali regulamin. Ale kontroler biletów przy wpuszczaniu do autobusa ani mrugnie czy masz maseczkę czy nie. Wpuszcza bez maseczek, nie zwraca uwagi. Jak się spodziewać od ludzi przestrzegania regulaminu jeśli pracownicy maja go gdzieś?
    WadyKompletnale ignorowanie zasad bezpieczeństwa
  • ~S.Y / 2021-10-16 18:44
    Ocena: 1.50 / 5
    They offer a transport from another company, but they don't write on tickets name of that transportation company. And fuck, when thay write write a delay time for 90 minutes and you wait in bus station inside, because in street +1 degrees and then come bus without any information.


    ZaletyStupid confirmation about delay
  • ~Pasażerka z Torunia / 2021-10-15 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jadę autobusem do Gdańska. Autobus pełen, bo piątek popołudnie ani kierowcy ani większość pasażerów nie nosi maseczek. Chińczyk obok mnie założył na moją prośbę, ale teraz i tak ma pod nosem. Parę osób kaszle co chwilę. A miało być bezpiecznie.
  • ~Jędrzej / 2021-10-14 20:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Ofert jest ok ale obsługę to kompletne dno, na FV próżno czekać i prosić.
    WadyObsługa klienta
  • ~Sasa / 2021-10-12 08:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz z rzędu spóźniony kurs. Niekulturalni kierowcy , nie informujący nawet o przystankach, co jest problemem dla kogoś będącego pierwszy raz w danym miejscu
    ZaletyCena , w miarę wygodnie
    WadyNiemiły personel , brak punktualności
  • ~Szymon Wojciechowski / 2021-10-11 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo! Zostawiłem bagaż w luku bagażowym, mój błąd. Zdarza się. Ale miałem nadzieję, że obsługa klienta we flixbus skontaktuje się ze mną. Wysłałem kilka formularzy zgłoszeniowych, wykonałem kilka telefonów. Zamiast skontaktować się od razu z kierowcą czy jest tam mój bagaż to przez 5 dni zero odpowiedzi. Zgłaszam sprawę na policję
    WadyKradną
  • ~Geraldhemslay / 2021-10-11 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie jedzijciebflixemnkolejny przypadek korony 2 raz jak ja jadę dobrze że się zaszczepiłem bo już 10 miałbym z głowy ifxicie na pociąć tam się wynigacie że pociąg wambuciekl
    ZaletyBrak
    WadyKoronowirus
  • ~Agnieszka / 2021-10-10 19:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie docinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!
    ZaletyKorzystne ceny
    WadyFatalna obsługa, brak kultury brak pomocy ze strony kierowców, stan czystości toalety - katastrofa, kierowców nie interesuje stan toalety, jak ktoś podróżuje ponad 9h i jest tylko jedna przerwa na stacji benzynowej 10min toaleta w busie musi być w idealnym stanie - to jest również obowiązek kierowców w czasie podróży!
  • ~alf / 2021-10-09 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia.Nigdy więcej.spóźnienie onad godzinę,a ja nie mogę jechać innym ,mimo iż są miejsca.Kupić biletu u kierowcy nie można.Infolinia cxynna tylko do 27 wcdni powszednie,w weekendyvtylko robot,który niczego nie rozumie i nie odpowie.W punktch sprzedaży nie zajmują nie reklamacjami bietów zakupionych przez net.Klient pozostawiony sam sobie!nie polecam!!
    ZaletyDużo miejsca między siedzeniami
    WadySpóźnienia,brak kontaktu z infolinią
  • ~FK / 2021-10-06 18:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Zepsuta toaleta na odcinku góry morze, śmierdzący brudny osobnik zajmujący moje miejsce z biletu, nigdy więcej
    ZaletyDojechałam na miejsce
    WadyBrud, smród etc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976