strona 97 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~Dru / 2021-11-25 11:20
#flixbus reklamuje znowu swoje "świetne" usługi. Tak mi to przypomina moją ostatnią z nimi przygodę.
Nr. Rezerwacji:
1108114148
1106299689
Przejazd w dniu 24 października 2021 roku. Ze Szczecina do Warszawy z przystankiem przesiadkowym we Wrocławiu (tak, trasa genialna).
Do Wrocławia przyjechaliśmy o czasie (11.15), podróż bardzo przyjemna, mało ludzi. Dostajemy z facetem informacje w apce, że autobus przesiadkowy jest opóźniony 17 min. No nic, siedzimy sobie na peronie i grzecznie czekamy. Co jakiś czas sprawdzam telefon w razie aktualizacji. Autobus teoretycznie powinien być o 12. Wybija południe. Busa nie ma. Informacji na tablicy ani głosowej zapowiedzi też nie. No nic, miał się spóźnić. Patrzymy uważnie na każdy wjeżdżający pojazd i czekamy. 12.30. Nic. Hm, ok, nie pierwszy raz #flixbus spóźnia się więcej niż zapowiedział. Starsza kobieta obok dzwoni do kogoś, że bus do Warszawy nie przyjechał, ale czeka, bo pewnie się spóźni.
Godzina 13. Nic. Telefon sprawdzam co chwilę. Do obsługi klienta nie da się dodzwonić, bo niedziela. W miedzyczasie przyjeżdżają inne busy, w tym z firmy #flixbus, ale nie nasz.
Godzina 13.05. Aplikacja się aktualizuje. Wedle niej bus nie jest już "opóźniony" i jedzie "planowo" (!). Facet idzie do informacji. Po paru minutach wraca z informacją, że w systemie widnieje, że nasz bus był (!) i odjechał. Co k...
Kupujemy bilety na następny. Ledwo. Yay. Nie będziemy spać na dworcu.
26 października leci reklamacja x2.
4 listopada przychodzą odpowiedzi na reklamacje (osobne bilety, bus ten sam)
Odp nr 1
(...)
"W systemie dostrzegamy informację, że inni pasażerowie na tym przystanku zostali odprawieni w sposób prawidłowy i zgodnie z czasem planowanego odjazdu. W tym wypadku nie możemy dokonać zwrotu środków."
Odp nr 2
(...)"autobus był opóźniony o 59 min., a wiadomość z prośbą o zwrot została wysłana do nas już po jego odjeździe, w związku z powyższym, zgodnie z naszym regulaminem niestety nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany przejazd. Byłoby to możliwe, gdyby opóźnienie autobusu wyniosło powyżej 120 min."
Obie podpisane jako "Aleksandra z FlixBusa"
Podsumujmy:
Stojąc na PRAWIDŁOWYM przystanku ani ja, ani co najmniej 2 inne osoby nie zauważyły autobusu, który JEDNOCZEŚNIE był opóźniony prawie o godzinę ORAZ odjechał o czasie i to jeszcze zabierając pasażerów.
Zrobił to zaś najwyraźniej teleportując się niby bus do Hogwartu w tył trasy, żeby spóźnić się i pojawić na miejscu bez informowania kierownika stacji (powtarzam, żadnych informacji na tablicy ani informacji głosowych) po czym magicznie wrocił na swoją "planową" trasę. Hm. Co jest bardziej prawdopodobne. To, czy też raczej fakt, że #flixbus leci sobie w kulki byle tylko nie zwrocić komuś pieniędzy?
Tak zostawiam na przestrogę. -
-
~Zawiedziona / 2021-11-23 06:43
Jechałam w sobotę z Wrocławia do Warszawy. Cena biletu Ok ale zasady panujące w autobusie to dla mnie dziwna sprawa. Wyjechałam z domu dosyć wcześnie, żeby dotrzeć do Wrocławia i tam spotkałam się ze swoim partnerem który kończył 24 godzinna zmianę. Kiedy wsiedliśmy do autobusu stwierdziliśmy ze zjemy kanapkę. I tu moje zdziwienie. Podchodzi do nas kierowca i mówi że to nie restauracja i w autobusie się nie je i ze jak chce zjeść to mam wysiąść z autobusu. Drogi przewoźniku. Chcecie mi powiedzieć, że jadąc np. 5 godzin autobusem nie mogę zjeść kanapki? Na całe szczęście nie jechałam dalej. Dodam ze mieliśmy siedzenia z samego przodu i wykupione miejscówki co tez nie spotkało się z aprobata wszystkich obecnych w tym dniu kierowców. Może dlatego tez dostaliśmy taka informacje bo w trakcie jazdy cały tył autobusu normalnie jadł . -
~m02162 / 2021-11-20 19:35
Autobusy często opóźniają się i robią nieplanowane postoje na trasie, przez co czas podróży wydłuża się. Poza tym, jest bardzo mało miejsca w obrębie miejsca siedzącego i siedzi się bardzo niewygodnie. ZaletyCeny biletówWadyCzęste opóźnienia, nieplanowane postoje i mało miejsca w obrębie miejsca siedzącego -
~Tusk / 2021-11-20 13:35
komfort żaden, kontakt z nimi na najniższym możliwym poziomie, monopolista który przejął PolskiegoBusa : ( -
~Jo / 2021-11-20 04:57
Głośna muzyka u kierowców podczas podróży w nocy utrudnia komfort jazdy -
~Kijop / 2021-11-18 11:23
Dziadostwo i cwaniactwo, wyzysk bez szacunku dla klienta. Polskiemu budowli mogą myć autokary. Pogonić to Głowno. -
~Marcin / 2021-11-17 13:24
Dnia 30 Października wybierałem się z Krakowa do Rzeszowa na 18 urodziny mojej siostry. Autobus przyjechał z ponad 2h opóźnieniem. W międzyczasie gdy otrzymałem informację o opóźnieniu poszedłem do biura Flixbusa w Krakowie aby zmienić rezerwację gdyż 20min później był drugi autobus do Rzeszowa. Pracownik wbrew regulaminowi powiedział że nie ma możliwości zmiany rezerwacji biletu ponieważ jest po godzinie odjazdu, a nie było jeszcze informacji o opóźnieniu dwu godzinnym. Autobus miał przyjechać o godzinie 16 20 i o 18 45 miał być na miejscu. Finalnie autobus do Krakowa dojechał o godzinie 19 00 a do Rzeszowa dotarłem o godzinie 21 30. Było mi strasznie wstyd że na 18 urodziny mojej siostry dojechałem dopiero na koniec imprezy. Przewoźnicy jak również pracownik biura obiecywali że opłata za bilet zostanie zwrócona. Gdy zadzwoniłem na infolinię w sprawie zwrotu opłaty za bilet usłyszałem że opłata nie zostanie zwrócona ponieważ pojechałem tamtym autobusem i zostałem dowieziony. W regulaminie obiecują rekompensaty do 80 euro w przypadku opóźnień, a mają problem ze zwrotem kilkunastu złotych za opóźniony przejazd. Gdzie te 15 zł przy ponad dwu godzinnym czekaniu i marznięciu na dworcu to pikuś ,,bo jednak autobus może przyjechać w każdej chwili". Jakby się kto pytał oto numer rezerwacji #1111377746. Wstawił bym jeszcze screena z informacją o opóźnieniu przewyższającym czy przejazdu, jednak nie ma możliwości wstawiania tutaj zdjęć. -
~Ewa / 2021-11-14 16:06
Dnia 13.11 podróżowałam Flixbusem z Krynicy Zdrój do Warszawy. Podróż przebiegła super, bez opóźnień . Wszystkie złe opinie są wyssane z palca ZaletyToaleta w autobusie. -
-
~Rodzic z dzieckiem / 2021-11-11 10:05
Pierwszy kontakt z przewoźnikiem i decyzja NIGDY WIĘCEJ !!!
Podróż z dzieckiem, automatyczny system rezerwacji wylosował miejsca dla dziecka 7D i dorosłego 17D. Gdy chcieliśmy zarezerwować dwa miejsca obok siebie, system nie pozwalał na to ze względu na obostrzenia z powodu Covid-19. Jakież było zdziwienie, gdy w autobusie okazało się, że jednak system sprzedał bilet na 7C dla obcej dorosłej osoby.
I ciekawostka... Na cały autobus, było tylko kilka miejsc wolnych...
Przemiły kierowca, który swoją pracę traktuje jak zło konieczne.Zalety 20 minut spóźnieniaWadyBardzo niewygodne fotele, współczujemy podróżującym ponad 2 godziny -
~Lena / 2021-11-11 09:24
TRAGEDIA!!!!!Brak komunikacji pomiedzy kierowcami autobusow jesli polaczenie jest z przesiadka.
Moja podroz byla z przesiadka w Berlinie,autokar sie spoznil, drugi nie zaczekal i tak oto o polnocy na dworcu glownym PKS w Berlinie zostalam bez zadnej pomocy,.Z kierowca autokaru zadnego kontaktu,nie rozumial slowa, Flixbus centrala czynna tylko do godziny 17 badz 18stej....A na koniec czlowiek nie moze jeszcze odzyskac swoich pieniedzy. No gorzej byc nie moze!!!!
Nie polecam, wrecz odradzam i przestrzegam przed podrozami z przesiadka bo Fliksbus w takich przypadkach nie poczuwa sie absolutnie do odpowiedzialönosci.
NIGDY WIECEJ !!!!!!
-
~Zbychu / 2021-11-11 04:53
Dramat, autobus jedzie 15 godzin, zero wygody, miejsca porozrzucane pomimo zakupu dwóch biletów w tej samej chwili musieliśmy siedzieć osobno, miejsca podwójne były. Człowiek płaci 50 euro za bilet gdzie autobus jedzie tyle godzin. Lepiej jechać bla bla carem pomimo że ceny się tam zmieniły na wyższe, lub busikiem w którym też jest mało miejsca ale zawsze jest szybciej na miejscu. Sindbad i Flixbus gówno jakich mało. ZaletyGniazdko w sinbadzie, a tak poza tym to ciezko znalesc pozytywy, szczególnie po 15 godzinnej podróży.WadyMało miejsca, dużo ludzi, brak odpowiednich warunków do jazdy na tak długie trasy. -
~Agata B. / 2021-11-08 14:11
Ja z innej beczki;) czy ktoś ma jakiś wolny voucher na mailu?niestety wykorzystałam swój a szykuje mi się droga podróż we 2 osoby. Będę wdzięczna jak się znajdzie jakąś miła osoba, która ma voucher ale go nie będzie używać.
Dzięki -
~Ewa / 2021-11-06 21:34
Pomimo spóźnienia autokaru nie można oddać biletu.Nie można też pojechać innym połączeniem,mimo iż kierowca ma wolne miejsca.Brak możliwości zakupu biletu u kierowcy.Aplikacja pokazuje połączenia z uwzględnieniem 20 min na przesiadkę,co oznacza ,że nie pokazuje odjazdów na które mamy poniżej 20 min czasu na przesiadkę.Infolinia czynna tylko w dni powszednie do 17.W weekend klient jest pozostawiony sam sobie.No chyba,że wliczymy chat robota ,który i tak nic nie rozumie.Tragedia!Nigdy więcej!Jedna gwiazdka to i tak za dużo za takie lekceważenie klientów!Na rynku są lepsi przewoźnicy!! Zaletydużo miejsca między siedzeniamiWadyCała reszta!!! -
~July / 2021-11-05 22:19
Po przeczytaniu opinii, byłam wręcz przerażona co do usług tego przewoźnika. Jednak nie było czego się obawiać opóźnienie przed odjazdem niecałe 5 minut, dotarcie do celu prawie punktualnie. Informowanie o każdym przystanku. Myślę, że ludzie prędzej dodadzą opinie negatywną niż pozytywną, dlatego dzielę się swoimi spostrzeżeniami. -
~Mati58 / 2021-11-03 15:32
Kupiłem 2 bilety-przyjazdu i odjazdu do i z Warszawy. Potrzebowałem godziny. Dlatego miałem przyjechać o 15:25, a odjechać o 16:30. Pierwszy flixbus się spóźnił równo o o godzinę i nawet nie miałem jak wrócić tym drugim nie wspominając o załatwieniu sprawy. Musiałem czekać na pociąg, który był 3,5h później i zamiast wieczorem byłem nad ranem w swoim mieście. A flixbus mówi, że kasy mi nie odda i już za drugi bilet, mimo iż to że nie pojechałem to tylko i wyłącznie ich wina. Rozumiem-może się coś zdarzyć, że się spóźni, ale przynajmniej by za to oddali pieniądze za bilet. Omijać flixbus szerokim łukiem. Syf jakiego mało. Lepiej tłuc się nawet najgorszym pociągiem, przynajmniej taniej. Drodzy konsultanci flixbusa-oczywiście się z wami kontaktowałem, co z resztą wynika z wcześniejszej treści opinii, ale w skrócie kazaliście mi mi spadać na drzewo. Tak więc nie zalecajcie mi kontaktu z wami celem wyjaśnienia sprawy, jak to wiele firm ma w zwyczaju odpisywać do negatywnych opinii. -
~Zawiedziony podróżny / 2021-11-02 19:48
Dramat!!! sprawdzasz na stronie stanowisko odjazdu, płyta górna, biegniesz ze spóźnionego pociągu na płytę górna a w tym czasie twój autobus odjeżdża z płyty dolnej. Żenada -
-
~Grzegorz / 2021-11-01 18:58
Witam czytam opinie i nie wierzę pracowałem jako kierowca między innymi w flixbus i nie mogę się zgodzić co do opini. Ludzie to najgorsze bydło!!!po każdym kursie autobus wyglądał jak jedno wielkie wysypisko śmieci. Co do toalety to w autokarach toaleta jest toaletą awaryjna a pasażerowie według przepisów nie powini spacerować po autokarze podczas jazdy. Proszę zacząć zmiany od siebie drodzy pasażerowie a potem wymagać ZaletyNowe komgfortowe autokaryWadyPasażerowie -
~Str / 2021-11-01 11:54
Krótko i na temat:
-Potężne opóźnienia(zazwyczaj około 1h), o których brak informacji od firmy, na dworcu informacja że spóźni się 20 min
-Stosunek pracowników do klientów tragiczny, plotkowanie na cały regulator, niemiłe uwagi co do pasażerów, lepiej uważać na drogę i ostro nie hamować, a nie wyśmiewać innych ludzi w tym kolegów z pracy
-Rezerwacja określonych miejsc nie działa na stronie napisano proszę zająć konkretne miejsca, wyznaczone dla danego posiadacza biletu, ludzie na stronie rezerwują dodatkowe miejsca dla wygody bo taka usługa jest oferowana, jednak pracownicy nic sobie z tego nie robią, po zapytaniu co w takim przypadku zrobić kierowca mówi z pogardą: "Siadaj Pan gdzie wolne" brak mi słów
-Internet wifi w kilku busach nie działał, w innych był mocno ograniczony i strony i tak się nie ładowały
Zdecydowana większość negatywnych opinii to szczera prawda, przydałyby się poprawa organizacji oraz szkolenia z kultury osobistej.
Kilka przejazdów tą linią sprawiło, że więcej jej nie wybiorę
Zaletyw miarę niska cena -
~ADRIAN / 2021-10-31 12:22
TRAGEDIA ! CIAGLE OPOZNIENIA O GODZINE !!!ZERO INFORMACJI ZaletyBRAKWadyW CH... -
~Pasażer N20 / 2021-10-30 18:35
Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!
Zaletykorzystne ceny, szeroka oferta połączeńWadylekceważące zachowanie kierowców względem pasażerów/klientów, zła obsługa, brudna toaleta, spóźnienia, brak internetu
strona 97 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »