Dramat - kupiłem bilet z przesiadką na którą miałem mieć godzinę. Okazało się, że pierwszy z autousów jest opóźniony o 3 godziny, a ja jeśli chcę to mogę sobie poczekać na dworcu przesiadkowym i wtedy do nich napisać z prośbą o drugi darmowy bilet. Czekać na zimniie przez jakieś 4h, by potem mieć podróż z kolejną przesiadką.
Kiedy zarządałem zwrotu pieniędzy na konto, by kupić bilet w innej firmie (już w droższej cenie, bo na ostatnią chwilę...) to konsultantka zaczęła kłamać, że ja się spóźniłem, że nie da się wtedy zwrócić pieniędzy... Na szcześćie finalnie kłamać przestała i sprawę zaczęła procesować... ale niesmak pozostał...
Dramat... naprawdę dramat... Nigdy więcej takiego dziadostwa...
Dodatkowo na dłuższych trasach (>15h) brak choćby jednego przystanku gdzie przez 15 minut można się przejść, skorzystać z normalnych toalet. ZaletyWzględnie dobre ceny - jeśli bookuje się wcześniej (ale co z tego, jak potem autobusu nie ma i trzeba przepłacić w innej firmie?)
Wady- Nie przyjeżdząją
- Autobus przesiadkowy nie poczeka - nawet na to nie licz ;)
- Brak choćby jednej 10 minutowej przerwy przy długich (>15h trasach)
- Liczne kłamstwa przy próbie uzyskania zwrotu
- Brak rekompensat finansowych przy konieczności zmiany firmy na taką, która dba o klienta...