Na kilka godzin przed odjazdem sms z informacja o zmianie autokaru. Brak dostępnego miejsca z opcji za dopłatą.
Niemiły kierowca , obsługa żadna. Nigdy więcej. Nie polecam.
Brak odpowiedzi na reklamację
Zaletybrak
Wadyciasny autokar. brak wykupionego miejsca
~Rico.. / 2022-05-18 16:38
Ocena: 3.00 / 5
Znowu trafiłem na ten pofarbowany łeb…i znowu disco polo całą drogę do polski ????????????ludzie nie mają wstydu nic w sobie…
ZaletyW miarę świeże busy
~piotr / 2022-05-17 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania
Zaletybrak
~Niezadowolona / 2022-05-16 17:08
Ocena: 2.50 / 5
Firma sama zmieniła moją rezerwację, przez co został wygenerowany nowy bilet powrotny, a na wyjeździe nie jest łatwo ogarnąć drukowanie biletu zwłaszcza starszej osobie, która nie korzysta z aplikacji, smartfonów itd.
Obsługa na infolinii niekompetentna
ZaletyMożna trafić bilet z niezłej cenie
WadyOpóźnienia
Nagłe zmiany w rezerwacji
Niekompetencja pracowników infolinii
~Jay / 2022-05-16 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Patologia. Bilet na trasie kolo 20 km Toruń Ciechocinek 35 pln. Inne kursy zamykają się do 20. Większość do 15.
~Chilli / 2022-05-15 19:31
Ocena: 1.50 / 5
Żenada.odjazd powinien być 19:15 a kierowca o 19:25 informuje, że odjedziemy o 19:40 bo tachgraf go trzyma. Logistyka wdupiemania klientów poziom +10.
Na siedzeniu były jakieś kawałki, okazało się, że to kawałki szyby z autobusu której jedna warstwa była rozbita.
ZaletyNie zauważyłem
WadyJ.w.
~zbyzek / 2022-05-15 02:00
Ocena: 1.00 / 5
budlaki jak piszecie że odjazd jest z lotniska , to powinien byc z lotniska a nie wioski obok. przez was spędzę całą noc na lotniski, pierwszy i ostatni raz kupiłem u was bilet
~zdenerwowana / 2022-05-14 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy. Jak można odwołać przejazd kilka godzin przed? Nieprofesjonalny przewoźnik, omijać szerokim łukiem.
~Klaudia / 2022-05-13 21:24
Ocena: 1.75 / 5
Okropne opóźnienia, wiadomości ze spóźni się 30 min a czekamy 1h
~Lw / 2022-05-13 18:36
Ocena: 1.50 / 5
Niesamowicie chamscy kierowcy, tragiczny czas oczekiwania i niekomfortowe miejsca. Jeśli jesteś entuzjastą takich atrakcji to serdecznie polecam flixbusa.
~Jolka / 2022-05-13 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym opisać problem i oczywiście już nigdy nie skorzystam z usług tej burackiej firmy. W tym roku na 25 przejazdów, żaden bus nie przyjechał punktualnie. Poziom buractwa, chamstwa kierowców już przechodzi wszystko. Nie rozumiem dlaczego kierowcy nie pomagają wnosić walizek do bagażu. Nie chodzi o to, aby ktoś mi ja nosił!!! Tyko zwyczajnie pomógł włożyć 31 kg bagaż!!!! Na moja prośbę odpowiedź nie bo ograniczają kontakt z pasażerem bo CORONAWIRUS. Po czym Pan kierowca stoi twarzą w twarz ze mna i sprawdza mi bilet. BEZ MASECZKI. Ale kontakt z pasażerem ograniczają. Poprostu wstyd nawet prywatnie co źle świadczy o mężczyźnie, za brak chęci pomocy. W środku oczywiście też haj-life na miejscu, które sobie wykupiłam I dodatkowo zapłaciłam. Niestety nie usiądę, bo ktoś inny zajął moje opłacone miejsce A kierowca też nic z tym nie może zrobić.
ZaletyBrak zalet, przysięgam z ręką na sercu ta firma nie ma żadnych zalet
WadyKierowcy, opozeninia, brud i syf w autokarach, brak pomocy przy pakowaniu bagażu
~O / 2022-05-13 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Przejazd zarezerwowany ponad miesiąc temu odwołany niespełna 4 godziny przed planowanym wyjazdem. Nie ma alternatywnej opcji dojazdu, zmuszona byłam odwołać zaplanowaną podróż. Zwrot kosztów w formie vouchera kompletnie nieprzydatny, nie mam bowiem zamiaru korzystać więcej z usług tego przewoźnika, to nie pierwsza taka wtopa
Autobus w jedną stronę przyjechał z 30minutowym opóźnieniem.
W drugą stronę kilka godzin przed odjazdem został po prostu odwołany. Pani z biura obsługi klienta nie ma pewności, czy przyjedzie autobus dzisiaj, "powinien przyjechać". Nie polecam.
ZaletyBrak
~Rafał / 2022-05-12 12:28
Ocena: 1.25 / 5
Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania i maile
Zaletybrak
Wadybrak zwrotu środków, brak kontaktu
~Ada / 2022-05-12 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Zwrot za oddany bilet nadal nie dotarł na moje konto, nikt na infolinii nie potrafi pomoc tylko każą czekać i ponaglają finanse, za bilet zapłać odrazu ale żeby zwrócić to nie ma komu…
~Ktoś / 2022-05-12 09:57
Ocena: 2.00 / 5
Został sprzedany nadmiar biletów… ponad 5h drogi byłam zmuszona stać…
~Grzegorz / 2022-05-10 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem bilety na przewóz rowerów, wybrałem opcję z bagażnikiem rowerowym. Przejazd 10 maja 2022 z Jeleniej Góry do Pragi, autobus spóźniony 40 min. Kierowca otworzył bagażnik łuk i powiedział żeby rowery położyć do łuku jeden na drugim, że nie ma bagażnika rowerowego-było to kłamstwo bagażnik rowerowy leżał w drugim luku bagażowym a kierowcy nie chciało się go podpiąć na hak. Po stanowczym stwierdzeniu-Proszę zainstalować bagażnik, zareagował i zaczoł zapinać na hak. Nie miał bladego pojęcia jak to zrobić i stwierdził, że się nie da. Rowery wylądował w korytarzu pomiędzy siedzeniami.
ZaletyBałagan. Totalna niekompetancja. Odradzam flixbus rowerzysto. Ściema z bagażnikiem
WadyCałość
~Józek / 2022-05-10 19:24
Ocena: 1.25 / 5
Zapłacony przewóz nie doszedł do realizacji w dniu 10.05.2022 firma krzak miala o 8:55 do Kudowy zdroju z Gliwic
ZaletyNie ma
WadyW takim układzie jak wyżej same wady
~Wkurzonypasazer / 2022-05-09 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie ma oceny zero, bo jedna gwiazdka to dla nich zdecydowanie za dużo. Autobus na trasie miał awarię, kierowca kazał wysiąść z autobusu na trasie szybkiego ruchu i po 3h oczekiwania otrzymaliśmy informację o zapewnieniu sobie transportu alternatywnego. Oczywiście zwrotu pieniędzy brak, stąd też podróż z Łodzi do Zakopanego zamiast 100 zł kosztowała 280zł. Nawet najgorszemu wrogowi nie życzę podróży Flixbusem.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyWymienione powyżej
~Patrycja / 2022-05-09 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Proszę 10 razy zastanowić się nad skorzystaniem z usług tej firmy. Gdy dochodzi do awarii autobusu przez kilka godzin ludzie są zbywani, po czym dostaje sie informacje, że pomoc nie zostanie udzielona i na własny koszt (zgodnie z wysłaną przez tą firmę informacją) trzeba dalej próbować dostać się do miejsca docelowego. Firma zapewnia, że zwróci poniesione dodatkowe koszty, ale tak nie dzieje się. Firma zbywa człowieka i odmawia zwrotów pieniędzy za poniesione dodatkowe koszta. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że autobus z awarią (waliło dobre 1,5h) zamiast zatrzymać się na jakieś stacji paliw lub w podobnym miejscu, zatrzymuje się na drodze szybkiego ruchu i nakazuje opuścić autobus i samemu brać taksówki. To jakiś cyrk. Niebezpieczna firma, która sama sobie przeczy. Nie zwracają pieniędzy i drwią z człowieka. Już tydzień z nimi walczę bez efektów. Zostaje tylko sprawa w sądzie!