Tragedia.... Bieganie od stanowiska do stanowiska, kierownica odjeżdża ze stanowiska międzynarodowego, gdzie jedzie do Kielc.... Brak słów, głęboki PRL, piękny autobus w tym przypadku nie pomoże, szczególnie pod nazwą Puszczyk jak dobrze pamiętam. Ogólnie nie polecam, chociaż nie wiem czy to w czymkolwiek pomoże bo to jeden z głównych przewoźników.... Ogólnie nie jest dobrze, może warto wziąć sobie do serca opinie użytkowników... Tragedia!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyOpisałam powyżej
~Ziomer / 2022-10-16 21:25
Ocena: 2.75 / 5
Dziwne firma flixbuz nie zabiera największego przyjaciela człowieka psa . Pierwszy raz się z tym spotykam . Cena wysoka jakoś przeciętna .
ZaletyZwykły transport .
WadyOdmowa transportu przyjaciela „psa”
~Mka / 2022-10-16 16:35
Ocena: 2.00 / 5
Wczoraj wracałam autobusem z Rzeszowa do Kielc, nie dość że autobus nie podstawił się na dworcu w wyznaczonym miejscu i trzeba było go szukać to był opóźniony. Kierowca już na samym początku sprawiał dziwne wrażenie, wjeżdżając na autostradę zgubił drogę i cofał na zjeździe tworząc zagrożenie, na przystanku w Busku kierowca ewidentnie nie wiedział gdzie jedzie wjechał zamiast na dworzec to na plac manewrowy koło dworca i cofając rozjechał parę słupków ..w samych Kielcach 2 razy zgubił drogę , zamiast na dworzec wjechał na drogę szybkiego ruchu i się zatrzymał nie wiedząc co robi naszczęście jeden z pasażerów go poinstruował i dojechałam na dworzec niestety z godzinnym opoźnieniem.Cala drogę autobus się zacinał,jechaliśmy jakimiś bocznymi drogami gdzie kierowca sam chyba trasy nie znał..Docelowo autobus jechał do Warszawy mam nadzieję że wszyscy dojechali cali i zdrowi.....
~Michał G. / 2022-10-16 14:42
Ocena: 1.75 / 5
Wracam właśnie z Krakowa do Warszawy. Podstawiony autobus zwykły, a nie flix busa, co jest dla mnie problemem bo nastawiłem się na pracę przy komputerze. Ponadto kierowca powiedział, że numeracja miejsc nie obowiązuje. Dramat. Nie polecam...
~Ewelina / 2022-10-15 23:19
Ocena: 1.00 / 5
Dziś syn miał wykupiony bilet , z Modlina niestety bus podjechał w inne miejsce . Kierowca 15 min wczesniej poinformował że będzie opóźniony ,z tego miejsca gdzie stał syn jednak po 2 h czekania , zrezygnowal .W taki sposób zamiast być w domu o 17 , spędził kilka godzin w innych różnych środkach transportu aby dojechać do celu.Da
Dramat ale po co , dbać i klienta kasa wskoczyła na konto ,reszta się nie liczy.1 i ostatni raz ,tacy przewoźnicy nie powini być na rynku.
~Agnieszka / 2022-10-15 09:02
Ocena: 1.00 / 5
EDIT. No cóż trzeba było wsiąść do samochodu i jechać 600 km po syna????
FlixBus
Firma katastrofa. Wykupiony bilet Rostok -Poznań. Autobus z Rostoku opóźniony o 2 h tym samym zero szans na to aby syn zdążył na przesiadkę w Berlinie na autobus do Poznania. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu po godzinie 20 tej , a w sobotę to już nie ma co marzyć. Z informacji na stronie owego przewoźnika wynika ,że w razie wypadku losowego zapewnią dojazd pasażera do celu. Bzdura na kołach. Syn stoi - jak kij od miotły - właśnie na dworcu w Berlinie ,autobus do Poznaia odjechał 2 godziny temu a przewoźnik cóż- śpi w najlepsze- ma w d..e pasażera
Zero informacji na mailu którym autobusem ma jechać dalej . Najlepiej żeby kupił następny bilet i sprawa załatwiona? Sprawę na pewno zgłoszę do rzecznika praw konsumenta . Jaja sobie drogi Flixbusie robicie? Jak macie przejazdy nocne to należy zapłacić nocną stawkę pracownikowi ,który będzie siedział na infolini i te telefony odbierał. Ale po co?Skandal. W porównaniu do Sindbada jesteście o kilka poziomów niżej. Sinbad może ideałem nie jest ale można się z nimi przynajmniej skontaktować, a nie jak w przypadku "waszej firmy" -glucho . Na pewno pasażer nie liczy się dla Was wcale.
LUDZIE JAK NAJDALEJ OD TEGO PRZEWOZNIKA BO MOZE TAK JAK MÓJ SYN I JEGO KOLEGA BEDZIECIE ZOSTAWIENI SAMI SOBIE BEZ DOJAZDU A Z ZAPLACONYM BILETEM I NIKT WAM NIE POMOZE.????
~Aaa / 2022-10-15 01:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik znajomi jechali z Holandii do Wiednia bus wogule nieprzyjechal,niepolecam nikomu na dłuższe trasy,oszuści proszę przesyłać dalej żeby innych ostrzec przed tymi oszustami
~Adam / 2022-10-13 15:19
Ocena: 1.75 / 5
Trasa Nicea - Genova 13-10-2022 - bus do Bukaresztu- brak klimatyzacji- duża liczba osób beż rezerwacji robiącą awanturę jak przychodzi się na swoje miejsce. Po pytaniu do kierowcy o co chodzi przesadza byłe gdzie i wycisza sytuację aż przyjdzie ktoś nowy. Toaleta niedostępna
~Tene / 2022-10-13 01:13
Ocena: 2.00 / 5
Jadę z Okęcia do Gdyni Głównej. Jak można dać tak niewygodny i mały autobus na tak długiej trasie? Duchota i smród. Podłokietniki nie działają więc człowiek nawet nie zaśnie bo się zaraz przewróci. Jedynym plusem jest czysta toaleta. Nigdy więcej na tak długą trasę!!!
ZaletyCzysta toaleta
WadyWszystko poczynając od niedziałających podłokietników do duchoty i smrodu.
~Dawid / 2022-10-12 14:21
Ocena: 2.00 / 5
Korzystamy dość często z tego przewoźnika, zawsze było w miarę okej nie patrząc na duchote w autobusie i opóźnienia jednak do zaakceptowania. O wczorajszej podróży mogę mówić tylko negatywnie. Podroż z Paryża do Eindhoven. Opóźnienie 2,5h do zaakceptowania ponieważ był wypadek na wyjeździe z Paryża. Na przystanku w Brukseli autobus stał ponad godzinę mimo dużego opóźnienia. Kierowca nie zwracał uwagi na załadunek i rozładunek bagażow przez co mimo ze jechalismy tylko 3 przystanki, ktoś wyrzucił lub ukradł nasz bagaż z luku bagażowego z Bezcennymi pamiątkami i medalami za maraton w Ameryce. Zglosilismy incydent jednak nie mamy żadnych odpowiedzi od flixa.
~blablabla233 / 2022-10-12 01:30
Ocena: 1.00 / 5
W busie nie było miejsc które zostały nam sprzedane, to jakiś żart
ZaletyBrak
Wadyje w opinii
~TOMEK / 2022-10-10 20:18
Ocena: 5.00 / 5
Trasa Gdańsk-Berlin 09.10.2022 godzina 21.50 Po przeczytaniu komentarzy byłem przerażony,natomist po przyjeździe autokaru miłe zaskoczenie .Autokar punktualnie ,kierowca po zeskanowaniu biletu poinformował mnie o zasadach bezpieczeństwa na miejscach panorama.Po wyruszeniu z Dworca kierowca powitał pasażerów, i przekazał szczegóły trasy . O każdy przystanku i czas postoju byliśmy informowani .czystość w Autokarze oceniam 10/10 . Napewno będę korzystać z tego przewoznika
ZaletySTAN AUTOKARU
WadyBrak
~Marzenna / 2022-10-10 19:24
Ocena: 4.25 / 5
Jechałam 10.10.2022 linią 1391 busem nr31. Trasa z Torunia do Katowic.Podróż przebiegła dobrze. Mam dwa zastrzeżenia co do bezpieczeństwa:
1. Przednia szyba pęknieta. Siedziałam z przodu, więc widziałam
2. Miejsce 2d brak pasów dla pasażera. Może jestem wyjątkiem, ale zapinam pasy. Pasazer na miejscu obok 2c też miał problem z pasem. Próbował zapiąć i zrezygnował.
~Rena / 2022-10-10 15:05
Ocena: 1.00 / 5
W nawiązaniu do opisanego niżej przejazdu Flixbusem w dniu 7.10.22 na trasie Łodź-Warszawa, rejs 1306, otrzymałam odpowiedź z działu reklamacji, iż jako rekompensatę za niemożliwość skorzystania z toalety proponują mi voucher na 20 zł ważny 3 miesiące.
Wobec takiego lekceważenia mnie podejmuję kroki prawne, Sanepid zawiadomiłam.
Zaletyżadnych
Wadyza niemożliwość skorzystania z toalety, przepełnionej i śmierdzącej, proponują voucher na 20 zł ważny 3 miesiące
~Grażyna / 2022-10-08 21:53
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam,nigdy nie korzystałam z autobusów tej lini ale z powodu awarii samochodu byliśmy zmuszeni wracać autobusem. Trasa Zakopane - Gliwice odbyła się bez żadnego problemu. Punktualnie zaczeła się podróż ,klimatyzacja działała ,na miejsce też byliśmy o planowanym czasie.
Jak najbardziej będę korzystała i poleca innym. Czytają opinie tuż po zakupie biletów miałam ogromnej wątpliwość czy nie będziemy mieć przygód o jakich jest napisane ale trzeba spróbować żeby móc ocenić.
ZaletyTanie bilety, wygodny
~Teztubylamizaluje / 2022-10-08 11:51
Ocena: 1.25 / 5
Toaleta w Autobusie Rotterdam - Szczecin ŚMIERDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyHigiena
~Podroznik / 2022-10-08 11:45
Ocena: 1.25 / 5
Kupiliśmy pierwsze miejsca, panoramiczne z przodu. Myślimy :długa droga to zobaczymy trasę. Kierowca miał tak opuszczone zasłony przeciwsłoneczne z przodu, że mogliśmy zobaczyć tylko te zasłony, także dopłata nie miała sensu. Było już po zachodzie słońca, na prośbę, żeby podniósł zasłonki do góry odpowiedzial że on zawsze tak jeździ..... Masakra. Jeżdżę po Niemczech flixbusem i tam jest podejście do klienta że zrozumieniem. A Polacy jak zwykle :sram na ciebie, nie, bo nie. POLSKA OBSŁUGA FLIXBUSA JEST CHAMSKA. TOALETA NIE MA WODY DO UMYCIA RĄK, ŚMIERDZI, NIE MA MOŻLIWOŚCI TRANSPORTU ROWERU ANI INTERNETU W AUTOBUSACH. NIE POLECAM, NIE SKORZYSTAM PO RAZ DRUGI, Może można coś z tym zrobić, bo w takim razie klienci znajdą inne opcje.
ZaletyNie wiem
WadyToaleta, kierowcy, brak internetu i uchwytów na rowery
~Iwona / 2022-10-08 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne spóźnienia o
1-2 godziny .
Nieuprzejma obsługa
~nigdy więcej flixbusa / 2022-10-07 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Podróż trasa Gdańsk - Toruń, na mailu informacja, że autobus zatrzymuje się przy Hali Olivia w Gdańsku.
Po wejściu w aplikacje okazuje się, że od połowy września w związku z remontem zatrzymuje się przy Bibliotece UG, no dobra przystanek jest kilkaset metrów dalej, więc tam także się stawiam. Na przystanku znajduje się rozpiska autobusów(przy Hali Olivia jej nie było, ani przystanek nie był w żaden sposób oznaczony), więc jestem teoretycznie pewna, że znajduje się we właściwym miejscu. Autobus miał planowo odjechać o 18:30, ale wiadomo... korki więc otrzymuje po jakimś czasie smsa, że zostanie opóźniony o 15-20 minut. Śledzę autobus poprzez link jaki dostałam i dosłownie obserwuje jak ikona autobusu wskazuje, że autobus zatrzymał się przy Hali... myślę sobie, że może są tak proklientcy, że skoro przedstawiają w obu miejscach odmienne informacje o przystankach to zatrzymują się i tu i tu... ale moim oczom ukazuje się rozpędzony flixbus, że nie miałam najmniejszych szans nawet machając ręką, aby ktokolwiek tam mnie zauważył i nie uznał za wariatkę. Ostatecznie dzwonię na infolinię, aby wyjaśnić sytuacje, bo zapłaciłam niemałą kwotę na przejazd, który się przecież nie odbył. Ponieważ było już lekko przed 19 na infolinii informacja, że polska infolinia działa od 9 do 17 od poniedziałku do piątku, ale mogę skorzystać z całodobowej po angielsku - niczym n zrażona tłumaczę panu całą zaistniałą sytuację. Pan zdziwiony dlaczego autobus się nie zatrzymał zweryfikował na podstawie lokalizacji autobusu, że faktycznie tak się stało - zaproponował mi zmianę kursu, bądź zwrot pieniędzy. Nie chcąc mieć nic wspólnego z tą firmą oczywiście wybrałam zwrot. Zupełnie nie polecam tego przewoźnika już naprawdę wolę, aby mój pociąg miał godzinne opóźnienie, niż mam czekać w sumie łącznie jakąś godzinę i tracić swój czas, a ostatecznie i tak nie pojechać. Szkoda, bo tego dnia miałam umówione bardzo spotkanie. Tyle dobrego, że pan na infolinii wykazał się wysoką kulturą i empatią, bo naprawdę byłam zdruzgotaną tą sytuację, gdyż znacznie wydłużyło to zadania jakie miałam przygotować do mojej pracy.
Zaletypan na anglojęzycznej infolinii
Wadywszystko
~Patryk / 2022-10-07 22:01
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam brak informacji na bilecie z jakiego przystanku mam jechać godzinę szukanie busa bus odjechał bez żadnej informacji