Pani Angelika z biura obsługi jest osobą, która nie potrafiłaby pomóc samej sobie.
Proszę kierownictwo o odsłuchanie mojej półgodzinnej konwersacji z bezczelną p. Angeliką w dniu 16.11.2022 o godzinie 16.31
Zaletyżadnych
Wadyobsługa na infolinii to jakaś tragedia, pani Angelika arogancka i bezczelna
~Piotr / 2022-11-16 13:29
Ocena: 2.00 / 5
Jestem bardzo z bardzo zawiedziony. Z pozoru podczas rezerwacji wydawało by się, se trafiłem na dobre linie i przejazd odbędzie się w komfortowych warunkach. Niestety, nic bardziej mylnego!!
Niestety brak bezpośredniego kursu z Lublina do Łodzi zmusił mnie do wykupienia biletu łączonego i przejazdu z przesiadką w Warszawie.
Autobus spóźnił się 22 minuty!! W aplikacji można teoretycznie śledzić i autobus na mapie i uzyskać informacje o opóźnieniach. Oczywiście ani jedno, ani drugie nie działało!!
Nie wiedziałem, czy mam dalej marznąć wieczorem na dworcu, czy szukać sobie innego przejazdu. Oczywiście nie istnieje 2 sieci Flixbus coś takiego jak infolinia i nie ma możliwości dowiedzieć się na cito, czy autobus w ogóle przyjedzie!!
Po tym jak autobus w koncu podjechal, kierowca zamiast szybko wpuszczac spóźnionych pasażerów, wolal ucicac sobie gadke z jednym z nich, a reszta patrzyła błagalnym wzrokiem w oczekiwaniu na wpuszczenie do autobusu.
Spytałem kierowcy dlaczego się spóźnili i dlaczeg nic nie działa w aplikacji i nie ma nigdzie żadnej informacji. Kierowca milczał jakby nie rozumiał ani słowa w języku polskim. W środku 2 autobusie zapanował jeden wielki chaos. Okazało się, że wszystkie miejsca zostały wyprzedane i ludzie, którzy już siedzieli zostali poinformowani przez kierowcę, że mogą zajmować dowolne miejsca. Jak się okazało: NIE, ponieważ miejsca te zostały wykupione przez dosiadających się pasażerów. No i zrobił się bałagan jak ludzie zaczęli się z bagażami przesiadać i szukać jakiegokolwiek wolnego miejsca.. Po starcie autobusu kierowca przepraszał za opzonienie i obiecał przyjazd na 20.50 lub wcześniej. Według rozkładu autobus miał dojechać na 30.40, a dojechał jeszcze później, bo na 20.57. Po starcie był jakiś problem z toaletą, który kierowca obiecał, że rozwiąże. W środku słyszalem rozmowy innych pasażerów z którzy byli równie mocno niezadowoleni z jakości tego przejazdu jak ja! Ostatni raz dałem się nabrać na ten nietani kurs! Jakoś usług nie jest adekwatna do ceny. Napisałem maila do obsługi, ale mnie olali. W odpowiedzi standardowe przepraszam i według ich regulaminu wszystko było ok, więc jeszcze powinienem mieć poczucie win, że sobie roszczę jakiekolwiek prawa.. Przykro mi i smutno jednocześnie. Bardzo się rozczarowałem i wstyd mi chyba bardziej niż pracownikom tej linii za opinie wśród obcokrajowców podróżujących. NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM podróż tymi liniami. Ja jechałem ostatni raz.
Zalety Brak
WadyJak wyżej.
~Okradziony / 2022-11-15 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Firma posiłkuje się zapożyczonymi autokarami od konkurencyjnych przewoźników. Mała, ledwie widoczna naklejka na drzwiach i tabliczka na przedniej szybie wielkości rejestracji samochodowej to jedyne znaki jakie musi wypatrzeć pasażer. Ja się tego nie dopatrzyłem i autokar odjechał beze mnie. Reklamacja została rozpatrzona na moją niekorzyść. Brak profesjonalizmu i chęci współpracy ze strony przewoźnika. Nie polecam!
~Były klient / 2022-11-15 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych przejazdów. Już na poziomie zakupu biletu przez aplikację FlixBus okazało się, że przepłaciłam 70zł, bo ceny są dużo wyższe na pociągi FlixBus niż na ich stronie.
Obsługa fatalna, najpierw przez kilka rozmów na czacie próbują mi wmówić, że oni w systemie nie widzą żeby były jakieś różnice i to ja muszę mieć jakiś błąd. No dobrze, to w takim razie chcę anulować rezerwację i zakupić na stronie taniej, tu dowiaduję się że 3 dni przed podróżą muszę zapłacić 7 Euro za anulowanie. Trudno nie będę tracić czasu na kolejną próbę odzyskania całej kwoty.
Podróż pociągiem bez zarzutu na trasie Frankfurt-Berlin, bardzo miła obsługa.
Niestety przesiadka do Autokaru w Berlinie już z polską załogą, to tylko opryskliwość i próba dowartościowania się kierowców kosztem podróżującego, aaa zapomniałabym jeszcze te seksistowskie „żarty”.
Kierowcy zajęli pierwszy rząd i wyprosili podróżną która miała rezerwację na jedno z tych miejsc. Mówili do niej opryskliwie po polsku, wiedząc że nie mówi po polsku. Dodając, że Chinka musi się przesiąść.
Chodzili w nocy budząc podróżnych i mówili że muszą zapiąć pasy jak mieli zapięte to,że nie mogą leżeć na fotelu albo, że nie mogą wystawać z siedzeń bo utrudniają przejście( w tym przypadku chodziło o przejście kierowcy który miał z 130 kg) bez tego miał problem żeby przejść.
Nie można było odpocząć w nocy, to ich chodzenie i jeszcze głośne rozmowy z mało wyszukanym słownictwem ( było 4 kierowców).
Nigdy więcej, człowiek wraca zmęczony i poirytowany tym co musiał się nasłuchać przez całą podróż.
~Mk2 / 2022-11-13 23:28
Ocena: 4.75 / 5
Korzystają z usług jacyś rozkapryszeni ludzie, którym się rzekomo wszystko należy za niewielkie pieniądze, a później rozczarowanie... Ja korzystałem z usług tej firmy niejeden raz i jestem mega zadowolony. To jest tani przewoźnik, więc nie wszystko jest w wersji "platinum", ale jeśli ktoś potrafi odrobinę myśleć to da sobie świetnie radę (reszta niestety będzie narzekać)
ZaletyWszystko działa (włączając w to aplikację internetową)
WadyNiestety trzeba trochę umieć korzystać z umysłu (nie tylko pretensje)...
~Aneta / 2022-11-13 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjechał, zero kontaktu.w okienku twierdzą że odjechał punktualnie, ale bylam przed czasem i wiem że go nie było. Skandal i zanada
~Marek / 2022-11-13 17:11
Ocena: 4.75 / 5
Podróżowałem w dniach 12-13 listopada z Rzeszowa do Katowic i spowrotem. Aplikacja działa idealnie, podróż bez najmniejszych problemów. W drodze powrotnej miałem miejsce 6c, którego w pojeździe nie było, ale kierowcy rozwiazali bardzo sprawnie wszystkie problemy. Opóźnień nie było. Jednym słowem wszystko w najlepszym porządku
~Renata / 2022-11-13 11:39
Ocena: 4.75 / 5
W dniach 10-13.11.2022 podróżowałam z córką linią nocną z Warszawy do Gdyni i z powrotem. Autokar jechał punktualnie, był czysty i dość wygodny. Panowie kierowcy mili, jazda płynna i bezpieczna. Pasażerowie niekiedy robią trochę bydła, ale co można na to poradzić? Przecież to komunikacja publiczna i jedni zachowują się kulturalnie, a inni nie potrafią. Ogólnie oceniam usługi Flixbus na 5.
~Moni / 2022-11-11 22:48
Ocena: 1.00 / 5
Jechałam 11.11.2022 roku Flixbusem z Hanoweru do Poznania, po czym miałam mieć przesiadkę na Flixbus do Zakopanego. Pierwszy przejazd tragedia, autokar spóźnił się 1,5 godziny, w środku tłok jak na targu, duszno, pasażerowie się rozpychają na fotelach i rozkładają je do granic możliwości tak, że nie można wsiąść. Autokar przechał do Poznania zamiast o 5 to o 6.20 przez co nie zdążyłam przesiąść się na drugi autokar. Podróż to istna katorga.
WadyDuszno, brudna toaleta, rozpasani pasażerowie
~Sandra / 2022-11-11 15:03
Ocena: 3.25 / 5
Mimo zapewnienia na stronie fexibus że z toalety można korzystać w każdej chwili jest ona zamknięta i brak możliwości skorzystania częściej niż raz przez całą drogę i to w czasie tankowania autobusu na stacji. PORAŻKA. NIGDY WIĘCEJ!!!!
ZaletyZadnych
WadyBrak możliwości skorzystania z toalety w którą jest wyposażony pojazd
~Pasażer / 2022-11-09 20:59
Ocena: 2.00 / 5
Po zareagowaniu i zapłaceniu miejsca z dodatkowym zmiana w dzień wyjazdu na dodatkowe przedzielone korytarzem komfort dramat nie polecam
~Marian / 2022-11-09 17:55
Ocena: 1.75 / 5
Jechalem kursem 1396 z Ciechocinka w niedziele 6.11.2022r na szybie autokar mial numer 102.
Brak toalety!!!
Nrak swiecacych punktow nad fotelami
Ciemno!!!!
Zepsuta klimatyzacja bardzo cieplo
Brak Wi Fi
Toaleta to jeden przystanek na stacji BP
A kurs byl ciechocinek-nowy targ
NIGDY WIĘCEJ
ZaletyBrak
WadySame wadbrak toalety brak oswietlenia pi zmroku nad glowami nie dzialajaca wentylacja!!!! Totalna porazka
~Aldona Łuczuk / 2022-11-08 15:17
Ocena: 5.00 / 5
Pozdrawiam przemiłych kierowców 08.11.22 trasa Szczecin - Zakopane, jeżeli dobrze pamiętam Pan Adrian i Pan Piotr, kultura i serdeczność na najwyższym poziomie! Mam nadzieje ze jeszcze sie spotkamy! :D
~Bond 007 / 2022-11-08 14:34
Ocena: 3.75 / 5
Wracam właśnie autobusem Budapeszt - Warsaw
Za kierownicę miła Pani kierowca
Super jaDa w super warunkach
Polecam linie Budapeszt - Warszawa
ZaletyPunktualność
Fachowość
Rzetelność
WadyUciążliwi pasażerowie
~W szoku / 2022-11-08 14:29
Ocena: 2.75 / 5
Autobus N1324 kierunek Tallinn,godz 22:00 07.11.
Kierowca powiedział żeby ładować bagaże,gdzie ludzie zaczęli to robić a on nie był przy tym obecny.
Kierowcy odjechali ,wiedząc o tym,bez pasażera z jego bagażami .
Tragedia
~Max / 2022-11-08 08:56
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza firma przewozowa jaką znam. Autobusy się często spóźniają co nie daje możliwości przesiadki. Nawet przy opóźnieniu 4h nie dają żadnej refundacji jak przy pociągach czy lotach. W ostatniej chwili anulują ci miejsca w autobusie, za które zapłaciłeś i musisz się bić z ludźmi o nowe.
ZaletyCena
WadyNotoryczne opóźnienia autobusów. Kolejny autobusów nie czeka na ciebie.
~Monika / 2022-11-07 22:41
Ocena: 2.50 / 5
Kolesie nie dość że spóźnieni to pojechali bez pasażera ale z jego torba podróżna.masakra bo czasu nie mają.dno!!!!!!
~Edyta / 2022-11-07 11:34
Ocena: 5.00 / 5
Miły Profesjonalny kierowca Krystian że Szczecinka więcej Takich pozdrawiamy Panie Krystianie
~Nikola / 2022-11-07 11:32
Ocena: 5.00 / 5
podróż na trasie wrocław-kołobrzeg bardzo przyjemna i komfortowa, kierowca - Pan Krystian - na medal :) pozdrawiamy
~Olimpia / 2022-11-07 11:26
Ocena: 5.00 / 5
Kurs Szczecinek Kołobrzeg pan Krystian SUPER PROFESJONALNY KIEROWCA BRAWO TY