strona 68 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Marzenna / 2022-10-10 19:24
Jechałam 10.10.2022 linią 1391 busem nr31. Trasa z Torunia do Katowic.Podróż przebiegła dobrze. Mam dwa zastrzeżenia co do bezpieczeństwa:
1. Przednia szyba pęknieta. Siedziałam z przodu, więc widziałam
2. Miejsce 2d brak pasów dla pasażera. Może jestem wyjątkiem, ale zapinam pasy. Pasazer na miejscu obok 2c też miał problem z pasem. Próbował zapiąć i zrezygnował. -
-
~Rena / 2022-10-10 15:05
W nawiązaniu do opisanego niżej przejazdu Flixbusem w dniu 7.10.22 na trasie Łodź-Warszawa, rejs 1306, otrzymałam odpowiedź z działu reklamacji, iż jako rekompensatę za niemożliwość skorzystania z toalety proponują mi voucher na 20 zł ważny 3 miesiące.
Wobec takiego lekceważenia mnie podejmuję kroki prawne, Sanepid zawiadomiłam.ZaletyżadnychWadyza niemożliwość skorzystania z toalety, przepełnionej i śmierdzącej, proponują voucher na 20 zł ważny 3 miesiące -
~Grażyna / 2022-10-08 21:53
Bardzo polecam,nigdy nie korzystałam z autobusów tej lini ale z powodu awarii samochodu byliśmy zmuszeni wracać autobusem. Trasa Zakopane - Gliwice odbyła się bez żadnego problemu. Punktualnie zaczeła się podróż ,klimatyzacja działała ,na miejsce też byliśmy o planowanym czasie.
Jak najbardziej będę korzystała i poleca innym. Czytają opinie tuż po zakupie biletów miałam ogromnej wątpliwość czy nie będziemy mieć przygód o jakich jest napisane ale trzeba spróbować żeby móc ocenić.ZaletyTanie bilety, wygodny -
~Teztubylamizaluje / 2022-10-08 11:51
Toaleta w Autobusie Rotterdam - Szczecin ŚMIERDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyHigiena -
~Podroznik / 2022-10-08 11:45
Kupiliśmy pierwsze miejsca, panoramiczne z przodu. Myślimy :długa droga to zobaczymy trasę. Kierowca miał tak opuszczone zasłony przeciwsłoneczne z przodu, że mogliśmy zobaczyć tylko te zasłony, także dopłata nie miała sensu. Było już po zachodzie słońca, na prośbę, żeby podniósł zasłonki do góry odpowiedzial że on zawsze tak jeździ..... Masakra. Jeżdżę po Niemczech flixbusem i tam jest podejście do klienta że zrozumieniem. A Polacy jak zwykle :sram na ciebie, nie, bo nie. POLSKA OBSŁUGA FLIXBUSA JEST CHAMSKA. TOALETA NIE MA WODY DO UMYCIA RĄK, ŚMIERDZI, NIE MA MOŻLIWOŚCI TRANSPORTU ROWERU ANI INTERNETU W AUTOBUSACH. NIE POLECAM, NIE SKORZYSTAM PO RAZ DRUGI, Może można coś z tym zrobić, bo w takim razie klienci znajdą inne opcje. ZaletyNie wiemWadyToaleta, kierowcy, brak internetu i uchwytów na rowery -
~Iwona / 2022-10-08 09:33
Notoryczne spóźnienia o
1-2 godziny .
Nieuprzejma obsługa -
~nigdy więcej flixbusa / 2022-10-07 23:26
Podróż trasa Gdańsk - Toruń, na mailu informacja, że autobus zatrzymuje się przy Hali Olivia w Gdańsku.
Po wejściu w aplikacje okazuje się, że od połowy września w związku z remontem zatrzymuje się przy Bibliotece UG, no dobra przystanek jest kilkaset metrów dalej, więc tam także się stawiam. Na przystanku znajduje się rozpiska autobusów(przy Hali Olivia jej nie było, ani przystanek nie był w żaden sposób oznaczony), więc jestem teoretycznie pewna, że znajduje się we właściwym miejscu. Autobus miał planowo odjechać o 18:30, ale wiadomo... korki więc otrzymuje po jakimś czasie smsa, że zostanie opóźniony o 15-20 minut. Śledzę autobus poprzez link jaki dostałam i dosłownie obserwuje jak ikona autobusu wskazuje, że autobus zatrzymał się przy Hali... myślę sobie, że może są tak proklientcy, że skoro przedstawiają w obu miejscach odmienne informacje o przystankach to zatrzymują się i tu i tu... ale moim oczom ukazuje się rozpędzony flixbus, że nie miałam najmniejszych szans nawet machając ręką, aby ktokolwiek tam mnie zauważył i nie uznał za wariatkę. Ostatecznie dzwonię na infolinię, aby wyjaśnić sytuacje, bo zapłaciłam niemałą kwotę na przejazd, który się przecież nie odbył. Ponieważ było już lekko przed 19 na infolinii informacja, że polska infolinia działa od 9 do 17 od poniedziałku do piątku, ale mogę skorzystać z całodobowej po angielsku - niczym n zrażona tłumaczę panu całą zaistniałą sytuację. Pan zdziwiony dlaczego autobus się nie zatrzymał zweryfikował na podstawie lokalizacji autobusu, że faktycznie tak się stało - zaproponował mi zmianę kursu, bądź zwrot pieniędzy. Nie chcąc mieć nic wspólnego z tą firmą oczywiście wybrałam zwrot. Zupełnie nie polecam tego przewoźnika już naprawdę wolę, aby mój pociąg miał godzinne opóźnienie, niż mam czekać w sumie łącznie jakąś godzinę i tracić swój czas, a ostatecznie i tak nie pojechać. Szkoda, bo tego dnia miałam umówione bardzo spotkanie. Tyle dobrego, że pan na infolinii wykazał się wysoką kulturą i empatią, bo naprawdę byłam zdruzgotaną tą sytuację, gdyż znacznie wydłużyło to zadania jakie miałam przygotować do mojej pracy.Zaletypan na anglojęzycznej infoliniiWadywszystko -
~Patryk / 2022-10-07 22:01
Nie polecam brak informacji na bilecie z jakiego przystanku mam jechać godzinę szukanie busa bus odjechał bez żadnej informacji -
-
~Rena / 2022-10-07 21:02
w poniższych wpisach chodzi o linię 1305 Paryż - Warszawa ZaletybrakWadyopóżnienie, cuchnąca toaleta -
~Rena / 2022-10-07 20:18
autobus linii 1306 7.10.2022 r. opóźniony z przyjazdem do Warszawy o równo 2h, kierowca zamiast skręcić w lewo z Al. Jerozolimskich na Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia próbował najpierw skręcić w ul. Szczęśliwicką, czyli na prawo, potem w kolejną ulicę, po prawej stronie, ostatecznie skręcił w Niemcewicza, w prawoskos, nie wiadomo po co w szczycie natężenia ruchu jechał dookoła i wyjechał ponownie na al. Jerozolimskie, z których na końcu skręcił w lewo na Dworzec Autobusowy, przez co zwiększył tylko opóźnienie do 2 h. ZaletyżadnychWadywielkie opóźnienie -
~Rena / 2022-10-07 19:53
W dniu 7.10. 2022 r. na trasie 1306 Flixbusa, w Łodzi, przy wejściu do autobusu jadącego z Niemiec do Warszawy, pełnego pasażerów, poczułam woń cuchnącej niemożliwie, nieopróżnionej toalety.
Kierowca prosił o niekorzystanie z niej, nie uprzedzając wcześniej, że toaleta jest niezdatna do użytku, dopiero gdy ruszyliśmy z Łodzi, co spowodowało, że pasażerowie nie skorzystali z toalety na dworcu w Łodzi.
Z powodu cuchnącego zapachu robiło mi się słabo podczas podróży, a po wyjściu z autokaru zaczęłam wymiotować i miałam zawroty głowy. Do teraz czuję ten fetor.ZaletyżasnychWadysmród z toalety nie do opisania -
~licja / 2022-10-07 16:07
okropnosc, autobusy sie spozniaja godzine a nie ma
nawet o tym zadnej informacjiZaletyładny autobusWadykierowca zatrzymuje się nagle na przerwę 10 min, autobus opozniony byl az godzine a nawet nie bylo zadnej informacji -
~Patryk / 2022-10-06 22:49
Tragiczne autokary Strasznie nie wygodne w autobusie śmierdzi ewidentnie nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko co Najgorsze -
~Adil Abdel Aati / 2022-10-05 16:01
Rasistowski kierowca i firma nic nie robi z tego
Dzis jechałem autobusem tej firmy z Warszawy do Krakowa. Mam za 3 godziny lot do RPA. Kierowca rasistą uszukał mnie w Kielcach mówiąc że mamy przerwę 7 minut. Wróciłem po 2 minutach i jego nie było. Mój bagaż i passport i kosztywnosc są w autobusie. Dzwoniłem 7 razy na info linie aby bagaż czekał na mnie mówią że nie mogą zadzwonić do kierowcy. Jadę teraz Uberem z Kielce do Krakowa i nie wiem co mi czeka.ZaletyNie maWadyNiekomtencja -
~Joanna / 2022-10-05 11:10
Za drogo w porównaniu do innych przewoźników. Z czasem nastąpił spadek jakości oferowanych usług, zubożenie oferty kierunków przejazdu, przekierowanie przystanków początkowych np. w Warszawie na mało dogodne lokalizacje. -
~Marek / 2022-10-05 10:26
Linia warszawa Budapeszt autokar 986A odjazd Kielce Kraków z godziny 8.50.05.10.22 Autor przyjechał punktualnie natomiast panowie kierowcy zapomnieli że w czasie jazdy nie pali się papierosów i nie używa wulgaryzmów podczas rozmowy. Poziom kultury do poprawki.
Zatrzymywali się na MOP ach bez podania przyczynyWadyKierowca palił papiersy podczas jazdy, głośna rozmowa używanie wulgarnych słów. Brak papieru w toalecie. -
-
~Igor / 2022-10-04 17:34
Autobus spóźnił się ponad 3 godziny, zero informacji na infolinii odnośnie kiedy autobus dojedzie i czy w ogóle dojedzie. Infolinia nia ma możliwości kontaktu z kierowcami co jest totalną kpiną. Przyjechał podsdstawiony autobus bez gniazdek, wifi. Po napisaniu reklamacji i zwrotu kosztów, odpisali ,że usługa została wykonana wiec o zadnej rekompensacie nie ma mowy. Pierwszy i ostatni raz Totalna KPINA z klientów ! -
~Kita9314 / 2022-10-04 08:54
Generalnie jeden z tańszych przewoźników przez co chyba nie można za wiele wymagać. Obsługa często fatalna, strona internetowa nie aktualizowana, problem ze znalezieniem ważnych informacji, na infolinii siedzą osoby niemiłe i pretensjonalne, a załatwienie czegoś w sposób godny człowieka graniczy z cudem ZaletyCeny biletówWadyZa dużo by wymieniać -
~Pasażerka / 2022-10-02 09:45
Dziś jechałam na trasie Warszawa- Monachium. Gdyby to połączenie było pół godziny wcześniej zdążyłabym na przesiadkę. A teraz muszę siedzieć na dworcu 3,5 godziny i czekać na kolejne połączenie. Polecam przesunąć godzinę wyjazdu Polski.
Poza tym brak kontroli nad bagażem. Żaden z kierowców nie sprawdza czy na pewno każdy bierze swój bagaż.ZaletyPunktualnośćWadyPoziom bezpieczeństwa, brak komunikacji z klientem -
~Co cie to / 2022-10-01 07:08
Na planowany odjazd pare minut przed zostal odwolany sram na was
strona 68 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »