strona 64 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~Barbara / 2022-11-24 06:15
Autobus odjechal z innegomiejsca niz na bilecie. Chodzi o Gliwicr -
-
~Kamila / 2022-11-22 22:24
przejazd masakra, cały autokar pijanych ludzi. krzyczących i zachowywujacych się jak bydło. smród alkoholu było czuc w całym autokarze. wszedzie butelki wódki i piwa. czułam się bardzo niebezpiecznie jadąc tym autokarem. Jedyny plus to bezpieczny dojazd. -
~Pasażer / 2022-11-22 22:12
Bardzo nie polecam podróży. Uważam podróż tym autokarem za najgorsza w swoim życiu. Autobus pełen ludzi, którzy cały czas spożywali alkohol. Miejsce, które było mi przypisane okazało się, ze jest zajęte przez kogoś innego. ZaletyBrak zalet podróżyWadyOsoby spożywające alkohol, nieprzyjemny zapach, brak organizacji w zajmowaniu miejsc przez pasażerów, -
~Ireneusz / 2022-11-22 18:46
Dziś przez przypadek wszedłem żeby zobaczyć ile osób jedzie moim autobusem okazało się że miejsca za które zapłaciłem można zarezerwować ,zadzwoniłem na infolinie Pani powiedziała że system tak robi ale mam sie nie martwić bo jak ktoś będzie chciał kupić to system nie dopuści go do płatności spróbowałem i okazało się że mogę kupić bilet i zarezerwować te miejsca. Po drążeniu tematu kolejnym telefonie okazało się że moja rezerwacja została anulowana bez poinformowania mnie o tym podobno dostałem voicher na 3,56 nigdzie tego voichera nie widzę pomijając fakt że ja zapłaciłem 6 zł za rezerwacją .Gdzieś w setkach meili znalazłem w spamie zmianę biletu wysłanego kilka dni temu już bez rezerwacji miejsca z innym nr biletu i q kodu i tu moje pytanie czy gdybym dziś przez przypadek nie zauważył że nie mam miejsca to kierowca zabrałby mnie na pokład autobusu zmienił się nr biletu ktoś mógł zarezerwować to miejsce. Bardzo dużo jeżdziłem autobusami jeszcze POLSKIM BUSEM ale takiego syfu jak w Flixie to nie było przesiadam się na inny środek komunikacji NIGDY WIECEJ TEGO SYFU Zaletychyba brakWadyżenujące podejście do klienta próba oszukania na kilka złotych Pani z którą rozmawiałem nie chciała podać swojego nazwiska bo rodo to może nadać nr żeby wiedzieć na kogo skargę złożyć robią co chcą nie podano mi namiarów do kogoś wyżej pełna bezkarność -
~Megan / 2022-11-22 11:25
Mialam zarezerwowany bilet dla mnie I dzieci z Krasnegostawu do Lublina. Czekalysmy na dworcu autobusowym zgodnie z instrukcja na bilecie. Autobus przejechal mijajac dworzec I nie wjezdzajac na jego teren. Po zlozeniu zazalenia nasz bilet zostal anulowany I pieniadze maja zostac zwrocone na konto. Nie zmienia to faktu z3 taka sytuavja jest niedopuszczalna. Dzieki flixbusowi wizyta lekarska w Lublinie na ktora czekalysmy od ponad 2 miesiecy musiala zostac przelozona a dostepne terminy sa dopiero po Nowym Roku. Dziekuje kierowco flixbusa za nieodebranie pasazerow ktorych ma Pan na liscie!!!
Do tej pory mi sie taka sytuacja nie zdarzyla a podrozuje flixbusami od jakiegos czasu. -
~Krystian Pacuk / 2022-11-22 04:25
Właśnie autobus odjechał nie zatrzymując się na dworcu fabryczna ja i inni ludzie nie zdążyliśmy dobiec . A wszyscy dostaliśmy informację że jest opóźniony o 16 minut .
Nigdy więcej komunikacji tego typu -
~Dorota / 2022-11-21 20:39
Dziękujemy serdecznie Pawle i zapraszamy ponownie było nam miło więź super pasażerów. POZDRAWIA DOROTAZ MALWINĄ -
~Paweł / 2022-11-21 19:32
Pozdrowienia dla dwóch Pań na trasie Warszawa-Gdynia.
Dziewczyny wymiatacie!!!!!!!ZaletyMiła obsługa -
-
~Tata / 2022-11-21 17:15
Kupiłem bilet i poszedłem na odpowiednie stanowisko autokar nie przyjechał, a czekałem ponad 30 min zwrotu pieniędzy nie dostałem bo dowiedziałem się ze autokar był gzie miał być a ja do niego nie wsiadłem i 70 pln w plecy -
~Bożena / 2022-11-21 10:45
Kierowca bardzo uprzejmy.Autobus wygodny z WiFi i czynna toaletą. Przyjemna podróż Polecam -
~Helena / 2022-11-21 10:20
To jest moja ostatnia podróż flixbusem, autobus z Rzeszowa do Karpacza, godz 9:30, 21 listopada , moje miejsce zajęte, kierowca kazał mi szukać innego miejsca bo to nie jego winna, powiedział że przecież on biletów nie sprzedaje. Gdy wspomniałam że przecież za rezerwację dodatkowo płacę, to wrzeszczał na cały autobus że przecież za miejsca się nie płaci . Powinnam mu pokazać fakturę, to może by wreszcie się dowiedział na jakich zasadach kupuje się bilety, taki problem miałam nie tylko ja, ale inni pasażerowie wsiadający w Rzeszowie. Jeździłam z tym przewoźnikiem często ale nie polecam, ZaletyBrakWadyJw -
~Pb / 2022-11-18 09:02
Tragedia tragedia jak za ta cene autokar zamowiony na link rzeszow-lublin 1 ostatni raz autokar jedzie landed w korkach zamiast z tr ha kr autostrada 1 I ostatni raz nie radze... ZaletyZadneWadyWiele -
~Domino / 2022-11-17 19:00
Kolejny raz nie może dojechać ba czas porażka i żenada -
~Martin / 2022-11-16 23:11
Pani Angelika z biura obsługi jest osobą, która nie potrafiłaby pomóc samej sobie.
Proszę kierownictwo o odsłuchanie mojej półgodzinnej konwersacji z bezczelną p. Angeliką w dniu 16.11.2022 o godzinie 16.31ZaletyżadnychWadyobsługa na infolinii to jakaś tragedia, pani Angelika arogancka i bezczelna -
~Piotr / 2022-11-16 13:29
Jestem bardzo z bardzo zawiedziony. Z pozoru podczas rezerwacji wydawało by się, se trafiłem na dobre linie i przejazd odbędzie się w komfortowych warunkach. Niestety, nic bardziej mylnego!!
Niestety brak bezpośredniego kursu z Lublina do Łodzi zmusił mnie do wykupienia biletu łączonego i przejazdu z przesiadką w Warszawie.
Autobus spóźnił się 22 minuty!! W aplikacji można teoretycznie śledzić i autobus na mapie i uzyskać informacje o opóźnieniach. Oczywiście ani jedno, ani drugie nie działało!!
Nie wiedziałem, czy mam dalej marznąć wieczorem na dworcu, czy szukać sobie innego przejazdu. Oczywiście nie istnieje 2 sieci Flixbus coś takiego jak infolinia i nie ma możliwości dowiedzieć się na cito, czy autobus w ogóle przyjedzie!!
Po tym jak autobus w koncu podjechal, kierowca zamiast szybko wpuszczac spóźnionych pasażerów, wolal ucicac sobie gadke z jednym z nich, a reszta patrzyła błagalnym wzrokiem w oczekiwaniu na wpuszczenie do autobusu.
Spytałem kierowcy dlaczego się spóźnili i dlaczeg nic nie działa w aplikacji i nie ma nigdzie żadnej informacji. Kierowca milczał jakby nie rozumiał ani słowa w języku polskim. W środku 2 autobusie zapanował jeden wielki chaos. Okazało się, że wszystkie miejsca zostały wyprzedane i ludzie, którzy już siedzieli zostali poinformowani przez kierowcę, że mogą zajmować dowolne miejsca. Jak się okazało: NIE, ponieważ miejsca te zostały wykupione przez dosiadających się pasażerów. No i zrobił się bałagan jak ludzie zaczęli się z bagażami przesiadać i szukać jakiegokolwiek wolnego miejsca.. Po starcie autobusu kierowca przepraszał za opzonienie i obiecał przyjazd na 20.50 lub wcześniej. Według rozkładu autobus miał dojechać na 30.40, a dojechał jeszcze później, bo na 20.57. Po starcie był jakiś problem z toaletą, który kierowca obiecał, że rozwiąże. W środku słyszalem rozmowy innych pasażerów z którzy byli równie mocno niezadowoleni z jakości tego przejazdu jak ja! Ostatni raz dałem się nabrać na ten nietani kurs! Jakoś usług nie jest adekwatna do ceny. Napisałem maila do obsługi, ale mnie olali. W odpowiedzi standardowe przepraszam i według ich regulaminu wszystko było ok, więc jeszcze powinienem mieć poczucie win, że sobie roszczę jakiekolwiek prawa.. Przykro mi i smutno jednocześnie. Bardzo się rozczarowałem i wstyd mi chyba bardziej niż pracownikom tej linii za opinie wśród obcokrajowców podróżujących. NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM podróż tymi liniami. Ja jechałem ostatni raz.Zalety BrakWadyJak wyżej. -
~Okradziony / 2022-11-15 20:00
Firma posiłkuje się zapożyczonymi autokarami od konkurencyjnych przewoźników. Mała, ledwie widoczna naklejka na drzwiach i tabliczka na przedniej szybie wielkości rejestracji samochodowej to jedyne znaki jakie musi wypatrzeć pasażer. Ja się tego nie dopatrzyłem i autokar odjechał beze mnie. Reklamacja została rozpatrzona na moją niekorzyść. Brak profesjonalizmu i chęci współpracy ze strony przewoźnika. Nie polecam! -
-
~Były klient / 2022-11-15 19:51
Jeden z najgorszych przejazdów. Już na poziomie zakupu biletu przez aplikację FlixBus okazało się, że przepłaciłam 70zł, bo ceny są dużo wyższe na pociągi FlixBus niż na ich stronie.
Obsługa fatalna, najpierw przez kilka rozmów na czacie próbują mi wmówić, że oni w systemie nie widzą żeby były jakieś różnice i to ja muszę mieć jakiś błąd. No dobrze, to w takim razie chcę anulować rezerwację i zakupić na stronie taniej, tu dowiaduję się że 3 dni przed podróżą muszę zapłacić 7 Euro za anulowanie. Trudno nie będę tracić czasu na kolejną próbę odzyskania całej kwoty.
Podróż pociągiem bez zarzutu na trasie Frankfurt-Berlin, bardzo miła obsługa.
Niestety przesiadka do Autokaru w Berlinie już z polską załogą, to tylko opryskliwość i próba dowartościowania się kierowców kosztem podróżującego, aaa zapomniałabym jeszcze te seksistowskie „żarty”.
Kierowcy zajęli pierwszy rząd i wyprosili podróżną która miała rezerwację na jedno z tych miejsc. Mówili do niej opryskliwie po polsku, wiedząc że nie mówi po polsku. Dodając, że Chinka musi się przesiąść.
Chodzili w nocy budząc podróżnych i mówili że muszą zapiąć pasy jak mieli zapięte to,że nie mogą leżeć na fotelu albo, że nie mogą wystawać z siedzeń bo utrudniają przejście( w tym przypadku chodziło o przejście kierowcy który miał z 130 kg) bez tego miał problem żeby przejść.
Nie można było odpocząć w nocy, to ich chodzenie i jeszcze głośne rozmowy z mało wyszukanym słownictwem ( było 4 kierowców).
Nigdy więcej, człowiek wraca zmęczony i poirytowany tym co musiał się nasłuchać przez całą podróż. -
~Mk2 / 2022-11-13 23:28
Korzystają z usług jacyś rozkapryszeni ludzie, którym się rzekomo wszystko należy za niewielkie pieniądze, a później rozczarowanie... Ja korzystałem z usług tej firmy niejeden raz i jestem mega zadowolony. To jest tani przewoźnik, więc nie wszystko jest w wersji "platinum", ale jeśli ktoś potrafi odrobinę myśleć to da sobie świetnie radę (reszta niestety będzie narzekać) ZaletyWszystko działa (włączając w to aplikację internetową)WadyNiestety trzeba trochę umieć korzystać z umysłu (nie tylko pretensje)... -
~Aneta / 2022-11-13 18:19
Nie przyjechał, zero kontaktu.w okienku twierdzą że odjechał punktualnie, ale bylam przed czasem i wiem że go nie było. Skandal i zanada -
~Marek / 2022-11-13 17:11
Podróżowałem w dniach 12-13 listopada z Rzeszowa do Katowic i spowrotem. Aplikacja działa idealnie, podróż bez najmniejszych problemów. W drodze powrotnej miałem miejsce 6c, którego w pojeździe nie było, ale kierowcy rozwiazali bardzo sprawnie wszystkie problemy. Opóźnień nie było. Jednym słowem wszystko w najlepszym porządku
strona 64 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »