strona 55 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Mati / 2023-03-21 15:15
Miałem kupiony bilet na piątek z siedzeniem na górze, ale sobie wymyślili, że bus będzie bez góry i spoko. Wywalili mi miejsce(które kosztowało 7 złotych) i dali kod rabatowy na 7 złotych, którego nie można wykorzystać na wybór miejsca ???????????? -
-
~Mola / 2023-03-21 10:57
W dniu 17.12.2023r wykupiłam przejazd Flexbusem z Łodzi do Warszawy na lot do Szwajcarii na godz 12,30. Odjazd Flexbusa miał być o godz 8,55 O godz.9,30 dostałam informacje mail iż autobus ma opóźnienie 120 min. Pomyślałam wtedy ze nie zdążę na samolot gdyż zostało mi 2 godziny do zamknięcia bramek i odprawę samolotową. Jedyną na dany moment decyzją alternatywną był transport taxi bym zdążyła na Święta Bożego Narodzenia do dzieci i wnucząt. Całą drogę gdy jechałam na lotnisko taxi , bardzo się denerwowałam czy zdążę bo na autostradzie napotkaliśmy na blokadę ze względu na remont jednego pasa. Taksówkarz poznał moją historie, wiec pomagał mi jak tylko mógł. Zdążyłam w ostatnich minutach nadać bagaże. Gdy dotarłam na lotnisko i odprawiłam się, emocje opadły zaczęłam się zle czuć, dostałam wysokiego ciśnienia. Pragnę wyjaśnić wszystkim czytelnikom ze może sie zdażyć taka sytuacja każdemu z nas, to są tylko pojazdy samochodowe kursujące na dłuższych trasach, wiec rozumiem to!!! Ale nie rozumiem dlaczego do tej pory firma Flexbus nie zwróciła mi pieniędzy za bilet, i samochód osobowy alternatywny którym do tarłam na lotnisko, by o czasie odlecieć do Bazyley. Od czasu tej sytuacji składam pisma do działu Reklamacji i odbijam sie o ścianę cyt: możemy pani zwrócić pieniàdze w drodze wyjàtku jako voucher kon cyt. A samochód taxi dla nich nie jest środkiem alternatywnym? mimo ze poprosiłam regulamin pasaże na którym sie opierajà i jak byk samochód osobowy jest środkiem alternatywnym. Rozmawiałam z prawnikiem i on mi wyjaśnił ze to za małe kwoty pieniężne aby każdy z nas podjął osobno pozew w kierunku Dyrekcji Flexbusa wiec proponuje byśmy wszyscy poszkodowani przez tà firmę złożyli się wspólnie i wystąpili zbiorowo, by nie czuli się bezkarni. Mój mail: moriella@o2.pl -
~fajcik29 / 2023-03-21 10:52
Anulacja zarezerwowanego miejsca za które zapłaciłem dodatkowo -
~Karolina / 2023-03-20 07:41
Nie polecam, nie zostałam wpuszczona pomimo ważnego biletu, kierowca opryskliwy i chamski,
Zamknął mi drzwi przed nosem i odjechał -nie podając konkretnego powodu…
-
~Bogusław / 2023-03-20 07:01
19 marca Toruń Zakopane. Miła obsługa. Czysto. Planowo. Polecam i pozdrawiam -
~Alice / 2023-03-19 00:37
Chciałam podzielić się opinia na temat przejazdu z Poznania do Berlina - wyjazd o 17:15 w dniu 18.03.2023. Autobus czysty, w miarę wygodny, natomiast kierowcy to dramat. Elegancko ubrani natomiast bezczelni i chamscy !!! Brak pomocy przy wkładaniu walizek do bagażnika, trąbienie i wyzywanie innych kierowców na drodze, naśmiewanie się z Ukrainki będącej wraz z synem pasażerka tego busa. Nie chce tu powtarzać jakich słów ci panowie używali na jej temat. A i jeszcze objawy rasizmu , krytyka Chińczyka, który pytał o drogę. . A już na koniec tej trasy jeden z kierowców przysiadł się do pasażera busa i prowadził razem głośna i seksistowska rozmowę. Po prostu tragedia. Dla odmiany mam doświadczenie z przejazdami skibusami z niemieckimi kierowcami i tam takich sytuacji nie ma. Są grzeczni, uprzejmi, uśmiechnięci. ZaletyCzysty autobusWadyChamstwo kierowców -
~Gość / 2023-03-18 15:26
Nie polecam alkohol z Krakowa do Zakopanego przez innych pasażerów lał się ciągle. Hałas bardzo duży dziecko ciągle kopało w fotel oraz madka nie reagowała i głośno przeklinała w rozmowie z partnerem. W drodze powrotnej fotele nie ponumerowane chociaż że możliwość rezerwacji miejsc była na stronie za dopłatą. W Nowym Targi wsiadło kilku gości pod wpływem już alkoholu ponadto nie mieli biletów zakupionych (możliwe że kierowca wziął w łapę gotówkę). Ciągle przekleństwa nikt nie reaguje na to. Nie polecam WadyAlkohol, hałas, haos brak ponumerowanych siedzeń -
~Magdalena / 2023-03-17 08:22
Eindhoven - - - - - >Paris.
FLIXBUS na stronie zapewnia wygodę i wszelkie dogodności (wygodne siedzenia, Wi-Fi, toaletę). Po 30 minutach drogi kierowca poinformował Nas, że toaleta jest nieczynna i najbliższy przystanek na toaletę za 3 godziny. Nie polecam. -
-
~topi / 2023-03-16 15:51
Trasa Praga -> Lipyovski Mikulas na Słowacji. Autobus nie wygodny i brudny. W toalecie brak papieru, mydła i nawet wody! WadyAutobus nie wygodny i brudny. W toalecie brak papieru, mydła i nawet wody! -
~Basia / 2023-03-16 13:27
Witam!
Jestem bardzo zadowolona z usług Flixbusa przy rezygnacji gotówka był na koncie w tym samym dniu co rezygnacja.
Jestem bardzo zadowolona z usług flixbusa.
Zapraszam Zapraszam Zapraszam i polecam znajomym którzy korzystają i są bardzo zadowoleni z możliwości zakupu biletów oraz komfortu jazdy ich autobusami.
Pozdrawiam serdecznie i polecamZaletyMożliwość dojazdu do w komfortowych warunkach!WadyBrak -
~Uliana / 2023-03-15 22:26
Minęło 43 dni a ja do tej pory nie otrzymałam zwrotu za anulowaną 30.01.2023 rezerwację. Trzy razy pisałam do nich i nic to nie dało. Moim zdaniem jest to oszustwo. Nie polecam! WadyNie zwracają pieniedzy za anulowaną rezerwację -
~Justyna / 2023-03-14 16:59
Nie zwrócono koszt biletu + za bagaż. Trzy razy do nich pisałam. Odpisują tylko na czacie, wiecznie zwodząc. Nadal nie mam zwrotu. Podarowałam sobie podróże z nimi. Choć drożej, wracam do podróży pociągiem. Problem ws wyjazdu był z ich winy. Sami przyznali. 28 lutego anulowałam. W ciągu 7 dni miał być zwrot. I nadal nie ma. A jest już 14 marca. WadyWiele -
~franz / 2023-03-13 22:42
Dramat zupełny, powinni się przebranżowić na ubój bydła rogatego i trzody chlewnej. Choć to akurat byłoby okrucieństwem w stosunku do zwierząt. Nie polecam absolutnie. -
~Bródka / 2023-03-13 15:27
Witam serdecznie, dziękuję za podróż w dniu 26 lutego autobusem z Gdyni do Zakopanego, pozdrowionka i podziękowania za podróż i profesjonalną obsługę dla Pani Ani i Pana Daniela - kierowców -
~Ania / 2023-03-13 10:28
6 marca dokonałam płatności za rezerwację.Jak się okazało po moim telefonie do flixbusa pani stwierdziła,że takiej płatności nie widzi !Wysłałam potwierdzenie przelewu na co dostałam odpowiedź,że nie widać u nich takiej płatności i uwaga !zażyczyli sobie nr rezerwacji ,która nie została dokonana !wyciągu z mojego konta!i numeru karty oraz kodu autoryzacyjnego płatności,który jest generowany jednorazowo ,jest tylko dla mnie !!!!!!Wysłałam kolejne potwierdzenie z przelewy 24 bo to oni dokonali transakcji i oczywiście potwierdzili ,ze flixbus ma moje pieniądze ,których twierdzi ,że nie ma !!!!!Po trzech dniach zadzwoniłam na infolinię i znowu bicie piany od początku !Pani poinformowała ,że dziś czyli po siedmiu dniach wyśle potwierdzenie przelewu do księgowości!!!Skandal !Tydzień temu rezerwowałam miejsce za 79 zł a dziś bilet kosztuje prawie 100 zł !!!!!dla mnie jest to kradzież i bezczelność w najwyższej postaci !Nie polecam !!!!! ZaletyBrak -
~ARKADIUSZ7 / 2023-03-12 07:42
(Pomocnik kierowcy) Nie pozwolił wejść do autokaru w pełni sprawnego pasażera twierdząc ìż ten jest nketrzeźwy. Naruszając w ten sposób regulamin
WadyNie przyjmują zwykłych gości -
-
~Tylko kasa za paliwo / 2023-03-11 23:40
Dzień dobry,
w waszej branży kierujecie się ilością pasażerów czyli okresami lepszej i gorszej ilości podróży z miasta do miasta. Jednakże powinniście przynajmniej w nocy zapewnić bezpieczny powrót do domu. Nie posiadacie dobrze oznakowanych miejsc podjazdu busa przykładem jest Wa-wa Zachodnia!!!!Jednoczesnie w wielu miejscach Polski podjeżdżają białe autokary tylko i wyłącznie z logiem z przodu autokaru.Odrywam się od podróży z wami.
Pozdrawiam,ZaletyKto jak uważaWadyBiałe zastępcze autokary w nocy dla kobiet na dworu Zachodnim porażka -
~Danuta / 2023-03-10 18:08
Jestem bardzo zadowolona z Flix busa. Jechałam 15 02.2023 r. Z Warszawy do Polanicy Zdroju.Nie mam żadnych zastrzeżeń. Dziwię się że jest tak dużo negatywnych opinii ZaletyWygodny, czysty, miła obsługa -
~Daria / 2023-03-10 13:08
07.03.2023 Zgorzelec - Warszawa. Autobus odjechał na 18 min wcześniej o 5.57 . Obsługa klienta kieruje się nawigacja i tłumaczy mi że autobus odjechał 8 min później czyli o 6.23
Reklamacji nie przyjmują -
~Barbara Żonkil / 2023-03-10 11:19
spakowalam swoje zwierze do autobusu po czym poszlam schowac bagaz i odjechali beze mnie z moim psem i bagazem. prosze oddac bagaz, pieniadze za bilet oraz psa jesli jeszcze zyje ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO
strona 55 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »