Proszę nie pisać, że w autobusie są gniazdka elektryczne, jeśli takowych nie ma:)
Zaletytanio
Wadywprowadzenie pasażera w błąd
~Kot / 2023-04-16 10:34
Ocena: 5.00 / 5
~Wioletta / 2023-04-15 20:54 No tak kierowca wiedząc że każdy ma samolot na konkretną godzinę powinien rozłożyć skrzydła i ominąć korki tylko idiota jadąc na lotnisko autobusem do tego jeszcze przekraczając granice zostawia sobie tak mało czasu miedzy dojazdem a lotem jedna kontrola na granicy i już pozamiatane brak słów
ZaletyKierowcy
WadyGłupi pasażerowie
~Wioletta / 2023-04-15 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.trasa szczecin berlin.opuznienie około godziny wiedząc że wszyscy mają samolot na ustawiona godzinę. Nie polecam!!!
ZaletyKompletnie zadne
WadyWszystkie
~ToMarek / 2023-04-15 01:51
Ocena: 3.00 / 5
Autokar odjechał z przystanku… 8 minut przed czasem (!). Brak możliwości uzyskania zwrotu za bilet w takim przypadku.
Cena biletu na niedalekim odcinku Żory->Katowice dwukrotnie droższa od konkurencji.
Nie polecam.
~Maniek 21 / 2023-04-14 19:58
Ocena: 3.25 / 5
Witam jadac stala trasa Krakow Toruń zmienili sie kierowcy ktorzy sa z Ukrainy barfzo nkemily jeden jak i drugi pan jazda ich na tej trasie to jakas porazka jeden lepszy od drugiego wczesniej jezdzilem z bardzo milymi Kierowcami ktorzy byli mili i uprzejmi pomocni a nie trraz ci dwaj robia sobie przerwy opuznienia na kazdym przejezdzie po 1 godzinie
~GRACE / 2023-04-13 14:36
Ocena: 4.00 / 5
Walizkę - nagaż , każdorazowo oznaczam wizytówką otrzymaną z FLIXBUS. Zauwazyłam - faktycznie, że kierowcy nie kontrolują procesu wydawania bagażu z luków bagażowych.
Niestety, nie ma innej możliwości, jak patrzeć na przystankach, czy ktoś inny nie zabiera naszych toreb...
Autobusy są niestety brudne. Nie jest to wina wyłącznie pasażerów.
Siedzenia często mąją niesprawne przyciski odchylania foteli.
11/12.04.2023, autobus jadący do Gdyni z Katowic, miał opóźnienie w Katowicach. Nadrobił na trasie.
Cóż, pojemniki toalety pełne wody, Zrzutu tejże nie ma jak wykonać na trasie. papieru toaletowego, jak i ręczników papirowych nie dołożono do ponieszczenia toalety . Już od Katowic był ten problem.
Praca kierowcy nie jest łatwa. spanie w przerwie na malutkim siedzeniu... Zwiniety w kłębuszek - nogi na szybie drzwi wyjściowych. Taki niedospany siada za kierownicę autobusu przewożącego kilkadziesiąt osób. Bardzo niepełn wyobrania...
~Pasażerka / 2023-04-11 11:54
Ocena: 3.00 / 5
Trasa Praga Warszawa 10 kwietnia 23. Kierowca opryskliwy i gburowaty. Poganiał pasażerów jak pan i władca, brakowało tylko bata w ręku. Jazda wyjątkowo niebezpieczna, na zakrętach ( a na tej trasie jest ich dużo) pasażerowie rzucani na prawo i lewo, jak kartofle. Zakręty ścinane, jadące z naprzeciwka samochody musiały uciekać na pobocze. Jazda nieprzyjemna i niebezpieczna. Nie polecam.
~Dominik / 2023-04-10 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Dno to pozytyw dla tej „firmy”
Maile informujące o opóźnieniach, które nie występują, brak możliwości kontaktu z kierowca. Po poscigu autokaru na następny przystanek(55km) kierowca twierdzi, ze nie można wsiąść i trzeba kupić bilet kolejny… Jeśli zapłacimy kierowcy do ręki to jednak można wsiąść :))
Organizacja tego czegoś nazywanego „firma przewozową” to kompletne dno. Wprowadzanie klientów w celowy błąd. Pewniejszy przejazd byłby z budowlańcem na taczce niż z tym czymś.
Nie polecam, a wręcz odradzam jakiegokolwiek przejazdu. Jeśli ceny określają jakość usługi to powinniście płacić ludziom, żeby wsiedli do was.
DNOOOO!!!! Życzę szybkiego zniknięcia z rynku.
Zalety????
WadyWystarczy spojrzeć na zalety.
~Bułgar / 2023-04-10 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, kolejny mój przejazd i 45 min po czasie
Kierowca do dramat a słowo komfort nie stało obok słowa flxbus
Tragedia. Nie pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyZa mało znaków żeby opisać ten sajgon
~Marta / 2023-04-10 14:21
Ocena: 1.00 / 5
2h przed wyjazdem, w poniedziałek wielkanocny- anulowano mi bilet bez podania przyczyny czy zaproponowania alternatywnego przejazdu. Chamstwo, nie polecam i nigdy więcej nie kupię biletu
~Zofia / 2023-04-10 12:50
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT! Nie polecam nigdy i nikomu!
1.rezwerwacja miejsca wykupiona-miejsce zajęte przez kogoś innego. Pomocnik kierowcy stwierdził, że mam siadać ,nie gadać i posadził mnie na miejscu przed toaletami,gdzie jest brak regulacji fotela.
2. Smród moczu w całym autobusie..
3.Rzucanie moim bagarzem do luku bagarzowego!
4.Brak miejsca na bagarz podręczny , gdyż duża grupa podróżującą busem zajęła wszystkie miejsca w związku z czym bagaż trzymalam pod nogami, które drętwiały z braku miejsca
5. opryskliwy pomagier kierowcy.
6.poziom cen w stosunku do komfortu podróży zdecydowanie za wysoki
Zaletypunktualność
Wadyopryskiwy personel
brud
brak dostępu do oplaconego miejsca
dyskomfort
brak miejsca na bagarz podręczny
rzucanie bagarzami do luku
~Jaca / 2023-04-08 13:18
Ocena: 4.75 / 5
Podchodzi kobieta i robi awanturę, że kierowca to pirat i wyprzedza na zakazie. Tylko, że zakaz dotyczy samochodów ciężarowych, którym autokar nie jest. Część pasażerów to syfiarze jakich mało. Pójdzie do WC, pozostawi po sobie klocka, butelki, gumy, skórki po bananach powciskane gdzie się da. Przecież za chwilę wysiada i ma w doopie, że na jego miejsce za chwilę usiądzie inny pasażer. Ludzie ogarnięcie się, bo wstyd!!!
ZaletyNowe autokary
WadyBrak odpowiedzialności pasażerów za szkody poczynione w autach
~Daria / 2023-04-08 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Okresowo po prostu nie można jechać autobusem, toaleta śmierdzi całym autobusem . Wydaje się, że nie był czyszczony od samego początku istnienia flix bus. Czasami nie ma papieru ani wody, aby umyć ręce
~Ilona / 2023-04-07 19:26
Ocena: 5.00 / 5
Miałam przyjemność jechać z kierowcą Grzegorz i Andrzej linia numer N215 . Wyjątkowo uprzejmy i sympatyczny pan Grzegorz pełna kultura,informacja udzielana pasażerom na każdym przystanku.Jeszcze nigdy tak czystym busem nie jechałam,posprzątane na stacji zdezynfekowane,jestem pod wielkim wrażeniem.Tylko życzyć sobie więcej takich kierowców z perfekcyjną kulturą osobistą.
ZaletySchludnie,czysto,bespiecznie na czas
WadyNiedomyci pasażerowie
~Kasia / 2023-04-07 18:11
Ocena: 5.00 / 5
29 marca 2023 kurs z Katowic, kierunek Zakopane, godz 8.45.
Przemili kierowcy, wysoka kultura osobista.
Wszystko na najwyższym poziomie.Komfortowy autokar.
Dla tych co narzekają ogólnie na kierowców, pamiętajcie, że Wy jako pasażerowie też powinniście być mili. A nie tylko wymagać jego od innych.
~Starynawakacjach / 2023-04-05 13:02
Ocena: 1.50 / 5
Brak dostępu do swojego miejsca, ponieważ fotele były prane i hemikalia mogą uszkodzić ubrania, dzięki czemu musiałem znaleźć miejsce obok jakieś osoby, co kierowało do tego że pani która siedziała obok mnie twierdziła ze ona płaci za swoje miejsce i mam być cicho jak tylko mogę, kierowcy trochę aroganccy jeśli źle im odpowiesz możesz mie jechać
ZaletyKu*wa żadnej xd
WadyMógłbym wymieniać w nieskończoność
~Myszka / 2023-04-04 14:20
Ocena: 3.00 / 5
Mezczyzna ktory jechal w dniu 29 Marca ze swoim kolega Flixbusem odjezdzajacego z lotniska Brandenburg-Szczecin o godzinie 17-tej I ktory wysiadl jako jedyny na przystanku w Warzymicach przed Szczecinem.Zabral celowo moja walizke a zostawil swoja pomimo iz jego walizka byla specjalnie oznakowana.Na drugi dzien zwrocila walizke kobieta przywozac ja do biura Follow me w Szczecinie. Po sprawdzeniu zawartosci okazalo sie ze zostaly skradzione rzeczy typowe dla kobiet.Zlozylam zeznanie na policji.Uwaga na wysiadajacych na wczesniejszych przystankach I nie tylko.Zawsze jest stres gdy nie jest sie pewny czy przy wysiadaniu bedzie sie mialo swoj bagaz a przeciez podroz pomimo dobrej jazdy kierowcy jest niepewna a osoba ktora to robi jest zlodziejem I nieuczciwa.
ZaletyDobra jazda
WadyWydawany latwo bagaz bez sprawdzania z biletem
~Anna / 2023-04-03 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Chamska obsługa, przeklinaja do pasażerów. Nie są pomocni w żadnym stopniu. Nie przestrzegają bezpiecznej jazdy
ZaletyZadnych
WadyChamstwo, brak kultury
~Jan z Kolna / 2023-04-03 16:31
Ocena: 1.00 / 5
To chyba jakiś żart! Negatywne opinie kryte są natychmiast pozytywnymi z oceną 5! Proponuję nie trolowac prawdziwych opinii!
~Jan z Kolna / 2023-04-03 13:55
Ocena: 1.75 / 5
W autobusie syf, kierownica nie umiał porozumieć się z pasażerem który zgubił telefon przy lotnisku w Modlinie /język/! Jechał nerwowo, ciągle przyspieszał i hamował. Raz zahamowal tak, że ludziom pospadały bagaże /tuż za Modlinem/. Nie był zainteresowany pomocą ludziom starszym, którzy wsiadali na przystanku w Ciechocinku. Powyższa informacja dotyczy przejazdu z Ciechocinka do Warszawy w dniu 3.04.2023 r. Z godziny 10.15
Zgadzam się z opinią, że Ci kierowcy pracują tu za karę!