Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2023-04-27 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Zarezerwowałem podróż Katowice-Szklarska Poręba z przesiadką we Wrocławiu oraz powrót. Po kawałku odwoływano kolejne przejazdy, najpierw mail o zmianie rezerwacji (z nieodłącznym "przykro nam")a za parę godzin ten sam kurs odwołany. Musiałem całkowicie zrezygnować z usług tej firmy. I najlepsze na koniec po anulowaniu przeze mnie odwołanej rezerwacji komunikat "Przykro nam że rezygnujesz". Kpiny z poważnych ludzi.
  • ~Jacek / 2023-04-27 12:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Kilka razy odwołano moje rezerwacje, konsultant nie ma pojęcia o powodach odwołania kursów, sytuacja skandaliczna. W ogóle kontakt z obsługą jest ciężki, długie oczekiwanie, tzw. chat z konsultantem do niczego.
  • ~Alicja / 2023-04-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klienta. Koleżanka zamówiła Bilety 2 tygodnie temu przez internet, do dnia dzisiejszego brak biletów oraz brak zwrotu kosztów. Kontakt z biurem utrudniony. Inna sytuacja znajoma zostawiła torbę w Flixbusie, również do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony biura, brak torby. Nie polecam korzystania z ich usług, powinni zamknąć te usługi za oszustwa.
  • ~Malwina / 2023-04-25 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie odradzam planowanie z nimi jakiejkolwiek podróży. Zrobiłam rezerwacje 3 tygodnie przed wyjazdem, a oni sobie ją zmienili według własnego upodobania i jeszcze zamiast zwrócić pieniądze na konto, to dali voucher na swoje usługi… Wiszę teraz na infolinii i będę żądała zwrotu kosztów za wszystko na konto… Muszę teraz szukać alternatywy. Nie po to człowiek kupuje z wyprzedzeniem żeby firma sobie zmieniała rezerwacje kiedy im się podoba. Oszuści.
    WadyNiekompetencja
  • ~Klara / 2023-04-25 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma wprowadza w błąd w swoim systemie internetowym-sprzedazy biletów.Manipulacja i naciąganie.Zglaszane problemy nie są rozwiązywane.Liczy się dla nich tylko pieniądz..
  • ~Baltazar Gąbka / 2023-04-25 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo wśród kierowców biję rekordy.
    Buractwo plus brak kultury TK standard
    Szczególnie bezczelna lują jest jeden kierowca z długimi włosami
    Przy okazji mógłby je umyc
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta w szczególności pracownicy
  • ~traveller / 2023-04-24 16:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Unacceptable behavior of drivers who allow themselves to insult a passenger based on nationality
  • ~Syla / 2023-04-24 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus z dn,22,04,23 ,wyjazd z Brukseli,raz zatrzymał się na stacji,gdzie trasa trwała ponad 20 godz,gdzie w tym czasie można było iść do ubikacji,,w autobusie smród z ubikacji gdzie nikt nie chciał już wchodzić!! Totalna porażka!zatrzymywał się po pasażerów szybka fajka i taki to postoj
    ZaletyNa czas
    WadyPostoje tragedia,toaleta tragedia
  • ~Anna / 2023-04-23 18:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak w autobusie niektórych numerów zakupionych miejsc. We Flix Bus relacji Gdańsk-Przemyśl w dniu 23 kwietnia przy temperaturze zewnętrznej 23 st. C niektóre siedzenia miały "piekarniki" pod spodem !( chyba to od silnika) Nie dało się wytrzymać z gorąca! Kierowca nie reaguje na uwagi. Chyba pracuje tu za karę
  • ~Anička / 2023-04-23 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Wielokrotnie zarezerwowałam miejsce na tzw panoramie a jak wysiadałam to co się okazało ?! Że nie można skorzystać bo jak to nazwał przewoźnik „to jest miejsce służbowe”…. Tylko nie rozumiem czemu jest dostępna panorama do zarezerwowania ?! Ludzie płacą a nie mogą skorzystać.. przez jakiś czas były dostępne FlixBusy z czeskiej Pragi bezpośrednio do Lublina a potem wycofali. Jak pisałam do nich dlaczego wycofali to nie potrafili podać powodu. Nienawidzę FlixBusa z całego serca
  • ~Tomek / 2023-04-23 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa, opoznienia. Obsluga nie.ma pojecia co robic jak cos sie zepsuje w busie. Nie polecam
  • ~Mateusz / 2023-04-23 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    żałosna firma w bardzo adekwatnym skrócie, bilety bardzo drogie, komfort wcale nie jest wysoki, brak zniżek dla osób niepełnosprawnych podczas większości przejazdów
  • ~Ktoś / 2023-04-21 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    MÓJ AUTOBUS SIĘ NIE ZJAWIŁ GDY BLISKA DLA MNIE OSOBA MNIE POTRZEBOWAŁA
  • ~... / 2023-04-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    2 przejazdy odwołane od tak. Bez propozycji alternatywnej. Wyjazd oparty był na tym transporcie i poszedł w zapomnienie. 0 profesjonalizmu. Porażka...
  • ~Joanna / 2023-04-18 17:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obslugi na czacie. Dzisiaj 18.04 potrzebowalam pomocy, rozmawialam z p.Mileną.
    Bardzo zyczliwa pani, szybko zaoferowala pomoc, którą uzyskalam w kilka chwil.
    Dziękuję i pozdrawiam, aby wszędzie byli tacy życzliwi ludzie
  • ~Hala / 2023-04-18 14:24
    Ocena: 3.75 / 5
    Bilety są sprzedawane od końca autobusu.Szok,pusty prawie,tylko tylne siedzenia zajęte.nie dopłacisz 5 zł wykurzą cię na koniec.wstyd....czlowiek jedzie w myśl przysłowia,,z braku laku i kit dobry,,.
  • ~M. / 2023-04-17 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    anulowali mi przejazd, żadnej propozycji zmiany na alternatywny. zwrotu automatycznie nie robią, więc musiałam się o pieniądze upomnień. Tydzień temu wysłałam zgłoszenia. Cisza. W piątek pytam na czacie- mają czas 5 dni roboczych. Minęło dzisiaj, więc pytam ponownie na czacie- zlecenie nie jest realizowane, Pani je dzisiaj zgłosi- czas oczekiwania- do 7 dni roboczych. Najpierw anulują przejazd, później musisz się prosić o zwrot pieniędzy, które są przetrzymywane 3 tyg...
    Zaletybrak
  • ~Mirtek / 2023-04-16 17:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Informuję, że w dniu 14.04.2023 autobus nr 1391 jechał z Krakowa do Torunia z opóźnieniem z powodu dużych korków i chciałbym zapytać Pana Mańеk 21 dlaczego oblewa brudem kierowców z Ukrainy, oni dobrze wykonywali swoje obowiązki no ale w piątek
    na czas żaden kierowca nie przyjedzie.
  • ~Agata / 2023-04-16 15:07
    Ocena: 5.00 / 5
    W marcu jechałam autokarem z Katowic do Villach. Bezproblemowo zakupiłam bilet internetowo i nie było problemów z miejscami w autokarze. Autokar punktualny i czysty. Wszystko sprawne tj. kontakty, odchylanie siedzeń itp. Toaleta czysta. Obsługa bardzo miła i kulturalna. Kierowcy jechali bardzo płynnie i ostrożnie. Nie mam zastrzeżeń. Zdecydowanie polecam.
  • ~Martyna / 2023-04-16 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Zakup miejsc przez internet, po wejsciu do autobusu okazuje się że nie ma zarewowanych miejsc(brak w autobusie miejsc 6c,6d,7c,7d,8c,8d,9c,9d).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962