Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3145 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirek / 2023-05-18 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia. Brak informacji o czasie przyjazdu. Naciągnięte do granic czasy przejazdu, żeby wyglądało na konkurencyjne do innych przewoźników. Śmierdzące autokary, chamscy kierowcy. To był mój ostatni bilet na fliksa
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyWszystko nie tak.
  • ~KRK NH / 2023-05-18 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas dzisiejszego przejazdu ,dnia 17.05/18.05 FlixBus nr.boczny N1376 Rødbyhavn—>Kraków godz.23:10 wystawiam b.negatywną opinie!
    Jeden z kierowców ,prawdopodobnie Ukraińskiej Narodowości prowadził autokar jak na torze wyścigowym.Kultura jazdy była bardzo niska, zbyt gwałtowne wyprzedzenie pojazdów ,przyspieszanie oraz hamowanie było bardzo agresywne. Nie zachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami było bardzo dużym oburzeniem innych podróżujących osób.Bardzo proszę o wyciągnięcie konsekwencji od kierowców podczas dzisiejszej podróży,dziękuje.
  • ~Sylwia / 2023-05-18 08:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam ostatnio zdarzają się bardzo niemili kierowcy na trasie Dortmund Frankfurt am Main
    WadyZła obsługa
  • ~tommo / 2023-05-18 07:33
    Ocena: 1.75 / 5
    autobus nie przyjechal na czas ,nie mozna bylo zlokalizowac kierowcy w czasie rzeczywistym poprzez strone flixbusa,kompletnie zadnej informacji o opoznieniu przez godzine czasu(wlacznie z niemozliwoscia uzyskania jakichkolwiek informacji online czy z biurem obslugi klienta !!!! tragedja zwlaszcza ze mialem wyliczony czas z malym poslizgiem na samolot(zlozylem reklamacje ,niestety pracownik flixbusa oswiadczyl ze nie naleza sie zadne zwroty bo opoznienie wynioslo mniej niz DWIE GODZINY!!! taka maja polise nie ma znaczenia czy samolot czy inna wazna sprawa totalna zlewka!!!! nigdy wiecej z ta firma za takie lekcewazenie !!!!
  • ~Super ludzik który prosi o powrót 140 / 2023-05-16 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus wogóle nie jest punktualny i nie pasują według wielu godziny. Chciałabym znów 140 o tych godzinach jakie był i zawsze na nie przyjeżdżał. Zmienił się tez przystanek co nie było napisane.
    ZaletyBrak
    WadyW zasadzie wszystko
  • ~zbyszek / 2023-05-16 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, lepiej stopem jechac niz tym zlomem. nie polecam, lepiej stopem jechac niz tym zlomem.
    Zaletyzadne
    Wadycala frima to jest wada
  • ~FlixbusToZlodzieje / 2023-05-15 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Doroty: a czy pomoże coś w tym wypadku zgłoszenie tego na policję?
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Dorota / 2023-05-14 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
    Flixbus od ponad miesiąca przetrzymuje moje pieniądze- 840 PLN.
    11 kwietnia zrobiłam przelew na przejazd w kwocie 840 PLN. Bilet nie wygenerował się, pieniądze utknęły gdzieś w systemie. Przez telefon powiedziano mi, że to się zdarza i pieniądze automatycznie wrócą po 2-3 dniach na moje konto.
    Od tego czasu minęło już prawie 6 tygodni, wykonałam kilka telefonów, napisałam kilka maili. Za każdym razem sprawa zaczyna się od nowa- pani przyjmuje zgłoszenie, mówi że faktycznie kwota jest zaksięgowana, ale nie ma mnie i męża na liście pasażerów i obiecuje, że pieniądze wrócą. Wypełniłam wymagany formularz, wysłałam dowody wpłat. Cisza.
    To jest po prostu skandaliczne traktowanie klienta.
  • ~Pani P / 2023-05-14 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! 2 mają Trasa Częstochowa - Bratysława jadąc już na dworzec otrzymałam 30 min przed wiadomość że flixbus jest opóźniony o ponad 2 h ! Czekałam te dwie godziny na dworcu bo nie miałam innego wyjścia, a z powodu wyjazdu dalszego musiałam się dostać do Bratysławy. Ok mówię trudno zdarza się gdy już wsiadłam nerwy opadły aż do dnia dzisiejszego kiedy musiałam wracać z Bratysławy do Częstochowy! Aby dostać się do Bratysławy dojeżdżałam z innej miejscowości gdzie jedzie się godzinę (na dworzec zawiózł mnie mój chłopak ) oczywiście powtórka z rozrywki gdy byliśmy pod samą Bratysława otrzymała wiadomość że flixbus opóźniony uwaga o 2 h i 40 min ! To jest skandal skoro wiedzą że są takie opóźnienia informuje się dużo wcześniej! Niestety nie skorzystałam z jazdy bo czekanie 3 h to jest przesada. Mój chłopak o 2 w nocy zawoził mnie do Częstochowy! Reklamacja już złożona infolinia dostępna tylko od poniedziałku do piątku. Jutro od razu tam dzwonię i niestety współczuję tej osobie która odbierze ten telefon ale na pewno tak tego nie zostawię. Chcę odzyskać całkowity koszt za bilety w obie strony ! Nigdy więcej flixbus !
  • ~Jeje / 2023-05-13 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy porażka, niemili, bezczelni, z wielką łaską wypełniała swoje obowiązki i odpowiadają na pytania.
    WadyKierowcy
  • ~Birus / 2023-05-11 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Przyjazd spóźniony o 20min.
    Przejazd dłuższy o godzinę.
    Nieczynna toaleta.
    Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera
  • ~Rafał / 2023-05-11 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Ryszard / 2023-05-11 13:56 to trzeba czytać co pisze na tablicach
    WadyPasażerowie
  • ~Ryszard / 2023-05-11 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Flixbus jest najgorszą firmą z której usług korzystałem, praktycznie mając bilet można wsiąść do dowolnego autobusu i jechać w dowolnym kierunku bez weryfikacji obsługi.
    Pasażer ma sam pilnować czy wsiada we właściwym miejscu do właściwego autobusu.
    Wsiadłem do autobusu w Bydgoszczy do Warszawy we właściwym miejscu o właściwej godzinie, obsługa zeskanowała bilet i "zaprosiła na pokład", w trakcie jazdy okazało się że kurs jest w innym kierunku (do Pragi), w Poznaniu musiałem się przesiąść na inny autobus do Warszawy ponownie opłacając przejazd.
    Próba reklamacji - zwrotu opłaty za jeden bilet nic nie dała.
    Tłumaczenie przewoźnika błędem systemu jest trochę śmieszne i jest brakiem odpowiedzialności za wykonanie usługi.
    Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Dlatego ostrzegam zbliżając się do FLIXBUSa trzeba mieć oczy szeroko otwarte. Ostrzegam! Przestrzegam! Nigdy więcej FLIFBUSa!
  • ~Anastazja / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia.
  • ~Sez / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Shit company, no communication, hard to find stops and grumpy chauffeur.
  • ~Oskar / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to najgorsza firma transportowa jaka jest. Nigdy nigdzie nie widziałem aż takiego nie zorganizowania jak u nich , nigdy już z nimi nie pojadę , w razie usterki autokaru wyrzucają ludzi w dowolnym miejscu i każą sobie radzić , nie przyjmują później ludzi z biletem do innego busa, oszukują kłamią, kierowcy są aroganccy. Zostawili mnie w nocy w środku Berlina i potraktowali mnie jak śmiecia za co zapłacą. NIKOMU NIE ŻYCZĘ PODRÓŻY Z FLIXBUS
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza firma . Nikomu nie życzę podróży z flixbus
  • ~Katarzyna / 2023-05-11 11:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłam przez aplikację dwa bilety na krajowej trasie. Wszystko szybko i bez problemów, klepnęłam odruchowo płatność, patrzę na elektroniczną fakturę a tu...drugi bilet w cenie o 10 zł wyższej niż oferowana! Czyli w jednej rezerwacji 2 różne ceny biletów. Dla mnie to ewidentne wyłudzanie pieniędzy. Do tego wspomnę, że bez żadnej przyczyny autobusy potrafią spóźniać się na odcinku 100 km o 1 godzinę. Nagminne podwójne rezerwacje. Podróż z Flixbusem to zawsze niewiadoma- może pojedziesz, może nie, może usiądziesz, może nie i nigdy nie wiesz ile zapłacisz...
    Zaletybywa punktualny, bywa zarezerwowane miejsce.
    WadyOszustwa w cenach i rezerwacjach.
  • ~Yuliia / 2023-05-10 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie puścił na pokład. Jechałam z Berlina do Bydgoszczy do domu. Miałam przy sobie kartę pobytu jako dokument tożsamości i ten... mi nie puścił. Błagałam ego, mówiła że mam wdowy dziecko 3 miesięcy. Na co była odpowiedź Mi to nie obchodzi. To twój problem. W bilecie nie było zaznaczone że ma być tylko paszport. Dokument tożsamości. W karcie pobytu są moje imię, nazwisko i foto. Proszę zmienić regulaminy wtedy
    WadyKierowca kogut
  • ~Izabela / 2023-05-10 16:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy jedno poziomowe nie nadają się do podróżowania na długich trasach ewentualnie dla dzieci. Bardzo ciasne zero komfortu pasażerowie ledwo mieszczą się w fotelach .W toaletach brak papieru . Obsługa autobusu nie miła i mało pomocna
  • ~Ewela / 2023-05-09 11:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Aplikacją totalnie się nie sprawdza. Bus przyjechał 20 min po czasie, brak informacji z żadnej strony, w tym na infolini gdzie próbowałam się połączyć kilkukrotnie i na samym końcu mnie rozłączało. Totalna żenada.
    ZaletyDużo miejsca
    WadyDuża dezinformacja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992