Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pani P / 2023-05-14 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! 2 mają Trasa Częstochowa - Bratysława jadąc już na dworzec otrzymałam 30 min przed wiadomość że flixbus jest opóźniony o ponad 2 h ! Czekałam te dwie godziny na dworcu bo nie miałam innego wyjścia, a z powodu wyjazdu dalszego musiałam się dostać do Bratysławy. Ok mówię trudno zdarza się gdy już wsiadłam nerwy opadły aż do dnia dzisiejszego kiedy musiałam wracać z Bratysławy do Częstochowy! Aby dostać się do Bratysławy dojeżdżałam z innej miejscowości gdzie jedzie się godzinę (na dworzec zawiózł mnie mój chłopak ) oczywiście powtórka z rozrywki gdy byliśmy pod samą Bratysława otrzymała wiadomość że flixbus opóźniony uwaga o 2 h i 40 min ! To jest skandal skoro wiedzą że są takie opóźnienia informuje się dużo wcześniej! Niestety nie skorzystałam z jazdy bo czekanie 3 h to jest przesada. Mój chłopak o 2 w nocy zawoził mnie do Częstochowy! Reklamacja już złożona infolinia dostępna tylko od poniedziałku do piątku. Jutro od razu tam dzwonię i niestety współczuję tej osobie która odbierze ten telefon ale na pewno tak tego nie zostawię. Chcę odzyskać całkowity koszt za bilety w obie strony ! Nigdy więcej flixbus !
  • ~Jeje / 2023-05-13 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy porażka, niemili, bezczelni, z wielką łaską wypełniała swoje obowiązki i odpowiadają na pytania.
    WadyKierowcy
  • ~Birus / 2023-05-11 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Przyjazd spóźniony o 20min.
    Przejazd dłuższy o godzinę.
    Nieczynna toaleta.
    Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera
  • ~Rafał / 2023-05-11 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Ryszard / 2023-05-11 13:56 to trzeba czytać co pisze na tablicach
    WadyPasażerowie
  • ~Ryszard / 2023-05-11 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Flixbus jest najgorszą firmą z której usług korzystałem, praktycznie mając bilet można wsiąść do dowolnego autobusu i jechać w dowolnym kierunku bez weryfikacji obsługi.
    Pasażer ma sam pilnować czy wsiada we właściwym miejscu do właściwego autobusu.
    Wsiadłem do autobusu w Bydgoszczy do Warszawy we właściwym miejscu o właściwej godzinie, obsługa zeskanowała bilet i "zaprosiła na pokład", w trakcie jazdy okazało się że kurs jest w innym kierunku (do Pragi), w Poznaniu musiałem się przesiąść na inny autobus do Warszawy ponownie opłacając przejazd.
    Próba reklamacji - zwrotu opłaty za jeden bilet nic nie dała.
    Tłumaczenie przewoźnika błędem systemu jest trochę śmieszne i jest brakiem odpowiedzialności za wykonanie usługi.
    Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Dlatego ostrzegam zbliżając się do FLIXBUSa trzeba mieć oczy szeroko otwarte. Ostrzegam! Przestrzegam! Nigdy więcej FLIFBUSa!
  • ~Anastazja / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia.
  • ~Sez / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Shit company, no communication, hard to find stops and grumpy chauffeur.
  • ~Oskar / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to najgorsza firma transportowa jaka jest. Nigdy nigdzie nie widziałem aż takiego nie zorganizowania jak u nich , nigdy już z nimi nie pojadę , w razie usterki autokaru wyrzucają ludzi w dowolnym miejscu i każą sobie radzić , nie przyjmują później ludzi z biletem do innego busa, oszukują kłamią, kierowcy są aroganccy. Zostawili mnie w nocy w środku Berlina i potraktowali mnie jak śmiecia za co zapłacą. NIKOMU NIE ŻYCZĘ PODRÓŻY Z FLIXBUS
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza firma . Nikomu nie życzę podróży z flixbus
  • ~Katarzyna / 2023-05-11 11:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłam przez aplikację dwa bilety na krajowej trasie. Wszystko szybko i bez problemów, klepnęłam odruchowo płatność, patrzę na elektroniczną fakturę a tu...drugi bilet w cenie o 10 zł wyższej niż oferowana! Czyli w jednej rezerwacji 2 różne ceny biletów. Dla mnie to ewidentne wyłudzanie pieniędzy. Do tego wspomnę, że bez żadnej przyczyny autobusy potrafią spóźniać się na odcinku 100 km o 1 godzinę. Nagminne podwójne rezerwacje. Podróż z Flixbusem to zawsze niewiadoma- może pojedziesz, może nie, może usiądziesz, może nie i nigdy nie wiesz ile zapłacisz...
    Zaletybywa punktualny, bywa zarezerwowane miejsce.
    WadyOszustwa w cenach i rezerwacjach.
  • ~Yuliia / 2023-05-10 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie puścił na pokład. Jechałam z Berlina do Bydgoszczy do domu. Miałam przy sobie kartę pobytu jako dokument tożsamości i ten... mi nie puścił. Błagałam ego, mówiła że mam wdowy dziecko 3 miesięcy. Na co była odpowiedź Mi to nie obchodzi. To twój problem. W bilecie nie było zaznaczone że ma być tylko paszport. Dokument tożsamości. W karcie pobytu są moje imię, nazwisko i foto. Proszę zmienić regulaminy wtedy
    WadyKierowca kogut
  • ~Izabela / 2023-05-10 16:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy jedno poziomowe nie nadają się do podróżowania na długich trasach ewentualnie dla dzieci. Bardzo ciasne zero komfortu pasażerowie ledwo mieszczą się w fotelach .W toaletach brak papieru . Obsługa autobusu nie miła i mało pomocna
  • ~Ewela / 2023-05-09 11:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Aplikacją totalnie się nie sprawdza. Bus przyjechał 20 min po czasie, brak informacji z żadnej strony, w tym na infolini gdzie próbowałam się połączyć kilkukrotnie i na samym końcu mnie rozłączało. Totalna żenada.
    ZaletyDużo miejsca
    WadyDuża dezinformacja
  • ~Seba / 2023-05-09 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Sytuacja z 09.05.23
    Mieliśmy planowo dojechać 2 godziny przed lotem, ale już na sam początek mieliśmy opóźnienie 15min a finalnie dojechaliśmy 30min później, przez co nie zdążyliśmy się odprawić mimo rozmowy z panią na infolinii która sugerowała który autobus najlepiej będzie nam pasował. Trasa Szczecin - Berlin.
    Bardzo nie polecamy.
  • ~Ewelina / 2023-05-08 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    1 maja 2023 odprowadzałam kolegę obcokrajowca na Flixbusa relacja Bydgoszcz- Gdynia, miał wcześniej kupiony bilet i wydrukowany. Po wejściu do autobusu grzecznie powiedział "good morning", okazał bilet kierowcy... który powiedział do niego spierd.... Było wstyd za polską kulturę, żal kolegi który bardzo dużo rozumie w naszym języku i to niestety też zrozumiał. Jak można tak chamsko się odzywać do pasażerów???
    WadyBrak kultury osobistej kierowców
  • ~Pelcia / 2023-05-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok czasu czekam na jakakolwiek odpowiedź z ich strony. Po tym jak kierowca zostawił bliską osobę na stacji i stwierdzi że nie zabierze chodź bilet był z przesiadka. Kierowcy mega chamscy..
  • ~Józef / 2023-05-07 11:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można dodzwonić się do tej firmy i brak odpowiedzi na fb ... Także niczego się nie dowiesz... Przyjechał spóźniony i nie na ten przystanek co trzeba . Kurs Kołobrzeg- Olsztyn. Zbyt długa przerwa w trakcie trasy. Siedzenia takie sobie . Cena biletu dość wysoka. Na plus WC na pokładzie lecz niestety bez wody aby umyć ręce... Kierowca całkiem spoko . Czy skorzystam ponownie- nie wiem ....
    ZaletyWC,kierowca
    WadyBrak wody w WC, długi czas jazdy. Niewygidne fotele.
  • ~Krzysztof / 2023-05-05 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo opłaconej rezerwacji nie otrzymałem biletów przez co niestety byłem zmuszony do zakupu droższych bezpośrednio u kierowcy..Mimo złożenia reklamacji i kontaktu na czacie nic nie wskórałem.. Przesłane potwierdzenia przelewu oraz skan zaksięgowania u nich pieniążków nadal wielkie nic !!
  • ~Obolała / 2023-05-05 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystające metalowe elementy między siedzeniami! Średnia przyjemność na tym usiąść. A tak się chwalą że wygodne miejsca.
  • ~PreczZFlixbusem / 2023-05-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Absurd. Zero życzliwości ze strony kierowców. Mieliśmy z narzeczonym zarezerwowane miejsca. Wykupione przez internet 2 tygodnie wcześniej. Gdy flixbus dojechał na przystanek z opóźnieniem 2 godziny okazało się, że te miejsca są już zajęte i wolnych nie ma. Kierowca wyrzucił nas z autobusu i nie mieliśmy czym wracać. Utknęliśmy na dworcu nie mając innego transportu do dyspozycji. Pieniędzy nie odzyskaliśmy. Proszę, uważajcie na tych oszustów i nigdy nie jedźcie flixbusem! Wybierzcie innego przewoźnika! Ta firma transportowa to zwykłe oszustwo. Czy nie ma sposobu na tych naciągaczy? Powinna zająć się nimi prokuratura. Myślę, że warto by było nagłośnić sprawę, bo to jest rozbój w biały dzień. Czy taka firma moze pozostać bezkarna?
    ZaletyBrak
    WadyOszuści. Brak kultury, naciąganie, żerowanie na ludziach
  • ~Pasażerka / 2023-05-04 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd 3 maja, trasa Łomża-Warszawa, godz. 18.00. Sprzedano więcej biletów niż jest miejsc - 2 osoby stały całą drogę, kilka kolejnych siedziało na podłodze. Kierowcy tylko po rosyjsku potrafią - a i tak otwarcie dało się zrozumieć że mają to gdzieś i nie jest to ich sprawa (a k.. czyja?). Praktyki flixbusa nadają się do zgłoszenia policji - przepisy zabraniają takich przewozów - na stojąco czy na podlodze. Od lat jeżdżę na tej trasie różnymi autobusami i nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja jak w flixbusie. Po innych opiniach widać że nie był to przypadek, tylko celowa praktyka firmy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962