Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).
Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.
Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.
Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.
JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.
Pomimo tego, ?e autobus, jak wynika z Pani informacji by? na miejscu (czyli na stanowisku 7) ponad 10 minut przed planowanym czasem odjazdu Kierowca nie zainteresowa? si? tym, ?e osoba maj?c dwa wykupione miejsca nie zg?osi?a si? do wyjazdu, na przyk?ad z uwagi na jej oczekiwanie na którym? ze stanowisk wymienionych w bilecie.
Czy zatem w tej sytuacji mo?e mie? miejsce zastosowanie punktu 7.2 dotycz?cego rozpocz?cia podró?y zawartego w Ogólnych warunkach przewozu. Przypadkowa osoba poinformowa?a Mam?, ?e autobus do Pola?czyka odjecha? ze stanowiska 7.
Zatem musia?am zabra? Mam? z dworca i rano (jeszcze przed przyjazdem autobusu do Pola?czyka) napisa?am do Pa?stwa informacj? o tym wydarzeniu. Jednocze?nie w dniu 3 czerwca zawioz?am Mam? do sanatorium przeje?d?aj?c samochodem ponad 900 km.
Z tak? sytuacj? jeszcze nie spotkali?my si? jeszcze nigdy, a nasi znajomi nie wierz?, ?e takie wydarzenie mog?o mie? miejsce. Uznajemy, ?e mamy tu do czynienia z zaniedbaniem Firmy polegaj?cym na braku nale?ytej staranno?ci w post?powaniu w odniesieniu do pasa?era. My?limy, ?e ju? nigdy wi?cej nie b?dziemy chcieli korzysta? z Pa?stwa us?ug.
Informuj?, ?e w sytuacji nie uznania naszej reklamacji kieruj? skarg? na Pa?stwa post?powanie do Urz?du Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
ZaletyBRAK
WadyBrak zainteresowania klientem podczas świadczenia usług, brak profesjonalizmu - na dworcu loteria szukaj może znajdziesz autokar
~Andrzej / 2023-06-13 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Dałbym mu minus 100, gdybym mógł. Nie będę opisywał wszystkiego, ta firma nie jest tego warta. Każdy kto kiedykolwiek korzystał z "usług" tej wydmuszki wie, że to najgorsza firma. W ogóle nie polecam!
~Klaudia / 2023-06-13 11:39
Ocena: 1.75 / 5
Widzę standardowo…zmiana rezerwacji trzy razy po czym nagle anulowanie biletów. Po zadzwonieniu na infolinie pani nie wie dlaczego rezerwacja została anulowana. Nie polecam
~Urszula / 2023-06-13 11:29
Ocena: 3.00 / 5
Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować?
ZaletyTanie bilety
WadyWszystko poza cenami
~Samuel / 2023-06-13 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik jaki może być 3 razy zmieniali mi rezerwacje miejsc w autobusie aż wkoncu anulowali przejazd później wybrałem przejazd o 18 i co opóźnienie ma o 3 godz przez co utknę w Katowicach po prostu tragiczny przewoźnik nie polecam
ZaletyBrak
WadyDużooooo
~Seq88 / 2023-06-13 01:56
Ocena: 3.75 / 5
Do IWO
" Księżniczko" a jak ci kierowcy mieli ci otworzyć toaletę gdy autobus się zepsuł ? Rusz głową.
ZaletyJest ok
WadyAuta się psują ale nic nie jest wieczne
~leon wędrowiec / 2023-06-12 23:54
Ocena: 1.25 / 5
Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety.
Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru.
Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała").
Generalnie nie polecam.
Autobus na trasę Opole-Zakopane został wysłany popsuty. Trzymano nas w autobusie przez 3 godziny obietnicą naprawy autobusu lub załatwienia środka zastępczego. FixBus wysyłał na bieżąco maile m.in. że transport zastępczy jest organizowany. No i został tak zorganizowany, że nas wyrzucili z autobusu o kazali sobie radzić, bo im się nie chce załatwić nowego autobusu z Krakowa. Infolinia to jeden wielki scam, bo trzeba przejść przez 10 różnych etapów, żeby się gdziekolwiek dodzwonić. Najlepsze w tym jest to, że o zwrot kosztów trzeba się było jeszcze specjalnie prosić w mailu, a na koniec obiecano nam oddanie tylko za transport zastępczy (który swoją drogą był w dużo gorszych warunkach i na miejscu byłyśmy 5 godzin później niż zamierzałyśmy, przez co nam przepadł cały jeden dzień). Według wyliczeń FlixBus chciał nam oddać jeszce mniej pieniędzy, niż zapłaciłyśmy za ten nędzny transport, który w ogóle się nie odbył. Jedna wielka masakra
Zaletymożna poćwiczyć cierpliwość, próbując się doprosić od nich jakiegokolwiek zwrotu i odpowiedzialności za to co zrobili
Wadywszystko pozostałe
~użytkownik2023 / 2023-06-12 18:09
Ocena: 1.75 / 5
Autobus na trasie Opole-Zakopane przyjechał zepsuty. Mimo, że firma wiedziała o usterce i wadliwym pojeździe wysłała go z Krakowa i przez 3h z marnym i żałosnym skutkiem próbowano naprawić autobus. Ostatecznie powiedziano pasażerom, że się nie da nic zrobić i mają sobie radzić. 0 zainteresowania tym, że większość miała plany, 0 prób wysłania innego transportu. Do biura obsługi klienta tez się nie da dodzwonić… TRAGEDIA
Zaletyabsolutnie żadnych dobrych stron polecam nie jeździć
WadyNie wystarczy miejsca, aby wymienić
~Michał / 2023-06-12 16:51
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam!!! Trasa Wrocław - Praga, kierowca nie zaczekal na pasażerów na postoju w Szklarskiej Porębie, skończyło się czekaniem kilometr od dworca oraz drugim 20-minutowym postojem w Jakuszycach aż pasażer taksówką dogoni autobus.
W drodze powrotnej powtórka z rozrywki - na postoju kierowca nie zaczekał na pasażerów, widząc że siędzący w pierwszym rzędzie Azjaci i kilka innych osób nie wrócili do pojazdu. Dopiero po mojej interwencji kierowca łaskawie się zatrzymał i pasażerowie dobiegli.
ZaletyWygodny klimatyzowany pojazd
WadyChamskie zachowanie kierowców
~IWO / 2023-06-12 13:38
Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!
ZaletyTRAGEDIA
WadyWSZYSTKIE, OPÓZNIONE, CAŁKOWITY BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ
~Paula / 2023-06-12 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Kłamią zapewniają na czacie a potem okazuje się że jest inaczej nie polecam słaba obsługa klienta i drogo
~Sławomir / 2023-06-12 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, wykupiłem żonie bilety do Gdańska z Warszawy i z Gdańska do Warszawy. Do Gdańska autobus przyjechał z blisko 2 godzinnym opóźnieniem co jeszcze było do przyjęcia z racji tej że autobus przyjechał około godziny 14.30 (planowany o 12.55). Nie do przyjęcia natomiast był rejs powrotny. Flixbus na swojej oficjalnej stronie informuje że jest dostęp do gniazdek elektrycznych, miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, dzięki czemu nie będziesz musiał robić niepotrzebnych postojów i dotrzesz do celu tak szybko, jak to możliwe. Ta przestrzeń na nogi to jawna kpina zwłaszcza na miejscu 20d, jest to zwykła przestrzeń na której pasażer może postawić nogi i nic więcej. Jazda zajęła z Gdańska do Warszawy od godziny 14.40 (przyjechał już opóźniony o 7 minut) do godziny 23.45 Warszawa Zachodnia, czyli opóźnienie 3 godziny 50 minut. Na infolinii nie dość że czekałem na połączenie blisko 25 minut dowiedziałem się że oni nie odpowiadają za opóźnienia w trakcie jazdy, a brak wygód, no cóż autobus jest w ciągłej eksploatacji i nie są w stanie sprawdzać ich na bieżąco. Nie skorzystam już więcej z ich usług, bilety PKP są w podobnej cenie (niestety dowiedziałem się o tym zbyt późno), zagwarantowane są rzeczywiste miejsca z wygodami jakich niestety brak w autobusach i jeśli coś się stanie podstawią autobusy. Nie polecam, szczerze odradzam, ja będę omijał ich szerokim łukiem co też Państwu szczerze radzę.
ZaletyBrak
WadyOPÓŹNIENIA, brak prądu w gniazdach elektrycznych, brak faktycznego miejsca na nogi (miejsce 20d). Nierzetelność.
~marta / 2023-06-12 10:38
Ocena: 1.75 / 5
zero szacunku do klienta, nie ma możliwości rozmowy z konsultantem automat rozłącza każdą próbę dodzwonienia się, pozostawienie rzeczy osobistej w busie równa się utracie, firma tragedia!!!
~neobusowiec / 2023-06-11 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjeżdża na czas, nie można polegać na tej firmie
Zaletynie jezdzkc tym
Wadyspoznoa sie i nie przyjezdza
~Alicja / 2023-06-11 19:09
Ocena: 4.75 / 5
Jeżdżę często polecam !Zawsze trafiam na miłych i sympatycznych kierowców
~Ela / 2023-06-11 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Przejazd na trasie Koszyce - Warszawa Zachodnia dnia 11.06.2023 dramatyczna. Niekompetentny personel, sprzedaż biletów pomimo braku miejsc i wypraszanie pasażerów na kolejnym przystanku gdy pojawili się ludzie z rezerwacją. Pani kierowca pyta pasażerów o adres Dworca Zachodniego w Warszawie.
ZaletyBrak
WadyZła organizacja
Słaby personel
Opóźnienia
~As / 2023-06-11 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Autobus nie pojawił się przed czasem tak jak jest to opisane na biletach. Toaleta podczas podróży nieczynna. Klimatyzacja w autokarze nie działa, temperatura w środku bardzo wysoka, podróżującym dzieciom ciężko wytrzymać.
~Łukasz / 2023-06-11 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Masakra.... nie polecam. Jednego razu w Gdańsku kierowca odjechał mi spod nosa , machałem na niego żeby się zatrzymał prawie przed maską , dodam że odjechał przed czasem jakieś 5 minut. Dziś podobna sytuacja ale Panowie kierowcy zrobili sobie 20-minutowy postój na CPN , dzięki nim autokar spóźnił się do Gdańska przez co nie zdąrzyłem na samolot.NIE POLECAM. OKROPNA FIRMA
~Dorota / 2023-06-11 07:57
Ocena: 1.50 / 5
Tak więc bardzo nie polecam usług flixbusa ponieważ moja rezerwacja została odwołana trzy razy w ciągu miesiąca na różne trasy i to było około 2 dni przed wyruszeniem. Musiałam sobie znajdować zastępczy środki oni w niczym mi nie pomogli bardzo nie polecam tej firmy rok temu nie było takich problemów w tym roku Tłumaczą się brakiem kierowców, duża Europejska firma tak się tłumaczy... No coś jest nie tak ewidentnie bardzo nie polecam. A druga sprawa Gdy czekałam na autobus który już miał odjechać z mojej stacji okazało się że w ogóle po mnie nie przyjechał i musiałam sama się transportować w inne miejsce gdzie miałam przesiadkę do drugiego busa.