Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zifia / 2023-06-20 18:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Wracam autobusem z Krakowa do Rzeszowa nrN150,opóźniony ponad 1 godz. Zero przeprosin i wyjaśnień za to uwaga kierowcy typu ,że jeżeli komuś się spieszy to są taksówki. Dotyczy to kierowcy który przyjechał do Krakowa a nie tego który go zmienił w Krakowie. Brak kultury i postawa do pasarzerów skutecznie zniechęca do jazdy z tą firmą. Zofia Teichmn/ częsta pasarzerka Fix busa..
    ZaletyCzęstość kursów
    WadyBrak kultury niektórym kierowcom ja ten dzisiaj.
  • ~Trebor / 2023-06-19 13:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałem w sobotę do Krakowa z Wrocławia o godz.4,50.
    Autobus przyjechał i odjechał punktualnie i za to brawo w Krakowie był o 9 tak jak miał byc.
    Mam parę uwag.
    Po pierwsze po zapytaniu kierowcy o swoje miejsce ,Pan odpowiedział mi że mamy siadać z żoną tam gdzie jest wolne!!!
    W jakim celu jest rezerwacja?!
    2.Czemu pasażerowie 85% Ukraina trzymają swoje wielkie torby i plecaki między nogami.Mnie taki gośc ciągle dotykał swoją upoconą nogą zmuszając mnie abym siedział bokiem!Po zwróceniu uwagi powiedział ,ze on nie rozumie.
    3.W GliwicachPanie które wsiadły chciały abym opuścił zajmowany fotel wraz z zoną bo one mają bilet wykupiony właśnie na te miejsca!!Moja odpowiedz proszę siadać tam gdzie wolne spowodowała spięcie no ale ja tylko powiedziałem za kierowcę .

    ZaletyPunktualność
    Wadypatrz opis
  • ~Jaca / 2023-06-18 17:05
    Ocena: 4.75 / 5
    Tomaszu, bardzo dobrze, że kierowcy nie pozwolili pić alkoholu. Należy im się pochwała!
    ZaletyNowe auta
    WadyRoszczeniowi klienci
  • ~Tomasz / 2023-06-18 12:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Po godz jazdy zamknięta toaleta na 6 gidz. Zero parkingów na stacji dla pasażerów z korzystania z toalety. Kierowca grozi policja za picie alkoholu. Nie polecam, żenada
  • ~Maxx / 2023-06-18 08:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Zwracam sie do Pana Ryczarda, jak nie lubisz kierowców z Ukrainy to podnieś dupę, usiądź za kierownicą i gadaj całymi dniami z ludzmi, zobaczę jak długo wytrzymasz
    Zaletypasażery, którzy chcą niewiadomo co
  • ~Agata / 2023-06-17 07:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam z Leer do Gdańska z przesiadką w Bremen.Autobusy były punktualnie. Bardzo miła obsługa,podróż wygodna dużo miejsca na nogi i na miejscu WC, dodatkowa opcja wyboru miejsca w autobusie za 8 i dodatkowy bagaż za 15 PLN super.Polecam
    ZaletyPunktualnie, obsługa super,WC na miejscu,opcja dokupienia wyboru miejsca i dodatkowego bagażu za małe pieniądze
    WadyDługa podróż
  • ~Adrian / 2023-06-16 15:28
    Ocena: 2.25 / 5
    W taką pogodę puszczają zepsute autokary bez klimatyzacji. Jutro zgłaszam to. Jesteście chorzy wysyłajac autokar bez klimatyzacji.
  • ~Ryszard / 2023-06-15 22:17
    Ocena: 3.75 / 5
    Witam wszystkich, nie polecam Fleksa przejazd z Wrocławia do Wiednia kierowcy z Ukrainy bardzo nie miła obsługa nie potrafią rozmawiać z ludźmi normalnie, ostatni mój przejazd fleksem.
    ZaletyWifi
    WadyKierowcy
  • ~KamaWo / 2023-06-15 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam przejazd dla mnie i męża z Warszawy do Wrocławia kilka dni wcześniej , by po długim locie i wylądowaniu na Okęciu mieć zapas 3 godzin.w dniu przylotu otrzymałam informację,ze nasz bilet anulowano -bez uzasadnienia . Kupiliśmy wiec inny przejazd z małym zapasem czasowym, korzystając z Ubera udało nam się dotrzeć na czas. okazało się, ze w autobusie w ogóle nie ma miejsc o numerach na biletach !!! Na pytanie gdzie mamy usiąść, Pan sprawdzający bilety rzekł, za na jakichkolwiek wolnych , po czym poszedł na górę i wskazał konkretne 2 miejsca. Autobus jechał przez Łódź gdzie wsiadła Pani i stwierdziła ze ona ma zarezerwowane te 2 miejsca , poprosiliśmy by udała się do kierowcy i z nim ustaliła gdzie ma usiąść . Kierowca przybiegł do nas, zachowując się bardzo impertynencko powiedział czy raczej wykrzyczał „albo się rozsiadacie albo wysiadać z mojego autobusu „Powiedziałam , żeby wskazał mi miejsce gdzie mamy sie przesiąść , bo to my jesteśmy poszkodowani co chciałam mu wyjaśnić - on nie słuchając mnie wykrzyczał „teraz to już nie pojedziecie na pewno tym autobusem „ i zadzwonił na POLICJĘ. W międzyczasie jakaś miła kobieta siedząca sama zaproponował ze przesiądzie sie obok innej, samotnie podróżujące osoby i zwolniła miejsce dla pary z Łodzi . Gdy przyszła policjantka uspokoiła kierowcę byśmy mogli powiedzieć co sie zdarzyło a potem zapytała kierowce czy może kontynuować jazdę o on łaskawie sie zgodził.Firma popełniła błąd a jej pracownik nie raczył nas za niego przeprosić , w sytuacji dużego nieporozumienia zamiast rozwiązać problem zachowywał sie konfrontacyjnie i bardzo grubiańsko . Nr autobusu N 1305 , odjazd 14.10 z Warszawy . Kierowca wysiadł we Wrocławiu. Był to nasz 2 przejazd z tą firma i BARDZO NIE POLECAM .
  • ~Kamil / 2023-06-15 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy....
    ZaletySzczodre szefostwo
    WadyWyludzacze
  • ~Kuba / 2023-06-15 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Cena podana na początku zawierania transakcji jest dwa razy mniejsza od ceny finalnej.
  • ~Kasia / 2023-06-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).

    Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.

    Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.

    Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.

    JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.
    Zaletybrak
    WadyFirma bawi się z podróżującym w szukaj a może znajdziesz autokar na dworcu
  • ~Katarzyna / 2023-06-14 14:17
    Ocena: 1.00 / 5

    Kupiłam z dużym wyprzedzeniem dla Mamy (która ma prawie 80 lat) dwa bilety na przejazd z Warszawy do Polańczyka (chodziło o komfort podróży bo miała zacząć się po 24 a zakończyć o 9 rano).

    Najpierw cyrki z samą rezerwacją anulowanie automatyczne ze strony firmy, konieczność ponownego zakupu biletów.

    Na bilecie małym drukiem oznaczenie odjazd z peronu od 3 do 8. Na dworcu zero komunikatów a 80 latka biega z ciężką walizką i szuka autokaru. Efekt taki, że odjechał bez Niej.

    Następnego dnia czekało mnie 900 km aby Mamę zawieźć i wrócić. Firma nie poczuwa się do niczego a 200 zł przepadło.

    JA BĘDĘ ZAWSZE TRZYMAŁA SIĘ Z DALA OD TEGO PRZEWOŹNIKA.

    Pomimo tego, ?e autobus, jak wynika z Pani informacji by? na miejscu (czyli na stanowisku 7) ponad 10 minut przed planowanym czasem odjazdu Kierowca nie zainteresowa? si? tym, ?e osoba maj?c dwa wykupione miejsca nie zg?osi?a si? do wyjazdu, na przyk?ad z uwagi na jej oczekiwanie na którym? ze stanowisk wymienionych w bilecie.

    Czy zatem w tej sytuacji mo?e mie? miejsce zastosowanie punktu 7.2 dotycz?cego rozpocz?cia podró?y zawartego w Ogólnych warunkach przewozu. Przypadkowa osoba poinformowa?a Mam?, ?e autobus do Pola?czyka odjecha? ze stanowiska 7.

    Zatem musia?am zabra? Mam? z dworca i rano (jeszcze przed przyjazdem autobusu do Pola?czyka) napisa?am do Pa?stwa informacj? o tym wydarzeniu. Jednocze?nie w dniu 3 czerwca zawioz?am Mam? do sanatorium przeje?d?aj?c samochodem ponad 900 km.

    Z tak? sytuacj? jeszcze nie spotkali?my si? jeszcze nigdy, a nasi znajomi nie wierz?, ?e takie wydarzenie mog?o mie? miejsce. Uznajemy, ?e mamy tu do czynienia z zaniedbaniem Firmy polegaj?cym na braku nale?ytej staranno?ci w post?powaniu w odniesieniu do pasa?era. My?limy, ?e ju? nigdy wi?cej nie b?dziemy chcieli korzysta? z Pa?stwa us?ug.

    Informuj?, ?e w sytuacji nie uznania naszej reklamacji kieruj? skarg? na Pa?stwa post?powanie do Urz?du Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak zainteresowania klientem podczas świadczenia usług, brak profesjonalizmu - na dworcu loteria szukaj może znajdziesz autokar
  • ~Andrzej / 2023-06-13 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym mu minus 100, gdybym mógł. Nie będę opisywał wszystkiego, ta firma nie jest tego warta. Każdy kto kiedykolwiek korzystał z "usług" tej wydmuszki wie, że to najgorsza firma. W ogóle nie polecam!
  • ~Klaudia / 2023-06-13 11:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Widzę standardowo…zmiana rezerwacji trzy razy po czym nagle anulowanie biletów. Po zadzwonieniu na infolinie pani nie wie dlaczego rezerwacja została anulowana. Nie polecam
  • ~Urszula / 2023-06-13 11:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować?
    ZaletyTanie bilety
    WadyWszystko poza cenami
  • ~Samuel / 2023-06-13 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jaki może być 3 razy zmieniali mi rezerwacje miejsc w autobusie aż wkoncu anulowali przejazd później wybrałem przejazd o 18 i co opóźnienie ma o 3 godz przez co utknę w Katowicach po prostu tragiczny przewoźnik nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDużooooo
  • ~Seq88 / 2023-06-13 01:56
    Ocena: 3.75 / 5
    Do IWO

    " Księżniczko" a jak ci kierowcy mieli ci otworzyć toaletę gdy autobus się zepsuł ? Rusz głową.
    ZaletyJest ok
    WadyAuta się psują ale nic nie jest wieczne
  • ~leon wędrowiec / 2023-06-12 23:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety.
    Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru.
    Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała").
    Generalnie nie polecam.
    ZaletyTrudno znaleźć.
    Wady-śmierdząca toaleta
    -krótkie przystanki
    -chamska obsługa
  • ~Ola / 2023-06-12 18:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus na trasę Opole-Zakopane został wysłany popsuty. Trzymano nas w autobusie przez 3 godziny obietnicą naprawy autobusu lub załatwienia środka zastępczego. FixBus wysyłał na bieżąco maile m.in. że transport zastępczy jest organizowany. No i został tak zorganizowany, że nas wyrzucili z autobusu o kazali sobie radzić, bo im się nie chce załatwić nowego autobusu z Krakowa. Infolinia to jeden wielki scam, bo trzeba przejść przez 10 różnych etapów, żeby się gdziekolwiek dodzwonić. Najlepsze w tym jest to, że o zwrot kosztów trzeba się było jeszcze specjalnie prosić w mailu, a na koniec obiecano nam oddanie tylko za transport zastępczy (który swoją drogą był w dużo gorszych warunkach i na miejscu byłyśmy 5 godzin później niż zamierzałyśmy, przez co nam przepadł cały jeden dzień). Według wyliczeń FlixBus chciał nam oddać jeszce mniej pieniędzy, niż zapłaciłyśmy za ten nędzny transport, który w ogóle się nie odbył. Jedna wielka masakra
    Zaletymożna poćwiczyć cierpliwość, próbując się doprosić od nich jakiegokolwiek zwrotu i odpowiedzialności za to co zrobili
    Wadywszystko pozostałe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962