Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pani po 50 / 2018-04-29 20:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Koszmar. Mąż miał numer rezerwacji a kierowca i tak nie zabrał go bo nie podałam nazwiska w rezerwacji tylko konto facebooka, ale było moje imię i mąż mówił, że może na Katarzyna. Kierowca był nieprzejednany i niegrzeczny. Mąż prosił, by porozmawiał ze mną przez telefon to mu wyjaśnię. Powiedział, że z żoną to "se może sam pogadać". Zadzwoniła błyskawicznie na infolinię Flixbusa a tam pani zaczęła ze mną po angielsku i że nie zna polskiego (miała wyraźnie polski akcent), więc akurat znam angielski i wyjaśniłam jej co zaszło, znalazła moją rezerwację i powiedziała, że nic nie może pomóc. Potem połączyłam się jeszcze raz z infolinią i czekałam ponad 2,5 godziny. Minęła 20 i NIEMIECKI głos coś powiedział. Przerwałam połączenie i zadzwoniłam jeszcze raz, ale okazało się, że mogę tylko rozmawiać po niemiecku. W Polsce wymagali ode mnie niemieckiego!!!!!!!!!!!!! Mąż ciężko chory, po bardzo poważnej operacji i nie tylko został na Placu Defilad. Niemiecki autobus odjechał i mimo wolnych miejsc, między innymi mojego męża miejsce było wolne, kierowca nie chciał sprzedać mu biletu......... KOSZMAR !!!!!! Angielski nie pomógł, moja prośba, by kierowca wziął od męża telefon na sekundę i bym wszytko wyjaśniła nie pomogła......Mąż rozdygotany, bo mu nerwy puściły i bardzo się śpieszył do domu. BETON, CHAMSTWO, BUTA, NiEKOMPETENCJA itp. A to nie pierwszy przypadek we FLEXBUSIE.......Smutne. I ten niemiecki, mimo, że nie dzielę ludzi na nacje, tylko na porządnych i tych drugich, źle się kojarzy w Polsce. SMUTNE.
  • ~Adam / 2018-04-27 11:07
    Ocena: 1.00 / 5

    Brak rezerwacji miejsc (pomimo ponumerowanych siedzeń) i podniesienie cen o 100% to dla mnie największa wada Flixa.
    Podróżuję dwa razy w miesiącu z osobą niepełnosprawną która wymaga opieki i nie może siedzieć sama bez opiekuna.Teraz jest problem bo nie ma rezerwacji które wcześniej były w PolskimBusie.
    Na trasie P3 Warszawa/Łódź/Poznań/Berlin często podróżują również małe grupy obcokrajowców,siedzą oni rozproszeni po całym pokładzie,zamiast siedzieć razem w grupie obok siebie i jest zamieszanie,ponieważ rozmawiają głośno "przez cały autobus",lub używają telefonów do komunikacji między sobą,przez to nie można spokojnie podróżować,a siedem godzin w takich warunkach jest bardzo uciążliwe i stresujące dla wszystkich pasażerów.
  • ~WkurzonaJeny / 2018-04-25 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktują człowieka karygodnie. Właśnie siedzę w autobusie, wracam z Budapesztu. Już mogłam być na miejscu w Krakowie, ale moj planowany autobus spóźnił się godzinę bez żadnej informacji, po czym przyjechał, kierowca NIE pozwolił nam wejść bo powiedział ze to nie miejsce do wsiadania i mamy wrócić na peron (tam gdzie powinien być już h wczensiej) i powiedział ze zaraz tam podjedzie. Po czym odjechał nie zabierając nas w ogóle !!!!!!!!! W sumie 5 osób. Dzwoniliśmy na infolinie, pisaliśmy na fb, ale nie umieli nam pomoc i ciagle twierdzili, ze nie wiedza co mogą zrobić i „musza spytać”. Żenada! Od czego macie konsultantów skoro oni nic nie wiedza i nic nie mogą!? Mieli oddzwonić - oczywiście nie odezwali sie więcej. Ostatecznie (bez żadnej informacji) na maila przyszedł VOUCHER w wysokości 9,98zł :) bo za tyle udało nam się dorwać promocyjne bilety. Wiec to była ich rekompensata siedzenia pierwsze w 30*C na dworcu 3h, a następnie kolejnych 3ch godzin w zimnie w nocy. W efekcie zmuszeni byliśmy zakupić bilety na 23.45, aby jakoś wrócić do polski. FLIXBUS nie przeprosił za zaistniała sytuacje, w ogóle nie widział w tym swojej winy, nie zaproponowali przebukowania rezerwacji (bo nasza była za tanio kupiona!), nie zapewnili zakwaterowania, jedzenia, NIC. Kompletnie nic nie zrobili. Zwrócili nam 10zł, pozostawili nas na pastwę losu i sprawę uznali za zamknięta.
  • ~Marek / 2018-04-24 13:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemcy pozbyli się starych wysłużonych autobusów złom wywiezli do Polski. 21 kwiecień 2018 r godz 15:00 wyjazd do Wrocławia z Młocin klimatyzacja nie działa brak wentylacji zaduch nie do wytrzymania. Pasazerowie uskarżają się że to nie pierwszy taki przypadek. Na zgłoszenia do kierowcy na skandaliczne warunki kwituje że klimatyzacja powinna funkcjonować. Dodatkowym problemem jest brak rezerwacji miejsc. próba przebukowania biletu na inny dzień czy godzinę to duży problem brak mozliwości zwrotu biletu przewoznik narzuca wouchery . Polski Busie z kim się ożeniłeś ?
    ZaletyZdecydowanie brak
    WadyJak w opinii
  • ~Ewa / 2018-04-20 08:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Pół godziny spóźnienia na samym przyjeździe!!zero informacji właściwie dlaczego! do tego jeszcze pasażerowie musieli się wypakować i kolejno zapakować,totalny Armagedon!już nie wspominając o tym w jaki sposób kierowca potraktował bagaże...
    Na chwilę obecną 45 min opóźnienia z Wrocławia do Krakowa,ale zapewne się wydłuży czas,stanowcze nie!
  • ~Piotr / 2018-04-19 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak inni na tej liście zapłaciłem online i nie dostałem biletów. Zgłosiłem problem i dostałem ogólne wytyczne. Wydaje się ze ich informatycy złe skonfigurowali serwis dotPay lub flixbus z niego zrezygnował i nie usunął ze strony. Na liście serwisów płatności jaka dostałem od flixbus nie ma dotPay. DotPay kieruje pytania do flixbus. Jak ktoś chce się dobić na infolinie płatna flixbus niech zapomni. Aktualnie chcę już tylko odzyskać pieniądze.
  • ~Viola / 2018-04-18 09:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jadę jeszcze w tej chwili kursem P6 Budapeszt -Warszawa.Ogólnie tragedia. Nie byłam zachwycona Polskim Busem, ze względu na przewagę aroganckich kierowców nad uprzejmymi, ale Flixbus to zdecydowanie zmiana na gorsze. Bardzo brudna toaleta już na samym początku podróży. Papieru toaletowego i mydła nikt nie uzupełnia. Kierowca przyjechał w ostatniej chwili, nie przywitał pasażerów na pokładzie. Pierwsze 10 minut postoju po niemal 5 godzinach jazdy, potem częściej po w Polsce pasażerowie wysiadali i wsiadali nowi. W Krakowie kierowca "przemówił"i pierwszy raz wspomniał o obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa. Bardzo mało dostępnego internetu,napisałam na komunikatorze do rodziny a potem komunikat, że wyczerpałam limit. Ogólnie wrażenia słabe. Ja jechałam z nimi pierwszy raz, za chwilę cofam subskrypcję i zgody marketingowe. Nie skorzstam więcej i nie polecam.
  • ~Gosia / 2018-04-16 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za bilet, ale zamiast wygenerowania pdf wyskoczył błąd. Pieniądze ściągnęło mi z konta, a biletu nie otrzymałam. Na infolinię dzwoniłam dwukrotnie i "wisiałam" na słuchawce po około 30 minut i się nie doczekałam połączenia z konsultantem. Napisałam kilka maili z prośbą o zwrot pieniędzy, ale odpowiada tylko automat i odsyła do faq. Kontakt zerowy. Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do rzecznika praw konsumentów - tak dla zasady.
  • ~Wojciech / 2018-04-14 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Specjalność Flixbusa to drogie bilety w porównaniu z Polskim Busem oraz rekordowa niepunktualność.Brak rezerwacji miejsc.Przereklamowana firma.Nie polecam.
    ZaletyŁadny kolor autobusów.
  • ~Mk / 2018-04-14 01:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik w kraju. Wesyscy w autobusie zmarzli bo nie było ogrzewania
    WadyOpóźnienia, mróz w autobusie większy niż na zewnątrz
  • ~UDUSE / 2018-04-12 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za bilety on-line, biletów nie otrzymałam, na mejle nikt nie odpowiada, przekierowują na FAQ, która nie działa. Można zadzwonić na infolinię - cena połączenia 4 złote za minutę. czekam już czwarty dzień, czuję się jak w Procesie Kafki. Jakaś matnia.

    NIGDY NIE KUPUJ W TEJ FIRMIE
  • ~daere / 2018-04-02 12:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak rezerwacji miejsc, zmiana rezerwacji przez firmę bez zgody klienta, spóźnienia, droższe bilety niż to było w PB. Bardzo nie polecam tej firmy.
  • ~pawlo.13 / 2018-03-28 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Po przejęciu PB, ceny wyższe, brak rezerwacji miejsc, stres i przepychanki. Szczerze odradzam.
  • ~ac3c3e / 2018-03-27 10:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak możliwości rezerwacji wybranych miejsc skutkuje dantejskimi scenami przed wejściem do autobusu - każdy rozpycha się łokciami żeby tylko wsiąść wcześniej i zająć lepsze miejsce. Zwłaszcza jeśli podróżuje się w grupie i chce się spędzić te 5-6h podróży ze znajomymi a nie losowymi osobami.
    Zaletyniska cena biletów
    obsługa wielu miast
    Wadybrak możliwość rezerwacji miejsc
  • ~Ola / 2018-03-26 17:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie można zarezerwować konkretnego miejsca - w Polskim Busie była wreszcie taka możliwość. Teraz znowu jadąc np z Łodzi nie ma szans na znalezienie dwóch miejsc obok siebie, pasażerowie jadący z Warszawy nie chcą się przesiadać - byłam już w takiej sytuacji jadąc z dzieckiem. Brak rezerwacji bardzo utrudnia wsiadanie do autokaru, wszyscy się pchają, żeby jak najszybciej zająć miejsce.
  • ~Bogusław / 2018-03-25 19:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Dnia 17 marzec 2018 r kurs Rzeszów-Kraków docelowo Wrocław odjazd godzina 6:40 autokar nieogrzewany na zewnątrz -7 stopni w autokarze kilka kresek po wyżej zera. Pasażerowie poubierani czapki, szale, rękawiczki - nikt się nie rozbiera z kurtek.Co jakiś czas ktoś podchodzi do kierowcy aby włączył ogrzewanie.Odpowiedź krótka nie działa.W pewnym momencie szyba przednia ZAMARZŁA co ograniczało widoczność kierowcy,i stwarzało niebezpieczeństwo dla pasażerów.Kierowca zjeżdża z autostrady i kawałkiem jakiejś PŁYTY skrobie przednią szybę ulga,znowu widać drogę można jechać dalej.
    Wysiadam w Krakowie o dziwo cieplej niż w autokarze.Na moje miejsce pakują się nowi (jeszcze nie wiedzą w jakim iglo będą jechać.Jak dla mnie PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!
  • ~KoraHo / 2018-03-22 10:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Przy zakupie biletu w kasie żądano ode mnie nazwiska i imienia. jak zapytałem na jakiej podstawie odpowiedziano, że kierowca może mnie nie wpuścić do autobusu i że w razie jakiegoś wypadku nie obejmuje mnie ubezpieczenie. Jest to nieprawda bo inni przewoźnicy sprzedają bilety anonimowo,
    a przewoźnik jest zobowiązany objąć ubezpieczeniem wszystkich pasażerów. Jak się ma do tych żądań ustawa o ochronie danych osobowych? Jaka podstawa prawna takich działań? Autobus którym miałem jechać spóźnił się ponad 90 minut. Żadnych informacji na dworcu co jak i kiedy pojedzie. Kierowca z innego autobusu Flixbusa na tej trasie nie chciał mnie zabrać mimo iż były wolne miejsca a bilety nienumerowanie. Autobus mocno wysłużony. Cerata na siedzeniach popękana, szyba ekstremalnie brudne i zamarznięta od WEWNĄTRZ (przednia górna), jednym słowem D R A M A T.
    ZaletyDuża ilość kursów.
    WadyBrud, ziąb, brak informacji, niemożność skorzystania z innego autobusu tej firmy w razie jakiś problemów. Monopolizacja przewozów.
  • ~Ola / 2018-03-13 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam podróżowanie z firmą flixbus (dawniej polskibus). Zakupilismy bilety na trasę Łódź-Gdańsk na 10.03 oraz bilety powrotne 13.03 Gdańsk-Lodz. Przed podróżą okazało się że kierowca nie ma naszych danych w systemie i że nie jesteśmy uprawnieni do przejazdu (mimo okazania biletu i rezerwacji oraz potwierdzenia) zostaliśmy potraktowani jak oszuści chcący wyłudzić bilety. Powrót był jeszcze bardziej zadziwiający i oburzajacy, gdyż okazało się że kupiliśmy bilet na autobus którego NIE BYŁO! nie będę dodawać o dodatkowych kosztach które musieliśmy pokryć szukając innych rozwiązań dojazdów, nerwow i potraktowaniu nas skandalicznie przez firmę!! NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBrak
  • ~A / 2018-01-04 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale Flixbus w moim przypadku się nie sprawdził. Na trasie z Rzeszowa do Lwowa autobus po prostu nie przyjechał! Musieliśmy wybrac inny transport, by nie spóźnić się na samolot. Infolinia tylko po niemiecku lub angielsku, więc jeśli nie mówisz w tych językach to sie raczej nie dogadasz. Poza tym dodzwonienie się na infolinię trwało dobrzych kilkanaście minut. W drodze powrotnej dokładnie ta sama sytuacja - bus p prostu nie przyjechał. Co ciekawe po kilku dniach po podróży zaczęłam dostawać maile, że autobus tego dnia nie przyjedzie i moja podróż została przebukowana na kolejny dzień. Dostawałam te maile już będąc kilka dni w domu!! Straszny bajzel.
  • ~Krzysztof / 2017-09-13 23:29
    Ocena: 4.50 / 5
    Jechałem z Krakowa do Worcławia. 55zł za bilet w wygodnym autokarze, w którym wszystko działa, nic nie śmierdzi i jest w miare punktualnei to całkiem dobra cena.
    Bilet kupiony przez internet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171