Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Koleje Mazowieckie opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

1.64 / 5

  • Poziom cen
    1.59
  • Oferta
    1.56
  • Jakość obsługi
    1.55
  • Wygoda
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 14
  • ~Zośka / 2025-11-02 13:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociągi są wygodne i czyste. Ilość połączeń raczej nastawiona na upchanie ludzi w godzinach natężonego ruchu. Bilet można kupić przez internet, chociaż - mimo obietnic - nie przychodzi potwierdzenie na e-mail. Najlepiej zrobić screena. Najgorsza opcja to aplikacja, bo tam potwierdzenia zakupu biletu nie ma. Pani w bok telefonicznym poleca wsiadanie pierwszymi drzwiami i szukanie kierownika składu i tłumaczenie mu, że się bilet kupiło. Bo prawidłowe potwierdzenie zakupu biletu może pojawić się chwilę przed przyjazdem pociągu. Jeśli się nie pojawi (na przykład przy problemie z internetem, telefonem), to kto ma problemy?
    ZaletyBrak
    WadyKiepska aplikacja, kiepski kontakt z bok, źle działające biletomaty, brak potwierdzenia zakupu biletu na e-mail
  • ~Zyzanna / 2025-10-30 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjeżdżają. Przez to mam dużo problemów w pracy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady wszytsko zle
  • ~Anna / 2025-10-24 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop opóźnienia. Od 20-24.10.2025 ani razu pociąg km nie przyjechał punktualnie na odcinku Ciechanów- Warszawa Zachodnia. Brak komunikatów, Nie ma mrozów, śniegu, nadmiernych opadów deszczu, a pociągi cały czas się spóźniają. Czasami stoimy na stacjach bo coś się zepsuło, ale żadnej wiadomości od maszynisty. Ludzie nie wiedzą co robić, czy czekać w pociągu czy iść na autobus. Brak informacji, że zaraz podjedzie inny pociąg więc można będzie się przesiąść. Cała firma to porażka. Dokładni są tylko w sprawdzeniu biletów.
    Na stacji Warszawa Zachodnia P9 palą nawet konduktorzy czekający na swój pociąg, a przecież jest zakaz.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~Bjgfjnvfunn / 2025-10-22 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukany przez konduktora. Zmuszony do zaplaty mandatu. Ta cala firma to zart.
    WadyObsluga klienta
  • ~KM / 2025-10-19 19:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Pracownik pociągu o numerze 10411 oszukał mnie, wymusił na mnie kupno drugiego biletu mimo że miałam swój ważny bilet, pod groźbą mandatu. Pani wulgarna, bardzo nieprzyjemna, do tego niekompetentna, nie zna praw i zasad, które są obowiązkiem w jej pracy. Uważam, że takich ludzi powinno się zwalniać, nie dość, że nie ma pojęcia o swojej pracy to uprzykrza przejazd pasażerom. Chwilę przede mną również kłóciła się z dwiema osobami, grożąc im mandatem. Powtarzam, że miałam ważny bilet, wszystkie dokumenty, jak i potwierdzenie płatności, a ta pani bezczelnie, pod groźbą zapłaty 200zl zmusiła mnie do zakupu kolejnego biletu. Kiedy próbowałam z nią rozmawiać i wytłumaczyć, że przecież mam ten bilet pani stwierdziła że jej to nie obchodzi i jak nie kupię biletu u niej będę płaciła mandat. Uważam że to chora sytuacji i ktoś powinien z tym coś z robić.
    Pracownik numer 10411
  • ~janepanimaju / 2025-09-27 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Konduktor o numerze seryjnym 1060057 jest rasistą i kompletnie nie nadaje się na swoje stanowisko.
    WadyDuzo
  • ~Wanda / 2025-08-17 08:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za połączenia przyspieszone na trasie Ostrołęka- Warszawa i warszawa - Ostrołeka co znacznie skraca czas przejazdu. Mogłoby być więcej takich połączeń nawet i w tygodniu nietylko w sobotę czy niedzielę .na obsługę nie narzekam. Jest miło i sympatycznie. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim Pracownikom KM samych miłych i kulturalnych pasażerów.
    WadyZdarzają się opóźnienia.
  • ~Podróżnik / 2025-08-14 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Byście w końcu zainstalowali klimatyzację w tych starych pociągać…. Oddychać się nie ta latem, zróbcie coś z tym w końcu

    Pieniądze na dotacje państwo rozdaje ludziom na jachty i burdele a wy w 2025r klimatyzacji nie możecie zainstalować. Porażka
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Gosia / 2025-08-09 09:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Latem marznę w pociagach KM. Bardzo przesadzają z klimatyzacją.
    ZaletyMili konstruktorzy.
    WadyW pociągach latem jest zimno.
  • ~Nick / 2025-08-05 11:46
    Ocena: 2.75 / 5
    1.D.zieci które nie chodzą do szkoły (poniżej 7 lat) NIE POSIADAJĄ LEGITYMACJI SZKOLNEJ!
    2.Kazde dziecko w odpowiednim wieku OBEJMUJE OBOWIĄZEK SZKOLNY, więc jest oczywiste że MA legitymacje szkolną!
    3.Wypisywanie mandatów bezbronnym ofiarom nic nie da, bo się odwołają i przyniosą legitymacje szkolne-denerwowanie ludzi w podróży jest dla nich BEZCENNE!
    4.Polecam jeżdżenie wszędzie własnym samochodem!
    ZaletyW miarę nowe i czyste pociągi
    WadyPsycho-regulamin nie pisany przez
  • ~adel-ka / 2025-08-04 15:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogromne podziękowania dla Pana Kierownika z pociągu nr 21728 linii Dęblin - W. Zachodnia, który w dniu 1 sierpnia 2025 r. znalazł zgubiony plecak.
    Dziękujemy także Pani z Punktu odbioru rzeczy znalezionych KM przy ul. Brzeskiej w Warszawie za życzliwość i sprawną obsługę.
  • ~Dzik / 2025-07-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie ukarano mnie opłata za brak biletu. W kasie poinformowała mnie Pani że bilet mogę kupić u konduktora, więc zająłem miejsce i oczekiwałem na kontrolę. Pan poinformował mnie że mam zapłacić karę za to że nie zgłosiłem się zaraz po wejściu do pociągu. Nikt mnie o tej konieczności nie poinformował.
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Xoxo / 2025-07-25 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety aż żal o tym pisać konduktorzy nie mają pojęcia o rozkładach jazdy oraz z jakiego peronu odjeżdża damy pociąg .Zlewanie ludzi oraz bezczelność .Brak informacjii może lepiej zmienić pracę na sprzedawanie w sklepie aczkolwiek to też był by zły pomysł .Pan Maszynista ma większe pojęcie od was wszystkich razem wziętych .
  • ~Mandacik / 2025-07-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostalam mandat za to, ze sama poprosilam konduktora o zakup biletu z lotniska. konduktora szukalam kilka minut przeszlam pociag 3 x Nie mialam szans zakupu biletu wbiegajac do pociagu 3 minuty przed odjazdem i jednoczwsne zapoznanie sie z regulaminem bedac osoba niezamieszkujaca w w polsce.nie mam polskich apek ani blikow. Wiem jedynie ze trzeba szukac konduktora ale takie chamstwo bezczelne , zero zrozumienia mandat wpierdziela jak sama go znalazlam ale bylo po odjezdzie.
    Btw Biletomatu nie bylo w pociagu. Nieludzkie traktowanie. Dramat poprostu rece mi opadly. Skarga zlozona.
    ZaletyBrak - zero gwiazdek.
    WadyOkropne traktowanie pasazerow
  • ~Maria / 2025-07-10 21:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Dziś podróżując kolejami mazowieckimi na trasie Warszawa Wschodnia - Piława podczas kontroli biletów doświadczyłam dużo radości ze strony pana konduktora. Prze zaczęciem kontroli biletów grzecznie nas o to poprosił, a po sprawdzeniu biletów wszystkimi podziękował nam za to że mieliśmy bilety. Życzył nam miłego wieczoru oraz weekendu bo przecież dziś już czwartek????. A kontrola biletów zaczęła się za stacją radość ????. Życzę wszystkim tak miłej kontroli biletów. Oraz wszystkiego najlepszego dla tego człowieka ❤️????.
    ZaletyUprzejmość, radość,szacunek pracownika.
  • ~Bober / 2025-07-08 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nie miła!!! Pani na kasie to jakiś skandal
    Zmieńcie pracowników!! A słownictwo pani do ludzi którzy chcą kupić bilet to skandal !!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~KA / 2025-07-07 17:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Powiem tylko tyle jak można w tych czasach puszczać pociagi bez kimatyzacij trasa Deblin to jest jakaś masakra epoka przed nasza era brak słów po prostu albo jedna jednostka i człowiek na człowieku siedzi
  • ~Gabriela / 2025-06-22 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    4 razy sprawdzanie biletów to jest chyba jakieś chore kierownik tu jakiś inny kierownik wagonu zmieńcie te zasady
    WadySame wady
  • ~Ania / 2025-06-14 23:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Punktualnie, czyściutko. Pracownicy sympatyczni, uśmiechnięci, bardzo pomicni
  • ~Bob / 2025-06-11 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Relacja Zagościniec Wileńska. Opcja przyjazdow terminowych daleka od założeń. Pociągu zapchane. Często komunikaty niespójne z rzeczywistością. Polecam dyrekcji zarządzać KM zgodnie z faktycznymi realiami. Ale czego tu oczekiwać jak nawet odzewu na niesłusznie wystawiony mandat brak. Dosłownie - brak informacji zwrotnej co do anulowania mandatu. Niesłusznie to i mandat anulowany ale informacja zasięgnięta tylko z infolinii. Oficjalnego pisma brak. Masakra
strona 1 z 14
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5584
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3409
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 412
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4092
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170