Nie podoba mi się, że bez smartfona nie kupię już biletu na przejazd pociągiem Kolei Mazowieckich, bo wymienili wszystkie biletomaty na takie, które nie akceptują złotych polskich. Płacić można tylko elektronicznie. Bez smartfona nie sprawdzę też trasy ani przystanku na którym chcę wysiąść, bo Koleje Mazowieckie usunęły w pociągach mapki ze swoją siecią połączeń i zastąpiły je nic nie mówiącym kodem QR. Kodem, który w niektórych przypadkach przenosi pasażera na stronę dla dorosłych! Stan utrzymania NOWYCH pociągów jest tak zły, że powinna się tym chyba zainteresować prokuratura, ponieważ dopuszczono do dewastacji sprzętu. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz jechałem pociągiem Kolei Mazowieckich, w którym czynne były wszystkie drzwi. Co dziwne, nowe pociągi wydają się znacznie bardziej zdewastowane, zapuszczone i zaniedbane niż te stare. Obsługa pociągu wzrusza bezradnie ramionami i mówi, że to skutki błędów z zarządzaniu, bo ich szefowie nie potrafią ani zamówić części zamiennych ani podpisać umowy z serwisem producenta, żeby pracował codziennie przez całą dobę a nie tylko od poniedziałku do piątku od ósmej do piętnastej kiedy pociągi jeżdżą na trasach a kiedy w nocy wrócą do bazy to już nie ma kto ich naprawić. Wyraźnie pogarsza się też stan czystości. Pociągi Kolei Mazowieckich jeżdżą brudne, ubikacje często są nieczynne z powodu przepełnieni. I tutaj znów obsługa tłumaczy, że ich szefowie tak planują pracę pociągów, że przez kilka dni nie wracają do bazy gdzie mogłyby zostać posprzątane i opróżnione z fekaliów. Więc dla dyrekcji Kolei Mazowieckich ocena niedostateczna!
ZaletyCzęste i regularne kursowanie pociągów przez cały dzień, również w weekendy.
WadyZły stan techniczny pociągów. Częste awarie. Brudno. Nieczynne toalety. Nieczynne drzwi.
Co raz bardziej utrudniany dostęp do oferty, zwłaszcza do zakupu biletu i informacji o połączeniach.
~Svieta / 2025-12-02 07:34
Ocena: 4.00 / 5
Witam jakis czas temu jechaliśmy pociagiem na trasie warszawa- siedlce, w zyciu milszego konduktora nie poznalismy z chlopakiem. Nie wiemy jak mial na imie ale zdj udało sie zrobic ewidentecyjny (10178) wiecej takich ludzi to przyjemniej sie bedzie jeździło pociągami. Podwyżka dla tego Pana.
ZaletyObsługa
WadyCiezko wspomnieć o wadach bo Pan konduktora byl wspaniały
~Ania / 2025-11-27 11:25
Ocena: 1.00 / 5
6 zł dodatkowo płatne , że kupiłam bilet u konduktora w Otwocku, ponieważ mogłam kupon w kasie. Zamknięty cały dworzec, bo remont. Podobno jest gdzies namiot , w którym mogłam kupić bilet. Tylko gdzie on jest.
~Basia / 2025-11-24 21:46
Ocena: 1.25 / 5
Pociąg planowany na 21.39 pojechał sobie o 21.34, dzień wcześniej pociąg opóźniony o 30 min
ZaletyBrak
WadyCzęsto brak miejsca, opóźnienia
~Jakub / 2025-11-24 08:18
Ocena: 3.00 / 5
Ja codziennie jeżdze do szkoły pociągiem rel Skierniewic do warszaway o godzinie 7 i jak nieznajde miejsca to muszę się cisnąć wśród innych ludzi.
Pociąg czasami się spóźnia.
ZaletyBrak
WadyTłumy ludzi brak miejsca czasami opuzniemia
~Monika / 2025-11-22 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Jest Pani konduktor jest bardzo nie miła trzeba uważać dziś jedzie warszawa Gdańska Radom 20,45 z Wawy zarzuca cis czego nie ma wina pasażera toaleta zapchana blondynka kucyk szczupła lepiej uważać jak najdalej od takich osób
~kochamkolejemazowieckie12 / 2025-11-15 07:43
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsze pociągi w życiu, przyjeżdżają zawsze punktualnie i nigdy nie zawodzą w porównaniu do tych ICC. koleje mazowieckie to jest gość ????
Zaletynie jest intercity
Wadynie ma
~Kamiloxoxo / 2025-11-13 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Pociągi nie przyjeżdżają lub przyjeżdżają z opóźnieniem, zero szacunku do klienta
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta, ciągłe opóźnienia
~Zośka / 2025-11-02 13:20
Ocena: 2.75 / 5
Pociągi są wygodne i czyste. Ilość połączeń raczej nastawiona na upchanie ludzi w godzinach natężonego ruchu. Bilet można kupić przez internet, chociaż - mimo obietnic - nie przychodzi potwierdzenie na e-mail. Najlepiej zrobić screena. Najgorsza opcja to aplikacja, bo tam potwierdzenia zakupu biletu nie ma. Pani w bok telefonicznym poleca wsiadanie pierwszymi drzwiami i szukanie kierownika składu i tłumaczenie mu, że się bilet kupiło. Bo prawidłowe potwierdzenie zakupu biletu może pojawić się chwilę przed przyjazdem pociągu. Jeśli się nie pojawi (na przykład przy problemie z internetem, telefonem), to kto ma problemy?
ZaletyBrak
WadyKiepska aplikacja, kiepski kontakt z bok, źle działające biletomaty, brak potwierdzenia zakupu biletu na e-mail
~Zyzanna / 2025-10-30 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjeżdżają. Przez to mam dużo problemów w pracy.
ZaletyBrak
WadySame wady wszytsko zle
~Anna / 2025-10-24 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Non stop opóźnienia. Od 20-24.10.2025 ani razu pociąg km nie przyjechał punktualnie na odcinku Ciechanów- Warszawa Zachodnia. Brak komunikatów, Nie ma mrozów, śniegu, nadmiernych opadów deszczu, a pociągi cały czas się spóźniają. Czasami stoimy na stacjach bo coś się zepsuło, ale żadnej wiadomości od maszynisty. Ludzie nie wiedzą co robić, czy czekać w pociągu czy iść na autobus. Brak informacji, że zaraz podjedzie inny pociąg więc można będzie się przesiąść. Cała firma to porażka. Dokładni są tylko w sprawdzeniu biletów.
Na stacji Warszawa Zachodnia P9 palą nawet konduktorzy czekający na swój pociąg, a przecież jest zakaz.
ZaletyBrak
WadyOpóźnienia
~Bjgfjnvfunn / 2025-10-22 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszukany przez konduktora. Zmuszony do zaplaty mandatu. Ta cala firma to zart.
WadyObsluga klienta
~KM / 2025-10-19 19:51
Ocena: 2.50 / 5
Pracownik pociągu o numerze 10411 oszukał mnie, wymusił na mnie kupno drugiego biletu mimo że miałam swój ważny bilet, pod groźbą mandatu. Pani wulgarna, bardzo nieprzyjemna, do tego niekompetentna, nie zna praw i zasad, które są obowiązkiem w jej pracy. Uważam, że takich ludzi powinno się zwalniać, nie dość, że nie ma pojęcia o swojej pracy to uprzykrza przejazd pasażerom. Chwilę przede mną również kłóciła się z dwiema osobami, grożąc im mandatem. Powtarzam, że miałam ważny bilet, wszystkie dokumenty, jak i potwierdzenie płatności, a ta pani bezczelnie, pod groźbą zapłaty 200zl zmusiła mnie do zakupu kolejnego biletu. Kiedy próbowałam z nią rozmawiać i wytłumaczyć, że przecież mam ten bilet pani stwierdziła że jej to nie obchodzi i jak nie kupię biletu u niej będę płaciła mandat. Uważam że to chora sytuacji i ktoś powinien z tym coś z robić.
Pracownik numer 10411
~janepanimaju / 2025-09-27 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Konduktor o numerze seryjnym 1060057 jest rasistą i kompletnie nie nadaje się na swoje stanowisko.
WadyDuzo
~Wanda / 2025-08-17 08:59
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za połączenia przyspieszone na trasie Ostrołęka- Warszawa i warszawa - Ostrołeka co znacznie skraca czas przejazdu. Mogłoby być więcej takich połączeń nawet i w tygodniu nietylko w sobotę czy niedzielę .na obsługę nie narzekam. Jest miło i sympatycznie. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim Pracownikom KM samych miłych i kulturalnych pasażerów.
WadyZdarzają się opóźnienia.
~Podróżnik / 2025-08-14 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Byście w końcu zainstalowali klimatyzację w tych starych pociągać…. Oddychać się nie ta latem, zróbcie coś z tym w końcu
Pieniądze na dotacje państwo rozdaje ludziom na jachty i burdele a wy w 2025r klimatyzacji nie możecie zainstalować. Porażka
ZaletyŻadnych zalet
~Gosia / 2025-08-09 09:02
Ocena: 2.75 / 5
Latem marznę w pociagach KM. Bardzo przesadzają z klimatyzacją.
ZaletyMili konstruktorzy.
WadyW pociągach latem jest zimno.
~Nick / 2025-08-05 11:46
Ocena: 2.75 / 5
1.D.zieci które nie chodzą do szkoły (poniżej 7 lat) NIE POSIADAJĄ LEGITYMACJI SZKOLNEJ!
2.Kazde dziecko w odpowiednim wieku OBEJMUJE OBOWIĄZEK SZKOLNY, więc jest oczywiste że MA legitymacje szkolną!
3.Wypisywanie mandatów bezbronnym ofiarom nic nie da, bo się odwołają i przyniosą legitymacje szkolne-denerwowanie ludzi w podróży jest dla nich BEZCENNE!
4.Polecam jeżdżenie wszędzie własnym samochodem!
ZaletyW miarę nowe i czyste pociągi
WadyPsycho-regulamin nie pisany przez
~adel-ka / 2025-08-04 15:44
Ocena: 5.00 / 5
Ogromne podziękowania dla Pana Kierownika z pociągu nr 21728 linii Dęblin - W. Zachodnia, który w dniu 1 sierpnia 2025 r. znalazł zgubiony plecak.
Dziękujemy także Pani z Punktu odbioru rzeczy znalezionych KM przy ul. Brzeskiej w Warszawie za życzliwość i sprawną obsługę.
~Dzik / 2025-07-26 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie ukarano mnie opłata za brak biletu. W kasie poinformowała mnie Pani że bilet mogę kupić u konduktora, więc zająłem miejsce i oczekiwałem na kontrolę. Pan poinformował mnie że mam zapłacić karę za to że nie zgłosiłem się zaraz po wejściu do pociągu. Nikt mnie o tej konieczności nie poinformował.