Właśnie ukarano mnie opłata za brak biletu. W kasie poinformowała mnie Pani że bilet mogę kupić u konduktora, więc zająłem miejsce i oczekiwałem na kontrolę. Pan poinformował mnie że mam zapłacić karę za to że nie zgłosiłem się zaraz po wejściu do pociągu. Nikt mnie o tej konieczności nie poinformował.
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady
~Xoxo / 2025-07-25 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Niestety aż żal o tym pisać konduktorzy nie mają pojęcia o rozkładach jazdy oraz z jakiego peronu odjeżdża damy pociąg .Zlewanie ludzi oraz bezczelność .Brak informacjii może lepiej zmienić pracę na sprzedawanie w sklepie aczkolwiek to też był by zły pomysł .Pan Maszynista ma większe pojęcie od was wszystkich razem wziętych .
~Mandacik / 2025-07-14 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Dostalam mandat za to, ze sama poprosilam konduktora o zakup biletu z lotniska. konduktora szukalam kilka minut przeszlam pociag 3 x Nie mialam szans zakupu biletu wbiegajac do pociagu 3 minuty przed odjazdem i jednoczwsne zapoznanie sie z regulaminem bedac osoba niezamieszkujaca w w polsce.nie mam polskich apek ani blikow. Wiem jedynie ze trzeba szukac konduktora ale takie chamstwo bezczelne , zero zrozumienia mandat wpierdziela jak sama go znalazlam ale bylo po odjezdzie.
Btw Biletomatu nie bylo w pociagu. Nieludzkie traktowanie. Dramat poprostu rece mi opadly. Skarga zlozona.
ZaletyBrak - zero gwiazdek.
WadyOkropne traktowanie pasazerow
~Maria / 2025-07-10 21:51
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Dziś podróżując kolejami mazowieckimi na trasie Warszawa Wschodnia - Piława podczas kontroli biletów doświadczyłam dużo radości ze strony pana konduktora. Prze zaczęciem kontroli biletów grzecznie nas o to poprosił, a po sprawdzeniu biletów wszystkimi podziękował nam za to że mieliśmy bilety. Życzył nam miłego wieczoru oraz weekendu bo przecież dziś już czwartek????. A kontrola biletów zaczęła się za stacją radość ????. Życzę wszystkim tak miłej kontroli biletów. Oraz wszystkiego najlepszego dla tego człowieka ❤️????.
ZaletyUprzejmość, radość,szacunek pracownika.
~Bober / 2025-07-08 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa nie miła!!! Pani na kasie to jakiś skandal
Zmieńcie pracowników!! A słownictwo pani do ludzi którzy chcą kupić bilet to skandal !!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~KA / 2025-07-07 17:16
Ocena: 3.00 / 5
Powiem tylko tyle jak można w tych czasach puszczać pociagi bez kimatyzacij trasa Deblin to jest jakaś masakra epoka przed nasza era brak słów po prostu albo jedna jednostka i człowiek na człowieku siedzi
~Gabriela / 2025-06-22 13:58
Ocena: 1.00 / 5
4 razy sprawdzanie biletów to jest chyba jakieś chore kierownik tu jakiś inny kierownik wagonu zmieńcie te zasady
WadySame wady
~Ania / 2025-06-14 23:01
Ocena: 5.00 / 5
Punktualnie, czyściutko. Pracownicy sympatyczni, uśmiechnięci, bardzo pomicni
~Bob / 2025-06-11 07:29
Ocena: 2.00 / 5
Relacja Zagościniec Wileńska. Opcja przyjazdow terminowych daleka od założeń. Pociągu zapchane. Często komunikaty niespójne z rzeczywistością. Polecam dyrekcji zarządzać KM zgodnie z faktycznymi realiami. Ale czego tu oczekiwać jak nawet odzewu na niesłusznie wystawiony mandat brak. Dosłownie - brak informacji zwrotnej co do anulowania mandatu. Niesłusznie to i mandat anulowany ale informacja zasięgnięta tylko z infolinii. Oficjalnego pisma brak. Masakra
~Gozdziu / 2025-06-05 08:14
Ocena: 2.75 / 5
Czy spóźnienia pociągów o 20-30 minut są nowym standardem PKP ?? Dzieje się to codziennie a próba dotarcia na czas na linii Sochaczew-Warszawa Włochy-Brwinów jest w zasadzie niemożliwe. Przejechanie dystansu 40 km z przesiadką zajmuje 2-2,5 godziny z przyczyn permanentnych opóźnień. Katastrofa!!!!
~PiK / 2025-05-18 14:47
Ocena: 2.75 / 5
Dzień dobry.
Nowy rozkład, który jest od grudnia 2024 jest gorszy niż ten przed zmianą,bo nie ma rano pociągu o godzinie
6:50
~Rodzic / 2025-05-12 15:14
Ocena: 3.00 / 5
Szanowni Państwo,
Zwracam się z oficjalną skargą na zachowanie konduktorki obsługującej kurs [14:41 - 14:58 Piastów - Grodzisk mazowiecki ]. W trakcie kontroli biletów moja niepełnoletnia córka/syn została potraktowana w sposób niedopuszczalny – pracownica krzyczała na dziecko, próbowała wymusić natychmiastową zapłatę mandatu, mimo że dziecko miało ważny bilet miesięczny (okazany przeze mnie chwilę później), oraz nie reagowała na obraźliwe uwagi ze strony innych pasażerów.
Uważam, że takie traktowanie nieletniego pasażera jest nieprofesjonalne, narusza zasady etyki zawodowej oraz może mieć wpływ na jego poczucie bezpieczeństwa i godności.
Wnoszę o przeanalizowanie sprawy, udzielenie wyjaśnień oraz o anulowanie ewentualnego wezwania do zapłaty. Liczę również na podjęcie odpowiednich kroków dyscyplinarnych wobec pracownicy.
~Agnieszka / 2025-05-11 21:17
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani konduktor
Pociąg relacji Warszawa Śródmieście- Łowicz Główny przyjazd do Łowicza o godz 21.00 w dniu 11.05.2025 za pomoc wsparcie i życzliwość
Zdążyłam na przesiadkę:)
ZaletyPomoc wsparcie życzliwość
WadyBrak
~Sariustorys / 2025-05-08 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Zatłoczone, przepisy zmieniają po cichaczu aby wlepiać kary osobom które kupiły bilet na skmkę (bilet był honorowany od 2 lat a ci po cichu zmienili przepisy i wlepili karę) Unikam KMek jak ognia. W żadnym środku transportu nie spotkałem się z takim polowaniem na klienta.
ZaletyBrak, kompletnie
WadyMultum
~Ania / 2025-05-07 17:02
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziekuje wszystkim tym którzy pomogli w odzyskaniu zostawionego przez mojego syna na trasie WARSZAWA WILEŃSKA - TŁUSZCZ , bezrękawnika z wszystkimi dokumentami I kluczami .
Dziekuje cudownej Pani z infolinii , załodze pociągu za informację i przekazanie go synowi.
Wszystko dobrze się skończyło .
Przepraszam za roztargnienie syna i jeszcze raz dziekuje .
ZaletyPomoc, uczciwość i wsparcie
~Zosia / 2025-05-04 00:22
Ocena: 2.25 / 5
Po kilku latach wsiadłam do KM R2 i nic się nie zmieniło. Latami dojeżdżałam do pracy i pociągi były wiecznie opóźnione. Teraz sobota godzina 24:00, żadnych korków, pociąg stoi, oczywiście żadnych komunikatów. Widzę, że ciągle opóźnienia to już tradycja i nigdy nie powiadomią. Takie traktowanie klienta to skandal. I dziwią się że ludzie nie chcą podróżować kolejami. Następnym razem dopłacę do ubera, może i drogo ale przynajmniej na czas i pod dom. Żegnam KM.
ZaletyŻadne
WadyWiecznie opóźnienie, żadnych wiadomości, brak poszanowania dla klienta.
~Lisia / 2025-04-30 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo, wyłudzanie pieniędzy, niedopuszczalne zachowanie,rozwój osobisty poniżej wszelkiego poziomu często spotykany u konduktorow pociągów w kierunku Dęblin, Pilawa przez Józefów, Michalina, Otwock. Liczne skargi i uwagi bez rozpoznania.
~Wiktor / 2025-04-25 21:29
Ocena: 2.25 / 5
Od dłuższego czasu korzystam z biletu okresowego na przejazdy wszystkimi środkami transportu. Po raz pierwszy pojechałem Kolejami Mazowieckimi na tymczasowym bilecie. Wsiadłem, aktywowałem 75-minutowy bilet za pomocą kodu QR. Jechałem spokojnie. Przyszła kontrolerka i powiedziała, że muszę zapłacić karę, ponieważ potrzebny jest bilet całodzienny. Na pytanie, skąd miałbym o tym wiedzieć, odpowiedziała, że trzeba było przeczytać w internecie.
Ponieważ kod QR aktywuje bilet, który nie jest odpowiedni dla tego środka transportu, pasażer nie ma żadnej szansy, aby zrozumieć, że w rzeczywistości nie opłacił przejazdu.
Pytanie do Kolei Mazowieckich:
Dlaczego tak ważna informacja nie jest umieszczona gdzieś obok kodu QR?
Dlaczego od razu nakładana jest kara, zamiast udzielić ostrzeżenia?
Sądzie, że Kolejce Mazowieckej po prostu nie opłaca się informować pasażerów, że nie wszystkie bilety można aktywować za pomocą kodów QR.
Ze względu na takie podejście do pasażerów, nie polecam korzystania z tego przewoźnika.
~Ika / 2025-04-06 17:03
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję za profesjonalną i przemiłą obsługę w kasie Pani Izabeli (dworzec PKP Śródmieście). Kupowałam bilety w dniu 27 marca 2025r., godz.13:35 i jestem pod wrażeniem osoby Pani Izabeli, jej fachowego doradztwa i kultury osobistej tzw. "właściwy człowiek na właściwym miejscu" z podejściem do klientów i dużo życzliwości ze strony pracownika w kasie.
Dziękuję pięknie i wszystkiego najpiękniejszego Pani Izabelo :)
ZaletyNieoceniony pracownik dla pracodawcy. Wspaniała obsługa i podejście do klienta.
Wadybrak
~Agnieszka / 2025-03-24 11:05
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Panu konduktorowi pociągu relacji Warszawa Śródmieście-Łowicz Główny za profesjonalną obsługę pasażera
W dniu 24.03.2025 r. przyjazd do Łowicza Głównego godzina 09.03
Pan konduktoror interweniował w sprawie przesiadki na pociąg relacji Łowicz Główny-Łódz Widzew
Miałam na przesiadkę tylko 3 minuty
Szybko dotarłam do celu podróży