Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2018-07-30 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Autobus rozkraczył się na dworcu i trzeba czekać wieki aż podstawią nowy, tak więc jeśli planuje się dotrzeć dokądkolwiek na czas - nie ma sensu wybierać tych linii. Obsługa autobusu w tej sytuacji zachowała się żenująco, zamiast przeprosić i zrobić co w ich mocy żeby pomóc klientom, zachowywali się opryskliwie i po chamsku. Awaria sprzętu może się zdarzyć każdemu, ale wizytówką firmy jest to, jak jej pracownicy zachowają się w takiej sytuacji. W tym wypadku jedyne, co można powiedzieć, to: ŻENADA. NIE polecam.
  • ~Podróżnik / 2018-07-30 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Autokary niewygodne, siedzenia twarde, wiejąca klimatyzacja. Jestem świeżo po podróży, polamany i z napuchniętymi migdalkami. Jednak najgorsze jest fatalne rozplanowanie linii i system informowania klienta o zmianach. Podróż z Budapesztu do Krakowa została przełożona na dzień później, o czym poinformowano mnie we wiadomości e-mail, żadnych telefonów, żadnych zapytań czy takie rozwiązanie jest dla mnie odpowiednie, po prostu ukryta w mailu informacja i to właściwie tyle. Po dodzwonieniu się na infolinię okazało się, że można przełożyć wyjazd o pół godziny. Brakowałoby dosłownie godziny, żeby trafić na zamkniętą linię i jechać dzień później, zostając z takimi problemami jak organizowanie sobie zwolnienia w pracy i dodatkowych noclegów. Po przejechaniu na przystanek zastałem znacznie więcej osób, które spotkała podobna sytuacja. Linia o międzynarodowym zasięgu powinna dołożyć wszelkich starań, żeby unikać takich sytuacji, na dzień dzisiejszy jest to najgorsza obsługa i organizacja, z jaką się spotkałem. Serdecznie odradzam.
  • ~Kasia / 2018-07-29 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam od 4 lat i od tego czasu kurs ktorym jeżdżę notorycznie się spóźnia bez żadnego uprzedzenia. Czy lato czy zima sterczy się nawet do dwóch godzin. Przewoźnik się zmienił ale godzina odjazdu jest ta sama. Brak szacunku dla pasażera. Kierowca nie jest nawet w stanie przeprosić osób oczekujących. MASAKRA!!!
    ZaletyCena
    WadyOPÓŹNIENIA!!!!
    BRAK EMPATI U KIEROWCÓW!!!
  • ~nomore flixbus / 2018-07-28 23:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem okazję skorzystać z Flixbusa, na początku było ciekawie, jeden autobus dojechał, drugi się spóźnił, trzeci nie przyjechał. Więc reklamacja, a tam standardowe odpowiedzi, zero kontaktu.

    Jak planować jakąś dłuższą podróż z Flixbusem, nie da się, bo nie wiadomo, czy autobus przyjedzie i potem wszystko idzie w choler...

    Potem kolejna sprawa bardzo mglista co do zwrotu za anulowaną podróż. Chwila nieuwagi i masz voucher, którego nie chciałeś!
    Zaletycała Europa
    Wadyfatalna obsługa klienta
    spóźnienia
    niepewność co do przyjazdu
  • ~Seba / 2018-07-28 21:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Podroz w miare wygodna i godz odjazdow dopasowane,ale poziom zapachow z toalety w autosach ktore zaczynaja swoj start np w Warszawie to porazka. Gorzej jak na centralnym. Autobus ktory dopiero zaczyna trase a juz dusi pasazerow swont z lazienki to duza przesada.
    ZaletyJazda kierowcow i wygodne siedzenia
    WadyZapachy z toalety na poczatku odrzuca na koncu juz zabija
  • ~Marta / 2018-07-28 02:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Naprawde nie rozumiem dlaczego Polski bus oferujacy fantastyczne uslugi znizyl sie do bardzo miernego poziomu flixbusa. W moim wypadku do podrozy nie doszlo gdyz musialam anulowac bilet, a to ze wzgledu na spotykane na kazdym kroku problemy z ta firma. Zenada!!! Nie polecam.
  • ~Kinia / 2018-07-27 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miałam jechać autobusem z Radomia do Krakowa gdzie po 1.5 godziny oczekiwania bez żadnej informacji o opóźnieniu dostałam wiadomość w języku angielskim że mój autobus ma opóźnienie i proszą o cierpliwość. Przy czym poszłam ostatecznie na pociąg po 2 h 15 minutach dostałam wiadomość o opóźnieniu 2.5 godzinnym. A dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Kompletne bagno
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu o opóźnieniu
  • ~Adam / 2018-07-27 18:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!!
    WadyBrak opisu przystanku
  • ~Niezadowolona / 2018-07-27 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegrzeczny i nieuprzejmy kierowca.
    Po 6 godz. jazdy bez przerwy poprosiłam o 5 minut...5 nie 10...zebym mogła rozprostować nogi...kierowca powiedział mi , że to nie turystyczny autobus i jak mi sie nie podoba to moge sobie wysiąść, bo on dojeżdża jak tylko pasażerowie wsiadajacy w Krakowie wejdą do autobusu.
    Trasa z Warsxawy do Zakopanego 27.p7.2018 r.
  • ~Hella / 2018-07-27 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły z biletem z rezerwacją "naszych miejsc". Niestety, nie było już ani jednego miejsca wolnego, więc nie mieliśmy gdzie usiąść (tutaj wielki plus dla kierowcy, który posadził nas na 2 miejscach koło siebie, ponadto był bardzo sympatyczny). W połowie drogi między Gdańskiem a Warszawą autobus się zepsuł. Staliśmy na A1 przez ponad godzinę bez żadnej informacji, w końcu postanowiliśmy złapać stopa (to samo zrobiła spora część pasażerów). Po ok 2 godzinach dostaliśmy smsem informację (z błędami przetłumaczoną na język polski), że nasz autobus ma "awarię". Pół godziny od tej wiadomości przyszła kolejna, że będzie wysłanyny autobus zastępczy. Po powrocie (stopem i pociągiem) wysłaliśmy reklamację z żązaniem zwrotu pieniędzy, która została odrzucona w związku z tym, że przecież autobus zastępczy został podstawiony. Szczerze odradzam. Fatalne podejście do klienta.
  • ~nd / 2018-07-25 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka.
    Siedzenia niewygodne, ubikacje brudne i śmierdzące, brak papieru toaletowego i mydła, niepunktualność, brak kontroli nad kursami, brak komunikacji (każdy telefon odbiera inna osoba w innym miejscu), brak reakcji na problemy (nie ma przedstawicieli firmy na przystankach końcowych), brak zainteresowania w przypadku nie dotrzymania umowy (po spóźnieniu autobusu z winy przewoźnika trzeba było czekać 5 godzin na kolejny kurs, właściwy odjechał o czasie zamiast poczekać 20 minut na przesiadających się podróżnych). Przystanki w miejscach tanich, krytycznie niekorzystnych dla pasażera.
    Zaletybrak
    Wadybrud, smród, ubóstwo, brak profesjonalizmu.
    Nastawienie na zarobienie dużej kasy przy minimalnych kosztach.
  • ~Florentyna / 2018-07-24 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z gorszą obsługą klienta. Zakupione bilety zwróciłam z tygodniowym wyprzedzeniem ponieważ nie mogłam z nich skorzystać. Minął miesiąc. 5 telefonów do obsługi klienta, 5 maili, jedyne co dostałam to automatyczna odpowiedź o przyjęciu wniosku. Mało tego, po którymś z kolei kontakcie z obsługą, dowiedziałam się że zaznaczono iż skorzystałam z biletów i zwrot nie będzie możliwy. Dostarczyłam zaświadczenie że w dniu podróży przebywałam w pracy- z uwzględnieniem godzin i miejsca pracy. Pani na infolinii potwierdziła że jest ok i takie coś wystarczy. A tutaj niespodzianka. Osoba towarzysząca jednak też musi dostarczyć takie zaświadczenie. Ja się pytam po co, dlaczego i dlaczego kierowca potwierdzający moją obecność nie musi się tłumaczyć. Gdzie sens, gdzie logika...
  • ~tomek / 2018-07-24 13:17
    Ocena: 2.75 / 5
    NAjgorsza obsługa klienta z możliwych. Po tygodniu czekania, dostajesz automatyczną odpowiedź i tyle, nic, zero wkładu osobowego, zero chęci pomocy. Dawaj kasę i spadaj to ich motto. Prosta do rozwiązania sprawa, ale ta firma ma obsługę klienta jak przystało na wyłudzaczy internetowych, będą Cię zwodzić autoresponderem aż się zmęczysz.
    Zaletytanio
    Wadyobsługa klienta
  • ~Rrr / 2018-07-22 16:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak klimatyzacji, zerowy komfort jazdy. Nie polecam
  • ~Kazia / 2018-07-20 14:29
    Ocena: 4.75 / 5
    Właśnie jadę na trasie Kraków-Szczecin.
    Autokar czysty,klimatyzowany,wygodny.Toaleta czysta, pachnąca i najważniejsze:czynna!:)
    Panowie kierowcy bardzo uprzejmi i kulturalni.Uprzedzili o ewentualnych opóźnieniach wynikających z robot drogowych.
    Za bilet zapłaciłam 55zl z rezerwacją miejsca i bagażem.

    Czytałam negatywne opinie w necie i mam nieodparte wrażenie,że to krecia robota konkurencji;)

    Jeśli coś mnie rozczaruje to dopiszę inny komentarz.
    Na tę chwilę serdecznie polecam,a dodam,że mam porównanie z PKS'em na trasie Kielce-Szczecin i tam to jest dramat calkowity
    ZaletyCena
    Komfort
    Czas przejazdu
  • ~Emilia / 2018-07-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak poprzedniczka miałam zakupiony bilet na powyzszy kurs. Jak w opisanej sytuacji: autobus odjechał z innego stanowiska!!! Skandal!! Kierowca z kolejnego autobusu tejże linii wogole nie chciał mnie wysłuchać. Inny okazał sie dosc pomocny. Powiedział, ze ciagle spotyka sie z jakimiś zażaleniami, w co jestem w stanie uwierzyć po ilości negatywnych komentarzy. Jechałam na tej trasie trzy razy a dokładniej: zakupiłam trzy bilety bo trzecia podróż odbyła sie juz beze mnie. Nigdy tak sie nie zawiodłam na żadnym przewoźniku a sporo podróżuje. Nigdy więcej flixbus!!!
  • ~Helena / 2018-07-19 18:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zgodnie z zaleceniem dużo wcześniej na dworcu, w czasie w którym miał być podstawiony autobus nie pojawił się on. Żaden z kierowców, nikt z obsługi dworca nic nie wiedział na temat rzekomego autobusu, dopiero po dłuższej chwili od innej osoby która również nie doczekała się na ten autobus dowiedziałam się że rejs Katowice Kołobrzeg jest obsługiwany przez inna firmę i autobus na który zakupiłam bilet odjechał (nadmienię że z całkiem innego stanowiska, poza tym nikt z kierowców tamtej firmy Voyager również nie wiedział nic na ten temat). Faktem jest że na rezerwacji małym drukiem była taka adnotacja ale biorąc pod uwagę iż jestem emerytką, dosyć słabo zaznajomioną z zakupami biletów online (był to mój pierwszy i teraz już wiem że na pewno ostatni raz) informacja ta powinna być lepiej widoczna w momencie zakupu biletu. Na ten moment jestem bardzo niezadowolona z obsługi, dodam że kierowcy firmy Flixbus byli wobec mnie opryskliwi i nie mili. Wielokrotnie członkowie mojej rodziny korzystali z usług przewozowych firmy Polski Bus i byli bardzo zadowoleni. Także niestety zmiana firmy przewozowej wypada bardzo niekorzystnie.
    ZaletyCena
    WadyOpryskliwa obsługa, zła organizacja, wprowadzanie klientów w błąd, brak możliwości połączenia z infolinią
  • ~MCH / 2018-07-19 12:50
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM. Kupiłam o 5:00 bilet przez Internet. Dotpay w sekundę potwierdziło pobranie pieniędzy z mojego konta, ale na mój mail nie przyszło potwierdzenie zapłaty, ani bolet. Wysłałam zapytanie przez formularz kontaktu co z moim biletem? Cały dzień cisza, nikogo nic nie obchodzi... zero wyjaśnień. Także żądam zwrotu pieniędzy, jadę koleją.
  • ~patrycja / 2018-07-18 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    hej widze że dużo osób wypowiada się na temat flixbusa a ja potrzebuje materiałów do miojej pracy na temat satysfakcji z usług tego przewożnik proszę chetne osoby o wypełnienie mojej ankiety

    https://goo.gl/forms/EFd36j1qncTJBWlq2
  • ~Halszka / 2018-07-17 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    KOSZMAR!!!! Brudno, duszno na postoju ( w Łodzi i we Wrocławiu na postoju przed odjazdem) śmierdząco.
    Strasznie ciasno na dole i na górze.
    Komfort jazdy na poziomie minus 5(pięć). Jechałam 3 godziny z Łodzi do Wrocławia i z powrotem, punktualnie
    bo nic złego na szczęście nie wydarzyło się po drodze.
    We Wrocławiu kierowca nie pomógł włożyć walizki do luku choć widać, że mam problem bo chodzę o kuli
    (jestem po operacji kręgosłupa), bagaż nie ciężki, ale było mi niewygodnie- kula upadła, a "pan" poganiał.

    NA PEWNO NIGDY WIĘCEJ .
    ZaletyB R A K
    WadyJ A K W Y Z E J
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171