Spóźnienie półtorej godziny!
Informacja o tym grubo po planowanym czasie odjazdu oznacza to siedzenie i czekanie na dworcu!
Nigdy więcej nie skorzystam z tego szajsu!!! NIKOMU nie polecam! Najgorsze linie jakie istnieją.
ZaletyChyba kpina, żadnych zalet.
WadyJedna wielka porażka i żenada
~Marek / 2018-10-03 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Flixbus nie jest wart swojej ceny ani Twoich nerwów!
Generalnie na trasie Wrocław - Kraków cały czas opóźnienia, brak powiadomień w aplikacji a jeśli już działa podają nie prawdziwą informację o opóźnieniu autobusu(np. opóźnienie 15 min a autobus patrząc na mapie jest ok 50 min do startowego przystanku) i tak po oczekiwaniu na spóźniony autobus robi się 30 min z 15 min a w efekcie jest to godzina!
WadyKierowcy nie szanują pasażerów nie informując podróżnych o zmianie trasy i opóźnieniu.
~Tomasz / 2018-10-03 17:00
Ocena: 4.50 / 5
Warszawa-Poznan Jak dla mnie super. Wyjechalismy o planowanej godzinie. Dotarlismy z 5min opóźnieniem. Osoba funkcyjna poinformowala gdy bedzie za zimno/za cieplo prosze przyjsc i powiedziec przykrecimy klime. Komentarze typu ze wifi slabo działa, zawsze tak jest ze cos nadajnik moze nie chulac a poza tym autobus ma nas dowieść od punktu A do B. W pkp czy innych busach tez ten pronlem znany.
ZaletyNiedrogo
Dobra obsługa
Czysto
WadyNie dostrzegłem
~Edyta / 2018-10-02 08:49
Ocena: 1.75 / 5
Ceny biletu za 29zl minimum? W Polskim busie kupowałam za 12-19zl z Wawy do Rzeszowa. Muszę dopłacać do biletu jeżeli wsiadam w Warszawie Centrum, bo już Warszawa przystanek wcześniej jest niższa cena biletu. Wifi działa gorzej lub czasami wgl. Nie mogę zarezerwować miejsca, siadasz gdzie wolne...
Zalety-klima
Wady-wifi urywające zasięg
- drogie bilety
- dopłata za wyjazd z tego samego miasta, a innego przystanku
- twarde siedzenia, mało miejsca
-brak możliwości zarezerwowania miejsca
-
-
~Marta / 2018-10-02 03:24
Ocena: 1.50 / 5
Jechałam dzisiaj na trasie Warszawa - Poznan (23:00). Już na wstępie, przywitał mnie bardzo niemiły i opryskliwy kierowca, który stwarzał wrażenie „odbywania kary”. Do tego, w autobusie strasznie zimno! Pytałam kierowcy, aby wyłączył nawiew czy tam klime, rozłożył ręce. 5 godzin marznięcia, podziękuje.
Jestem straaasznie zawiedziona.
ZaletyBrak
Wady- zimno, gorzej niż na dworze
-opryskliwy kierowca
~Areekłdz / 2018-10-01 15:05
Ocena: 1.25 / 5
Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty.
ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimą
Wadyopisałem wyżej
~PolaBracka / 2018-09-29 14:00
Ocena: 2.00 / 5
Zle doswiadczenie na kazdym etapie. Nieczytelna i kiepsko funkcjonujaca strona interentowa, wyszukanie polaczen jest po prostu koszmarne. Niskie ceny biletów jednak w stosunku do jakosci obslugi i transportu nadal wygórowane. Niby szeroka ofera tras jednak odkad Flixbus przejal polaczenia z berlinskimi lotniskami, korzystanie z nich jest bardzo utrudnione. Notoryczne spóxnienia i chaos, bardzo utrudniony dostep do informacji. Moje wczesniejsze doswiadczenia z przewoznikami niskobudzetowymi byly dobre i bardzo dobre, ale Flixbus nie polecam nikomu. Zdecydiwanie lepiej wydac nieco wiecej na pociag lub naet samolot!
WadyZla obsluga, skomplikowany proces zakupu i zwrou biletów, chaos
~Lili / 2018-09-29 11:13
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam nikomu. Autobusy notorycznie się spoźniają, nawet z przystanków pocztkowych. Na infolinię nie można się dodzwonic, a jak już się uda, nie potrafią udzielić informacji dlaczego autobus nie przyjechał. Zwrotu pieniędzy nie można dostać bo nie odpowiadają na reklamacje.
ZaletyBrak
~Dominik / 2018-09-28 20:26
Ocena: 2.25 / 5
Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !
WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia
~dorota / 2018-09-27 09:56
Ocena: 3.67 / 5
Autobus z Wiednia do Krakowa godz.13.25 dnia 24.09.18. Odjazd z innego stanowiska brak informacji bardzo nie miła obsluga
~#1009859138 / 2018-09-26 20:57
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu.
PKP i inni przewoźnicy sa zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w wym aspekcie.
Doświadczyłem
Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).
Zaletynie doświadczyłem
Wadynieczekanie na pasażera kolejnego autokaru z łączonego biletu, niewywiązanie się z obietnicy informacji o alternatywach w sytuacji opóźnienia, nie reagowanie na wpis na stronie kontaktowej
~janet / 2018-09-25 20:11
Ocena: 1.00 / 5
autobus nie przyjechał
gdy dzwoniłam do info w j angielskim bo była godz 22 nie otrzymałam żadnej informacji co się stało
mieli zadzwonić za chwilę z informacją co sie dzieje z busem
zadzwoniłam wkurzona i zaczełam dopytywać co się stało bo był już prawie środek nocy - pani się rozłączyła
wysłałam formularz o zwrot 83 pln za niewykorzystany bilet - z winy przewoźnika
zero odzewu
jak zadzwoniłam pan powiedział że moje zapytanie o zwrot już wygało i musi je reaktywować
poza tym powiediał że przewozy gdańsk lublin sa wykonywane przez jakiegoś innego operatora i ciężko mu powiedzieć co się mogło stać tak naprawdę, że ten kurs się nie odbył....
do dziś nie dostałam kasy za bilet z sierpnia ... musiałam wtedy kupić bilet na nocny intercity - kolejne 80pln
Nigdy więcej FlixBus po takich przygodach
Wadybrak odpowiedzialności
klient czuje się oszukany
brak rzetelnych informacji
~Natalia / 2018-09-25 09:08
Ocena: 2.25 / 5
Kierowcy są obrzydliwe nie mili!
20 minut opóźnienia
Żadnego przepraszam
Kierowcy zachowują się jakbyśmy byli tu za karę!!!!
ZaletyŻadne
~Tomasz C / 2018-09-24 20:24
Ocena: 2.00 / 5
57 minut spóźnienia. SMS otrzymałem dopiero po 35 minutach. Pierwszy i ostatni raz jadę z tym przewoźnikiem.
WadyZwrot za bilet z powodu opóźnienia można podobno zgłaszać po 1.5 godziny zwłoki.
~Urszula / 2018-09-19 21:44
Ocena: 1.25 / 5
Nigdy więcej waszych usług! !!
16.09 mielismy zarezerwowane bilety z Katowic do Wrocławia.Planowy odjazd był o 21:30.Minęło najpierw 10 min spoznienia,później 20,30,40,50 min. Więc ile mozna czekać? ??Pytalismy się kierowców z innych Flixbusow czy wiedzą coś o tak dużym opoznieniu.Oczywiście nikt nic nie wie. 6-sciu panow ktorzy z nami czekali kupili dodatkowe bilety na inny autobus,ktory wlasnie odjeżdżal do Wroclawia!Zostalismy sami.Po 22 dzwoniąc na infolinie Flixbusa musisz rozmawiac po angielsku,ale zadzwonilismy i pani mowi nam ze jej przykro ze czekamy,ale chyba juz ten autobus odjechal,bo część pasażerow zostala odprawiona????no k...a jakim cudem odjechal jak wszystkie Flixbusy sprawdzalismy????Ruszylismy w strone dworca,aby zlapac jakis pociąg i przez przypadek obejrzalam sie za siebie i wtedy dopiero podjechal nasz autobus.Informację sms o opóźnieniu dostalismy godzinę pozniej juz jak siedzielismy po calej akcji w autobusie i to chyba tylko dlatego,ze dodzwonilismy sie na infolinie, gdzie pani i tak nie ma pojęcia o rozkladzie jazdy i o opoznieniach.
Pierwszy i ostatni raz!!!!!
ZaletyZadnych
WadyOpoznienia
Brak poinformowania o opoznieniach
Brak kompetentnych pracownikow
~Barbara / 2018-09-18 01:47
Ocena: 2.75 / 5
To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę.
ZaletyCzasami tansze przejazdy.
WadyKarygodne opoznienia.
~Gabriela / 2018-09-16 23:18
Ocena: 1.50 / 5
Firma nie odpowiedzialna.opoznienia 1,5 godz bez słowa wyjaśnienia.wygod brak, pełne autokary, przerwy pół godzinne przy opoznieniach.pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich usług. Ceny biletów też z kosmosu.nie polecam
ZaletyBrak
WadyCaloksztalt podrozy
~Jan Warszawa / 2018-09-16 20:11
Ocena: 1.50 / 5
Coraz wyzsze ceny.
Notoryczne spóźnienia.
Mimo wykupionego miejsca brak gwarancji na miejsce siedzace.
Samemu "upychasz" bagaz majac nadzieje, ze znajdziesz go wysiadajac. Zero jakiegokolwiek pokwitowania, pomocy.
Internet w busie to farsa.
Bardzo często brak prądu..
~gosc / 2018-09-13 15:08
Ocena: 1.00 / 5
jezdze b.czesto FIXBUS i ciagle jest to samo .WC w autobusie to albo nie ma papieru, albo nie ma mydla i czesto wody do rak. Na zwrocona uwage kierowcy nie reaguja kompletnie. Ostatnio kiedy jechalam Warszawa-Wieden to kierowca kazal mnie samej wlozyc moja walizke do bagaznika nie dajac mnie zadnego pokwitowania. Chamstwo, chamstwo widocznie z Ukrainy sa kierowcy<.
Zaletybrak
Wadyjak powyzej
~Jan / 2018-09-13 13:45
Ocena: 3.25 / 5
Ledwo przejęli POlskBusa już wycofali nocne połączenia z Warszawy do Wrocławia (zostały tylko piątek i niedziela). A ceny wzrosły. Kończą się tanie linie i dobre rozkład.