strona 155 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Nat / 2018-10-28 16:07
Jechalam do Warszawy. Autobus sie popsul we Wroclawiu, przebukowali sami mi bilet na pozniej tj 4 pozniej... Podziekowalam..
Czy oddadza kase za bilet nie wiem... Na razie cisza...
Zlomek puscili i zdziwienie ze nie dal rady... -
-
~Magdalena / 2018-10-26 12:26
Jezdze kilka razy w miesiacu na trasie Lodz Warszawa i przez pol roku jeszcze nie zdazylo sie aby bus nie byl opozniony, minimum pol h, co oznacza bezsensowne stanie na dworcu i pozniejszy przyjazd do miejsca docelowego. Jesli komus zalezy na punktualnym przyjezdzie nie polecam. Plus za niska cene, za taka kwote nie dojade do Wawy pkp nie mowiac o samochodzie. ZaletyCenaWadyPunktualność,punktualność i jeszcze raz punktualność!!! -
~Tom / 2018-10-24 09:25
Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min. -
~Niezadowolona klientka / 2018-10-23 20:13
Zawsze spóźniony, wysyłają co chwilę smsy o opóźnieniu i każdy inny, raz sms że opóźnienie 45 min, potem żeby zignorować poprzedniego smsa, a nagle, chwilę przed czasem odjazdu sms, że opóźnienie 2h i 10min. żadnej pewnosci o ktorej i czy w ogole przyjedzie. Dodzwonić się nie da, a nigdzie nie ma normalnego rozkładu jazdy, ani w aplikacji, ani na stronie internetowej. Aplikacja to w ogóle jakaś porażka, nie mozna tam znaleźć żadnych konkretnych informacji, totalna prowizorka. W busach toaleta zawsze zapchana lub brak mydla i papieru. Do tego niektórzy kierowcy są bardzo niemili, a wręcz powiedzialabym że wredni. Moim zdaniem ta firma to porażka i nikomu jej nie polecam. -
~Korsarz / 2018-10-22 16:11
Uwaga złodziejska firma!!!! Od 27 sierpnia nie otrzymałem zwrotu za anulowaną rezerwację! Najpierw twierdzili, że mają 30 dni na rozpatrzenie wniosku o zwrot a potem że kolejne 30 na zwrot. Nikt jednak nie potrafi wskazać podstawy takiego działania. Powołują się na swój regulamin a w nim nie ma słowa o takich terminach. Uwaga bo w przypadku gdybyście musieli zrezygnować z wyjazdu to Wasze pieniądze mogą do Was nie wrócić!! -
~Guendozi / 2018-10-20 13:46
Pomimo obaw czytając komentarze zakupiłem bilety na FlixBusa. Jechałem z Krakowa do Wiednia i taką samą drogą powrotną. Wszystko było ok,w Krakowie byliśmy nawet przed czasem. W busie wygodnie,tylko nie widziałem gniazdek. Z toalety korzystałem na stacji benzynowej. Wyglada że mieliśmy szczęście w przeciwieństwie do Pana który wsiadał w Katowicach ale mimo że miał zakupiony poprawnie bilet nie wchodził on do systemu. Myślę że jeszcze skorzystam z tego przewoźnika. ZaletyCena, punktualność, szeroka oferta -
~Mania / 2018-10-19 18:15
Autobus był opóźniony, a na dworcu nikt z obsługi nie był w stanie powiedzieć jak duże jest opóźnienie. Firma zapewnia, że o wszystkich zmianach klient będzie informowany drogą telefoniczną lub znajdzie informację na stronie internetowej spółki. Tym czasem informacji nie ma nigdzie... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Malgorzata / 2018-10-19 16:33
Najgorszy autobus . Po pierwsze jeżdżę od 2 lat A on zawsze spóźniony . Zawsze nie dojeżdża na czas. Przerwy za długie. Masakra ZaletyCeny ok -
-
~Kokos / 2018-10-17 09:16
Tragedia. Poczuli się już MONOPOLISTAMI i windują strasznie ceny. To co było jeszcze rok temu w Polskim Busie przestało istnieć. Ceny za zakup biletu np za parę miesięcy nie od 1 zł czy 5 czy 10 tylko od razu wskakują na poziom ok 50-70 zł(zagranicę). I idą w górę bardzo szybko. Ceny na następny dzień też podrożały bardzo. W wielu przypadkach tak samo drogo jak w PKP, a mieli z nimi walczyć własnie ceną. Obsługa fatalna, np gotówkowe zwroty biletów. Trzeba się naprosić, żeby dało radę. I tak w wielu przypadkach. Zmiana przez rok po przejęciu Polskiego Busa szokująco na gorsze. SZKODA -
~Jadzia / 2018-10-16 10:53
SZOK co tu ludzie piszą, ja jestem zadowolona, nie chcę jeżdzić innym przewożnikiem.Co prawda małe opóżnienie, ale wszędzie mamy korki niestety. -
~Malum / 2018-10-15 16:55
DRAMAT PORAŻKA ŻENADA
Dramat, podróż z Krakowa do Warszawy nie przebiegła planowo przez co spóźniłem się na pociąg.
Najpierw autobus przyjechał spóźniony do Krakowa o 40 minut po czym zamiast nadrobić w trasie opóźnił się o dodatkową godzinę.
Finalnie przyjechał d Warszawy z opóźnieniem o 1h 40 min.
Dzięki wam uciekł mi pociąg, już pomijam fakt, że nikt mi za niego nie zwróci pieniędzy, ale przez to opóźnienie nie byłem na czas tam gdzie miałem być. Straciłem jeden dzień wyjazdu, noc spędziłem na dworcu plus zapąłciłem za jedną noc w hotelu ekstra - BRAWO.
ŻENADA, NIE POLECAM, RADZĘ UWAŻAĆ.Wadypunktualność to dla nich obce słowo -
~Pasażerka / 2018-10-15 16:16
Wszystko na nie , nigdy więcej tego busa .... masakra gorąco i śmierdzi , brak kultury pasażerów i kierowców , brak empatii, cena niska a podróż obrzydliwa ZaletyżadnychWadywszystkie możliwe najgorsze w trakcie podróży -
~Wera / 2018-10-14 21:03
Zakupiłam bilet i nie otrzymałam potwierdzenia. Na infolinii (po 2h prób dodzwonienia się ) konsultant zalecił kupno kolejnego biletu, kwota za pierwszy- felerny miała zostać zwrócona na konto w przeciągu 3dni. Pieniędzy nie odzyskalam. Po napisaniu wiadomości do obsługi internetowej klienta otrzymałam automatycznie wygenerowana odpowiedź nie związana zupełnie z tematem. Dwukrotnie.Pieniędzy nie zwrócono. -
~Ola / 2018-10-14 14:49
NIE POLECAM !!!!
Kupiliśmy bilet on line zapłaciliśmy wszystko ok papierowa zawieszka z numerem rezerwacji imię nazwisko adres na walizce pech chciał ze wersja papierowa została zgubiona wersja online aktualna
Pan kierowca nie miał najmniejszej ochoty na zweryfikowanie danych tej osoby nie był zainteresowany by udzielić jakiejkolwiek informacji nie wspominając o tym by udzielić pomocy po czym zostawił starsza osobę na lotnisku nie wpuszczając jej do autobusu ponad 200 km od domu....brak słów
To był pierwszy i ostatni raz z tym przewoźnikiem
Nie pozostawię suchej nitki na przewoźniku
Dodatkowo pokryją wszelkie koszta związane z powrotem do domu tej osoby
PO prostu SKANDAL
Nigdy nie spotkałam się z taka ignorancja kierowcy i obsługi tej firmy!!!!
NIE POLECAM NIKOMU!!!! -
~w.g-ska / 2018-10-13 04:46
Mąż miał zarezerwowany bilet na 23:05 z Kolonii do Wrocławia. Po kilkunastu próbach kontaktu z obsługą klienta brak konkretnej informacji-początkowo mówiono, że opóźnienie, ale prosili czekać, następnie okazało się, że autokar został uszkodzony, ale zorganizują busa zastępczego. Mąż czekał do 4:40,niestety bezskutecznie. Jesteśmy okropnie zawiedzeni brakiem profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku do klienta. ZaletyBrakWadyBrak przyjazdu autokaru
Brak kontaktu ze strony flixbusa
Brak profesjonalizmu -
~Pasażer / 2018-10-12 22:32
Kultury niektórych pasażerów się nie nauczy. Prostactwo o brak empatii istniały od zawsze. Warto jednak zorganizować szkolenia z podejścia do klienta dla kierowców, którzy ewidentnie nie mają w tym zakresie żadnej wiedzy, traktując przewożone osoby często jak zło konieczne. -
-
~Marta / 2018-10-08 23:22
Mielismy zarezerwowany bilety z Brukseli do Paryza na 3 godzine rano. Autobus przyjechal ale okazalo sie ze nie ma miejsc. W Paryzu mielismy oplacony hotel i inné atrakcje bez mozliwosci rezygnacji. Pojechalismy samochodem. Flixbus przyslal zapytanie jak podobala sie podroz. To jakis zart. Nigdy wiecej Flexbusa. ZaletyZadnych brak szacunku dla pasazerow.WadyWszystko do zmiany -
~Monika / 2018-10-08 22:14
Z niewiadomych przyczyn moja rezerwacja, która została w dodatku od razu opłacona została anulowana! To jakieś kpiny z pasażerów. ZaletyżadnychWadyfirma nierzetelna -
~Samanta / 2018-10-08 21:30
Jeżdżę co weekend do Warszawy . Jestem nieco poruszona faktem jakie głupoty ludzie tu piszą . FlixBus jest bardzo dobrym przewoźnikiem zawsze na czas czesto nawet przed czasem udaje sje być w Warszawie . Cena super szybkimi wygodnie . Polecam ZaletyWi-Fi toalety komfort jazdyWadyBrak -
~W.W. / 2018-10-06 14:02
jestem zawiedziona jakością usługi oferowanej przez flixbus. dotychczasowe opinie w moim przypadku nie sprawdziły się. Pojazd był opóźniony , bilet w porównaniu do innych przewoźników prawie 100% droższy. Wygoda : jak wszędzie.
strona 155 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »