strona 152 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »
-
~PCIUCH70 / 2019-01-23 19:29
Polecam Pełna kultura jazdy ,wygoda.Dostepne ceny za przejazd -
-
~ROZA / 2019-01-23 12:56
W dniu 17.01.2019 nie zabrał mnie autobus z Gdańska do Torunia o godz18:45. Nie miałam możliwości kupienia biletu przez internet . Dopiero przed odjazdem autobusu 20 min ale niestety również nie było możliwości zakupu ponieważ już nie był ten kurs widoczny- do kupienia biletu. Połowa autobusu była pusta a kierowca powiedział że nie może sprzedać biletu. To działanie na szkodę Firmy nie zabrał trzech osób . Dlaczego nie można kupić biletu u kierowcy? to jakiś bezsens totalny. Nie każdy ma internet , zasięg, w ogóle telefon z internetem , Masz pieniądze autobus prawie pusty- i nie pojedziesz bo kierowca nie może sprzedać biletu- może powinien ktoś pomyśleć bo to jest nienormalne.
Klient marznie, autobus pusty jedzie, firma traci klientów-i pieniądze - nie rozumiem -czy to nie chore?
brak odpowiedzialności
klient czuje się oszukany
brak rzetelnych informacji , że biletu nie można kupić u kierowcy.
Wadyjw -
~Adam / 2019-01-23 03:39
Klapa totalna nie polecam WC w żadnym autobusie nie działa kierowca twierdził że zepsute a prawa jest nikt nie opróżnia pojemników , opróżnia co chwilę jest usterka , przewoźnik jest z zagranicy olewa podróżnych. ZaletyNie maWadyDuże -
~karo / 2019-01-22 00:34
Na wstępie temperatura 23 stopnie po kilku interwencjach kierowca huba chciał zrobić na złość i wyłączył całkiem ogrzewanie. Bardzo niewygodnie -
~pasażerka / 2019-01-18 00:46
Kierowca wykorzystał moje dane z rezerwacji do nawiązania prywatnego kontaktu. Do tej pory byłam przekonana, że osoby pracujące na takich stanowiskach mają świadomość tego, że za takie zachowanie można stracić pracę, jednak, jak widać, w takiej firmie nic nie jest zaskoczeniem.
Uważajcie na kierowców - jeśli nie spotkacie się z chamstwem, to możecie doświadczyć nachalności i nieposzanowania praw klienta, tak jak stało się w moim przypadku. -
~Paulina / 2019-01-17 15:22
Jestem bardzo zadowolona z jazdy flixbus em. Brak opóźnień miła obsługa. Z flixbus em zawsze do celu. Brawo kierowcy. Pozdrawia Pani z kursu Gdańsk Radom z dnia 17.01.2019r. ZaletySame zaletyWadyŻadnych wad -
~Iza / 2019-01-15 13:18
Właśnie jedziemy flixbusem trasa Kielce-Zakopane.Wszystko przebiega zgodnie z planem.Wygodnie. mili kierowcy
Polecam -
~Marcin / 2019-01-14 22:19
Ja troszeczkę inaczej. Dwukrotnie korzystałem z oferty Flixbusa i było ok.
Za pierwszym razem kurs Sosnowiec-Praga. Dwóch polskich kierowców pomagających wpakować bagaże do luku, działające WiFi, wygodne fotele, całkiem mili kierowcy i wszystko na czas. Koszt 100zł.
Drugi kurs na trasie Praga-Katowice. Kierowcą był Czech, trochę małomówny, ale miły. Przyjechaliśmy przed czasem.
Moja dziewczyna korzysta z z Flixbusa na trasie Warszawa-Rzeszów oraz Kraków-Katowice i zawsze sobie chwali.ZaletyMiła obsługa, WiFi, komfort podróży. -
-
~Lopez / 2019-01-11 10:30
Tęsknię za Polskim Busem! Nie polecam flixbusa. Ceny drogie, jakość przeciętna. -
~Robak73 / 2019-01-10 14:09
Warszawa-Zakopane 7 styczeń
W skali 1-10
8,5 wszystko okZaletyCena-komfortWadyZero -
~Jimmy / 2019-01-08 19:06
The worst experience with buses. Never using their services again and I defo do not recommend Flixbus to anybody. WadyThe driver had no customer service skills whatsoever
The driver did not speak German or English,
Raised a complaint about my trip to the customer service department and never heard from them,
Not only disappointed with the service itself but also with the way the dealt with the issue I raised. -
~FanFlixBusa / 2019-01-08 07:55
W nocy z 4.12.2018 00:50 kurs Berlin SXF - Wroclaw - kierowca odmowil zabrania na poklad autobusu 70 letniej kobiety bo byla pozniej niz 15 minut przed planowanym odjazdem.Powod samolot mial opoznienie. Starsza Pani musiala czekac 7 godzin na kolejny autobus do Wroclawia. Bilet musial zostac przebukowany bo inaczej nie zostalaby zabrana nawet nastepnym autobusem.
W nocy 08.01.2019 kurs Berlin SXF - Wroclaw, odjazd autobusu 00:35,Matka z dzieckiem, niestety opoznienie samolotu i autobus odjechal. Telefon na infolinie Flixbus - panienka mowi prosze sie nie martwic jest kolejny autobus o 03:35 i ten na pewno Pania zabierze a bilet nie traci waznosci, nalezy okazac tylko kierowcy(panienka mowi ,ze autobus jest prawie pusty). Autobus przyjezdza a kierowca mowi,ze nie zabierze bo bilet nie zostal przebukowany. Na tlumaczenie,ze taka informacja zostala przekazana na infolinii, kierowca powiedzial , zeby jechac z infolinia bo on nie zabierze. Zaraz potem dodal ,ze nie sprzedaje biletow. Zamknal drzwi i odjechal. Pani z dzieckim i walizkami zostala na lotnisku.
Wadyprostactwo,chamstwo kierowcow. -
~Antyflux / 2019-01-06 19:34
Firma tragedia. Tak mieszają z siatką połączeń. Udaja tylko, że sa tani, ceny do zakopanego, 90 zl busem to nigdy nie widziałem. Promocje to iluzje, newsletter to zarzucanie smieciowymi niby-ofertami. DNO. Zero liczenia sie z pasażerem, juz w głowach im się poprzewracalo od tego, że ludzie sa na nich skazani. Pewnie czytając te opinie leżą ze śmiechu w swych biurach w niemczech. W ramach możliwości omijać tą firmę, składać reklamacje, wymagać, opiniować. Bo może być jeszcze gorzej. . . -
~ Anna / 2019-01-05 08:32
Godzinne opóźnienie,chamstwo i brak szacunku oraz jakiegokolwiek zorganizowania przez kierowców i chaos z miejscami zarezerwowanymi. Do tego problemy przy płatności przez internet za bilety. Totalna masakra,nie polecam. ZaletyNie maWadyZbyt wiele by wymieniać -
~Wero / 2019-01-02 17:17
Zapłaciłam za rezerwację miejsca dodatkowo, w autobusie dowiedziałam się od kierowcy że "rezerwacja dziś nie obowiązuje". Zlekcewazenie przez kierowcę, oszustwo firmy FlixBus, która zamieściła opcję rezerwacji miejsca na moją podróż na stronie. Nie pozostanie to bez konsekwencji. Przy tej okazji wspomnę jeszcze o tym że w aplikacji opcja rezerwacji miejsc nie jest dostępna przez co często spotykam ludzi którzy w autobusie zaskoczeni rezerwacją miejsc muszą je zmieniać ponieważ inne osoby zarezerwowaly miejsce przez nie zajęte. -
~Stas_ko / 2019-01-01 21:42
Bilet kupiony z miesięcznym wyprzedzeniem z problemami. Najpirw problem z serwisem płatności a po kolejnej próbie okazało się, że mam zakupione dwa bilety. Brak zwrotu środków jakiś voucher. Autobus wyjechał punktualnie z Wawy w Nowy Rok. Trasa Wawa - Zgorzelac. Po dojechaniu do Wrocławia kierowca poinformował, że autobus dalej nie jedzie. Kierowca nie potrafi nic ustalić z centralą. Poinformował dwójkę pasażerów tej trasy, ze mogą wziąć taxi. Parodia, chamstwo, nigdy więcej FlixBus. ZaletyBrak -
-
~Bongo / 2018-12-31 02:11
Bilet Warszawa - Poznań na 28 stycznia na godzinę 7.00 kupiony, zapłacony. I wszystko fajnie, pięknie - dopóki nie dostałam wiadomości, że połączenie o 7 będzie zlikwidowane a moja rezerwacja została przeniesiona na wyjazd o 11. Nie interesuje mnie wyjazd o tej godzinie. W tej sytuacji - kiedy odwołanie całego wyjazdu nie jest z mojej winy - firma proponuje mi voucher (na inny autokar widmo?) albo częściowy zwrot gotówki. Żadnych planów na podróż z flixbusem, nie jest to dla mnie wiarygodna firma!!! ZaletyNie maWadySprzedaż biletów a potem likwidowanie kursów. -
~Jakub / 2018-12-30 12:33
Firma obnizyla standardy o 100%.Opoznienia,wyzsze ceny,kierowcy stwarzajacy zagrozenie na drodze,ukraincy nie rozumiejacy po polsku na infolini oraz kierowcy krzyczacy na pasazerow.Absolutne dno ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Ola / 2018-12-29 18:50
Po ostatnich akcjach z odwołaniami kursów z powodu braku kierowców , a tłumaczeniem że mała frekwencja dziś już nie kupię biletu i nie skorzystam. Poprostu nie ma pewności czy dany kurs się w ogóle odbędzie . Uważajcie bo możecie na dworcu się o tym dowiedzieć ZaletyZielone autobusyWadyBrak odpowiedzialności za pasażera -
~Agata / 2018-12-27 23:25
Po podróży świątecznej Wrocław - Warszawa - Wrocław całkowicie zgzdadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami , więc nie ma sensu się powtarzać ! MASAKRA ! ZaletyZeroWadyWcześniej wymienione
strona 152 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »