Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3325 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kj / 2019-05-27 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Przejazd Lublin-Warszawa 26.05.2019 - godzina 14:00. W autokarze nie dało się oddychać - zapach moczu/kału z toalety unosił się po całym pojeździe. Jako osoba z chorobą lokomocyjną, musiałam zastosować dodatkowe tabletki przeciwwymiotne. Zapach był nie do zniesienia, do tego stopnia, że kierowca po wyjeździe z Lublina, zatrzymał się na postoju i otworzył okienko szyberdach.
    ZaletyObecność toalety
    Wady- zapach z toalety
    - wysoka cena (porównując ceny z Polskim Busem)
    - niewygodne fotele
    - ciągle włączona zimna klimatyzacja
  • ~Klaudia / 2019-05-27 09:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Trasa Jasło-Łódź. Pierwsza podróż z flixbusem. Powiem szczerze że po przeczytaniu opinii bałam się że nie dotrę w jednym kawałku do celu, ale nie było tak źle.
    ZaletyNiska cena, wygodny autobus, w miarę uprzejmi kierowcy, dobrze oznaczone miejsce odjazdu, szybka odprawa, szybka jazda, informacje sms o opóźnieniach, możliwość rezerwacji miejsca
    WadyGłośne rozmowy kierowców, w autobusie było zimno, brak pomocy przy bagażach, długie postoje na przystankach, kierowca nie znał trasy na dworzec, błądził, przez co dotarliśmy na miejsce 20 minutowym opóźnieniem.
  • ~Bozena / 2019-05-27 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet jedna gwiazdka, to zbyt pozytywna ocena jakości usług tego przewoźnika.
    ZaletyBrak
    WadyAutobus podstawiony na stacje wyjazdowa z ponad 1,5 h opóźnieniem. Jedyny plus, ze panowie kierowcy grzeczni i mili.
  • ~FlixPierwszyRaz / 2019-05-27 07:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Pierwsza podróż z Flixbus na trasie Monachium-Praga(Florenc)-Wrocław. Bilety zakupione 2 miesiące wcześniej - ceny rewelacyjne razem z rezerwacją.
    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, ale domyślam się, że to kwestia rozbieżności w standardach obsługiwanych krajów.
    Pierwsza część podróży: niemiecka obsługa rewelacyjna, kierowcy uprzejmi, pełna informacja w dwóch językach dla pasażerów w trakcie przejazd jak i dla obcych pytających podczas postojów (co jak i gdzie). Dodatkowo świeżo zaopatrzony "bar" w napoje i przekąski po przystępnych cenach. Autokar na wypasie, nawet z ekranem wyświetlającym trasę podróży.
    Druga część podróży: polscy kierowcy równiej mili i uprzejmi, jednak podczas przejazdu już brak info o tym gdzie co i jak - możliwe, że dotyczyło to wyposażenia autokaru. "Baru" brak. Autokar piętrowy, co trochę obniża komfort. Najgorsze jednak to, że w Pradze przy 25 stopniach autokar podjechał nagrzany, a siedzenia to ulubiona przez wszystkich derma czyli eko-skóra. Można wyobrazić sobie co było po chwili siedzenia. Wątpliwość nasunęła się jedna co do rezerwacji miejsca - niby jest rezerwacja, a miejsca są w tzw. zielonej strefie - czyli usiąść każdy może. może się czepiam.

    I na koniec jeszcze słowo na temat opinie nt. dworca Praga UAN Florec. Wbrew przeczytanym opiniom, uważam że dworzec jest dobrze oznakowany i bez problemu można trafić na stanowisko odjazdu.

    Na koniec słowo o aplikacji: niestety w Pradze aplikacja "zgubiła sygnał" i już go nie odzyskała, co uniemożliwiło odszukanie autokaru.
    Zalety- niska cena biletów
    - reszta jw.
    Wady- różny standard wyposażenia autokarów
    - reszta jw.
  • ~Piotr / 2019-05-26 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Niegrzeczna, chamska i bezczelna obsługa Fixbusa. Dziś we Wrocławiu o 18.10 spytałem się asystenta kierowcy. Cham, cwaniak i bezczelny. Proszę go zwolnic. Niemiecko-Polski cham. Spóźnienia....!!!!!!
  • ~Aisha / 2019-05-26 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale pierwszy raz miałambym przyjemność podróżować tą firmą. Ku mojemu rozczarowaniu pan kierowca odmówił przyjęcia mnie gdyż jak twierdził odjeżdża już, gdzie dalej stał na przystanku i rozmawiał z pewna panią. Chciałam dostać się do Krakowa, ale pan kierowca nie sprzedaję biletów w autobusie a kupić mi nie pozwolił bo on już odjeżdża. A tym samym dalej stal i rozmawial. Nie polecam!
  • ~Qlma / 2019-05-25 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróż do Białegostoku. Przewoźnik współpracujący Żak expres. Jak kupujesz przez stronę flix to nie ma opcji miejscowek a na stronie Żak już jest i potem cię przeganiaja z miejsca na miejsce. Żenada!!!!
  • ~Bolek / 2019-05-24 18:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Stan autobusu beznadziejny, w stronę Zakopanego hamulce się zacinały i kilka razy stawaliśmy, w autobusie szyba przednia gdzie siadają pasażerowie pęknięta strach jechać żeby nie rozsypała się i nie poleciała na człowieka. Wracają z Zakopanego niemiła obsługa, autobus przyjechał opóźniony do Zakopanego i po trasie nie było kierowcy zamiennika i trzeba było czekać. Autobus nieposprzątany. NIE POLECAM!
  • ~Viki / 2019-05-24 12:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Wracając z gdańska do Warszawy kupiłam bilet przez internet płacąc dotpay jedyną możliwą opcja na stronie . Były to moje ostatnie pieniądze odłożone na powrót i nie dostałam biletów więc zadzwoniłam na infolinię gdzie powiedzieli mi że mają problemy z tego typu platnoscia i zwrócą mi te pieniądze w przeciągu 5 dni roboczych i mam sobie kupić nowy bilet. Nikt nic z tym nie zrobił więc nie miałam jak wrócić i każdy miał to gdzieś ostatni raz jechałam tym busem ;)
  • ~Milena / 2019-05-23 17:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeden wielki żart jeśli chodzi o organizacje, siedząc na dworcu kupiłam przez internet bilet na najbliższy przejazd, opłaciłam blikiem, wszystko szybko, sami na stronie proponowali aby użyć tego sposobu. Nie dość, że mój bus się spóźnił to kiedy w końcu przyjechał dowiedziałam sie od kierowcy że nie ma mnie w systemie i nie mogę jechać. Kazał kupić drugi bilet na kolejny przejazd i czekać kolejną godzinę. Jedyny Pan Tomasz z obsługi Flixbusa w Krakowie okazał się być bardzo uprzejmy i pomocny, doradził i uspakajał mnie aż w końcu przyjechał drugi bus, który kosztował mnie dwa razy tyle (!) i również był opóźniony (jak prawie każdy przejazd, który oferują). Pan Tomasz to jedyna kompetentna osoba w tej firmie chyba, a przynajmniej w Krakowie!
  • ~Alan / 2019-05-22 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Stary autobus PKS przemaloqany na flixbus. Chyba nie przeszedłby badań technicznych. Przy każdym hamowaniu stare hamulce tak hamują że chce się zygac. Nie pojadę wiecem zlomem tej firmy. No i dziwny zapach odświeżacz do samochodów w całym autobusie. Niż tylko zygac. Amortyzatorów chyba brakuje w tym autobusie bo rzuca jak łodzią na falach.
    Zalety... Brak
    WadyStary autobus w złym stanie.... Nie polecam takiego czegoś udajacego dobrego przewoźnika a oferującego autobus jak z kos, Mary.
  • ~Elen / 2019-05-22 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    To straszne co się stało ze starym PolskimBusem. Problem z biletami. Pieniadze wzięli, ale o przysłaniu biletu zapominają. Wcześniej udało się ti naprawić, ale nerwy były zszargane. Nie polecam. W autobusach toaleta ze 2 razy była nieczynna. Kierowcy różnie, ale zdarzają się nieuprzejmi i to nierzadko. Szkoda, że taka firma zdominowała transport autobusowy.
    WadySame
  • ~Kate / 2019-05-22 12:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jestem zadowolona z jazdy Flixbusem, punktualność w miarę normalne ceny. Moje duże zastrzeżenia budzi fakt, że pomimo podawania daty urodzenia podczas rezerwacji, miejsca są losowe. Jest to bardzo kłopotliwe przy podróżowaniu z dziećmi. UWAŻAM,ŻE POWINNI PRZEMYŚLEĆ POMYSŁ REZERWACJI I NUMERACJI MIEJSC I BILETÓW. O mały włos mój 5 letni syn nie siedział by ze mną. To jedyne do poprawki
  • ~Dorota / 2019-05-20 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W lutym zarezerwowałam 2 podwójne bilety na wyjazd i przyjazd do Wiednia.Niestety w międzyczasie uległam wypadkowi w pracy (cały czas jestem na L-4) i musiałam odwołać rezerwację ponieważ nie można się poruszać poza granice kraju na L-4 Rezerwację odwołałam telefonicznie i potwierdziłam mailowo.Było to w marcu a więc ponad miesiąc przed wyjazdem.
    odwołanie rezerwacji zostało przyjęte.poinformowano mnie ,że zwrot pieniędzy nastąpi do 4 tygodni.Po miesiącu dostałam zwrot za bilet w jedną stronę.Za drugi bilet do tej pory nie dostałam zwrotu pomimo moich wielokrotnych interwencji.
    To jest skandal.Dziś udaję się do Rzecznika Praw Konsumenta.Nie polecam tej firmy.Zostałam oszukana. Dorota
    WadyNie zwracają pieniędzy za odwołanie rezerwacji
  • ~Jana / 2019-05-20 08:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Przystanki są źle oznaczone, jeśli ktoś nie jeździe regularnie na trasie może mieć problem. Infolinia absolutnie bezużyteczna. Nie można liczyć na żadną informację ani na dworcu, ani od kierowców. Czasem przyjedzie autobus partnera w innych kolorach i odjedzie z innego stanowiska niż wyznaczone :). Kierowcy wyjątkowo chamscy, a ceny po wykoszeniu konkurencji coraz wyższe.
    Zalety-Z reguły punktualny
    -Możliwość zmiany rezerwacji bez dodatkowych kosztów nawet w dniu wyjazdu (przy kupnie za PLN).
    Wady-Wifi nie działa
    -Zdarza się, że nie ma gniazdek z prądem.
  • ~Anna / 2019-05-19 10:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Przystanek w Zabrzu w stronę Krakowa i Warszawy jest źle oznaczony, na mapie Google i na samej stronie Flixbusa. Czekałam na autobus w wyznaczonym miejscu, a gdy zbliżała się godzina przyjazdu - zadzwoniłam do obsługi klienta, aby upewnić się, że stoję w dobrym miejscu. Okazało się, że wspomniany przystanek jest, jak to określiła pani z obsługi klienta - "spornym". Jest źle oznaczony i stałam w nieodpowiednim miejscu. Autobus w tym czasie odjechał. Byłam jedyną osobą wsiadającą na tym przystanku - pytam się: po co podaje się Flixbusowi nr telefonu? Okazuje się, że chyba tylko dla jakichś zgód marketingowych, ale żeby zadzwonić do jedynego pasażera na "spornym", źle oznaczonym przystanku i poinformować go o tym - to już nie. Powinni tak robić do momentu właściwego oznaczenia przystanku na mapie. Przy kolejnej rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się od pana, że to moja wina, bo się spóźniłam. Pewnie, spóźniłam się stojąc 15 minut przed odjazdem na przystanku, który oznaczyli na mapie na swojej stronie. Już nie skorzystam z "usług" tego przewoźnika.
    Wadyzłe oznaczenie przystanku, fatalna organizacja
  • ~Mac / 2019-05-18 13:57
    Ocena: 2.25 / 5
    W zeszłym roku zamawiałem sobie busa Warszawa-Rzeszów, z rezerwacją miejsc przy stolikach na 4 osoby by mieć dodatkowe miejsce na nogi. 1h przed odjazdem przyszedł mi mail ze rezerwacja jest odwołana, ledwo z biedą dodzwoniłem się do obsługi, która nie umie mówić po Polsku i dostałem informacje ze prawdopodobnie autokar się zepsuł. Po kilku kolejnych telefonach w końcu udało mi się dogadać i zarezerwować "na słowo" miejsca w innym autokarze. Co z tego, że miałem rezerwacje miejsc przy stolikach, za które dodatkowo zapłaciłem, a dostaliśmy niewygodne pozycje między nieznajomymi.
    Jako rekompensatę dostałem 4 vouchery do wykorzystania przy następnym przejeździe (nigdy!), flixbus po likwidacji konkurencji podbił ceny kilkukrotnie. POLSKI BUSIE WRÓĆ!
    ZaletyCzasem sprawna toaleta.
    WadyCena, rezerwacja, vouchery zamiast zwrotu pieniędzy.
  • ~OLCIA / 2019-05-18 09:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Autokar nie podjechał do odpowiedniego stanowiska. Tani bilet nagle stał się drogi, bo trzeba było kupować na innego busa
  • ~Draper / 2019-05-18 08:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Maj 2019 godzina 05:00 - Kierowca autobusu, pan Michał i jego kolega po fachu, Pan Andrzej jako pasażer, wsiadają do autobusu. Podstawiony pojazd jest zastępczy, z Polic. Ale nie to jest problemem. Przez całą drogę z PKP Szczecin na TXL Berlin (2 godz. 15 minut, głośno rozmawiają o sytuacji w firmie i prywatnych problemach. Chichy-śmichy na cały regulator, jak na prywatnej wycieczce. Nie można zmrużyć oka. Kierowcy chyba nie wolno rozmawiać w czasie prowadzenia autobusu! Ma się skupić na drodze.
    Zaletystandart OK
    Wadyto nie pierwszy raz, gdy kierowca rozmawia w czasie drogi z pasażerem. A jeżdzę na tej trasie od blisko 20 lat.
  • ~Zloty / 2019-05-15 10:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Opóźnienia, brak kontaktu z infolinia, brak informacji o opóźnieniach, nie przychylność wobec pasażerów. Bardzo nie polecam.
    WadyOpóźnienia, nie przychylność, brak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5429
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3325
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099