Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3325 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mary / 2019-06-08 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam z Katowic do Salzgitter z przesiadka w Dreźnie .Na moje pytanie ,,z którego stanowiska odjeżdża autokar ,,kierowca nawet nie zaszczycajac mnie spojrzeniem,odrzekl,,nie wiem proszę pani,,Czyli rób sobie babo co chcesz,mnie to nie interesuje.Miałam stracha bo nie znam języka,był środek nocy,ludzi mało .Niemieccy kierowcy również aroganccy.Na moim zarezerwowanym siedzeniu spala chinka.Na szcszescie było wolne miejsce obok.Bagaż musiałam sobie wyjąć sama. A jakze.Chamstwo i buta.Daleko wam do Sindbada.Więcej szacunku i pokory panowie kierowcy Nie jesteście jedyni.Przynajmniej ja nigdy już nie pojadę z ta firma!
    ZaletySporo miejsca na nogi
    WadyŚmierdzą nieprane fotele,usługa do ,kitu.Zero cieplej kawy czy herbaty.
  • ~Magda / 2019-06-08 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Już 5 razy jechałam autobusem z tej firmy. Przed pierwszy razem byłam przerażona po przeczytaniu wszych opinii. Nigdy się nie spóźnił, zawsze siedzialam na wcześniej zarezerwowanych miejscach.

    Przy ostatniej rezerwacji miejsc pojawiła mi się informacja że wystąpił błąd i bilety nie zostały zakupione, a pieniądze sciagneli mi z konta. Bardzo się zestresowalam, ale bilety przyszły mi na emaila po 10minutach
    ZaletyBardzo mili i sympatyczni kierowcy
  • ~pasażer / 2019-06-08 13:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Przyjechałem do Krakowa na Flixbus, myślę mają ładne autobusy to jadę ???? Okazało się że łącza się z jakimś BP Tour tzn oni zabierają pasażerów Flixa, więc podjechał zdezelowany BP Tour tzn oni ????????????
  • ~Niezadowolony pasażer / 2019-06-08 11:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus miał opóźnienie 80 minut. Infolinia oczywiście nie działała. W autobusie śmierdziało, fotele są styrane jak reklamówka z biedronki użyta 100 razy, brak klimatyzacji w górnej części autobusu, przez całą drogę coś tłukło w prawym kole (niesprawny autobus?!!). Brawo flixbus, już wiem, że więcej z wami nie pojadę bo życie mi miłe.
    ZaletyBRAK
  • ~Zuzanna lat57 / 2019-06-08 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam wykupionego biletu przez internet chciałam kupić u kierowcy. Kierowca nie zabrał mnie z córką bo mu się drukarka zepsuła. Potraktowana zostałam okropnie i zrazilam się do tej linii. Był to mój pierwszy raz.
    ZaletyŻadnych
    WadySame problemy
  • ~Krk1261 / 2019-06-08 01:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystałam nieraz z usług przewoźnika i jestem zadowolona. Pełna wygoda, podróż bez problemu, zawsze na miejscu o czasie(10-20 minut to nie jest dla mnie żadne opóźnienie), Autobus czysty, zadbany, nowiutki. Kierowca jak każdy człowiek w pracy skupiony, pracujący pod presja czasu. Bardzo dobra postawa, gdy odmówił podróży panu pod wpływem alkoholu.
  • ~Jakub / 2019-06-07 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny kontakt z obsługą klienta. Ponad 120 minut opóźnienia. Brak informacji o opoznieniu od przewoźnika na mail i sms. Źle oznakowane miejsce odjazdu. Mało miejsca.
  • ~Kilan / 2019-06-06 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd Praga - Wrocław. Na 10 minut przed odjazdem autobusu otrzymuję mail z informacją, że mój bilet został anulowany i przełożony na inną godzinę. Absurd sytuacji polega dodatkowo na tym, że inny pasażer kupił bilet na 15 min przed odjazdem tego samego autobusu.
  • ~Ja / 2019-06-06 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam 3 czerwca 2019 z Łodzi do Częstochowy. Po drodze najechaliśmy na wypadek, Pan kierowca na widok straży pożarnej zaczął nieładnie się wypowiadać i denerwować, po czym jechał na prawdę bardzo szybko. Uważam że to było bardzo niebezpieczne. Autobus na zakrętach zdawał się zaraz przewrócić. Nie polecam
  • ~Dorota / 2019-06-05 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróżowałam na trasie Kraków Toruń 1,06,2019 linia P 12.
    Autobus miał ponad 120 minut opróżnienia. Nie zostaliśmy poinformowani o opóźnieniu. Dopiero po mojej interwencji telefonicznej Pani łaskawie zajęła się sprawą.
    Flix bus miał wyjechać z Krakowa 13,00 a wyjechał 15,08,
    Okazało się że kierowca zasłabł i nie dojechał. Po napisaniu do biura maila dostałam 15 zł rabatu na następną podróż.
    Tylko że następnej podróży NIE BĘDZIE.
    Zaletybrak
    Wady mega spóźnienie, brak klimy u góry, siedzenia brudne, śmierdziało z toalety
  • ~Dorota / 2019-06-05 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś ukradł mój portfel z torebki na trasie z Berlina do Poznania.Ale jak kierowca mi powiedział że ginie nawet mydło w płynie i papier toaletowy...
    Nie wspominam już o bardzo wysokich cenach,zapchanej i zapaskudzonej toalecie odchodami.
    Dlaczego nie ma konkurencji dla flixa który okazał się znacznie gorszy pod każdym względem od dawnego Polskiego Busa.
    Nigdy więcej tym nie pojadę.
    ZaletyKierowcy są ok.
    Wadysame wady
  • ~Tatko / 2019-06-04 13:28
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo porządna firma .Gorąco polecam .Autobus czysty .Zakup biletu przez internet .Kierowca miły .Autobus przyjechał na czas i dojechał .Tak trzymać.
    ZaletyAplikacja do zakupu ok. Zero biurokracji .Ładne busy czysto i nowocześnie.
    WadyBrak telefonu do infolinii .
  • ~Roman / 2019-06-04 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragiczny stan foteli tragedia nigdy więcej nie polecam bardzo męczące te autokary nie powinny jeżdzić
    WadyFotele tragedia złom nie wiesz jak siedzieć nigdy więcej
  • ~Podróżnik / 2019-06-02 06:31
    Ocena: 3.75 / 5
    Jedna poróż a w autobusie dwie strefy klimatyczne.
    Kierowców chyba bawi jak pasażerowie
    (pasażerski) się przebierają.
    Linia899
  • ~Paweł / 2019-05-31 23:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Na 6 ostatnich kursów (głównie Lublin-Kraków), 5 miało opóźnienia. Dziwne jest, że już 3 aż jechałem autobusem z pękniętą przednią szybą. Ogólnie negatywnie, nawet nie usłyszeliśmy głupiego "przepraszam za opóźnienie".
  • ~Nonamw / 2019-05-31 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Kraków Wrocław tragedia !!!!
    U góry klimatyzacja nie działa
    Kierowca był informowany jednak nic nie zrobił!!!
  • ~Rafal / 2019-05-30 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus opóźniony ponad 90 minut! Brak informacji o opoznieniach, dopiero po 45 minutach od planowego odjazdu przyszla informacja na maila.. na aplikacji również brak informacji.. żenada! Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o opoznieniach !
  • ~Irek / 2019-05-29 12:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Bilety zarezerwowane u góry z przodu miał byc super widok kase wzieli ale szyba była tak brudna od robactwa ze masakra, ani razu kierowca nawet wycieraczek newłączył, szok ale 7zl za siedzenie biora,przed wyjazdem szybe choc troche trza przetrzec, wroclaw kraków
    WadyBruna szyba z przodu
  • ~Blablabla / 2019-05-29 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Warszawa Gdańsk. Autobus niedotarł na dworzec. Nie poinformowano nawet że nie przyjedzie. Nie była to pierwsza tego typu sytuacja. Kompletna porażka.
  • ~Alicja / 2019-05-29 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z Gdańska do Bielska, dramat. Siedzenia bardzo wąskie i zle wyprofilowane, mojego chłopaka tak obgniotło w tyłek ze po tych ponad 8 h wszystko go bolalo. Do tego skorzane siedzenia, ktore strasznie odparzają siedzenie. Na stronie klamstwa o komforcie, a wyszlam obolala jak nigdy w zyciu. Autobusy dobre na max 3h podróże. Nigdy wiecej.
    ZaletyBrak
    WadyKomfort, wąskie i skorzane siedzenia, niewygodne, odparzające, malo miejsca na nogi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5429
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3325
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 372
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099