strona 133 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »
-
~Kokoniskoo / 2019-09-16 23:04
Miałem jechać autobusem z Bielska-Białej do Krakowa. Na miejscu oznaczonym znaczkiem Flixbusa byłem ponad pół godziny wcześniej. Gdy na to miejsce podjechał inny autobus tej firmy, poprosiłem jego kierowcę o pomoc i skierowanie w odpowiednie miejsce. Ten odmówił jakiejkolwiek pomocy i odjechał. W pewnym momencie zobaczyłem jedynie tył swojego autobusu przejeżdżającego przez dworzec, gdyż, jak za późno zauważyłem, autobus ten (chyba z racji opóźnienia) zatrzymał się jedynie przy ulicy w nieoznaczonym miejscu i sobie odjechał.
Próba kontaktu mailowego została olana ciepłym moczem.
-
-
~Pasażerka / 2019-09-16 21:35
ZGORZELEC-WROCŁAW 11:10, podróż w bardzo dobrych warunkach ,bez zarzutu, planowo odjazd i przyjazd, bardzo miły kierowca, autobus czysty. Polecam! -
~Nuepoleceam86 / 2019-09-15 19:03
Żenująca obsługa, trasa Budapeszt - Katowice 15.09.2019 kierowca nie chce się ani razu zatrzymać na postój. -
~jakis żart ten autobus / 2019-09-15 17:26
Bus nawet nie przyjechal na moj przystanek czekalem 1,5 godz, o 3 w nocy przy 6 stopniach. Nie polecam, jakies żarty!!! -
~Zawiedziona / 2019-09-15 00:26
Śmierdzi z toalety w całym autobusie , brak wody w toalecie od początku trasy, okropna obsługa. Na prośbę pasażerów w celu zjechania do miejsca gdzie są toalety, kierowcy odmowili, Tragedia. Trasa Hanower- Warszawa 14.09.2019r ZaletyNie maWadyOkropna obsługa podczas jazdy, brak zrozumienia dla pasażerów. -
~Remi / 2019-09-14 09:59
Ja tylko krótko - DZIADOSTWO - nigdy więcej takiej przyjemności.Niby masz wykupione 2 bilety ale bez podania w aplikacji danych drugiej osoby - to masz tylko jeden - można jechać samemu na dwóch miejscach - przy czym drugie wykupione jest kilka rzędów dalej, bo nasze ktoś inny także wykupił ????. Brak opcji naprawieniea takie sytuacji więc kierowca wyprasza z autobusu ???? życzę firmie szerokiej drogi - najlepiej ku jak najszybszej plajcie???? ZaletyBrakWadySame wady -
~X / 2019-09-14 08:41
Brak zarezerwowanych miejsc za które dodatkowo zapłaciliśmy. W autobusie śmierdzi, ciasno a obsługa mam w nosie pasażera. ZaletyNie ma zaletWadyIstnienie tej formy to wada na tej planecie. -
~Jaszan / 2019-09-14 08:40
Firma flixbus sprzedaje bilety na te same miejsca kilku osobom w związku z tym zastałam przykra niespodziankę po wejściu do autokaru ja i pozostałe 5 osób ze mną podróżujących musieliśmy zająć przypadkowe miejsca mimo rezerwacji za którą zapłaciliśmy dodatkowe pieniądze aby się dzień AN wybranych przez nas miejscach -
-
~Kasiax / 2019-09-13 19:40
Kierowcy autobusu niczym się nie interesują poza sobą. Informacje na temat przystanku są podawane przez magnetofon tylko raz i bardzo niewyraźnie przez co trzeba być ciagle czujnym aby nie ominąć swojego przystanku.Ponadto flixbus bardzo często zostawia swoich pasażerów na postoju nie informując,ze odjeżdżają.NIE POLECAM ZaletyNie maWadyKlimatyzacja, smród,obojętność, -
~P / 2019-09-13 16:33
Autobusy spozniaja sie do 2h , biuro obsługi nie ma kontaktu z kierowcą autobusu. Mialam sytuacje ze kierowca nie poczekal na przystanku i odjechał z moim bagażem pani na infolinii powiedziała ze zostawi notatkę kierowcy na mecie podróży czyli jakieś 400km dalej. Karygodne ZaletyNie maWadyBrak kontaktu biura z kierowcami Skandal -
~PK / 2019-09-13 15:19
Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Proponuję nową nazwę Chambus. W wielkim skrócie: połączenie Warszawa-Karpacz. Zamiast autobusu z floty Flixbusa podstawiony jest złom jakiegoś podwykonawcy o innym układzie miejsc i numerów niż był na stronie rezerwacyjnej, więc po kilka osób ma wykupioną rezerwację na te same miejsca. Na trasie wsiadają kolejni pasażerowie i zamieszanie się powtarza. Kierowcy reagują wyłącznie eskalacją chamstwa, łącznie z zarzucaniem pasażerowi że sam sobie dopisał nr rezerwacji a teraz wszczyna awantury. Żadnego zainteresowania, pomocy czy chociaż próby wyjaśnienia sytuacji. Całkowite olewanie klienta. Pan kierowca który akurat nie prowadził siedział rozwalony na siedzeniu pilota z nogami zadartymi na przednia szybę i godzinami telefonował z całą rodziną zamiast zainteresować się co się dzieje na pokładzie. Szkoda czasów Polskiego Busa kiedy wszystko działało a pracownicy zawsze życzliwi i uśmiechnięci pomagali nawet przy ładowaniu bagaży. Teraz jaśnie pan kierowca nawet z fotela d... nie ruszy tylko sobie pozwala na prostackie komentarze. WadyChamstwo personelu, bałagan, niekompetencja -
~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów. ZaletyOpoznienia -
~Katarzyna / 2019-09-13 12:17
Dzień dobry. Opisuje ku przestrodze !!!
W dniu wczorajszym ze strony jednego z kierowców Flixbusa zostałam wprowadzona w błąd .
Miałam zakupiony bilet na godzinę 14:35, Na dworzec w Zakopanem przy ul Chramcówki 35A przybyłam ok godz 14:10 Po kilku minutach został zapowiedziany przez głośnik wjeżdżający spóźniony z godziny 13:40 autobus Flixbusa .Autobus podjechał pod stanowisko nr 10 gdzie wysadzał pasażerów.Następnie przejechał pod stanowisko nr 11 gdzie stłoczyli się pasażerowie.Podeszłam do kierowcy z biletem i podałam do zeskanowania kod QR, Pan stwierdził, że to nie ten kurs . Mam poczekać na swój ,bo to jest kurs z godziny 13:40 , uśmiechnął się i stwierdził,że mają lekkie opóźnienie.Wspominałam ,że jest godzina 14:30 i powinnam o tej godzinie odjechać z Zakopanego.Z przystanku nr 11 wszyscy pasażerowie wsiedli, autobus odjechał. Ja zostałam sama.Zniecierpliwiona po 10 minutach zajrzałam do aplikacji w telefonie i znieruchomiałam jak zobaczyłam,,że mój wyczekiwany autobus odjechał o czasie.Natychmiast starałam się o połączenie z Państwa infolinią .Musiałam wykonać kilka połączeń aby się zgłosił operator. Na infolinii poradzono mi abym kupiła sobie kolejny bilet i złożyła reklamacje co niniejszym czynię.
Zakupiłam bilet u innego przewoźnika . Autobus jechał bardzo długo, zatrzymywał się na każdym przystanku. Podróż trwała w nieskończoność , nerwy brały górę.Sam przejazd z Zakopanego do Krakowa to tylko część mojej podróży.Jestem ze Szczecina. Bałam się,że nie zdążę na samolot .
Jestem Państwa lojalną pasażerką . Nie jest to mój pierwszy kurs z Flixbusem i oby nie ostatni.
Proszę o zwrot niewykorzystanego biletu, nr rezerwacji #1046956950 , oraz zwrot za nowo zakupiony bilet u innego przewoźnika .Jednocześnie oczekuję zadośćuczynienia za zdenerwowanie którego doświadczyłam ze strony Państwa kierowcy.
W załączeniu przesyłam skan biletów.
Odpowiedy ze stronz FLIXBUSA
dziękujemy za kontakt.
Uprzejmie informujemy, iż zwrot środków za bilet przysługuje pasażerom, których autobus jest opóźniony o conajmniej 120 minut oraz którzy wycofali się z tego powodu z przejazdu. Państwa autobus przybył planowo na przystanek w Zakopanem. Kierowca zaczął odprawę pasażerów o godzinie 14:20. Odjechał również planowo, o godzinie 14:35. Znaczna część pasażerów odbyła tę podróż.
Podróż byla realizowana przez polskiego podwykonawcę. W tej sytuacji niestety nie możemy przychylić się do Państwa wniosku o zwrot środków - bilet nie został wykorzystany z winy pasażera.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Serdecznie pozdrawiamy
Wioletta z FlixBusaZaletyBRAKWadyProsze sie wystrzegac lub wsiadac i o nic nie pytac bo i tak zrobia co chca -
~gregor / 2019-09-13 06:10
niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam ZaletybrakWadysporo -
~Adrian / 2019-09-12 11:53
Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta. -
~Tora / 2019-09-12 10:20
Niestety, po raz kolejny rozczarowanie. Od kilku miesięcy, a na pewno od czerwca jest problem z rezerwacją miejsc. Otóż, nawet jeżeli wykupiłem konkretne miejsce podstawiany jest autobus w którym jest mniejsza lub większą ilość miejsc, stąd zmiana numeracji, a co za tym idzie mojego wykupionego miejsca nie ma lub jest z innym nr. Oczywiście FlixBus informuje mnie o tym kilka godzin przed dojazdem (np. o 23.00, a kurs mam o 6.00 rano) w mailu z informacją, że 'nie są w stanie zagwarantować mi wykupionej rezerwcji' Kursuje na trasie Wrocław - Kraków - Wrocław. -
-
~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma. WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma -
~Adrian / 2019-09-11 16:09
2 dni przed wyjazdem otrzymałem maila że nie bedzie możliwości zajęcia wybranego przeze mnie miejsca. Wystarczy żeby czuć się lekko oszukanym. 2 sprawa jeżeli chodziło by o mnie to wszystko jedno gdzie bym siedział. Bilety zostały wykupione specjalnie dla ludzi którzy mają problemy z chodzeniem...i zależało mi na tym żeby siedzieli w tym a nie innym miejscu dla ich komfortu. -
~Patrycja / 2019-09-10 20:23
Kierowca nie przyjemny brak postoi brak numeru miejsca brak wody w toalecie... -
~Leszek / 2019-09-10 19:59
Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC. ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
strona 133 z 167
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »