DNO! Zwracasz bilet otrzymujesz jakiś zasrany voucher. Żeby łaskawie go anulowali i zwrócili pieniądze musisz się nieźle nagimnastykować, przy czym po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy poprzez zakamuflowany na stronie FliXBUSa formularz nie otrzymujesz na maila automatycznego potwierdzenia że takie żądanie nastąpiło. Trzeba łaskawie czekać na wiadomość na maila. Przyślą albo nie przyślą. W moim przypadku zażądałem zwrotu za 6 pozycji. Po kilku dniach przyszła informacja, ale tylko co do 2 zwrotów. Jeżeli już łaskawie zwracają to po miesiącu lub później, w wielu przypadkach trzeba swoje pieniądze dosłownie wyrwać im z gardła. Środki klientów traktują jak darmową linię kredytową. I tu pytanie do urzędasów z UOKiKu: Co robią w tej sprawie? Ta dziadowska f ZaletyTakie, że nie ma przymusu korzystania :)
WadyDROGO, CIASNO, NIEPUNKTUALNIE, PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONE BILETY