Śmierdzi z toalety w całym autobusie , brak wody w toalecie od początku trasy, okropna obsługa. Na prośbę pasażerów w celu zjechania do miejsca gdzie są toalety, kierowcy odmowili, Tragedia. Trasa Hanower- Warszawa 14.09.2019r
ZaletyNie ma
WadyOkropna obsługa podczas jazdy, brak zrozumienia dla pasażerów.
~Remi / 2019-09-14 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Ja tylko krótko - DZIADOSTWO - nigdy więcej takiej przyjemności.Niby masz wykupione 2 bilety ale bez podania w aplikacji danych drugiej osoby - to masz tylko jeden - można jechać samemu na dwóch miejscach - przy czym drugie wykupione jest kilka rzędów dalej, bo nasze ktoś inny także wykupił ????. Brak opcji naprawieniea takie sytuacji więc kierowca wyprasza z autobusu ???? życzę firmie szerokiej drogi - najlepiej ku jak najszybszej plajcie????
ZaletyBrak
WadySame wady
~X / 2019-09-14 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak zarezerwowanych miejsc za które dodatkowo zapłaciliśmy. W autobusie śmierdzi, ciasno a obsługa mam w nosie pasażera.
ZaletyNie ma zalet
WadyIstnienie tej formy to wada na tej planecie.
~Jaszan / 2019-09-14 08:40
Ocena: 2.00 / 5
Firma flixbus sprzedaje bilety na te same miejsca kilku osobom w związku z tym zastałam przykra niespodziankę po wejściu do autokaru ja i pozostałe 5 osób ze mną podróżujących musieliśmy zająć przypadkowe miejsca mimo rezerwacji za którą zapłaciliśmy dodatkowe pieniądze aby się dzień AN wybranych przez nas miejscach
~Kasiax / 2019-09-13 19:40
Ocena: 1.50 / 5
Kierowcy autobusu niczym się nie interesują poza sobą. Informacje na temat przystanku są podawane przez magnetofon tylko raz i bardzo niewyraźnie przez co trzeba być ciagle czujnym aby nie ominąć swojego przystanku.Ponadto flixbus bardzo często zostawia swoich pasażerów na postoju nie informując,ze odjeżdżają.NIE POLECAM
ZaletyNie ma
WadyKlimatyzacja, smród,obojętność,
~P / 2019-09-13 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Autobusy spozniaja sie do 2h , biuro obsługi nie ma kontaktu z kierowcą autobusu. Mialam sytuacje ze kierowca nie poczekal na przystanku i odjechał z moim bagażem pani na infolinii powiedziała ze zostawi notatkę kierowcy na mecie podróży czyli jakieś 400km dalej. Karygodne
ZaletyNie ma
WadyBrak kontaktu biura z kierowcami Skandal
~PK / 2019-09-13 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Proponuję nową nazwę Chambus. W wielkim skrócie: połączenie Warszawa-Karpacz. Zamiast autobusu z floty Flixbusa podstawiony jest złom jakiegoś podwykonawcy o innym układzie miejsc i numerów niż był na stronie rezerwacyjnej, więc po kilka osób ma wykupioną rezerwację na te same miejsca. Na trasie wsiadają kolejni pasażerowie i zamieszanie się powtarza. Kierowcy reagują wyłącznie eskalacją chamstwa, łącznie z zarzucaniem pasażerowi że sam sobie dopisał nr rezerwacji a teraz wszczyna awantury. Żadnego zainteresowania, pomocy czy chociaż próby wyjaśnienia sytuacji. Całkowite olewanie klienta. Pan kierowca który akurat nie prowadził siedział rozwalony na siedzeniu pilota z nogami zadartymi na przednia szybę i godzinami telefonował z całą rodziną zamiast zainteresować się co się dzieje na pokładzie. Szkoda czasów Polskiego Busa kiedy wszystko działało a pracownicy zawsze życzliwi i uśmiechnięci pomagali nawet przy ładowaniu bagaży. Teraz jaśnie pan kierowca nawet z fotela d... nie ruszy tylko sobie pozwala na prostackie komentarze.
WadyChamstwo personelu, bałagan, niekompetencja
~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
Ocena: 1.50 / 5
Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów.
ZaletyOpoznienia
~Katarzyna / 2019-09-13 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry. Opisuje ku przestrodze !!!
W dniu wczorajszym ze strony jednego z kierowców Flixbusa zostałam wprowadzona w błąd .
Miałam zakupiony bilet na godzinę 14:35, Na dworzec w Zakopanem przy ul Chramcówki 35A przybyłam ok godz 14:10 Po kilku minutach został zapowiedziany przez głośnik wjeżdżający spóźniony z godziny 13:40 autobus Flixbusa .Autobus podjechał pod stanowisko nr 10 gdzie wysadzał pasażerów.Następnie przejechał pod stanowisko nr 11 gdzie stłoczyli się pasażerowie.Podeszłam do kierowcy z biletem i podałam do zeskanowania kod QR, Pan stwierdził, że to nie ten kurs . Mam poczekać na swój ,bo to jest kurs z godziny 13:40 , uśmiechnął się i stwierdził,że mają lekkie opóźnienie.Wspominałam ,że jest godzina 14:30 i powinnam o tej godzinie odjechać z Zakopanego.Z przystanku nr 11 wszyscy pasażerowie wsiedli, autobus odjechał. Ja zostałam sama.Zniecierpliwiona po 10 minutach zajrzałam do aplikacji w telefonie i znieruchomiałam jak zobaczyłam,,że mój wyczekiwany autobus odjechał o czasie.Natychmiast starałam się o połączenie z Państwa infolinią .Musiałam wykonać kilka połączeń aby się zgłosił operator. Na infolinii poradzono mi abym kupiła sobie kolejny bilet i złożyła reklamacje co niniejszym czynię.
Zakupiłam bilet u innego przewoźnika . Autobus jechał bardzo długo, zatrzymywał się na każdym przystanku. Podróż trwała w nieskończoność , nerwy brały górę.Sam przejazd z Zakopanego do Krakowa to tylko część mojej podróży.Jestem ze Szczecina. Bałam się,że nie zdążę na samolot .
Jestem Państwa lojalną pasażerką . Nie jest to mój pierwszy kurs z Flixbusem i oby nie ostatni.
Proszę o zwrot niewykorzystanego biletu, nr rezerwacji #1046956950 , oraz zwrot za nowo zakupiony bilet u innego przewoźnika .Jednocześnie oczekuję zadośćuczynienia za zdenerwowanie którego doświadczyłam ze strony Państwa kierowcy.
W załączeniu przesyłam skan biletów.
Odpowiedy ze stronz FLIXBUSA
dziękujemy za kontakt.
Uprzejmie informujemy, iż zwrot środków za bilet przysługuje pasażerom, których autobus jest opóźniony o conajmniej 120 minut oraz którzy wycofali się z tego powodu z przejazdu. Państwa autobus przybył planowo na przystanek w Zakopanem. Kierowca zaczął odprawę pasażerów o godzinie 14:20. Odjechał również planowo, o godzinie 14:35. Znaczna część pasażerów odbyła tę podróż.
Podróż byla realizowana przez polskiego podwykonawcę. W tej sytuacji niestety nie możemy przychylić się do Państwa wniosku o zwrot środków - bilet nie został wykorzystany z winy pasażera.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Serdecznie pozdrawiamy
Wioletta z FlixBusa
ZaletyBRAK
WadyProsze sie wystrzegac lub wsiadac i o nic nie pytac bo i tak zrobia co chca
~gregor / 2019-09-13 06:10
Ocena: 2.75 / 5
niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam
Zaletybrak
Wadysporo
~Adrian / 2019-09-12 11:53
Ocena: 1.50 / 5
Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta.
~Tora / 2019-09-12 10:20
Ocena: 2.75 / 5
Niestety, po raz kolejny rozczarowanie. Od kilku miesięcy, a na pewno od czerwca jest problem z rezerwacją miejsc. Otóż, nawet jeżeli wykupiłem konkretne miejsce podstawiany jest autobus w którym jest mniejsza lub większą ilość miejsc, stąd zmiana numeracji, a co za tym idzie mojego wykupionego miejsca nie ma lub jest z innym nr. Oczywiście FlixBus informuje mnie o tym kilka godzin przed dojazdem (np. o 23.00, a kurs mam o 6.00 rano) w mailu z informacją, że 'nie są w stanie zagwarantować mi wykupionej rezerwcji' Kursuje na trasie Wrocław - Kraków - Wrocław.
~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
Ocena: 2.25 / 5
Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma.
WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma
~Adrian / 2019-09-11 16:09
Ocena: 2.00 / 5
2 dni przed wyjazdem otrzymałem maila że nie bedzie możliwości zajęcia wybranego przeze mnie miejsca. Wystarczy żeby czuć się lekko oszukanym. 2 sprawa jeżeli chodziło by o mnie to wszystko jedno gdzie bym siedział. Bilety zostały wykupione specjalnie dla ludzi którzy mają problemy z chodzeniem...i zależało mi na tym żeby siedzieli w tym a nie innym miejscu dla ich komfortu.
~Patrycja / 2019-09-10 20:23
Ocena: 1.50 / 5
Kierowca nie przyjemny brak postoi brak numeru miejsca brak wody w toalecie...
~Leszek / 2019-09-10 19:59
Ocena: 2.25 / 5
Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
~Leszek / 2019-09-10 19:57
Ocena: 2.25 / 5
Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
~Agnes / 2019-09-10 19:08
Ocena: 4.75 / 5
Filxbusem jechaliśmy na relacji radom-zakopane 30.08.2019 i z powrotem 01.09.2019. Wszystko było ok, wykupilismy rezerwację miejsc więc obyło się bez przepychanki "kto pierwszy ten lepszy". Miejsca wygodne. Nie obyło się bez opóźnień ale w jedną stronę był wypadek 20min w drugą stronę wiadomo Zakopianka 15 min więc stosunkowo niewiele. Pomimo negatywnych opini a przez nie małych nerwów wszystko było w porządku.
~Julia / 2019-09-10 19:02
Ocena: 1.75 / 5
Przede wszystkim oszuści. Zapłaciliśmy za bilet, a autobus w ogóle nie przyjechał. Nie zwrócono nam pieniędzy kłamiąc, że transport się spóźnił 17 min. Oczywiście to bzdura, bo czekaliśmy na przystanku ponad pół godz. Dodam, że nie dostaliśmy wówczas SMSa z informacją o opóźnieniu, więc to też o czymś świadczy. Pomijając bałagan jaki panuje w tej firmie i brak szacunku dla klienta, zastanawiam się, jakim prawem PRZYWŁASZCZAJĄ SOBIE PIENIĄDZE ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ. Szczerze odradzam Flixbusa.
Wadyprzywłaszczają sobie pieniądze za niewykonaną usługę
nie szanują i oszukują klientów
autobusy spóźniają się lub w ogóle nie przyjeżdżają
~Bianka / 2019-09-10 10:56
Ocena: 3.25 / 5
Dziś w nocy (10.09.2019) jechałam flixbusem linii N1311 na trasie Gdynia Budapeszt i byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sceny. Ok. 2.30 na przystanku Łódź Fabryczna wsiadł mężczyzna z dzieckiem w nosidełku. Był pochodzenia arabskiego i słabo mówił po polsku, ale miał bilet, tyle że bez rezerwacji miejsca. Obsługujący zachował się wobec niego bardzo niekulturalnie. Zamiast wskazać mu miejsce w zielonej strefie zaczął na niego krzyczeć jakby miał pretensje, że wsiadł do tego autobusu, mówił do niego na "Ty" jakby to był kolega nie klient, albo wręcz jakieś popychadlo. W pierwszym i jedynym odruchu przyzwoitości obsługujący nagle się obudził, że klient jest z dzieckiem i przesadził kogoś, zeby ojciec mógł siedzieć razem z malcem. Bardzo to wszystko razem było nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Rozumiem, że można mieć radykalne poglądy, ale będąc w pracy, świadcząc ludziom usługi, trzeba się jednak zachowywać po ludzku.