Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3135 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zawiedziona / 2019-09-15 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmierdzi z toalety w całym autobusie , brak wody w toalecie od początku trasy, okropna obsługa. Na prośbę pasażerów w celu zjechania do miejsca gdzie są toalety, kierowcy odmowili, Tragedia. Trasa Hanower- Warszawa 14.09.2019r
    ZaletyNie ma
    WadyOkropna obsługa podczas jazdy, brak zrozumienia dla pasażerów.
  • ~Remi / 2019-09-14 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja tylko krótko - DZIADOSTWO - nigdy więcej takiej przyjemności.Niby masz wykupione 2 bilety ale bez podania w aplikacji danych drugiej osoby - to masz tylko jeden - można jechać samemu na dwóch miejscach - przy czym drugie wykupione jest kilka rzędów dalej, bo nasze ktoś inny także wykupił ????. Brak opcji naprawieniea takie sytuacji więc kierowca wyprasza z autobusu ???? życzę firmie szerokiej drogi - najlepiej ku jak najszybszej plajcie????
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~X / 2019-09-14 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zarezerwowanych miejsc za które dodatkowo zapłaciliśmy. W autobusie śmierdzi, ciasno a obsługa mam w nosie pasażera.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyIstnienie tej formy to wada na tej planecie.
  • ~Jaszan / 2019-09-14 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma flixbus sprzedaje bilety na te same miejsca kilku osobom w związku z tym zastałam przykra niespodziankę po wejściu do autokaru ja i pozostałe 5 osób ze mną podróżujących musieliśmy zająć przypadkowe miejsca mimo rezerwacji za którą zapłaciliśmy dodatkowe pieniądze aby się dzień AN wybranych przez nas miejscach
  • ~Kasiax / 2019-09-13 19:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy autobusu niczym się nie interesują poza sobą. Informacje na temat przystanku są podawane przez magnetofon tylko raz i bardzo niewyraźnie przez co trzeba być ciagle czujnym aby nie ominąć swojego przystanku.Ponadto flixbus bardzo często zostawia swoich pasażerów na postoju nie informując,ze odjeżdżają.NIE POLECAM
    ZaletyNie ma
    WadyKlimatyzacja, smród,obojętność,
  • ~P / 2019-09-13 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy spozniaja sie do 2h , biuro obsługi nie ma kontaktu z kierowcą autobusu. Mialam sytuacje ze kierowca nie poczekal na przystanku i odjechał z moim bagażem pani na infolinii powiedziała ze zostawi notatkę kierowcy na mecie podróży czyli jakieś 400km dalej. Karygodne
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu biura z kierowcami Skandal
  • ~PK / 2019-09-13 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Proponuję nową nazwę Chambus. W wielkim skrócie: połączenie Warszawa-Karpacz. Zamiast autobusu z floty Flixbusa podstawiony jest złom jakiegoś podwykonawcy o innym układzie miejsc i numerów niż był na stronie rezerwacyjnej, więc po kilka osób ma wykupioną rezerwację na te same miejsca. Na trasie wsiadają kolejni pasażerowie i zamieszanie się powtarza. Kierowcy reagują wyłącznie eskalacją chamstwa, łącznie z zarzucaniem pasażerowi że sam sobie dopisał nr rezerwacji a teraz wszczyna awantury. Żadnego zainteresowania, pomocy czy chociaż próby wyjaśnienia sytuacji. Całkowite olewanie klienta. Pan kierowca który akurat nie prowadził siedział rozwalony na siedzeniu pilota z nogami zadartymi na przednia szybę i godzinami telefonował z całą rodziną zamiast zainteresować się co się dzieje na pokładzie. Szkoda czasów Polskiego Busa kiedy wszystko działało a pracownicy zawsze życzliwi i uśmiechnięci pomagali nawet przy ładowaniu bagaży. Teraz jaśnie pan kierowca nawet z fotela d... nie ruszy tylko sobie pozwala na prostackie komentarze.
    WadyChamstwo personelu, bałagan, niekompetencja
  • ~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów.
    ZaletyOpoznienia
  • ~Katarzyna / 2019-09-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Opisuje ku przestrodze !!!
    W dniu wczorajszym ze strony jednego z kierowców Flixbusa zostałam wprowadzona w błąd .
    Miałam zakupiony bilet na godzinę 14:35, Na dworzec w Zakopanem przy ul Chramcówki 35A przybyłam ok godz 14:10 Po kilku minutach został zapowiedziany przez głośnik wjeżdżający spóźniony z godziny 13:40 autobus Flixbusa .Autobus podjechał pod stanowisko nr 10 gdzie wysadzał pasażerów.Następnie przejechał pod stanowisko nr 11 gdzie stłoczyli się pasażerowie.Podeszłam do kierowcy z biletem i podałam do zeskanowania kod QR, Pan stwierdził, że to nie ten kurs . Mam poczekać na swój ,bo to jest kurs z godziny 13:40 , uśmiechnął się i stwierdził,że mają lekkie opóźnienie.Wspominałam ,że jest godzina 14:30 i powinnam o tej godzinie odjechać z Zakopanego.Z przystanku nr 11 wszyscy pasażerowie wsiedli, autobus odjechał. Ja zostałam sama.Zniecierpliwiona po 10 minutach zajrzałam do aplikacji w telefonie i znieruchomiałam jak zobaczyłam,,że mój wyczekiwany autobus odjechał o czasie.Natychmiast starałam się o połączenie z Państwa infolinią .Musiałam wykonać kilka połączeń aby się zgłosił operator. Na infolinii poradzono mi abym kupiła sobie kolejny bilet i złożyła reklamacje co niniejszym czynię.
    Zakupiłam bilet u innego przewoźnika . Autobus jechał bardzo długo, zatrzymywał się na każdym przystanku. Podróż trwała w nieskończoność , nerwy brały górę.Sam przejazd z Zakopanego do Krakowa to tylko część mojej podróży.Jestem ze Szczecina. Bałam się,że nie zdążę na samolot .

    Jestem Państwa lojalną pasażerką . Nie jest to mój pierwszy kurs z Flixbusem i oby nie ostatni.

    Proszę o zwrot niewykorzystanego biletu, nr rezerwacji #1046956950 , oraz zwrot za nowo zakupiony bilet u innego przewoźnika .Jednocześnie oczekuję zadośćuczynienia za zdenerwowanie którego doświadczyłam ze strony Państwa kierowcy.
    W załączeniu przesyłam skan biletów.
    Odpowiedy ze stronz FLIXBUSA

    dziękujemy za kontakt.

    Uprzejmie informujemy, iż zwrot środków za bilet przysługuje pasażerom, których autobus jest opóźniony o conajmniej 120 minut oraz którzy wycofali się z tego powodu z przejazdu. Państwa autobus przybył planowo na przystanek w Zakopanem. Kierowca zaczął odprawę pasażerów o godzinie 14:20. Odjechał również planowo, o godzinie 14:35. Znaczna część pasażerów odbyła tę podróż.

    Podróż byla realizowana przez polskiego podwykonawcę. W tej sytuacji niestety nie możemy przychylić się do Państwa wniosku o zwrot środków - bilet nie został wykorzystany z winy pasażera.

    W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.


    Serdecznie pozdrawiamy
    Wioletta z FlixBusa
    ZaletyBRAK
    WadyProsze sie wystrzegac lub wsiadac i o nic nie pytac bo i tak zrobia co chca
  • ~gregor / 2019-09-13 06:10
    Ocena: 2.75 / 5
    niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysporo
  • ~Adrian / 2019-09-12 11:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta.
  • ~Tora / 2019-09-12 10:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety, po raz kolejny rozczarowanie. Od kilku miesięcy, a na pewno od czerwca jest problem z rezerwacją miejsc. Otóż, nawet jeżeli wykupiłem konkretne miejsce podstawiany jest autobus w którym jest mniejsza lub większą ilość miejsc, stąd zmiana numeracji, a co za tym idzie mojego wykupionego miejsca nie ma lub jest z innym nr. Oczywiście FlixBus informuje mnie o tym kilka godzin przed dojazdem (np. o 23.00, a kurs mam o 6.00 rano) w mailu z informacją, że 'nie są w stanie zagwarantować mi wykupionej rezerwcji' Kursuje na trasie Wrocław - Kraków - Wrocław.
  • ~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma.
    WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma
  • ~Adrian / 2019-09-11 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    2 dni przed wyjazdem otrzymałem maila że nie bedzie możliwości zajęcia wybranego przeze mnie miejsca. Wystarczy żeby czuć się lekko oszukanym. 2 sprawa jeżeli chodziło by o mnie to wszystko jedno gdzie bym siedział. Bilety zostały wykupione specjalnie dla ludzi którzy mają problemy z chodzeniem...i zależało mi na tym żeby siedzieli w tym a nie innym miejscu dla ich komfortu.
  • ~Patrycja / 2019-09-10 20:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie przyjemny brak postoi brak numeru miejsca brak wody w toalecie...
  • ~Leszek / 2019-09-10 19:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
    ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
    WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
  • ~Leszek / 2019-09-10 19:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
    ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
    WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
  • ~Agnes / 2019-09-10 19:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Filxbusem jechaliśmy na relacji radom-zakopane 30.08.2019 i z powrotem 01.09.2019. Wszystko było ok, wykupilismy rezerwację miejsc więc obyło się bez przepychanki "kto pierwszy ten lepszy". Miejsca wygodne. Nie obyło się bez opóźnień ale w jedną stronę był wypadek 20min w drugą stronę wiadomo Zakopianka 15 min więc stosunkowo niewiele. Pomimo negatywnych opini a przez nie małych nerwów wszystko było w porządku.
  • ~Julia / 2019-09-10 19:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przede wszystkim oszuści. Zapłaciliśmy za bilet, a autobus w ogóle nie przyjechał. Nie zwrócono nam pieniędzy kłamiąc, że transport się spóźnił 17 min. Oczywiście to bzdura, bo czekaliśmy na przystanku ponad pół godz. Dodam, że nie dostaliśmy wówczas SMSa z informacją o opóźnieniu, więc to też o czymś świadczy. Pomijając bałagan jaki panuje w tej firmie i brak szacunku dla klienta, zastanawiam się, jakim prawem PRZYWŁASZCZAJĄ SOBIE PIENIĄDZE ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ. Szczerze odradzam Flixbusa.
    Wadyprzywłaszczają sobie pieniądze za niewykonaną usługę
    nie szanują i oszukują klientów
    autobusy spóźniają się lub w ogóle nie przyjeżdżają
  • ~Bianka / 2019-09-10 10:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś w nocy (10.09.2019) jechałam flixbusem linii N1311 na trasie Gdynia Budapeszt i byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sceny. Ok. 2.30 na przystanku Łódź Fabryczna wsiadł mężczyzna z dzieckiem w nosidełku. Był pochodzenia arabskiego i słabo mówił po polsku, ale miał bilet, tyle że bez rezerwacji miejsca. Obsługujący zachował się wobec niego bardzo niekulturalnie. Zamiast wskazać mu miejsce w zielonej strefie zaczął na niego krzyczeć jakby miał pretensje, że wsiadł do tego autobusu, mówił do niego na "Ty" jakby to był kolega nie klient, albo wręcz jakieś popychadlo. W pierwszym i jedynym odruchu przyzwoitości obsługujący nagle się obudził, że klient jest z dzieckiem i przesadził kogoś, zeby ojciec mógł siedzieć razem z malcem. Bardzo to wszystko razem było nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Rozumiem, że można mieć radykalne poglądy, ale będąc w pracy, świadcząc ludziom usługi, trzeba się jednak zachowywać po ludzku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5071
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3135
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977