Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3307 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Weronika / 2020-06-16 03:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam 3 bilety nad morze dla siebie I znajomych. Kilka dni przed wyjazdem kurs odwolany!!! Zaproponowano voucher albo no we bilety. Problem polegal na tym, ze 1 bilet na inny kurs, a 2 na przesiadke z 3-godzinna przerwa! Jesli kupilam 3 bilety na jeden rachunek to chyba normalne, ze chcemy jechac razem?! Koniec koncow jedno z nas pojechalo oddzielnie, Bo po co nam voucher skoro musielibysmy kupic inne bilety? Domek byl juz zarezerwowany. Malo tego powrotny kurs na bilecie godzina 19 z wladyslawowa. Autobus sie spoznia, zadzwonismy na infolinie okazalo sie, ze 'pomylili' godziny. ZENADA. NIGDY WIECEJ


    Edit: okazalo sie, ze kolejny autobus jest odwolany
  • ~Żenada / 2020-06-15 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    wczoraj wracałam z gdańska do warszawy. Od czego by tu zacząć. Kupiłam przejazd z siecią Wifi niestety kierowcy sami sobie ustalili, że tą sieć wyłączają. Fajno fajno. co następne? Ah no przecież, księżna która pomyliła busa i przysneła, wsiadła do naszego i musieliśmy nadrabiać 30 km aby ją odstawić na właściwy przystanek. Sory ale to jej wina! Oczywiście toaleta nie działa bo przecież koronawirus ale klima w busie i czlowiek na człowieku nawet obcy to juz jest ok! Na trasie gdansk warszawa który miał trwać 4h 50 min a trwał 7h50 min. Wiadomo długi weekend raczej to oczywiste, że powrót może trwać dłużej ale raczej każda logicznie myśląca osoba uwzględni to w opisywaniu oferty na stronie internetowej. Tylko jeden postój na toaletę i to nie każdy się załapał bo była taka kolejka.
    powiem tyle żenada, pierwszy mój przejazd z flixbusem i na pewno ostatni. Nie polecam!
    Zalety-kontakt pod siedzeniem
    Wady-długość przejazdu
    -brak toalety
    -kierowca sam wyłacza wifi
    -jeden przystanek na toalete na 7h50min jazdy brawo!
  • ~AD / 2020-06-15 10:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Moja trasa Toruń-Gdańsk, relacja Zakopane-Sopot. Opóźnienie 45min. Ubikacja nieczynna z powodu epidemii (współczuję osobą jadącym aż z Zakopanego). Około 30min przed dotarciem do celu wyłączona klimatyzacja (autokar pełen), gorąco,na zewnątrz + 25. Dopiero po stanowczej interwencji podróżnych włączona ponownie.
    Zaletybezpośrednia transport
    Wadyczęste opóźnienia, brak czynnego WC, oszczędzanie na klimatyzacji przy pełnym pokładzie
  • ~Stefcinak / 2020-06-14 15:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Jadę właśnie z Warszawy do Poznania. Na ubikacji kartka że nieczynne A inforacja w internecie jest inna. I co?Kłamię i sprzedaje. Krucha! !
    WadyBrak poszanowania klientów
  • ~C0rsair / 2020-06-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie nie istnieje coś takiego jak rezerwacja miejsc, jest wieczna walka o siedzenia, kierowcy chamscy, autobusy badziewne a ceny wygórowane
  • ~Buga / 2020-06-13 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore ceny, brak mozliwosci odwolania jazdy i zwrotu pieniedzy,nie mozna sprawdzic trasy przejazdu, slabe polaczenia miedzy najwiekszymi miastami polski,jazda do warszawy z gdanska trwa 6 godzin a kierowca zatrzymal sie raz aby moc skorzystac z toalety bo akurat jemu sie zachcialo, w nastepnym busie miedzy warszawa a krakowem 4 godziny jazdy i zero postoju choc toalety sa nieczynne.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak postojow, brak toalet, wysokie ceny, beznadziejna obsluga klienta, slabe wifi,
  • ~Joanna / 2020-06-13 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam dziś Flixbusem i wszystko było idealnie tak jak zawsze. Autobus z Warszawy do Wrocławia wyruszył punktualnie, w autobusie było chłodno. Nie odczułam uciążliwości upału. Toalety zamknięte, ale były aż dwa postoje podczas czterogodzinnej jazdy. Dojechaliśmy o planowanej godzinie. Kierowca był bardzo sympatyczny.
  • ~Angela / 2020-06-09 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam połączeń Flixbus.
    Oferują za niewykorzystane bilety vouchery, których nie można wykorzystać- ŻENADA!!!

    Ponadto obsługa klienta na MESSENGER poniżej krytyki.
    Pani Ola najpierw oferuje swoją pomoc, a za chwilę okazuje się, że nic nie może pomóc....PARANOJA!!!!
    Oprócz tego zwraca się do klienta po imieniu, więc dodatkowo ZERO KULTURY.
    Obsługa żadna i oferta nie pod klienta.

    ODRADZAM I NIE POLECAM!!!!
    ZaletyJak na razie żadne
    WadyNa szkodę klienta.
  • ~Nigdy więcej / 2020-06-05 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Chamski kierowca, bus który mial jechac do Paryża nie mial nawet gniazdka, toaleta nieczynna.
    WadyObsluga
    Profesjonalizm
    Wyposażenie
  • ~darewk / 2020-06-01 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja zostałem oszukany dwa razy w ten sposób że kupiłem dwa bilety po 100zł na Kwiecień na bezpośredni kurs łódz-berlin,po czym system zmienił na połączenie wrocław-berlin ,aż w końcu anulował połączenie całkowicie i otrzymałem tylko vouchery na 36zł zamiast 200zł. Brak odpowiedzi na maile,telefonu nikt nie odbiera.Jestem w plecy na 164zł i już się pogodziłem że nie otrzymam kasy. Pseudo Firma widmo bo nawet nie amotorska,w opiniach google ma najgorsze noty.Odradzam każdemu.Polskibus to była pierwsza liga a to nawet trampkarze nie są.
  • ~Gość / 2020-05-26 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd Wrocław-Warasza odwołany przez przewoźnika, a zamiast zwrotu kosztów podróży voucher do wykorzystania w przyszłości. Oszuści.
  • ~nalia / 2020-05-26 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwolali mi juz 3 przejezdy i nie chca mi zwrocic pieniedzy! Nie bierzcie prosze od nich pieniedzy w voucherze jako zwrot. Nie bedziecie mogli w ten sposob skorzystac z zadnych dodatkowych znizek a ponaddto dalej beda tworzyc fikcyjne trasy i zbierac za nie pieniadze bo im sie to oplaca. Od kiedy flix zniszczyl Polskeigo Busa to nie tylko ceny wzrosly kilkukrotnie, ale spadl poziom obslugi klienta. NIGDY WIECEJ!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzawyzone ceny wzgledem innych tanich przwoznikow w Europie (m. in. Polskiego Busa ktorego zniszczyli), okropna obsluga klienta, wyludzanie pieniedzy
  • ~Greg / 2020-05-25 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Cóż, muszę wystawić negatywa. Pomimo kursu w rozkładzie został on odwołany 3 dni przed wyjazdem, gdy cała reszta mojej podróży, przesiadek itp. była dostosowana pod kurs Flixbusa. Pieniędzy nie oddali, ale ponownie, jak to mają w zwyczaju, zamienili na kod do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne wykorzystam, ale nie tak się powinno traktować klienta.
    ZaletyJak się trafi i kurs dojdzie do skutku to można tanio się przemieścić.
    WadyObsługa klienta
    Odwoływanie kursów bez podania klientowi przyczyny
    Odwoływanie kursów tuż przed wyjazdem
    Brak zwrotów pieniędzy za odwołany kurs
  • ~Wiktoria / 2020-05-24 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet i dwa dni przed wyjazdem okazuje się że bus nie kursuje, gdyby nie to, że sama do nich napisałam na Facebooku nikt by mnie o tym nie poinformował, dodatkowo na zwrot pieniędzy zostałam odesłana na główną stronę na której każą czekać aż 4 tygodnie na odpowiedź a zwory pieniędzy dostajemy w postaci vouchera przykro mi bardzo ale będzie mi on zbędny ponieważ już nigdy nie kupię biletu na tej stronie i firma powinna do dwóch tygodni przelewać pieniądze na konto a nie częstować nas jakimiś voucherami, PO CO SPRZEDAJECIE BILETY NA LINIE KTÓRE NIE KURSUJĄ? BEZCZELNA FIRMA I ZŁODZIEJE, jeśli nie dostanę pieniędzy widzimy się w sądzie.
    ZaletyŻADNE
    WadyNiekompetentna firma
    Złodzieje
    Nie informują o tym że kurs się nie odbędzie a bilety wystawiają do sprzedaży
    Na zwrot pieniędzy każą czekać 4 tygodnie a poniżej nie zwracają
  • ~Ja / 2020-05-20 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przez nich spedziłem 12h na lotnisku, spotkamy się w sądzie !!!
    ZaletyŻADNYCH
  • ~Doris / 2020-05-11 12:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam wcześniejszej rezerwacji!!!!
    Miesiąc przed wyjazdem chciałam zrezygnować z rezerwacji i prosiłam o zwrot pieniędzy,nie da się!!!! Można wykorzystać to w innym czasie,ale jak to wygląda to chyba nikt nie wie,czy na pewno.Tylko raz chciałam skorzystać z tego typu przejazdu i wiem już że więcej tego nie zrobię. Pieniądze przepadły a mnie pozostało przykre doświadczenie.
    Nie polecam. Jak dla mnie firma nie rzetelna.
  • ~bubblegumbitch7878 / 2020-05-09 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    15 marca mialam jechac ze Szczecina do Krakowa. Byłam juz na dworcu ale nie bylo nikogo wiec zadzwonilam na infolinie, po czym dowiedzialam sie ze moj przejazd został odwołany. Stracilam 50 zł na paliwo aby dojechać na dworzec. Wczesniej nie dostalam ZADNEJ informacji o tym ze autobus tego dnia nie odbedzie kursu!! Zlozylam reklamacje mejlowo i telefonicznie. Dziś jest 9 maja a ja nadal nie mam pieniedzy na moim koncie!! Pan z obsługi na początku KWIETNIA powiedzial mi, że moj przelew dostane DO 24 KWIETNIA. Po 24 kwietnia dalej nie bylo zwrotu pieniedzy wiec zadzwonilam ponownie. Pani na infolinii powiedziala, ze PRZELEW ZOSTAŁ ZLECONY 2 KWIETNIA I NIE ZALEZY TO OD NICH KIEDY DOJDZIE NA MOJE KONTO. Zaden przelew nie idzie z banku do banku przez PONAD MIESIĄC!!! Nie dostalam nawet potwierdzenia zlecenia tego przelewu na mejla!! Panienki na infolinii są niekompetentne i jedyne co potrafią gadac, to że musze jeszcze chwile poczekac na MOJE PIENIĄDZE :)) Czekam juz prawie 2 miesiące i zostalam w tym czasie nie raz OSZUKANA przez firme flixbus!! Same kłamstwa! Brak informacji o odwolaniu przejazdu! Czy ja mam czekac na zwrot pieniędzy przez kilka lat?? Od tamtej pory jezdze pociagami i nigdy wiecej nie wsiade do flixbusa. Nie polecam tej firmy nikomu kto ceni swoj czas, pieniądze i cierpliwość. Nigdy nie czulam sie bardziej OSZUKANA przez jakąkolwiek firme. Zadnych konkretnych informacji!! Jeśli nie dostane pieniędzy przez dlużczy czas zastanawiam sie nad postępowaniem sądowym ponieważ to jest PRZYWŁĄSZCZENIE! DOKLADNIE, PRZYWŁASZCZENIE MOICH PIENIEDZY. Firmy Flixbus nie obchodzi zupełnie, ze ktoś moze potrzebować 80 zł w obecnej sytuacji kryzysowej :)) nie polecam absolutnie nikomu, a ludziom ktorzy są w podobnej sytuacji jak ja po prostu współczuję, ze trafili na firme Flixbus!! Moze za 5 lat doczekam się zwrotu pieniędzy za moj przejazd sprzed dwoch miesięcy ODWOŁANY nie z mojej winy i to bez zadnej informacji!!!
    Zaletynie mam absolutnie za co pochwalić tej firmy
    Wadybrak kompetencji, oszukaństwo, zbywanie klienta przez telefon, brak informacji o odwołaniu przejazdu!! jest to niedopuszczalne a firma jest po prostu NIEPROFESJONALNA. Gdybym ja w swojej firmie tak traktowałą klientow, juz dawno poszlabym z torbami!! Dziwie sie ze firma dalej dziala.
  • ~AGA / 2020-04-29 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na zwrot pieniędzy od 15 marca do dnia dzisiejszego pieniądze za bilet na konto nie wpłynęły .Dzwoniąc na infolinię ze 6 razy i rozmawiając za każdym razem z innym konsultantem nic się nie dowiaduje konkretnego oprócz tego że każą czekać .Konsultanci tej infolini są osobami niekompetentnymi niemający żadnej wiedzy którą powinni mieć pracując na takim stanowisku .Nie polecam
    WadyBrak kompetentnych w biurze obsługi
  • ~Jerzy / 2020-04-08 11:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie informują o zawieszeniu kursów. ( Mam aplikację). Trzeba domagać się zwrotu za rezerwacje. Nie przyjmują skarg. Jeździłem kilkanaście razy. Zauważyłem systematyczne zaniżanie standardów w miarę zwiększania się ilości pasażerów.
    ZaletyNowe autobusy.
    WadyBrak profesjonalnej obsługi.
  • ~Andrzej P / 2020-04-02 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich bilet, wieczorem dostałem e-maila z informacją o odwołaniu kursu. Zaproponowali wyjazd w nocy o 2 z minutami, nie interesuje mnie takie połączenie, co im to odpisałem w zwrotnej wiadomości. Po 2 dniach czekania telefonicznie dowiedziałem się, że oczekiwanie na mojego e-maila może być po 4 tygodniach. Gratuluję nawet w obecnej sytuacji czekanie prawie miesiąc na wiadomość a później kilka tygodni na zwrot swoich pieniędzy, bo oni (nie Ja) odwołali połączenie. NIE POLECAM.
    ZaletyZero profesjonalizmu
    Wadybrak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5406
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3307
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088