Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3307 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2020-07-24 18:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakopane. Turystyczna mieścina.
    Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
    Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
    Słabo wyszło.
  • ~Saxon / 2020-07-24 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka cenowa
    Nie polecam
    Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina
  • ~Teresa / 2020-07-23 17:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za odwołany przez tę firmę przejazd. Nie polecam.
  • ~Joanna / 2020-07-23 07:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam 19.07.20 z Zakopanego o 13.40 Brak jakiejkolwiek reakcji obsługi kursu na brak maseczek i dezynfekcji rąk u wiekszosci pasażerów. Pomimo wygodnego autokaru podróż byla dla mnie bardzo stresująca. To był mój ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Żal
  • ~wściekła / 2020-07-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali.
    Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy.
    NIGDY TAM NIE KUPUJCIE.
    Z obsługa oczywiście też nie można się dogadać - jeden idiota za drugim potrafi tylko wysyłać automatyczne odpowiedzi z podmienionymi datami - nie porozmawiasz jak z człowiekiem. Kłamcy i złodzieje, którzy zerują na klientach nawet w trudnych czasach koronawirusa!
    Zaletybrak
    Wadywszystko po kolei co oferują to chłam i oszustwo
  • ~Marfig / 2020-07-18 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bus był zaplanowany na 3:55. Gdy minęła ta godzina sprawdziłam jeszcze raz stronę flixbusa, gdzie wlasnie dodali informację, że odwołano ten przejazd. Niepoważne podejście do klienta, nawet żadnego maila z informacją nie wysłali, a komunikat na stronie pojawił się w momencie kiedy bus już powinien być na przystanku. Pieniędzy wciąż nie ma. Na wiadomość napisaną do tej firmy w związku z tą sytuacją odpowiedzieli, że im przykro i to tyle, zero inicjatywy i wyjścia do klienta. Nie polecam.
  • ~nieznajomy111 / 2020-07-18 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali mi wyjazd dnia 17.07.2020 oraz 19.07.2020. Napisali mi SMS, że wyjazdy nie są możliwe. Gdyż zależało mi bardzo na tym wyjeździe.
    ZaletyBrak
  • ~Anja / 2020-07-15 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie włączył klimatyzacji, pomimo interwencji, gotujemy się.
  • ~Małgorzata / 2020-07-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam jechać z Wiednia/Erdberg/ do Warszawy w dniu 10.07.2020 g.21.40 bus odjechał a na przystanku zostawił ponad 20 osób, ponieważ nikt nie miał wstępu na część zajezdni przez corv-19 był wyznaczony przystanek E, ale nie interesował on kierowców 2 było przejechali i pojechali pustym do Polski zostaliśmy wszyscy na ulicy nigdzie można było się dodzwonić nikt nie pomógł rozpacz pasażerów była straszna niektórzy płakali i byli zdesperowani taka obsługa. Wcześniej 2 tyg. Jechałam z Warszawy do Wiednia z nimi to były zamknięte toalety i brak środków ostrożność firma niesolidna, pieniędzy odzyskać nie można. Informacji też żadnych tylko pokierowanie jak wpłacić. nie ma jak odezyskać później pieniędzy, dają wouczery i nie zabierają ludzi. Niesolidni i niewiarygodni.
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu, brak toalet, brak solidności, brak serwisu dla pasażera, brak kontaktu.
  • ~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł.
  • ~Anna / 2020-07-12 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z końca września 2019 roku na trasie Berlin-Warszawa. Awaryjny postój busa gdzieś za Poznaniem, miał trwać 30 min. Bus odjeżdża wcześniej, więc wraz z przyjaciółką musimy wracać na własną rękę stopem. Co więcej, w busie zostaje nasz bagaż. Po wypełnieniu formularzu o zgubionym bagażu przez 3 tygodnie cisza. A potem informacja że niestety bagaż nie został jeszcze znaleziony. Udajemy się więc do punktu na Młocinach, żeby sie dowiedzieć co i jak. W szczególności że po tym jak ogarnęłyśmy się że nasz bus odjechał, zadzwonilismy do nich i bagaż miał zostać zabezpieczony. Na młocinach do biura rzeczy znalezionych wpuszcza nas praconik punktu, znajdujemy tam jedna z toreb, po drugiej i dwoch kurtkach ani sladu. Jednak w owej trobie znajdujemy formularz ktory wypelnia kierowca po znalezieniu zostawionych rzeczy. Na kartce jak byk ‚dwie torby i dwie kurtki’. Po kilku jeszcze wizytach w punkcie i przepychankach mejlowych proponuja nam rekompensate w wysokosci 650 zł (zaczynali od 400 zł, kiedy wartosć zgubionych (a raczej skradzionych) rzeczy przekraczala 2000 zł). Sprawa ciągnęła sie kilka miesięcy już, więc postanowiłyśmy przystać na te śmieszne pieniądze. Mejla z danymi do przelewu wysłałyśmy 19.06. Do dziś (12.07) nie ma żadnego śladu pieniędzy ani też żadnej informacji od Flixbusa. Korzystałyśmy z porady prawników, i jeśli nie podali terminu wysłania środków na konto, przelew powinien być natychmiastowo wykonany.
    Zaletybrak
  • ~Łodzianin / 2020-07-10 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzisiejszy kurs Łódź-Gdańsk.W Toruniu ktoś wyciągając swój bagaż wystawił bagaż mojej Żony.W Gdańsku okazuje się że Małżonka zostaje z niczym. Z relacji świadka wynika że typ który wystawił nie włożył go do schowka śpiworem.Nikt się nie przejął,Kierowca chyba ślepy nie zareagował.Obdzwonilem wszystko co możliwe nawet taksówkarza na tym przystanku Toruń Miasto,i nic torby nie ma.Dno totalne.Nie polecam,nie życzę Niku takiej sytuacji z wyjątkiem tego typa który wyciągnął cudzy bagaż i nie włożył jej spowrotem.Pamietaj człowieku karmd wraca.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania z obsługi.
  • ~Travel girl / 2020-07-05 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zakupiony przez aplikację, oplacony-przyszło potwierdzenie na maila. Stawiam się na miejscu odjazdu i po zeskanowaniu kodu kierowca mowi że NIE MA MNIE NA LIŚCIE PASAŻERÓW!!!! Jedno wielkie złodziejstwo! Anulowałam rezerwację, zwrotu kasy oczywiście nie dostałam tylko jakiś voucher na kolejne przejazdy ... Żenada
    Zaletybrak
    WadyArogancja kierowcy; brak przejazdy mimo posiadanego ważnego biletu,
  • ~Sabina / 2020-07-04 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jadę właśnie z Warszawy do radomia mam ciężka walizkę a bagaż trzeba podnieść a wysokość pasa jestem kobieta nie mam siły dźwigać tyle kilogramów wiec poprosiłam kierowcę o pomoc została mi ta pomoc odmówiona kierowca powiedział „ nie jestem od tego “ patrząc na mnie jak na wariatkę jak bym zapytałam o jeść niewiadomo jaka pomoc żałosne żadnej kultury i szacunku do drugiego człowieka NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak udzielenia pomocy
  • ~Alek / 2020-07-04 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem bilet z rezerwacją miejsc na trasie Amsterdam-Przemysl wyjazd 03.07.2020 miałem zarezerwowane miejsce w 3cim zedzie 3C na górnym pokładzie, przyjechał autokar jednoppkladowy
    a kierowca ogłosił że zwiazku z tym rezerwacją miejsc nie obowiązuje i każdy siada gdzie chce a jak komuś się niepodobna to może opuścić autokar, więc zmuszony zostslem zajac inne miejsce, na pytanie o chaslo WiFi odpowiedź kierowcy że nowy autokar prosto z salonu i internet jeszcze zainstalowany autokar nie wyglądał na nowy.Zaluje że nie zapalcilem za przejazd creditcard to bym pieniądze za bilet z cashback odzyskał A tak to muszę się męczyć
    ZaletyNie potrafię sobie przypomnieć
  • ~Krzysztof / 2020-07-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką można sobie wyobrazić. Oszuści moderują wpisy na FB, nie odbierają telefonów, odwoła
    li przejazd bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Banda oszustów
    Zaletynie ma
    Wadycała ta firma to porażka
  • ~Bazyliszek / 2020-06-30 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma masowo anuluje przejazdy informując o tym bardzo krótko przed terminem. Nie można się wiarygodnie dopytać, czy kurs się odbędzie, na FB zapewniają , że tak - w praktyce nie.
    WadyNie poważne traktowanie klienta
  • ~Ka111 / 2020-06-25 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalem z krakowa do Katowic lina 1373 o 12:20 Kupiłem bilet z rezerwacją miejsca z przodu A po wejściu do autokaru idę do przodu A moim oczom ukazuje się zapasowane siedzenia pasami bezpieczeństwa. Pytam kierowcy,a on no rezerwacją jest z przodu odwołana,a ja kupiłem miejsce z przodu i zapłaciłem za to 7 zł. No dramat
    ZaletyŻadne specjalnie
    WadyZłodziejstwo
  • ~Patryk / 2020-06-20 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar ma chyba ze sto lat
    Niema toalety, kontaktu, jest strasznie nie wygodny.
    Zamówiłem miejsce siedzące okazało się ze nie mogę siedzieć na tym miejscu !!! Tragednia nigdy więcej !!flixbus wielkie dnooooo!
    ZaletyŻadne
    WadyNie zliczę
  • ~And26 / 2020-06-16 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!!
    ZaletyKiedyś były
    WadySporo!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5406
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3307
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088