Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3304 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2023-06-11 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd na trasie Koszyce - Warszawa Zachodnia dnia 11.06.2023 dramatyczna. Niekompetentny personel, sprzedaż biletów pomimo braku miejsc i wypraszanie pasażerów na kolejnym przystanku gdy pojawili się ludzie z rezerwacją. Pani kierowca pyta pasażerów o adres Dworca Zachodniego w Warszawie.
    ZaletyBrak
    WadyZła organizacja
    Słaby personel
    Opóźnienia
  • ~Eli / 2019-09-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona uslugami flixbus. Nie zostalismy przyjeci na poklad autobusu ze wzgledu na niewymiarowy bagaz co nie bylo zgodne z prawda. Ponadto kierowca byl nieprzyjemny, niemily i arogancki. Zostalismy bardzo zle potraktowani.
    Szczerze NIE POLECAM!!!
    WadyBrak dobrego podejscia do klienta
  • ~Ella / 2023-08-27 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony bilet z Niemiec do Niemiec, okazało się, że gdzie indziej pojadę do pracy, chciałam zrobić reklamację biletu, ale nic mi nie zwrócili powiedzieli, że byłam na odprawie. Oszuści.
    WadyCała firma
  • ~Elo / 2023-08-28 02:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam ! Omijać z daleka tą pseudo firmę! Odwołują przejazd bez podania przyczyny niecałe 3 godziny przed odjazdem autobusu !
    ZaletyBrak !
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Elżbieta / 2023-03-07 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już zrezygnowałam na stałe z jazdy flixbusem polecam innym
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Emil / 2021-08-07 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Flexibus stosuje nazistowskie techniki. Kierowca zachowywał się jak jakiś ssman. DRAMAT.
  • ~Emil / 2023-07-08 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna katastrofa, miałem zarezerwowane miejsca od marca a i tak nie obyło się bez klutni o miejsce, 2 osoby twierdziły że to ich miejsce, musiałem się ciągle przesiadać. Pokazałem kierowcy dokument a ten stwierdził że to ja mam się przesiąść. Cała droga to klutnie o miejsca. W toalecie brakuje wody z samego wejścia i papieru toaletowego, zaraziłem się jakimś syfem i cały tydzień miałem po tym biegunkę. Ostatni raz jadę tym autokarem. Wszystkim odradzam!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ każdej strony, totalny burdel
  • ~Emil Sowa / 2023-05-22 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas podróży z Bremen do Rzeszowa zostałem wyrzucony z autokaru ponieważ kierowca osądził mnie o pobicie i wezwał policję a ja go nawet nie dotkłem. Podczas gdy ja rozmawiałem z policją to ten kierowca namawiał moją narzeczoną by kontynuowała podróż bezemnie i składał jej niemoralne propozycje. Wraz z narzeczoną musiałem szukać noclegu o 23 h w Hamburgu co wiązało się z dużym kosztem i następnego dnia musiałem znów kupić bilety do Polski ale już innym przewoźnikiem. Przez tego zwyrodniałego kierowce straciłem ponad 500e !!! Nie zostawie tego tak i będę się sądził i już nigdy więcej nie skorzystam z usług flixbusa
  • ~Emilia / 2023-05-29 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trasie Zakopane - Zielona Góra, 28.05.2023 od jednego z kiwrowcow czuc bylo alkohol. W dodatku bardzo nieuprzejmi, a w autobusie syf jakich malo. Przeztrzegam przed tym przewoznikiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo, syf, "wczorajsi" kierowcy.
  • ~Ep / 2022-08-26 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia moja podróż flixbusem. 45 min czekania w potwornym upale, bo nie raczyli wysłać powiadomienia o opóźnieniu. Ostateczne opóźnienie to 2 h na trasie Warszawa Lublin. Odradzam każdemu.
  • ~eR / 2024-11-08 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pojade już flixbusem za cene tych 3 osób..Państwa praca jest bardzo rozwojowa...podziwiam...uczyć sie mówić wieloma językami...podróżować za darmo do 25 krajów w tym Brazylii..Chile...Meksyku...wszystko z wysokim socjalem ...autokarem...ciekawe czy tam tez wszystkie siusiumajty beda przeglądniete ...to jest upokarzające
    Nie mieć a być...rozwijać się emocjonalnie...Studiować ...rozmawiać...niezwykła zupełnie możliwość dla zwykłych ludzi Pozdrawiam i pochwalam taki pomysł na życie...pomysł na realizacje...
    My zwykli ludzie nie mamy na to czasu...a zawod nas przecież nie definiuje...a panstwo jako piloci wielogodzinnych podrozy winni jestescie zawodu troche publicznego zaufania...i pisząc to wielu conajmniej klientow pewnych jest ze tez juz wiecej nie pojedzie.Wykonujemy wszyscy trudną prace...zarabiamy róznie..i czy nie zawsze jestesmy bogaci...ale wszyscy jestesmy ludzmi...i nikt absolutnie nikt nigdy za 6 lat mieszkania nie zrobil takiej nagonki...z lęku wlasnego, strachu ..niedojrzalosci i to jest nadzwyczajne bo to poznaje ludzi o wiele lepiej. Tacy jestesmy a to jest tylko powierzchowny przegląd...jak sie nie wie do kogo sie mowi to sie nie mowi.Taką iloscią wystawionych jezykow ...chamstwa conajmniej w kilku krajach...nigdzie w języku niemieckim nie musialem motywowac co w spoznieniu autobusu bylo nie tak...czy to czasem nie jest mobbing...I czy nie jest to przesada...
    Wolnosc ...wolnosc jest potrzebna aby facebook z opiniami o podrozach w innych krajach flixbusa mogl dalej istniec ...bo czasem tylko mozna sobie przeczytac o Chile...a czasem Chile mozna wybrac pozostawiając te 3 osoby
    ZaletyNie ma przepraszam.
    A zwrocone pieniadze jak w piramidzie finasowej okazkjonalnie mozna tu rozumiesz kupic vouchera na wykopie
    WadyTo jest żenujące...i co z tego ze do Gdyni z Poznania jest najtaniej jak nie chcesz w chu...
    .czegos takiego
    Nie chcesz takiej opinii
  • ~ER / 2024-12-20 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żena da...to po czesku chyba jest ...nie broniąc tu ...naszych ment,bo one są nasze ,tylko żaden o mentalności minimalnej Niemca czlowiek nie wytrzymałby nawet poczucia takiego syfu ...i tylko poczucia a nie brnięcia w tym
    Zabranie wlasciwie 80 % kwoty za niewykorzystany bilet...gdy firemki przewozowe sprzedaja jeszcze to miejsce ze 3 razy...jest odpowiedzią
    na pytanie gdzie Niemcy cos tu organizują Tak nie ma.Ren czy Wisła brnie i plynie...Niemcy mozliwe przypatrują sie akwarium...ciekawe co jak rybki przestaną cieszyc...jest jeszcze niby ten gest,ale przecholowanie to sa np rybki brzuchami do gory na Odrze, to jest limit na ktory Niemcy sobie nie pozwolą...z waszą mać,lub nie powinni byliby
    ZaletyNima
    WadyRower da sie przewieźć a konia nie..kota..psa
  • ~Erdogan / 2023-06-25 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawili dzieciaka 18 letniego na dworcu w Hamburgu i sobie odjechali. Powód? Przesiadka do innego Flixbusa, który spóźnił się o ponad 4 godziny bo się okazało, że ten drugi w kierunku do Bari w Italii ma odjazd o 4:30 rano a w rozkładzie było całkiem co innego. Samochodem autostradami doleciałem do Hamburga ze Stargardu pod Szczecinem dosłownie w 2.5 godziny (serio, non stop na blacie ponad 240km/h nocą), sami wiecie, dzieciak został sam bez opieki w środku nocy w obcym państwie w obcym mieście a u Niemców nie ma ograniczeń na autobahnach więc wycisnąłem siódme poty z fury. W Hamburgu kontakt z kierowcą autobusu bardzo ograniczony, po prostu nie odpisują na SMS/MMS, nie odbierają połączeń i tak dalej. Prawdziwa patologia! Kolejna sprawa, kierowca ukrainiec ponad godzinę szukał miejsca, z któreo miał z Hamburga odjechać. Ja sam jestem kierowcą emerytowanym, śmigałem na trasach międzynarodowych po UE w latach 1995 - 2010. Ostatnie rejsy dla Eurolines, byli także Nord, Favorit, Becker, Bartuś, EST i wielu, wielu innych. Pomimo PRLu w Polsce - w tamtych firmach wtedy w tamtych latach nie było takiej patologii , syfu i błazendady jak dzisiaj. Gdy robiliśmy przesiadki np. we Frankufurcie nad Odrą lub w Szczecinie a takrze w Hannoverze - zawsze!! powatrzam - zawsze autobus1 czekał na autobus2! Nigdy nie było sytuacji, że ktoś wyrzucił bagaże w środku nocy i kazał ludziom czekać na inny bus, nigdy! Już od granicy niemiecko/polskiej ustalaliśmy synchronizację busów telefonicznie tak, aby każdy dojechał o tym samym czasie i mieliśmy poodpinane kagańce, oprócz tego także mózgi. Wszystkie biura obsługi telefonicznej w firmach o których wspomniałem były czynne 24/24/7, każdy kto w środku nocy zadzwonił na bazę do firmy bez problemu dowiedział się, co dzieje się z autobusem itp. Nawet do kierowców ludzie dzwonili (bo paczki przez autobusy nadawali). A teraz? A teraz mają bezpłatny roaming, komunikatory, skajpy i inne gady i nikt nie umie teo prawidłowo użytkować, absurd prawdziwy!
    Powyższe to jeszcze pół biedy, jedźcie do Włoch (Rzym) Flixbusem to się załamiecie. Wiecie gdzie wysyadzali pasażerów na końcu trasy? W miejscowości San Cesareo na płatnej autostradzie A1 na parkingu Agip w środku nocy, rozumiecie to? W prostej linii 25km od centrum Rzymu, motorkiem 36,6km! I teraz - jak odebrać pasażerów? Jak pasażerowie nie mający zapewnionego transportu mają w środku nocy wyjść z płatnej autostrady????? A wiecie dlaczego tak robią? Dlatego, że za wjazd do Rzymu trzeba zapłacić, tną koszty gdzie sie da, nawet na placówkach pod dworcami. To jest mało powiedzine - patologia, bo co za idiota wymyślił trasę Suwałki > Warszawa > Poznań > Hamburg > Włochy? Dlaczego przez Nimecy? Bo z Polski nic nie jedzie? To po co ta firma istnieje? To jest kolejne wariatkowo na potrzeby szybkiego trzpania kasy! 55 osób w autobusie x 800zł bilet = 44000zł a koszt wozu, paliwa, winiet i reszty łącznie z kierowcami, hotelami i całą resztą max. 10000zł, serio, wtedy w suchym firemka tuli 33000zł na jednym kursie, a takich w miesiącu robi 8 zatem cszefy tulą ponad 260.000zł z jednego wozu miesięcznie a ludzie mają jakość jaką mają. Nie polecam tego skeczu, strach puścić dzieciaki na wakacje, zwłaszcza że kierowcy tak ogarnięci, że ani języka angielskiego, ani niemieckiego, ani włoskiego, nawet polskiego nie, uczcie się ukraińskiego, wtedy się dogadacie. A co do rezerwacji to wszystko pięknie wygląda tylko do czasu zapłaty za bilet, dop[iero 'PO" zaczyna się przygoda bo FlixBus sam nie wie kiedy, o której i skąd dokąd jedzie. Firma przedszkolowo - moim zdaniem przetrwa to może jeszcze z rok czy dwa. Popatrzcie na cenniki - marzec 550zł, kwiecień 650zł, maj 710zł, czerwiec 840zł (trasa Szczecin > Bari). Z dnia na dzień zmieniają oferty, w marcu gdy ludzi mniej opłacało się im wozić ich za 550zł a teraz gdy autobusy pełne to super promocje, cena x2. Polska - nic innego - Polska... kraj epoki kamienia łupanego z technologią z czasów kredy. Aha, pamiętajcie, za paczki i nadbagaże kasa idzie dla kierowców, nie jest rejestrowana, zatem za paczusię 5kg wysyłaną busem płacić 20 euro ... zastanówcie się. Tak było, tak jest i zawsze będzie, ja na paczkach i nadbagażach w moich czasach zarabiałem dwie dodatkowe pełne pensje. Na tym to polega...
    Zaletydobra reklama, dobry kit, super mit
    Wadyniepunktualność, przesiadki, brak poprawnej obsługi, kierowcy niekompetentni
  • ~Eryk / 2019-07-01 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie kupiłem bilet na flixbus z Mińska na Białorusi do W-wy, aby było komfortowo i nie kupowałem tańszego Ecolines a okazało się że kurs jest przez Intercars i autobus był stary stęchły i słaba klimatyzacja!
    Ecolines wyglądał dużo lepiej a kosztował mniej.
    Wadysiedzenia wytłuczone, twarde
  • ~Eryk / 2023-08-03 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy to jakaś masakra. Kiedy firma w końcu się za to weźmie. Okradają ludzi. Wezmą pasażera ale słono trzeba zapłacić na bagaż. Chore. W bagażu też brakuje większości rzeczy bo kierowcy okradają. Szok. Sprawa zgłoszona na policję.
    ZaletyEryk
  • ~Eternal / 2018-08-24 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż była skandaliczna, za czasów Polskiego Busa nie było wygód ale to co tutaj się wyprawia to jakieś nieporozumienie. Niemcy robią sobie jaja z Polaków i traktują nas jak śmieci. W dodatku co to jest za miejsce premium, zarezerwowane tylko dla Ciebie jak dopłacisz 5zł. Teraz nikt nie wie gdzie siedzi, a jak już ktoś zarezerwował sobie miejsce i przyjdzie ostatni to dowiaduje się że jego miejsce jest zajęte i wiele razy zdarzało się że jest kilka osób posiadających ten sam numer siedzeń.
    ZaletyBRAK !!!!! MNIEJ NIŻ ZERO !!!!!
    Wady- urwane podnóżki
    - zły układ siedzeń - nad nami znajdował się młotek bezpieczeństwa a nie dmuchawy i światełka
    - spalone i bardzo brudne gniazdka elektryczne (wręcz całe czarne)
    - przestrzeń na bagaż podręczny nad głową była taka mała że nie dało się tam położyć laptopa czy też plecaka i wszystko musieliśmy trzymać na kolanach bo przestrzeń na nogi była tak mała że nie dało się pod siedzeniami nic schować
    - toaleta była w skandalicznym stanie (moja dziewczyna wolała poczekać do przystanku i skorzystać z toalety na stacji), cała brudna, ociekająca w różnych cieczach..., brak mydła i papieru do rąk
    - brak wifi
    - w drugą stronę od okna działała klimatyzacja z włączoną opcją "ZAMRAŻANIA" a na siedzeniu obok parówa na maksa i nie da się oddychać, jadąc z dziewczyną zmienialiśmy się miejscami co pół godziny!!
  • ~Eugen / 2018-11-14 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżowaliśmy tym przewoźnikiem z Warszawy do Wenecji, nowy autobus zepsuł się w Polsce, czekał 6 godzin na wymianę, w końcu dotarł do Wenecji 11 godzin później!
    Operatorzy centrów telefonicznych pracują bardzo słabo, a także w związku z żądaniem rekompensaty za szkody, po prostu rezygnują z subskrypcji
    WadyObsluga podrozy
  • ~ewa / 2018-05-11 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu biletu otrzymałam nowy numer rezerwacji, ale system nie wygenerował vouchera, napisałam reklamację, otrzymałam automatyczną odpowiedź bez związku z zapytaniem, na fb na czacie pomimo zadania pytania nie odpowiadali, napisałam następną reklamację, przyszła kolejna idiotyczna odpowiedź, dzwoniłam na podany numer, jedna osoba powiedziała, że sprawdzi to i odpowie pisemnie. Ponieważ nie było odpowiedzi przez jakiś czas zadzwoniłam drugi raz, druga osoba podała mi numer vouchera, zaś pierwsza osoba za jakiś czas odpowiedziała mi pisemnie na jaki numer rezerwacji przebukowano to i że już wykorzystałam voucher, co było bez związku z podanym numerem rezerwacji,bo dotyczyło innych odbytych podróży. Na fb napisali, że mi odpowiedzieli e-mailem. Znowu napisałam, że celowo wprowadzili mnie w błąd, bo nie uwzględnili podanego przeze mnie numeru, tylko wybrane przez siebie. Na koniec przysłali mi numer vouchera. Straciłam na to masę czasu, siły i energii, które mogłabym wykorzystać w bardziej twórczym celu. Taka głupota jak niewygenerowanie vouchera urasta do problemu nie do rozwiązania. Ta firma ma gdzieś pasażerów. Trzeba niesamowitego samozaparcia i determinacji do walki z tym dziadostwem, brakiem odpowiedzialności i lekceważeniem. Nie polecam ani podróży ani kontaktów z biurem obsługi, gdyż są skrajnie niekompetentni. Zgłosiłam problem do Rzecznika Konsumentów, aby się tym zajął kompleksowo.
    Zaletyżadnych
    Wadyniekompetencja pracowników, brak wykonywania obowiązków, zbywanie, olewanie, działanie na odczep się, zniechęcanie do dochodzenia swoich praw, robienie wszystkiego aby nie rozwiązać problemu
  • ~ewa / 2018-05-31 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez telefon otrzymałam od działu obsługi pasażera numer vouchera, który okazał się nieważny po wprowadzeniu. Sytuacja dotyczyła braku wygenerowania vouchera po anulowaniu rezerwacji. Przez długi czas nie odpowiadano na listy, następnie przychodziły automatyczne odpowiedzi bez związku z treścią listu, cytuję: Szanowni Państwo, Dziękujemy za wiadomość.Wyobrażamy sobie, jak nieprzyjemna była ta sytuacja. Za powstałe niedogodności uprzejmie przepraszamy. Skontaktujemy się z firmą przewozową będącą naszym partnerem, aby w przyszłości zagwarantować pełny zakres oferowanych przez nas usług.

    Będziemy wdzięczni, jeśli znajdą Państwo czas na wypełnienie kwestionariusza, który otrzymali Państwo po zakończeniu podróży.

    Mamy również nadzieję, że wkrótce pokażemy Państwu, że można na nas polegać. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli niedługo znowu będziemy mieli przyjemność powitać Państwa na pokładzie jednego z naszych zielonych autobusów.

    Serdecznie pozdrawiam

    Rozumiem, że takie odpowiedzi mają na celu uspokojenie pasażerów, wyciszenie ich emocji, że niby coś się robi, a tak naprawdę nie robi się nic, czyli kółko się zamyka. Chodzi o to aby ludziom zająć czas na wypełnianie formularzy, podawanie numerów rezerwacji, co ma ich zniechęcić do dalszych działań. Takie odpowiedzi otrzymali wszyscy moi znajomi, w ciągu kilku tygodni i co z tego wynikło, nic.
    Cały czas tylko trzeba wypełniać formularze na każdą okoliczność z czego nic nie ma oprócz straty czasu, a o to chodzi, o kompensacji z uwagi na niedotrzymanie warunków umowy ani słowa.

    Następna odpowiedź w tej samej sprawie: Przykro mi z powodu utrudnienia podczas Pani podróży. Proszę zwrócić się do nas poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej z informacjami o tej podróży, abyśmy mogli sprawdzić, co się stało. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by podobne sytuacje nie wydarzyły się już w przyszłości.

    I taka zabawa trwa cały czas, przykro mi, wypełnij formularz, w odpowiedzi wypełnij formularz, mnie też jest przykro i co to z tego?

    Kolejna odpowiedź: Przykro mi, że tak to odbierasz. Otrzymujemy bardzo wiele wiadomości w przeróżnych sprawach. Nie jesteśmy w stanie na wszystkie odpowiedzieć bezzwłocznie, stąd wiadomości automatyczne, które dla wielu są bardzo pomocne. Widzę w naszym systemie, że otrzymała Pani konkretną odpowiedź na zapytanie. Pozdrawiam

    fakt, iż przesłana odpowiedź nie jest adekwatna do problemu to nie jest ważne, po kolejnym liście otrzymałam odpowiedź: Cześć! Zajmujemy się obecnie Twoją sprawą, wkrótce otrzymasz odpowiedź mailowo.

    W końcu dostałam numer vouchera mailem, który różnił się od tego podanego przez telefon. Tak wygląda obsługa w FIixbusie.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak wykonywania obowiązków służbowych, lekceważenie pasażerów, działanie na odczep się, konieczność wypełniania nieskończenie wielu formularzy, które nic nie daje oprócz straty czasu ii energii, brak odpowiedzi na listy, odpowiedzi nie adekwatne do problemu, automatyczne
  • ~Ewa / 2018-07-11 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej Flixbusa!!!!!!!!!!!!!! 2 godziny czas oczekiwania na autobus i caly czas sms z informacja ze bardzo im przykro ale autobus sie opozni najpierw ok. 50 minut pozniej 1,5 godziny....w efekcie czego poszlam szukac innego transportu bo najpewniej autobus wogole nie przyjechal....wyslalam informacje na maila bo oczywiscie nigdzie do Flixbusa dodzwonic sie nie mozna ze rezygnuje i prosze o zwrot pieniedzy za bilet, nie chca oddac!!!!!! CHAMSTWO, BANDA OSZUSTOW!!!!!!!! NIE WYBIERAJACIE TEGO SZAJSU!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5396
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3304
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087