porazka nie polecam ,
2 dni przed odjazdem autobus bydgoszcz kołobrzeg została mi anulowana rezerwacja
na moje zapytanie mailem dlaczego rezerwacja uległa anulacji otrzymałam odpowiedz - ze względów sanitarno - epidemiologicznych
godzine pózniej ponownie zajrzałam na stronę flixbusa , ten sam kurs nadal był dostępny
ponownie kupiłam 2 bilety
i oczywiście pojechałam
niestety do samego końca bałam się że rezerwacja ulegnie anulacji
nigdzy więcej już nie skorzystam z usług tego przewoznika
Zaletybrak
Wadynie polecam
~Zawiedzony / 2020-08-14 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Jechalem do wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.
ZaletyBrak
~Oksana / 2020-08-11 15:04
Ocena: 2.50 / 5
Korzystam z uslug Flix busa od wielu lat.Dzis jade Praha-Wroclaw 1305,wykupilam odrazu miejsce które bylo dostèpne na stronie FlixBusa,wydrukowalam bilet na którem miejsce bylo wskazane
Kiedy chcialam zajać swoje miejsce panowie kierowcy bardzo nie grzecznie zaczeli sie zachowywać i powiedzieli że albo ja usiądze na miejsce zielonej strefy albo żebym wysiadla z autobusu.Od jednego pana kierowcy uslyszalam naweć że jego to nie obchodzi co ja mam wykupione miejsce..
Dużo razy kupowalam bilet odrazu z miejscem dostepnym na stronie i nigdy czegoś takiego nie bylo!!!!!
~Marek3+ / 2020-08-10 14:05
Ocena: 1.75 / 5
Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, pracownik poinformował, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.
Zaletyniestety, nie było dane doświadczyć
Wadyzłą organizacja kursów; bardzo trudny dostęp do infolinii; niemożność wcześniejszej rezygnacji z biletu ze zwrotem pieniędzy (dostaje się vaucher do wykorzystania)
~niedoszły podróżny / 2020-08-10 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Przy rezygnacji z rezerwacji firma za wszelką cenę próbuje wcisnąć voucher. Informacja o tym, że zwrot pieniędzy na konto wymaga przesłania odrębnej prośby na kontakt nie jest podana w sposób umożliwiający dokonanie wyboru w odpowiednim momencie. Nie podają też informacji, że zwrot pieniędzy zajmie kilka tygodni (tłumaczenie się pandemią przy normalnie działającym systemie bankowości elektronicznej jest kuriozalne) Link do kontaktu podany w pomocy nie działa. Ogólnie firma sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej. Pocieszające jest, że nasze PKP bardzo usprawniło poziom usług, zwrot pieniędzy i zmiany rezerwacji są bardzo proste i sprawne.
Zaletybrak
Wadyjak wyżej
~Malgorzata / 2020-08-10 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Odjeżdżają przed czasem nie informując pasażerów. Na stronie internetowej pisze że odjechał o czasie. Nikt nie odbiera telefonow. Nie warto się denerwować
ZaletyNic
WadyWszystkie
~Rafal / 2020-08-09 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem bilet pieniądze znikły,a rezerwacji nie otrzymałem. Mam potwierdzenie z banku.System się posypał Flixbus.Rada obsługi zamówić następny,a poprzedni wróci w postaci vouchera.Usluga nie zrealizowana i brak rezerwacji zwrot gotówki na konto.Srodki wrócą dopiero po 180dniach.Rozmowa z botem i gotowe formułki.Wolalem Polskiego Busa zwrot był natychmiast i zawsze można było uzyskać pomoc.
ZaletyMega promocje i marketing
Wady-brak obsługi,komunikacji,wciskanie vouchera ( z winy ich),bałagan,brak realizacji i anulacje,drogie przejazdy a nawet te same co pkp
~Daniel / 2020-08-09 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam flixbusa więc aplikacje również oceniam najniżej.
Brak mi słów do postępowania tego przewoźnika , opłacam przejazd , kupuje bilety na dany kurs w 3 dni przed planowanym przejazdem otrzymuje informację, że kurs został odwołany...na pocieszenie mogę dostać voucher na kolejny przejazd równowartości jaka zapłaciłem za odwołany przejazd ...albo mogę składać reklamacje ,poczekać i może łaskawie zwrócą mi moje pieniądze. Zaplanowałem wyjazd na który miałem udać się flixbusem , przejazdem na który złożyłem rezerwacje i opłaciłem go wcześniej, opłaciłem też 2 noclegi w hotelu...flixbus odwołał kurs...a to był jedyny przewoźnik do miejsca do którego miałem się udać, więc musiałem zrezygnować i koszty poniosłem dość znaczne, przez nierzetelność tej pseudo firmy przewozowej. Nie polecam tego przewoźnika...
ZaletyBral
WadyBrak rzetelności
~pasażer / 2020-08-08 10:02
Ocena: 3.00 / 5
Autobus do Karpacza.
Odjazd punktualnie, ceny umiarkowane, niestety wykupione wcześniej miejsca były zajęte przez innych pasażerów (po co więc opłata za wybrane miejsca?).
A najistotniejsze - pasażerów w maseczkach można policzyć na palcach jednej ręki. Żadnych komun8katow, żadnej reakcji kierowcy, żadnej kontroli. Po poproszeniu najbliższych pasażerów o założenie maseczki - oburzenie ... zero respektowania prawa, czy prawa do ochrony współpasażerów... masakra ...
Zaletycena
Wadybrak poczucia bezpieczeństwa w dobie pandemii
~Mateusz / 2020-08-05 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Bilety 3 razy droższe niż u konkurencji. Autobus opóźniony na 2 godzinnej trasie 3 godziny. Zwrotu nie da się uzyskać. Infolinia nie działa. Pracownik na dworcu nic nie wie. Nie sposób znaleźć kontaktu mailowego lub przez formularz. Zgodnie z regulaminem zwrot jest możliwy, ale w aplikacji można uzyskać tylko voucher, a nie zwrot. Fatalna marka, fatalny serwis, totalna dezinformacja i oszukiwanie.
~Kinga / 2020-08-03 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Dramat i tragedia.
Brak rezerwacji miejsc, ponoć kierowca miał wyznaczać. myślałam że to w związku z koronawirusem, ale nie. Wszystkie miejsca i tak zajęte, więc nie ma mowy o zachowaniu odstępów. Tylko pojawia się problem i sprzeczki kto ma gdzie siedzieć. Kompletny chaos. Żeby tego było mało 3 dni przed planowanym przejazdem odwołują cały kurs i wracaj sobie człowieku z wakacji ???? oczywiście o własne pieniądze musisz się prosić, bo oni zwracają tylko voucher, żeby znowu skorzystać z ich beznadziejnego transportu. Może o pociągiem jedzie się dłużej, ale chociaż się jedzie. Nie polecam, raczej więcej nie skorzystam.
~Bartek / 2020-08-03 07:26
Ocena: 4.25 / 5
Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa!
~Anna / 2020-08-02 16:47
Ocena: 2.75 / 5
Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
~pasażer / 2020-07-31 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania.
~Juja / 2020-07-31 10:09
Ocena: 4.75 / 5
Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów
ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechali
WadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
go
~Zimne / 2020-07-29 17:57
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!
Zaletyobługa autobusu
Wadywszystko poza obsługą samego autobusu
~Ewa / 2020-07-28 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem .
~berek / 2020-07-28 07:39
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa?
Zaletybrak
Wadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno
~Piotr / 2020-07-27 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka!
~Darekki / 2020-07-26 22:35
Ocena: 2.50 / 5
Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
Przesiadka w Warszawie.
Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
A tu noc mnie czeka..
Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
Niestety innej możliwości nie miałem.