Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3307 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2020-09-07 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Początek września - włączone ogrzewanie, które po połączeniu z klimatyzacją skutkowało maksymalnie suchym powietrzem, a co za tym idzie ogromnym bólem gardła.
    Brak podnóżka na nogi.Na infolinię nie można się dodzwonić ponieważ nikt nie odbiera.Ceny wysokie, nie adekwatne do jakości usługi.Za każdy kilogram musieliśmy dopłacać.Mało miejsca, nie komfortowo.Nie polecam
  • ~Antek / 2020-09-07 03:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Po incydencie, który opisałem w dniu 6.09 kierowca oddał mi te 140 zł. Po mojej ostrej wymianie zdania , że nie popuszczę Dwukrotnej zapłaty za ten sam przejazd z Gdańska do Warszawy .
    WadyKod QR powinien działać w Gdańsku czy innych miastach jak są przystanki , gdzie zatrzymuje się kiierowca, anie działa 5 minut i potem przepada teoretycznie jeśli się nie wyklucisz o swoje ;-) :-)
  • ~Antek / 2020-09-07 02:57
    Ocena: 1.50 / 5
    łodziejska Firma !!! Aplikacja kodu QR działa tylko na tym przystanku na który się wykupiło bilet. Wsiadłem na innym przystanku niż miałem na bilecie. Kierowcy nie wskakiwał mój opłacony bilet na drugim przystanku!!!!!
    Tzn , że miałem zapłacone 2 bilety z Hala Oliva w Gdańsku 6.09.2020 o godz 23.30 , pojechaliśmy z dziewczyna na przystanek autobusowy przy ul 3 maja i tam flixbus przyjeżdża na godz 23.50.
    DZIWI MNIE TO ,że ten znak QR działa tylko na ten przystanek podany w bilecie .LUB FIRMA JEST ZŁODZIEJSKA ALBO PAŃSTWA KIEROWCY KTÓRZY WZIĘLI ODE MNIE 140 zł nie dając biletu drukowanego na kasie okazali się złodziejami. !!!
    WIĘCEJ Z WASZA FIRMA NIE JADĘ NIGDZIE !!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna polityka korporacji . Za jeden przejazd z Gdańska do Warszawy w dniu 6.09. 23.30 ZAPŁACIŁEM DWUKROTNIE. Najpierw 120 zł przelewem, w dniu wczorajszym 140 zł bez PARAGONU BILETU . ZŁODZIEJSTWO
  • ~Ania / 2020-09-05 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    W połowie lipca odwołano mój przejazd, zpoprosilam o zwrot pieniędzy na konto, niesty do chwili obecnej nie dostałem pieniędzy. Ciężko się dodzwonić, na maila odpsiuka, że jest im przykro i na zwrot muszę poczekać kilka tygodni. Zenada
    WadyBrak zwrotu gotowki
  • ~Michal / 2020-09-04 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA UWAGA we flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO
    WadyUWAGA UWAGA we flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO
  • ~Tomasz'63 / 2020-09-02 23:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Musiałem odwołać podróż do Niemiec. Zamiast zwrotu € dostałem voucher na zakup innych biletów, który wypadł na pandemię. Gdy protestowałem, że to absurd, żeby mnie zmuszać do ryzykowania życia, zaproponowali żebym ich poprosił o przedłużenie ważności o jeden miesiąc. Na szczycie pandemii.

    Jazda autobusem dalekobieżnym może się kończyć tak: https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,173954,26260450,pasazer-autobusu-zakazil-24-towarzyszy-podrozy-nawet-tych.html a Flixbus proponuje mi staremu popełńienie samobójstwa by odzyskać te kilkaset złotych. To nie firma tylko rakarze. Never again.
    Zaletywifi
    Wadyśmierć do cvid19, albo przepadek środków
  • ~Kamil / 2020-09-02 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Godzinę przed planowanym wyjazdem Flixbus, odwołano rezerwację... Brak zwrotu pieniędzy. Nie polecam
    WadyFirma kogucik
  • ~kasia / 2020-08-30 21:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym podziękować dwóm Panom kierowcom Flixbusa : Panu Dariuszowi i Mariuszowi z Bydgoszczy, którzy prowadzili pojazd na trasie Bydgoszcz-Praga 16 sierpnia 2020 (wyjazd z Gdańska 7:00 linia 1380) i z Pragi do Bydgoszczy 28 sierpnia 2020 (wyjazd z Pragi Cerny Most o g. 10:40). Kierowcy uprzejmi, z wysoką kulturą osobistą, troszczący się o pasażerów!!!
    Zaletyna czas, bez spóźnienia
  • ~Klaudia / 2020-08-29 20:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Trasa Częstochowa-Nowy Targ. Numer linii 1390. Godzinne opóźnienie, kierowcy kilkukrotnie sie zatrzymywali żeby zapalić papierosa co potęgowało opóźnienie. W Myślenicach jeden z kierowców kupił w sklepie piwa i wódkę wraz z innym klientem. Zachowanie karygodne za 60 zł. Nie polecam korzystać z usług tego przewoźnika.
    Zaletywygoda
    Wadyopóźnienie, ceny, zachowanie kierowców
  • ~boena / 2020-08-28 12:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Mnie sie udalo,przejazd Wroclaw-Kudowa Zdroj i Wroclaw -Warszawa bez zastrzezen,w bardzo dobrych warunkach.Dzieki za wc w autobusie
    ZaletyBardzo dobry przewoz nowym autobusem
    WadyNie bylo
  • ~strażak / 2020-08-28 12:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupienie miejscówki to strata pieniędzy

    Nikt nie pilnuje miejsc na które się kupuje miejscówki. Pozostaje samemu się przepychać z zajmującym Ci miejsce podróżującym. Obsługa ma całkowity brak kontroli nad tym tematem. W zasadzie nie jest w stanie nawet dojechać na czas wg. rozkładu mimo że wsiadasz nie w połowie trasy tylko prawie na jej początku. Kierowca niemiły jakby pracował za karę widać całkowity brak szkolenia do pracy z ludźmi. Polecam zmienić pracę na jakąś gdzie nie będzie miał Pan kontaktu z nimi. trasa Sibenik - Kraków
    WadyWykupienie miejscówki to strata pieniędzy
  • ~Joanna / 2020-08-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Historia trochę długa, więc dla tych co nie lubią czytać, w skrócie:

    Jeżeli lubisz dreszczyk emocji związany z myślą czy Twoja walizka dojedzie razem z Tobą, to przejazd FlixBusem jest jak najbardziej dla Ciebie. Natomiast jeżeli wolisz mieć pewność, że wysiadając będziesz mógł odebrać swój bagaż, to wybierz lepiej inną firmę. Wybierając FlixBusa stracisz tylko czas, nerwy, bagaż i pieniądze.

    A poniżej dalsza, dłuższa część:
    4 tygodnie temu FlixBus zgubił mój rejestrowany bagaż. Zaistniałą sytuację od razu zgłosiłam dla kierowcy. Wspólne przeszukanie luku bagażowego (który w tym momencie był już pusty - ostatni przystanek), telefon do kierowcy, który był podczas pierwszego etapu podróży, w celu potwierdzenia umieszczenia przeze mnie walizki w luku. Kolejny telefon do firmy i info od kierowcy, że mam wypełnić formularz na stronie, który wypełniłam zaraz po zdarzeniu. Dostałam maila zwrotnego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w ciągu 14 dni mam dostać odpowiedź, a do tego czasu mogę sprawdzać status sprawy na stronie. Po kilku dniach zmiana statusu na: "gratulację znaleźliśmy Twoją zgubę". Minęło 14 dni, wysłany mail z zapytaniem co z moją walizką, zero odpowiedzi. Sprawdzam ponownie status, a tu informacja, że mojego bagażu nie udało się odnaleźć... wychodzi więc na to, że zgubili moją walizkę, znaleźli i ponownie zgubili ...
    Mijały kolejne dni, żadnego maila ze strony firmy, konsultanci na czacie odsyłali mnie do kolejnych formularzy (również zero odpowiedzi) informując, że zagubionym bagażem zajmuje się inny dział, do którego kontakt możliwy jest wyłącznie poprzez formularz, na który nikt przez 4 tygodnie nie odpowiedział !! Według regulaminu odpowiedź miała być w ciągu 14 dni

    Pytając się konsultantów, jak to w ogóle możliwe, że mój bagaż rejestrowany, na który miałam kwit, mógł zostać wydany innej osobie, dostałam odpowiedź, że ja jako pasażer jestem odpowiedzialna za swój bagaż (posiadam screen rozmowy). Jeżeli tak jest, to dlaczego, kierowca oklejając moją walizkę, wręczył mi kwit i kazał go zachować, gdyż będzie potrzebny przy odbiorze? Jeżeli firma nie ponosi odpowiedzialności za bagaż (choć jest to niezgodne z Prawem Przewozowym), to dlaczego nie informuje klientów, że mają wysiadać na każdym przystanku i pilnować, czy nikt im tego bagażu nie zabiera ! Wychodzi na to, że dowolna osoba może zabrać z luku bagażowego co tylko chce, ponieważ nikt nie sprawuje nad tym żadnej kontroli. Jeżeli posiadałabym taką wiedzę wcześniej to z całą pewnością nie wybrałabym tej firmy, a tym bardziej nie zabrałabym ze sobą bagażu, który każdy może sobie wyciągnąć i zabrać. Rozpoczynając podróż przez myśl mi nie przeszło, że zdarzenie, do którego doszło, w ogóle może mieć miejsce, bo inaczej po co byłaby ta cała "zabawa" w oklejanie walizek i wydawanie kwitów ?

    BTW - od konsultanta dowiedziałam się również, że nie jest w stanie mi pomóc i mam się zgłosić do "wyższych instytucji". Tak, pracownik firmy każe Wam szukać pomocy gdzie indziej... Po co w takim razie te całe biuro obsługi, skoro po pomoc trzeba się zgłaszać w inne miejsca? Wszystkim więc radzę nie marnować czasu na czekanie tak jak ja, tylko pisać "wyżej", ponieważ FlixBus nie jest ani odrobinę zainteresowany załatwieniem sprawy zaginięcia walizki, notabene z ich winy.
    WadyBiuro obsługi - nie potrafi i nie chce udzielić żadnych informacji.
    Firma nie przestrzega Prawa Przewozowego
    Brak jakiegokolwiekolwiek zainteresowania ze strony firmy klientem, który przez 4 tyg nadal pozostaje bez swoich osobistych rzeczy z ich winy !!
  • ~Krystyna / 2020-08-22 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie można się z nimi skontaktować. Na stronie żadnego maila nic. Zasłaniają się nieistniejącymi prawami. Nie mówiąc już o opóźnieniach i zielonym prawie zwrotu części kosztów jak się spóźni. Koszmar i kłamstwa.
  • ~Wiktoria / 2020-08-20 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam
    WadyDzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam
  • ~Alina / 2020-08-18 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak wody i papieru toaletowego w autobusach podróżujących z ludźmi przez wiele godzin to wstyd i porażka. Dodatkowo duże spóźnienie. Zimno w autobusie!! Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyToalety uwłaczają ludzkiej godności, zimno w autobusie!
  • ~Wzbużona / 2020-08-17 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam , w dniu dzisiejszym 17.08. 2020r . Mój mąż z kolegą mieli wykupiony bilet o 16:05 z Chambery Francja do Warszawy kierowca nie zabrał ich ponieważ nie mieli paszportów . To jakiś żart !!! Zaznaczam obydwaj są Polakami . Porażka , a tak bardzo firma narzeka na COVID i brak pasażerów . Infolinia nie działa ( chyba świadczy to o dużej ilości reklamacji )
    Nie zostawimy tego .
  • ~Michał / 2020-08-17 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam !
    W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS
    ZaletyMożna jeździć bez maseczek .
    WadyZepsute toalety,nacpani kierowcy
  • ~Paulina / 2020-08-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była możliwość dodania liczy gwiazdek na - to na pewno tak by się stało, otóż wspaniały Flixbus anulował mi przejazd dnia 30,04,2020 i wystawił jakiś zasrany kupon na dalszy przejazd. Po anulowaniu tego kuponu w tym samym dniu dostała informację, że pieniądze mi zwrócone zostaną nawet do 9 tygodni, pisałam, ponaglałam aż w końcu dziś jak zadzwoniłam z innego numeru odebrali, i z łaską odpowiedzieli, że do działu księgowości można tylko na e-mail,ale że przecież dostałam informację że zwrot należności do 9 tygodni, z tego co wiem i umiem liczyć 9 tygodni już minęło,a zwrotu dalej brak. Także tak tandetnej i nieuczciwej firmy nie polecam nikomu!!!!
    WadyOszuści
  • ~Paula / 2020-08-16 01:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus sam w sobie polecam ale kierowcy to porażka! Godzina 1 w nocy a radio na całą głośność, kierowca to kobieta i rozmawia jak nienormalna z pasażerem kiedy inni chcą!
    ZaletyCeny
    WadyKierowcy
  • ~Sabinka / 2020-08-15 22:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłam dwa bilety z Katowic do Leverkusen i spowrotem .Jadę z synem 8 lat i nie mamy miejsc obok siebie, Poprosiłam kierowcę by poprosił kogoś o przesiadkę usłyszałam, że jedzie już 40 osób i nie ma wolnych miejsc obok siebie, Kpina!!!!!!! Żeby matka nie mogła jechać obok dziecka. Nie polecam.......
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5405
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3307
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 369
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088