strona 115 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Jamnik / 2021-07-05 22:27
Kupilem bilet placac blikiem. Pieniadze mi pobralo ale potwierdzenia rezerwacji nie dostalem ani na maila ani innym sposobem. Potwierdzenia nie bylo oczywiscie w folderze spam. Dzwonilem na infolinie przewoznika- jedyne co usllyszalem to automat ktory kazal wybrac pomiedzy nacisnieciem klawisza 1 a 2: naciskajac 1 kazano podac nr rezerwacji w celu dalszego procedowania- jak mialem go wpisac nie majac go? Naciskajac 2 uslyszalem ze na ich stronie internetowej sa wszystkie sprawy omowione po czym automat sie rozlaczyl. Pisalem maile na rozne adresy flixbusa- bez odzewu. Pieniedzy nie odzyskalem. NAJGORSZY PRZEWOZNIK. ODRADZAM KAZDEMU -
-
~Izabela / 2021-07-04 14:51
Właśnie wróciliśmy z Sarbinowa do Katowic flixbus bardzo fajny autobus z możliwością korzystania z WC zatrzymywał się często na przerwę. Punktualny kierowcy sluzbisci troszkę to jeden minusik ZaletyWygodny, punktualny przyjazd i odjazdWadyKierowcy nie równi kierowcy, a ta sama firma. -
~Matyś / 2021-07-02 13:59
Jestem zadowolona z usługi przewozu. Cena mysle że dobra oraz wygoda. Autobusy nie sa pełne dzięki temu mam wrażenie ze jest bezpiecznie. Klimatyzacja kibelek oraz możliwość podładowania telefonu - super sprawa.
-
~Osa / 2021-06-30 17:14
W przypadku braku autobusu na miejscu odjazdu najlepiej zwrócić się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w swoim mieście. To jedyna możliwość odzyskania pieniędzy za bilet w przypadku gdy autobus nie przyjechał. Szkoda czasu i nerwów pisząc do nich, bo zbywają, że autobus odjechał o czasie choć go nie było i podają inne miejsce odjazdu niż podany na bilecie. Po interwencji Rzecznika pieniądze na koncie w kilka dni się pojawiły. I jeszcze przepraszali. ZaletybrakWadysame wady -
~S.W. / 2021-06-29 22:43
Przejazd w ndz 27.06 z Nowego Targu do Krakowa-przemiły i wyrozumiały kierowca, oby więcej takich :) Ogólnie miło,przyjemnie,punktualnie. -
~Klaudia / 2021-06-27 17:37
Nie polecam. Kierowca nie byl milly dodatkowo byl nieuprzejmy. Przejazd z Zakopanego z Katowic. Nie polecam. Nigdy więcej. Podobno jakiś świeżak. -
~Szymek / 2021-06-25 03:10
Jeśli chodzi o samą podróż jest ok, wygodne siedzenia, dużo miejsca, możliwość podłączenia telefonu do ładowarki oraz wifi. Najbardziej zawiodłem się jednak na kulturze obsługi - zero poszanowania dla klienta. Pan, z którym się przywitałem od razu z krzykiem zaczął mnie poganiać abym się pakował i wsiadał. Zero zrozumienia dla osób, które korzystają z usługi pierwszy raz. -
~Xyz / 2021-06-24 11:41
Podŕoz flixbusem jest całkiem przyjemna. Nowoczesny tabór, wygodne fotele sporo miejsca na nogi, gniazdka elektryczne są i działają dzięki czemu można ładować sprzęt elektroniczny, wifi jest aczkolwiek bardzo słabo działa, ceny niektórych przejazdów dosyć wysokie ZaletyWygoda, ilość miejsca, czystość, czas przejazdu, ilość tras, nowoczesny tabórWadyPowolne WI-FI, w niektórych przejazdach cena -
-
~Vallhalia / 2021-06-17 16:26
Tragedia!!! Kupiłam bilet z Częstochowy do Krakowa. 3 godziny opóźnienia i dalej nie jedzie!! Człowiek marnuje czas, nerwy i pieniądze. Zero poszanowania dla klienta i pasażerów. Dno dna. ZaletyBrak!!!WadyBrak punktualności,
Brak szacunku do pasażera,
Strata czasu,
Starta pieniędzy,
Brak informacji ile autobus się spóźni, -
~Cyrk / 2021-06-12 10:49
Wieczne opóźnienia Linii N1305 Wrocław - Warszawa... Nigdy na czas, zawsze 40-50min obsuwy ZaletyNie maWadyBrak punktualności -
~Osa / 2021-06-11 15:22
Chciałam jechać do Torunia relacją Rzeszów- Gdańsk. Niestety podróż moja się nie odbyła, ponieważ na bilecie podano inny adres odjazdu od rzeczywistego miejsca odjazdu. Odjazd miał być o godz 0 1:30 czekałam do 3:00 w nocy. Po tym czasie wściekła wróciłam do domu. Na mojego maila z domaganiem się zwrotu ceny biletu otrzymałam odpowiedź z Flixbusa że autobus był punktualnie i powinnam stawić się na dworcu w wymaganym terminie. Tylko problem w tym że adres podany na bilecie to nie był dworzec tylko ul. Do Huty za dworcem z zupełnie innej strony. Jak odpisałam że błędnie podali miejsce odjazdu, to znowu odpisali że podali miejsce i powinnam się stawić, a pieniędzy (prawie 80 zł) mi nie zwrócą. Złodzieje i oszuści a kontakt z nimi jest bardzo utrudniony zwłaszcza w nocy. Pieniędzy nie otrzymałam i musiałam szukać innego połączenia. Odradzam podróżowanie z flixbusem bo to nieuczciwy przewoźnik
flixbusZaletyżadnych zaletWadywprowadzanie pasażerów w błąd -
~Kamila / 2021-06-08 01:35
Dzień dobry. W ostatnich dwóch tygodniach, odbyłam dwie podróże. Pierwsza z Gdańska do Łodzi z niedziałającą toaletą, która byłą dużą niedogodnością. Druga z Łodzi do Gdańska z 1,5 godzinnym opóźnieniem. W Grudziądzu został wpuszczony pasażer w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, usiadł blisko mnie, zapach był nie do zniesienia... maseczka uratowała mnie od wymiotów. Następnie kierowcy, zresztą przemili Panowie, zgodzili się na wypicie piwa przez innego pasażera, który zapytał o taką możliwość. Podróż nie była komfortowa, raczej przykra, zwłaszcza gdy nietrzeźwy pasażer obudzony przez telefon, rozmawiał krzycząc do rozmówcy. Wykupiłam za dodatkowe 9 PLN miejsce panoramiczne i nikomu nie polecam. Na dodatek spóźnienie do Gdańska spowodowało, że zapłaciłam za taxi do domu w taryfie nocnej, tj 67 PLN... Zwyczajnie jest mi przykro, tym bardziej, że wracałam od chorej mamy i miałam spore wydatki. Pozdrawiam. ZaletyPo raz pierwszy byłam niezadowolona...WadyNiekomfortowa sytuacja z osobami głośno mówiącymi i spożywającymi alkohol, lub po jego spożyciu. -
~beatrycze / 2021-06-05 17:28
Przejazd z punktu A do punktu B proponują z przesiadką we Wrocławiu. Ok no to jedziemy. Kupiliśmy bilety. Wypadek na drodze i 10 minut opóźnienia. Chcieliśmy odwołać bilety na przesiadkę, ale kierowca ciągle że "no chyba drugi autobus poczeka." No ok. Mijamy autobus wyjeżdżający z dworca. Składamy reklamację. Brak odpowiedzi .
Ostatecznie zmieniliśmy autobus na pociąg. Pieniędzy nie odzyskalismy. Po co oferować takie połączenie skoro nie ma szans na kompatybilnosc?
To była kwestia dosłownie kilku minut. Nie polecam. Niesmak pozostał. Szczególnie za brak odzewu na reklamację.ZaletyCena biletów jeśli uda sie trafić na drugi autobusWadyŹle skomunikowane autobusy przez co trzeba dopłacić za inny środek transportu.
Zapewnienie kierowcy że drugi autokar poczeka ( a mogliśmy zrobić zwrot biletów gdyby nie ten zapewnienia) -
~Wayfarer / 2021-05-20 17:36
The quality of transport done by this company is absolutely unacceptable. Almost nobody, including the drivers, wears masks on board, posing a significant health threat to others and not one person from the staff have reacted during multiple travels I have been unfortunately forced to take with flixbus. I will be contacting sanitary and epidemiologic services to inform them about this terrifying phenomenon and hopefully get somebody fined for an amount of money that will remind them that they are bargaining with human health and potentially life. All the things listed above apply also to the BP Tour which adds the factor of ugly and uncomfortable vehicles to the equation. I highly recommend you to AVOID both FlixBus amd BP Tour as it is just dangerous to travel with them. ZaletyI got from point A to point BWadyAt the potential cost of health of my relatives and loved ones. -
~Gtzegorz / 2021-05-04 15:37
Infolinia dno i żenada. Po odsłuchaniu wiadomości automatycznej koniec rozmowy. Nic się nie dowiedziałem. Porazka WadyFatalna infolinia -
~wiepap / 2021-01-04 16:51
Poziom cen: w moim przypadku , os. niepełnosprawna ceny u wszystkich przewoźników się wiele nie różnią (2* gwiazdki )
Oferta: też 2* , może jest na pozór dobra - ale zmieniają ją często na złą , odwołania kursów i rezerwowanych miejsc.
Jakość obsługi 2* , okropna obsługa klienta zamawiającego przejazdy , dają vouchery ale to nie rekompensuje poniesionych strat w związku z powiązanymi innymi środkami komunikacji jak pociągi ,samoloty itp. należy wszystkie dokonane rezerwacje zmieniać przebukować - OKROPNE .
Wygoda : również źle , daję 1 * Zakupione miejsca na galeriach ( przód ) zmieniają na inne wolne siedzenia - WSTYD.
Dlatego będziemy się starać o zmianę przewoźnika aby nie ponosić dodatkowych strat i KŁOPOTÓW .
Nie polecam .ZaletyżADNEWadyopisane powyżej - same Wady -
-
~Marta / 2021-01-04 16:30
Kupiłam bilet dużo wczesniej, żeby zapłacić mniejszą cenę. Flixbus anuluje często przejazdy, przez co trzeba kupić bilet za 50% większą cenę, a następnie jak się chce uzyskać zwrot kwoty z anulowanego przejazdu, to nie chcą zwrócić tylko wciskają vouchery. Ponadto nie były przestrzegane zadne zasady dystansu, ludzie siedzieli obok siebie, a gdy były wolne miejsca na przodzie to kierowca się wydzierał, że nie wolno tam siedzieć, tylko musieliśmy siedzieć na końcu wszyscy ściśnięci. Firma pełna krętaczy i naciągaczy. Szczerze odradzam. WadyNie zwracają pieniędzy za anulowane przez nich przejazdy -
~b / 2021-01-04 16:22
W czasie pandemii w ogóle nie są egzekwowane maseczki, obsługa również ich nie nosi. Prawie wsystkie miejsca są zajęte wbrew zapewnieniom na stronie busa o połowie miejsc wolnych by zachować bezpieczeństwo podczas pandemii. ZaletyDuża oferta połączeń, w miarę punktualna trasaWadyBrak utrzymywania bezpieczeństwa i higieny podczas pandemii, fałszywe informacje dotyczące środków zapobiegawczych na stronie, brud -
~Grzegorz / 2020-11-20 18:21
Wyjazd z niepełnosprawnym dzieckiem na zaplanowane badania do Krakowa. Autobus nie przyjechał. Pomimo złożenia reklamacji nie zwrócono środków finansowych.Odpowiedź od firmy podpisywane tylko imieniem i tylko elektronicznie. Na prośbę wysłania pisemnej odpowiedzi, na złożoną reklamację odpowiedź nie bo nie wysyłamy. Zalety- Siatka połączeńWady- Niewykonanie usługi
- Brak zwrotu środków
- Podejście do klienta z poprzedniej epoki -
~Patrasss / 2020-10-24 09:14
Pani za jierownoca pol dogi z kwidzyna do bydgoszczy rozmawiala przez telefon kierujac jedna reka 24.10.2020.bardzo slabe to bylo naprawde.pogod nie ciekawa bo duze zamglenie
strona 115 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »