strona 114 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »
-
~GB / 2021-07-19 19:36
Firma FLIXBUS jest po prostu przereklamowana, jak to bywa ze wszystkim. Czekając w Ustroniu na autobus do Wrocławia, pojawił się w końcu spóźniony 10 min i to na przystanku po przeciwnej stronie! Trzeba było gnać z tymi torbami żeby zdążyć, a kierowca stwierdził, że zapomniał o tym przystanku i musiał zawracać. Kpina! Mało tego, jakimś dziwnym trafem 2 razy przejeżdżaliśmy przez Mielno!!! Na rondzie to już był standard, że robiliśmy conajmniej 2 okrążenia! Zero obiecanego postoju przez ponad 9 godz jazdy!!! Już nigdy więcej nie skorzystam z tych linii! -
-
~Konrad / 2021-07-19 19:14
Jestem zawiedziona. Kierowca zrobił postój, koleżanki poszły do toalety, warto wspomnieć, że jedna z nich jest nieletnia, druga natomiast została pozostawiona z cukrzycą bez żadnego sprzętu do kontrolowania poziomu cukru. Kierowca mimo próśb nie zaczekał i gdy ruszył nie zamierzał się zatrzymywać. Koleżanki zostały pozostawione jedynie z jednym telefonem i małą ilością pieniędzy. Oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Gdy zadzwoniliśmy do obsługi klienta poinformowali nas, że kierowca miał pełne prawo zrobić to co zrobił. -
~Renya / 2021-07-19 17:09
Nie polecam.W dniu 18.07.21 Wykupiony bilet na trasie Krynica Morska -Radom z przesiadką w W-wie zach.Na dworzec autobusowy gdzie mieliśmy przesiadkę dotarliśmy 5 min po czasie ze względu na korki.Owy autobus uciekł nam dosłownie z przed nosa zostawiając nas na dworcu w nocy z dziećmi.Ponoc było dzwonione z biura do kierowcy aby poczekał te 5 minut na pasażerów przesiadających się do Radomia ,czy do Zakopanego ......
Zostało nam czekać całą noc na dworcu .następnie wykupić znowu bilety i jakoś wrócić do domu ,Nie polecam flixbusa ponieważ nie dbają o pasażera.ktory nie dość ,że ich winy spóźnia się na przesiadkę to nie dbają o to by podstawiony autobus zaczekał ,nie godzinę nie dwie ale 5 minut na swoich pasażerów .Odradzam i przestrzegam przed tymi liniami!!!!!!!? -
~Robert / 2021-07-19 06:20
Autobus Rzeszów - Gdańsk, zaczyna trasę w Rzeszowie już spóźniony. Podstawiony to zwykły autobus PKS , na trasę ponad 700km podstawili zwykły autobus, kpina ( nawet nie zamalowali napisu PKS ELBLAG). Brak słów, kiedyś FLIXBUS jeż dział jako tako teraz to żenada. ZaletyBrakWadySame wady, cena do jakości żenada, spóźniony i nie wygodny -
~Margeritka / 2021-07-18 08:52
W dniu dzisiejszym Pan kierowca linii Zakopane - Warszawa ( szczupły ) arogancki, skrajnie lekcewazacy pasazerow. -
~Magda / 2021-07-17 23:37
Autobus z Drezna spóźniony, słów jakich używali kierowcy wolę nie przytaczać, ale większego chamstwa nigdy nie widziałam. Nikt nie siedzi na własnym miejscu, a to chyba nie jest zgodne z prawem turystycznym. W autobusie smród brud, wszystko lepkie. Pozostawiony pasażer w czasie przerwy, nikt tego nie kontroluje. Zastanawiam się czy kierowcy, nie znaleźli prawka w chrupkach. Brak informacji o miastach i przystankach. NIE POLECAM ZaletyBrakWadySame -
~Julka / 2021-07-17 12:37
Firma nie odbiera telefonów ceny wcale tanie nie są,a co lepsze bus nie podjechał na przystanek. Oburzające! -
~Pasażer / 2021-07-17 12:09
Rezerwacja na godzinę 12:00. Odjazd o 11:50. Śmieszna firma. Tak się poprostu nie robi!! WadyKierowcy nie trzymają się godziny odrazu. Samowolka -
-
~Piex / 2021-07-16 15:49
Strasznie opóźnienia dochodzące nawet do kilku godzin, przesiadki które nie powinny miejsc miejsca. -
~Anna / 2021-07-16 12:44
Autobus spóźnił się, co nie byłoby dużym problemem bo było to 10 minut, ale z powodu spóźnienia kierowca odmówił sprzedaży biletu przez co nie odbyłam podróży... To nie ja się spóźniłam, halo... -
~ludwik / 2021-07-14 14:37
nie mogę się zalogować !!!!!!!!!!!!!! chciałbym się dowiedzieć czy voucher nie wykorzystane z powodu pandemii są do odzyskania Wadykontakt z biurem obsługi fatalny -
~JmL / 2021-07-13 11:59
Wyjątkowo chamscy kierowcy - przynajmniej w Krakowie. Agresywny i bezmyślny styl jazdy wpływa nie tylko na komfort jazdy, ale i na ogólne bezpieczeństwo ruchu drogowego. ZaletyNowe autobusyWadyBeznadziejni kierowcy -
~Hcdt / 2021-07-12 10:07
Jadąc z Zakopanego autobus opóźniony, zero informacji, ani sms ani przez megafon, to raz, pani sprzedająca bilety nie potrafiła obsługiwać komputera( dworzec zakopane)
To dość dziwne....zwłaszcza ukraiński kierowca,zapytany o powód opóźnienia, jakoś poskladal zdanie o zepsutych drzwiach na początku autobusu. To żart niesprawnymi autobusami wozicie ludzi?
W dodatku dodając opinie chcecie abym zachował anonimowość... Jednak wynagacie podania odemnie adresu @ który jest przypisany do moich danych osobowych. Szczerze...
Każdego dotknęła pandemia ale z takim oszustwem się nie spotkałem... -
~Rafał / 2021-07-10 17:14
FlixBus ma problem z oddaniem pieniędzy za voucher! Bardzo konfliktowa firma. Nie polecam, chyba że ktoś musi! ZaletyCzasem tanie biletyWadyBrak możliwości odzyskania pieniędzy za voucher. Okradli mnie nie dając naleznego zwrotu! -
~Iwona / 2021-07-10 16:50
Powinno się bardziej precyzyjnie informować pasażerów o aktualnych przystankach na trasie,bo nie każdy zna miasto do którego jedzie,źle odczytywane są zakupione bilety i nie przestrzega się miejsc które są na bilecie Masz usiąść gdzie jest miejsce a nie jak na bilecie więc jadąc z kimś siedzicie w różnych częściach autobusu.Wiecej z tej firmy nie skorzystam ZaletyWygodnie WC,WadyDezorganizacja -
~Hubert / 2021-07-10 01:13
Dnia 09.07.2021 o godzinie 18.30 na dworcu w Busku, spóźniony autobus to raz, dwa kierowcy wyrzucili mnie z autobusu ponieważ ich terminal nie łapał sygnału i nie mogli przyjąć transakcji, gotówki nie przyjmowali, zaproponowałem, że im zapłacę gotówką a oni ewentualnie za mnie to potem założą, też nie, ostatecznie zostałem porzucony na pastwę losu w mieście którego wgl nie znam i byłem daleko od bliskich, musiałem spać w hotelu, takich chamów w życiu nie widziałem, dodam, że mam tylko 18 lat, oburzające, że traktuje się ludzi jak psy, mam nadzieję, że ich zwolnią, nie chce mówić, że nie polecam tej lini bo wygodnie się jedzie i jak złapiesz dobrą cenę to nawet w miarę tanio przejedziesz, ale takie coś? Hańba! Zalety- wygodaWady- kierowcy zachowujący się gorzej jak małpy - nie ludzkie traktowanie człowieka -
-
~Wiktor / 2021-07-09 09:27
Właśnie jadę autokarem firmy FLIXBUS jedzie się super jest bardzo wygodnie jest WC gniazdka do podłączenia telefonu. Autokar jedzie punktualnie jadę z Warszawy do Kąt Rybackich. Pomyliłem się z przystankami i jak biegłem to przemiły Pan Kierowca poczekał na mnie. Serdecznie polecam firmę FLIXBUS ZaletyWifi, WC, gniazdka elektryczne, miła obsługa, wygodne siedzenia, punktualny. -
~Weszko / 2021-07-08 13:01
Kierowca Waszej Firmy nie posiada umiejętności w zakresie prowadzenia pojazdu.
Nie umie wjeżdżać na parking. ... -
~Agnieszka / 2021-07-06 18:53
Witam wczoraj dnia 5.07.2021 jadąc z Zakopanego do Katowic żaden z pilotów autokaru nie poinformował pasażerów że będąc w Krakowie jedziemy jeszcze na lotnisko na moim bilecie też nie jest to napisane i właśnie mam zastrzeżenia bo spóźniłam się na autobus z Katowic a po drugie był spóźniony tak nie powinno być za to my płacimy i to nie małe pieniądze i żadnych przeprosin traktujmy się jak ludzie ZaletyZaleta jest to jadąc do Zakopanego 3.07.2021 o godz 8-45 z Katowic piloci autokaru bardzo mili uprzejmi i wszystko na czas bardzo dziękuję za miła jazde -
~Jamnik / 2021-07-05 22:27
Kupilem bilet placac blikiem. Pieniadze mi pobralo ale potwierdzenia rezerwacji nie dostalem ani na maila ani innym sposobem. Potwierdzenia nie bylo oczywiscie w folderze spam. Dzwonilem na infolinie przewoznika- jedyne co usllyszalem to automat ktory kazal wybrac pomiedzy nacisnieciem klawisza 1 a 2: naciskajac 1 kazano podac nr rezerwacji w celu dalszego procedowania- jak mialem go wpisac nie majac go? Naciskajac 2 uslyszalem ze na ich stronie internetowej sa wszystkie sprawy omowione po czym automat sie rozlaczyl. Pisalem maile na rozne adresy flixbusa- bez odzewu. Pieniedzy nie odzyskalem. NAJGORSZY PRZEWOZNIK. ODRADZAM KAZDEMU
strona 114 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »