Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3306 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kacper / 2021-08-10 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów na opinie zero litości z nimi zachowują się jak dzieci złodzieje przy okazji
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Nylka2222 / 2021-08-10 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    4h jazdy bez klimatyzacji, pierwszy raz miałam dreszcze z gorąca. Brak internetu. Nie działające gniazdka. Nie polecam.
  • ~Heban / 2021-08-09 17:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Paskudny przewoznik. Brak profesjonalizmu chamscy kierowcy opóźnienia totalny balagan.Jechalem z Poznania do Berlina miałem z kolegą wykupione bilety przez internet.Okazało się że nie ma dla nas miejsc.Kierowca nie wiedział co ma zrobić.Kazal nam zająć miejsce dla matki z dzieckiem.Dobrze ze żadna mama nie wsiadła bo byśmy stali..
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Julka / 2021-08-09 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Wieje żenadą pod każdym względem.
    Właśnie wysiadałam z flixbusa na trasie Gdansk - Wrocław. Przyjechał spóźniony 20 min, a ogólne opóźnienie to 2,5h. W autobusie klimatyzacja działała na największy nawiew i mimo próśb pasażerów nie zostało to zmienione. Będę się naprawdę cieszyć jeśli jutro nie obudzę się chora. W autobusie 2 kierowców, którzy się zmieniali. Pani kierowca nie umie jeździć, nie czuje pedału gazu i powoduje sytuacje stresowe!!! Infolinia oczywiście nie działa… próbowałam zadzwonić z samego rana (wyjazd o 7:00 a autobus spóźniał się). Automat obwieścił, że biuro czynne od 9. Brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje, na stronie prawda mija się z celem. To 59,90zł jest o wiele za drogie na ten dyskomfort. Nigdy więcej.
    ZaletyByło czysto
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2021-08-08 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostawiłam Coś w busie ale niestety nie dostalam żadnej informacji zwrotnej ani żadnego kontaktu z ich strony pomimo ogromu meili w tej sprawie dramat porazka i dno....
  • ~Mariusz / 2021-08-08 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżdżę już dłuższy czas Fixbusem ale to co wyprawiają w tym roku przechodzi ludzkie pojęcie. Podróż Kraków-Wrocław 4,5 godzin spóźnienia.Lubin - Kraków 1,5 godziny spóźnienia Kraków - Lubin 3 godziny spóźnienia.i to wszystko w lipcu i sierpniu .jeżeli ktoś jedzie z małym dzieckiem to jest prawdziwa masakra szykuje się na 3 godzinna podróż a jedzie 7 Byli świetni duża częstotliwość wygodne autobusy i punktualność ale to się skończyło już kończę z tym przewoźnikiem jeżdżę KOLEJĄ
    ZaletyCzystosc
    WadyPUNKTUALNOŚĆ
  • ~iwa / 2021-08-08 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT !!!KIEROWCY CHAMSCY ,OPRYSKILIWI NIE PATRZA NA PASAZEROW ,NA PROSBE O 5 MINUT PRZYSTANKU MAJA W DU,,PIE ;ALBO JEDZIESZ ALBO ZOSTAJESZ; KAZDY CHCE WYPROSTOWAC GNATY NP PO 3 GODZINACH JAZDY W TYCH CHOL,,RNYCH FOTELACH ,TE 5 MINUT ALE NIE MA SZANS ,OGOLNIE RZECZ BIORAC NIE POLECAM !!!
    ZaletyZADNYCH
    WadyMNÓSTWO ZACZNIJCIE OD SZKOLEN DLA KIEROWCOW ,NO BO FOTELI TO RACZEJ NIE WYMIENICIE
  • ~Emil / 2021-08-07 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Flexibus stosuje nazistowskie techniki. Kierowca zachowywał się jak jakiś ssman. DRAMAT.
  • ~Halina / 2021-08-06 18:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Miejscowość Swornegacie jest na trasie przejazdu Flixbusa z Łeby do Warszawa.
    Znajdują się tam dwa przystani oznaczone FLIXBUS co powinno oznaczać, że jeden jest do Łeby a drugi do Warszawy. Ale to nie jest prawda. Podróżni jadący do W-wy musieli przemieszczać się ok 200 m (z bagażami) na przystanek który powinien być wyznaczony na kierunku Łeby.
    Uprzejmość kierowców pozwoliła ostudzić emocje i szczęśliwie dojechać do Warszawy.
    Prosimy o uporządkowanie tego bałaganu a wówczas usługa firmy Flixbus będzie w pełni profesjonalna. Wystarczy zmienić oznakowanie na tabliczkach lub zlikwidować jeden z przystanków, skoro i tak nigdy tam nie zatrzymuje się autobus.


    Pozdrawiam
    Pasażerka z 5 lipca 2021 r. jadąca do Warszawy
    Zientek
  • ~Majeczka9 / 2021-08-06 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, ale BARDZO nie polecam Flixbusa. Pierwsza sytuacja z kupnem biletu u kierowcy, ktory sprzedal Bilet do Berlina( podroz do Bielefeld) i przekazal, ze dalej z Berlina podstawia autobus, a okazalo sie, ze byl to pociag, o ktorym rodzice dowiedzieli sie po czasie, spedzili 4 godziny na laweczce az siostra 400 km po nich podjedzie i odbierze...Pieniedzy nie zwracaja, mimo ze to ich ewidentna wina. 300 zl piechota nie chodzi. Nie polecam.
    ZaletyCena
    WadyZly przekaz informacji.
  • ~Emi / 2021-08-06 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałam okazje raz korzystać z usług tej firmy, kolejny raz okazało się, ze biletów nie można kupować u kierowcy. Pierwszy i ostatni raz. Będę unikać tej firmy.
    ZaletyBrak
    Wady-pomimo wolnych miejsc w autokarze zostałam poinformowana, że kierowca ma opóźnienie i nie możliwości kupienia u niego biletu.
    -Podróż bez klimatyzacji w największym upale
  • ~Agnieszka K. / 2021-08-06 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałam tylko ocenić sposób obsługi klienta. Absolutny brak możliwosci dodzwonienia się na infolinię. Z uwagi na potrzebę zmiany daty wyjazdwu (co jest teoretycznie proste) próbowałam wielokrotnie dodzwonić się na infolinię. Automat oczekiwał podania numeru zerezwacji, przy czym nie wyszukiwał go pomimo na 100% wpisanego poprawnie numeru. Rezerwacja była dość świeża więc mógł być to powód iż automat jej jeszcze nie odnalazł, niemniej próbowałam wyszukać również dla rezerwacji biletu zakupionej 2 godziny wcześniej i tej również nie mógł odnaleźć.
    Ostatecznie udało mi się anulowac przejazd nie na stronie lecz wykorzystując link pod wiadomością mailową przysłaną po dokonaniu rezerwacji (to ok), niemniej po jej anulowaniu nie otrzymałam ani potwiedzenia anulowania, ani vouchera na zakup kolejnej rezerwacji o którym było napisane przy anulowaniu. W zasadzie nie wiem jak teraz odzwyskać środki, ile czasu oczekuje się na voucher. Wydaje się iż powinien przyjsc z automatu, ale tak nie jest.
    W linku z kolei do płatności (dotpay) jest podany jedyny jaki znalazłam kontakt mailowy info@flixbus.deinfo...
    Natomiast co ciekawe po wysłaniu jakiejkolwiek informacji z adesu mailowego zwykłego gmailowego otrzymuję zwrot z informacją iż:
    Wiadomość została zablokowana
    Twoja wiadomość do info@flixbus.de została zablokowana. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj informacje techniczne poniżej.

    moim zdaniem, delikatnie mówiąc: DNO.
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Dawid / 2021-08-05 22:14
    Ocena: 4.75 / 5
    Jechałem dwa razy i dwa razy było dobrze. Cena dobra, wygodnie, małe opóźnienia, ale były spowodowane korkami na trasie.
  • ~Odrob / 2021-08-04 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,zostawiają pasażerów z przesiadki na dworcu w środku nocy z dziećmi nie czekając nawet pięciu minut .Nie polecam
  • ~Olesia / 2021-08-03 22:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Wszystko było dobrze, dopóki kierowca sie nie zmienil pod Wrocławiem. Pani zdawała się nie sluchac tego co do niej mowilam i o co ja prosiłam. Była to bardzo niemiła osoba, przez którą spóźniliśmy się na przesiadkę na pociąg i musieliśmy czekac kolejne 4h oraz kupic nowe bilety.
    ZaletyCzysta toaleta, mily pań kierowca
    WadyPo zmianie kierowcy masakra
  • ~Bydgoszczanka / 2021-08-02 07:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z całego serca NIE POLECAM. Podróż odbyłam z Mielna do Bydgoszczy z 3 dzieci. Kierowcy bardzo nie odpowiedzialni,jechali bardzo szybko, jakby się z kimś ścigali albo wieźli świetnie na uboj ???? a do tego na reakcje GPS że są dwie drogi kierowca wybrał tę drugą, żeby sprawdzić jaka jest. I z tego co zauwazylam jechali dalej Bez GPS. Jechaliśmy bardzo szybko przez lasy i wioski, wąskie ulice. Dopiero kierowca zwolnił jak wywaliło autokar w górę i uderzył przodem o ulice, aż serce wszystkim stanęło a co niektórzy nawet zaczęli przeliklinac. ???????????? Wtedy dopiero Pan Kierowca włączył nawigację. A drugi stwierdził cytuje"bedziemy mówić że nawigacja tak poprowadzila" chyba sobie sprawy nie zdawali ze ludzie siedziacy za nimi wszystko słyszą.???????? A poza tym całą drogę opowiadali sobie kawały, nie zwaracajac uwagi na zakręty, hamowal w ostatniej chwili. Podróż była tragiczna.
  • ~Ratatatata / 2021-08-01 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    W sumie to spoko, chociaż fajniej by było gdyby kontakty nie były na ozdobę i spełniały swoje zadanie. Dodatkowo fajniej by było gdyby było mniej postojów lub gdyby trwały dłużej. Nic tak nie irytuje, jak przeciągający się o godzinę powrót do domu, bo komuś zachciało się siedzieć w kiblu na dworcu przez pół godziny.
    A z takich fajnych fajnych rzeczy, to spoko trasy i miły pan kierowca.
  • ~Agnieszka / 2021-07-31 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam Flixbusem z Karpacz Biały Jar do Wrocławia 31 lipca o godz 17 20.)bardzo mili panowie kierowcy,pomocni,zaangażowani w pracę.Super obsluga
  • ~Samanta / 2021-07-31 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zakupie biletu online brak możliwości wyboru ulgi np.studenckiej
  • ~Paula / 2021-07-31 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień przed wyjazdem Flixbus zmienił rezerwacje - z 6h godzin jazdy na 9h z przesiadka. Po zmianie rezerwacji weszłam na stronę z przejazdami a tam moje miejsca z pierwszego przejazdu są dostępne ale już z zawyżona cena(pierwszy bilet kupiony za 56 zł - teraz 99 zł). Złodzieje i oszuści. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, nastawieni na kasę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5404
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3306
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 369
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088