15 marca mialam jechac ze Szczecina do Krakowa. Byłam juz na dworcu ale nie bylo nikogo wiec zadzwonilam na infolinie, po czym dowiedzialam sie ze moj przejazd został odwołany. Stracilam 50 zł na paliwo aby dojechać na dworzec. Wczesniej nie dostalam ZADNEJ informacji o tym ze autobus tego dnia nie odbedzie kursu!! Zlozylam reklamacje mejlowo i telefonicznie. Dziś jest 9 maja a ja nadal nie mam pieniedzy na moim koncie!! Pan z obsługi na początku KWIETNIA powiedzial mi, że moj przelew dostane DO 24 KWIETNIA. Po 24 kwietnia dalej nie bylo zwrotu pieniedzy wiec zadzwonilam ponownie. Pani na infolinii powiedziala, ze PRZELEW ZOSTAŁ ZLECONY 2 KWIETNIA I NIE ZALEZY TO OD NICH KIEDY DOJDZIE NA MOJE KONTO. Zaden przelew nie idzie z banku do banku przez PONAD MIESIĄC!!! Nie dostalam nawet potwierdzenia zlecenia tego przelewu na mejla!! Panienki na infolinii są niekompetentne i jedyne co potrafią gadac, to że musze jeszcze chwile poczekac na MOJE PIENIĄDZE :)) Czekam juz prawie 2 miesiące i zostalam w tym czasie nie raz OSZUKANA przez firme flixbus!! Same kłamstwa! Brak informacji o odwolaniu przejazdu! Czy ja mam czekac na zwrot pieniędzy przez kilka lat?? Od tamtej pory jezdze pociagami i nigdy wiecej nie wsiade do flixbusa. Nie polecam tej firmy nikomu kto ceni swoj czas, pieniądze i cierpliwość. Nigdy nie czulam sie bardziej OSZUKANA przez jakąkolwiek firme. Zadnych konkretnych informacji!! Jeśli nie dostane pieniędzy przez dlużczy czas zastanawiam sie nad postępowaniem sądowym ponieważ to jest PRZYWŁĄSZCZENIE! DOKLADNIE, PRZYWŁASZCZENIE MOICH PIENIEDZY. Firmy Flixbus nie obchodzi zupełnie, ze ktoś moze potrzebować 80 zł w obecnej sytuacji kryzysowej :)) nie polecam absolutnie nikomu, a ludziom ktorzy są w podobnej sytuacji jak ja po prostu współczuję, ze trafili na firme Flixbus!! Moze za 5 lat doczekam się zwrotu pieniędzy za moj przejazd sprzed dwoch miesięcy ODWOŁANY nie z mojej winy i to bez zadnej informacji!!!Zaletynie mam absolutnie za co pochwalić tej firmy
Wadybrak kompetencji, oszukaństwo, zbywanie klienta przez telefon, brak informacji o odwołaniu przejazdu!! jest to niedopuszczalne a firma jest po prostu NIEPROFESJONALNA. Gdybym ja w swojej firmie tak traktowałą klientow, juz dawno poszlabym z torbami!! Dziwie sie ze firma dalej dziala.