strona 105 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~Paulina / 2021-07-24 06:07
Dramat,kolejny raz zawidolam się na przewoźniku,jezeli chcecie zdążyć na czas NIE POLECAM.Spóźnienia autobusu odbywają się bez informacji pasażera.Dziekuje firmie Flixbus za terminową obsługę pasażera i dodatkowe koszty. -
-
~Bartosz / 2021-07-23 20:28
Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe. WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta. -
~Nsjs / 2021-07-23 19:48
Trasa Zakopane Warszawa w autobusie skwar nie do zniesienia , za każdym razem jak ktoś spuścił wodę w wc smród szamba na cały autobus , kierowcy super mili i pomocni -
~Tomasz / 2021-07-23 19:45
Niestety po raz pierwszy i ostatni korzystam z usług tej firmy. Na dworze 34°C w autokarze podobnie. Brak możliwości otwarcia okna. Toaleta chyba nie opróżniona za każdym korzystaniem przez pasażerów smród gorszy niż na centralnym w godzinach szczyt. Nigdy więcej!! Nie polecam tym bardziej że wcale super tanio nie jest -
~Mirek / 2021-07-23 01:11
Smrody z toalety lecą na cały autokar. Gowno w umywalce. Oni dalej zapraszają tymi śmierdzącymi drzwiami. Szok... Złamanego euro nie powinienem zapłacić gdybym nie musiał być w pracy na czas. ZaletyŻadnych. Zostalempotraktowyny przez busiarzy jak i przez lokalna ochronę jako kryminalistę i oszusta. Nie polecam. Ostatni raz.WadyWad jest dużo czytać wyrzej -
~Dorota / 2021-07-21 07:12
Pierwszy raz skorzystałam z usługi przewozowej i jestem pozytywnej opinii. Podróżowałam z niepełnosprawnym,leżącym, doroslym synem. Okazało się że bardzo wygodnie, miejsca dla niepełnosprawnych wyznaczone, lodówka na leki, podrzewacz. Wspaniałe. Kierowcy bardzo uprzejmi i pomocni. Pomogli zapakować niepełnosprawnego w komfortowych warunkach z dala od pozostałych pasażerów. Dziękuję Panu Mariuszowi za kawę w gratisie. Polecam -
~P.z / 2021-07-20 09:42
Autobus odjechał beze mnie i bez kilku innych pasażerów, mimo iż byliśmy dużo przed czasem na platormie na małym dworcu i nic nie jechało! Po zadzwonieniu na infolinię Pani oznajmiła, że jesteśmy zarejestrowani na pokładzie tego autobusu.
Kamery na dworcu mówią co innego, bo bus się nie pojawił a my czekaliśmy.
Sprawa zbiorcza została dzisiaj złożona do rzecznika praw konsumenta i jak trzeba będzie to wejdziemy na drogę sądowąWadyNiemili kierowcy
Infolinia to jakiś żart
Reszta w komentarzu -
~Ami / 2021-07-19 20:48
Super ???? wygoda toaleta na miejscu wygodne siedzenia super obsługa.Bardzo poleca jest do tego aplikacja na gogle Play.Flixbus???? ZaletyToaleta na miejscuWadyNiema wad -
-
~GB / 2021-07-19 19:36
Firma FLIXBUS jest po prostu przereklamowana, jak to bywa ze wszystkim. Czekając w Ustroniu na autobus do Wrocławia, pojawił się w końcu spóźniony 10 min i to na przystanku po przeciwnej stronie! Trzeba było gnać z tymi torbami żeby zdążyć, a kierowca stwierdził, że zapomniał o tym przystanku i musiał zawracać. Kpina! Mało tego, jakimś dziwnym trafem 2 razy przejeżdżaliśmy przez Mielno!!! Na rondzie to już był standard, że robiliśmy conajmniej 2 okrążenia! Zero obiecanego postoju przez ponad 9 godz jazdy!!! Już nigdy więcej nie skorzystam z tych linii! -
~Konrad / 2021-07-19 19:14
Jestem zawiedziona. Kierowca zrobił postój, koleżanki poszły do toalety, warto wspomnieć, że jedna z nich jest nieletnia, druga natomiast została pozostawiona z cukrzycą bez żadnego sprzętu do kontrolowania poziomu cukru. Kierowca mimo próśb nie zaczekał i gdy ruszył nie zamierzał się zatrzymywać. Koleżanki zostały pozostawione jedynie z jednym telefonem i małą ilością pieniędzy. Oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Gdy zadzwoniliśmy do obsługi klienta poinformowali nas, że kierowca miał pełne prawo zrobić to co zrobił. -
~Renya / 2021-07-19 17:09
Nie polecam.W dniu 18.07.21 Wykupiony bilet na trasie Krynica Morska -Radom z przesiadką w W-wie zach.Na dworzec autobusowy gdzie mieliśmy przesiadkę dotarliśmy 5 min po czasie ze względu na korki.Owy autobus uciekł nam dosłownie z przed nosa zostawiając nas na dworcu w nocy z dziećmi.Ponoc było dzwonione z biura do kierowcy aby poczekał te 5 minut na pasażerów przesiadających się do Radomia ,czy do Zakopanego ......
Zostało nam czekać całą noc na dworcu .następnie wykupić znowu bilety i jakoś wrócić do domu ,Nie polecam flixbusa ponieważ nie dbają o pasażera.ktory nie dość ,że ich winy spóźnia się na przesiadkę to nie dbają o to by podstawiony autobus zaczekał ,nie godzinę nie dwie ale 5 minut na swoich pasażerów .Odradzam i przestrzegam przed tymi liniami!!!!!!!? -
~Robert / 2021-07-19 06:20
Autobus Rzeszów - Gdańsk, zaczyna trasę w Rzeszowie już spóźniony. Podstawiony to zwykły autobus PKS , na trasę ponad 700km podstawili zwykły autobus, kpina ( nawet nie zamalowali napisu PKS ELBLAG). Brak słów, kiedyś FLIXBUS jeż dział jako tako teraz to żenada. ZaletyBrakWadySame wady, cena do jakości żenada, spóźniony i nie wygodny -
~Margeritka / 2021-07-18 08:52
W dniu dzisiejszym Pan kierowca linii Zakopane - Warszawa ( szczupły ) arogancki, skrajnie lekcewazacy pasazerow. -
~Magda / 2021-07-17 23:37
Autobus z Drezna spóźniony, słów jakich używali kierowcy wolę nie przytaczać, ale większego chamstwa nigdy nie widziałam. Nikt nie siedzi na własnym miejscu, a to chyba nie jest zgodne z prawem turystycznym. W autobusie smród brud, wszystko lepkie. Pozostawiony pasażer w czasie przerwy, nikt tego nie kontroluje. Zastanawiam się czy kierowcy, nie znaleźli prawka w chrupkach. Brak informacji o miastach i przystankach. NIE POLECAM ZaletyBrakWadySame -
~Julka / 2021-07-17 12:37
Firma nie odbiera telefonów ceny wcale tanie nie są,a co lepsze bus nie podjechał na przystanek. Oburzające! -
~Pasażer / 2021-07-17 12:09
Rezerwacja na godzinę 12:00. Odjazd o 11:50. Śmieszna firma. Tak się poprostu nie robi!! WadyKierowcy nie trzymają się godziny odrazu. Samowolka -
-
~Piex / 2021-07-16 15:49
Strasznie opóźnienia dochodzące nawet do kilku godzin, przesiadki które nie powinny miejsc miejsca. -
~Anna / 2021-07-16 12:44
Autobus spóźnił się, co nie byłoby dużym problemem bo było to 10 minut, ale z powodu spóźnienia kierowca odmówił sprzedaży biletu przez co nie odbyłam podróży... To nie ja się spóźniłam, halo... -
~ludwik / 2021-07-14 14:37
nie mogę się zalogować !!!!!!!!!!!!!! chciałbym się dowiedzieć czy voucher nie wykorzystane z powodu pandemii są do odzyskania Wadykontakt z biurem obsługi fatalny -
~JmL / 2021-07-13 11:59
Wyjątkowo chamscy kierowcy - przynajmniej w Krakowie. Agresywny i bezmyślny styl jazdy wpływa nie tylko na komfort jazdy, ale i na ogólne bezpieczeństwo ruchu drogowego. ZaletyNowe autobusyWadyBeznadziejni kierowcy
strona 105 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »