Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3132 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-09-01 13:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Flixbus Firma krzak! Jeśli zostawicie jakąś rzecz w ich autokarze to jak kamień w wodę przepadnie...! Zero kontaktu i nikt nic nie wie! Nie ma biura ...nie ma nic...formularz online...A pani z centrali ani dyspozytor nie mają numeru do kierowcy...kabaret! Chyba kontaktują się przez gołębie....
  • ~1359 / 2021-08-29 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżowałam ostatnio razem z córką i siostrą do Włoch wszystko w porządku wsiadamy w Łodzi kierowca sprawdza bilety szczepienia jedziemy do Krakowa gdzie na przesiadkę czekamy do wieczora i tu moi drodzy niespodzianka nie możemy jechać dalej bo córce nie minęło 14 dni od drugiej dawki szczepionki kierowca nakrzyczał na mnie był bezczelny i arogancki mimo że prosiłam o przejazd na własną odpowiedzialność test cokolwiek zostałyśmy na dworcu setki kilometrów od domu wieczorem w obcym mieście nie życzę nikomu takich wakacji pierwszy i ostatni raz jechałam Flixbusem wszystko rozumiem ale gdyby kierowca powiedział w Łodzi od razu że córka niemoże jechać zostałaby z tatą a tak nie pojechałyśmy wcale zwrot pieniędzy oczywiście niemożliwy.Dziś dostałam smsa że autokar ma opóźnienie żenada.Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kompetentnej obsługi haos kierowca bardzo niemiły chamski.
  • ~Kacper / 2021-08-29 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    czekam od ponad miesiąca na zwrot kosztów i kazdy nic nie wie i ciagle oisza ze procze czekac na maila a nikt nie odpisuje rzenada
  • ~Gab / 2021-08-28 15:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Skuszona niską ceną na trasie Kraków-Lublana wybrałam Flixbusa. Ponad 10 godzinna podróż w autobusie z zamkniętą toaletą! Kierowcy narodowości słoweńskiej, bez znajomości języków lub udający,że nie rozumieją prostych zwrotów po angielsku i niemiecku. Brak ustalonych przerw, aby skorzystać z toalety ( pasażerowie musieli wymusić na kierowcach 2 minutową przerwę podczas której wszyscy biegli do ubikacji). Pasażerowie bali się opuścić pojazd, ponieważ mieli obawy, że autobus odjedzie bez nich. W autobusie brud, kierowcy bez maseczek. Podróż z Lublany do Rijeki - Plusem była czynna toaleta i kierowcy komunikujący po angielsku. Minusy brud w autobusie (brudne szmaty przy wyjściu koło drzwi), na granicy z Chorwacją oczekiwanie na odprawę poza autobusem na zimnie ponad 20 minut. Opóźniony przyjazd do Rijeki o 40 minut. Czeka mnie jeszcze podróż powrotna do Polski i będzie to ostatnia podróż Flixbusem. Więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
    ZaletyNiska cena
    WadyBrud, brak toalety, nieuprzejma obsługa, niski komfort jazdy
  • ~Gabi / 2021-08-27 13:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabo. Warto mieć na uwadze, że autobus może spóźnić się 2 h, więc jeśli ktoś planuje coś dokładniej, to raczej jest to słaba opcja. Sam przejazd w porządku, natomiast trzeba zarezerwować sobie dużo czasu i cierpliwość.
  • ~Adrian / 2021-08-27 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet nie dotarł na maila, z obsługą nie da się skontaktować. Do autobusu nie zostałem wpuszczony mimo tego, że mam potwierdzenie wpłaty.
  • ~Mimi / 2021-08-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to możliwe, że klienta się olewa do tego stopnia że zostawia się go na pastwę losu na Dworcach odległych od miejsca docelowego? Czytając opinie innych włos jeży się na głowie, mnie zostawiono "jedynie" 3 godziny drogi od domu,bo autobus przesiadkowy nie czeka na autobus skomunikowany, jak się okazało. I wtedy rób co chcesz. Tylko szaleniec ponownie zaufa takiemu przewoźnikowi. Oczywiście kierowcy wykonują bardzo stresującą pracę, ale takiego chamstwa jak wśród kierowców tej firmy nie doświadczyłam nigdy wcześniej.
    ZaletyNiektórzy mówią że bywa w porządku
    WadyJak wyżej
  • ~Jaro / 2021-08-26 09:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróżowałem flixem w dniu 25.08.21 na trasie Łódź - Grudziądz wyjazd z Łodzi 16.05. Autobus opóźniony godzinę przyjechał do Łodzi, wyznaczone mi miejsca przez przewoźnika zajęte PR, ez matkę z dzieckiem niepełnosprawnym która oznajmiła mi że mam zapomnieć tym że uda się na swoje miejsce. Obsługa nie panował ad sytuacja sami wprowadzali bałagan i mieli ws, ystko gdzieś a wyznaczone przez kierowcę nowe miejsca też musielismsie wyklocac. Bo w Toruniu wsiedlpasazerowie ktorzmieli je wyznaczone. Totalny brak zainteresowania i organizacji że strony obsługi. Można chyba zarezerwowac miejsce dla osoby niepełnosprawnej alkto to ma pilnować nchyba zaloga autobusu. Pomijam już przestrzeganie rezimu sanitarnego dno mając maseczkę na twarzy pani która zajęła moje miejsca stwierdziła że mam ją sobie nasunąć na mózg bez reakcji kierowców. Myślałem że polski bus w końcowej fazie funkcjonowania jest do niczego ale się myliłem to wy jesteście do niczego albo zatrudniacie nieodpowiednich ludzi
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Artur / 2021-08-25 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 29.07.2021 anulowałem bilet. Po tygodni kiedy nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zadzwoniłem do BOK. Odpowiedź- zaraz podejmę interwencję w księgowości i tak przez ostatnie trzy tygodnie. Rozmawiałem z sześcioma pracownikami BOK i to samo. Dzisiaj dowiedziałem się ,że w ogóle nie przelałem pieniędzy (bilet otrzymałem)czyli zapłaciłem. Wysyłałem do BOK odpis przelewu i to też nic nie pomogło. A co najlepsze to dzisiaj zakomunikowano mi , że nie mam po co już dzwonić bo i tak nie dostanę zwrotu pieniędzy. To jest granda w biały dzień.
  • ~Zebra / 2021-08-24 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa autobusu chamska, delikatnie mówiąc. Niekompetetna, autobus nie przygotowany do podróży, ponieważ brak wody w toalecie i po umyciu rąk mydłem nie ma wody, żeby spłukac ręce. Brak profesjonalizmu i agresywne podejście do klienta. Na pytanie czy autobus jedzie przez pośrednie miejscowości (bo na wyświetlaczu była widoczna tylko nazwa doecelowego miasta) pan z obsługi burczał, ignorował potrzeby klienta jakby był w pracy za karę. NIGDY WIECEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY! Ostrzegam wszystkich przed podróżami z ta firmą, a sama sie zastanawiam czy nie opisać całej historii swojej podróży bezpośrednio do kierownictwa przewożnika. Posiadam zdjęcia i filmik, który jasno obrazuje sytuacje i zachowanie obsługi. KOSZMAR !!!
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Pasażerka / 2021-08-24 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa Katowice-Wiedeń z dn.17.08.2021r. i Wiedeń-Katowice z dn.21.08.2021r.- wrażenia pozytywne. Mało pasażerów, co w czasie pandemii jest istotne. W autobusie czysto i komfortowo. Przyjazd o czasie. Nie mam zastrzeżeń.
  • ~MaJa / 2021-08-24 11:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Porażka to dzisiejsza trasa Kraków - Budapeszt. Kierowcy byli bardzo niesympatyczni w szczególności dla obcokrajowców. Między sobą wymieniali rasistowskie poglądy. Wstyd dla firmy oraz dla Polski!
    Nie odpowiadali na pytania podróżnych udając, że nie potrafią ich zrozumieć. Między sobą kpili z próśb turystów i mówili w pogardliwy sposób o turystach z Węgier. Nie chcę tu dosłownie cytować co mówili, ale zamierzam napisać skargę do Flixbusa i tam opiszę dokładnie jakie słowa padały.
    Jechali z bardzo dużą, niebezpieczną prędkością i dlatego trudno było zasnąć. 100 km/h przez miasteczka, teren zabudowany. Ostra jazda na zakrętach uniemożliwiała komfortowe siedzenie. To cud, że nic nam się nie stało.
    Nie skorzystam z oferty firmy za żadną cenę. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy kierowca reprezentuje tak niski poziom, ale niestety pierwszy mój wyjazd z tą firmą był porażką. Żałuję, że nie zwróciłam uwagi Panom, ale nie chciałam się narazić na chamstwo.
    Życzę Państwu bardziej udanych podróży:-)
  • ~Idosk / 2021-08-23 13:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam ten flixbus i dwóch pan kierowcy wysiadli i palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwa 10minut
    ZaletyOgólnie wygodnie siedzieć
    WadyKierowcy palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwy na 10minut.
  • ~Diana / 2021-08-22 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka, tak mogę nazwać tą firmę. Wykupiłam bilet Władysławowo – Warszawa z przesiadką w Gdyni. Autokar z Władysławowa wyjechał z 5 minutowym opóźnieniem w trasie były korki więc autokar przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem a ja miałam 20 minut między przyjazdem do Gdyni a odjazdem do Warszawy. Informowałam kierowcę o przesiadce, ale on miał to gdzieś. Usłyszałam że to mój problem bo on jest tylko kierowcą, kazał mi dzwonić na infolinię i tu pierwsza porażka okazało się że w sobotę i niedzielą infolinia nie działa, a przepraszam jest ale po angielsku, czujecie temat, w Polsce infolinia w weekend jest po angielsku…………. Ponowna rozmowa z kierowcą nic nie dała, a przepraszam dowiedziałam się że powinnam wiedzieć że są korki we Władysławowie. Ja mieszkam w Warszawie więc powinnam kupując bilet miesiąc wcześniej do Władysława wiedzieć że tam są korki!!! Po dojeździe do Gdyni oczywiście autokar Gdynia Warszawa odjechał i zostałam z biletem bez możliwości dojazdu do Warszawy. Flixbus wysłał mi smsa że nie mogą mi zapewnić dojazdu do Warszawy i że przepraszają- świetnie przepraszają jak by to miało jakieś znaczenie w tamtym czasie że przepraszają. Kierowca powiedział mi że flixbus to tylko aplikacja z której korzystają przewoźnicy i że oni ze sobą nie współpracują. Sprzedają bilety na różnych przewoźników i nie interesuje ich klient, ważne aby sprzedać bilet, a nie aby dowieść klienta na miejsce. Kierowca powiedział że on wywiązał się dowiózł nas, a że z opóźnieniem 45 minut ta taki mały szczegół. Na ich stronie wpisy wskazują że to firma, ale co to za firma, która ma klienta głęboko gdzieś, ważna jest kasa a nie klient. Jeśli biuro obsługi klienta nie działa w weekendy gdzie jest najwięcej podróżnych to co to oznacza jaki myślicie????
  • ~Pasażer / 2021-08-22 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja też mam pozytywną opinię o kursie N1210 z 21.08.2021 . Pani która sprawdzała bilety, była przesympatyczna a to jak jechała, mogłem nie spać i patrzeć się na nią i podziwiać, służyła pomocą, oby więcej takich kierowców.
    ZaletyWygoda, czysto, miła obsługa
    WadyBrak
  • ~Elżbieta / 2021-08-22 08:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Zlikwidowano przystanek metro wilanowska nie wiem dlaczego, teraz z zachodniego m.in wyjezdza,jedzie na pie narodowy,krazy po pradze zeby wrocic znowu pod narodowy,ale z drugie strony,jezdzi po jakis dziurach zeby wreszcie zatrzymac sie na orlenie na solcu,jezdzilam kilka lat I nigdy trakcie nie tankował.Wyjechalam o 8.00 jest 8.48 jeszcze na stacji na orlenie. Ostatni raz korzystam z flixbus,zszedl na psy.MASAKRA,NIE POLECAM
  • ~Maciej / 2021-08-21 22:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy są wredni niechcący gadać dzieci by chciały postu 20 min to nieda rady
    ZaletyNie
    WadyNiema postoi nie polecam a jechałem Z KOŁOBRZEG do GLIWICE więcej z tą firmą nie jadę odradzam biorą zaduzo lepiej pociągiem pozdrawiam właściciela filxbus
  • ~Anita / 2021-08-21 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Podroz Czestochowa Krakow porazka, brak w autobusie miejsc wykupionych, ignorancja kierowcow i opoznienie na trasie. Autobus ciasny a z ubikacji zapach szamba
    ZaletyBrak
  • ~Ivory / 2021-08-21 13:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam wczoraj z Mielna do Katowic. Cała podróż przebiegła bez zastrzeżeń. Jedyne co, to małe zamieszanie z miejscami. Kierowca przy wejściu powiedział, że można zajmować miejsca jakie się chce. Noooo chyba nie do końca. Rezerwacja miejsca kosztuje dodatkowe 8zl... Jeśli ktoś rezerwuje konkretne miejsce i za nie płacić, to ma pełne prawo na takim usiąść. Nie dziwię się więc, że część pasażerów burzyła się, kiedy przy wejściu do busa okazało się, że ich miejsce jest zajęte. Jesli chodzi o opóźnienia... Przecież logiczne jest , że jesli jest korek spowodowany robotami drogowymi to kierowca nie przefrunie nad nim. Dziwią mnie więc negatywne komentarze odnośnie opóźnieniem. Ogólnie polecam tą firmę.
    ZaletyWszystko ok
    WadyRezerwacja miejsc która później jest nie respektowana
  • ~Nik / 2021-08-21 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Łatwiej pisze się skargi niż pochwały - więc trochę złamię ten schemat. Wakacje. Trasa Wrocław-Berlin wyjazd ok.6 rano. Taxi nie odebrało nas na czas z domu, więc spóźnienie na autobus gwarantowane. Na szczęście do 15 min przed odjazdem można przebookować i... zdążyliśmy ! Dzięki temu bez straty biletów załapaliśmy się na następny Flixbus i szczęśliwie, w komforcie i bez problemów dotarliśmy do Berlina.
    Na powrót też wybraliśmy Flixbus, jednak znajomy zaoferował, że nas zabierze samochodem. Nie było problemu z anulowaniem biletów a zwrot za nie był w ciągu kilku dni.
    Dziękujemy !
    Zaletymożliwość anulowania i przebookowania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976