Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Euroflorist - www.twojekwiaty.pl opinie

Ocena na podstawie 81 opinii

1.80 / 5

  • Asortyment
    1.80
  • Łatwość zamawiania
    2.53
  • Poziom cen
    1.87
  • Dostawa
    1.40
  • Obsługa i reklamacje
    1.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2023-04-14 12:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam Firmy. Dwa razy przy zamówieniu do Niemiec przekroczyli termin dostawy, brak możliwości kontaktu z zapytaniem i reklamacją. Firma bardzo niewiarygodna.
    WadyNieterminowość, brak możliwości kontaktu w sprawie reklamacji.
  • ~Maja / 2023-04-06 09:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Bukiet nie przypominalntego że zdjęcia, był dużo skromniejszy i brzydszy, dodatkowo przyczepiono nabazgroloną kartkę z adresem. Szkoda pieniędzy.
  • ~ymilek / 2023-04-04 15:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Uwaga uwaga!!! Nie dostarczają zakupionych kwiatów, nie uznają reklamacji!!!! Fejkowe potwierdzenie dostawy 3 zł za sms extra !!✖️☠️????
  • ~EWELINA / 2023-03-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    KWIATY DOSTARCZONE DO SĄSIADKI SOLENIZANTKI, LEKCEWAŻĄCE PODEJŚCIE OBSŁUGI, BEZCZELNE, ZERO PROFESJONALIZMU, NIKOMU NIE POLECAM, WSTYD!!!
    WadyZERO PROFESJONALIZMU
  • ~Skipper / 2023-03-13 13:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ocena "0". Kwiaty zamówione na Dzień Kobiet - nie dostarczone. Kontakt na e-maila - bez odpowiedzi, kontakt na czacie - czat nie działa. Kontakt telefoniczny (miły i ze zrozumieniem) - kwiaty nie zostały wysłane.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie.
  • ~Xyz / 2023-03-12 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostało złożone zamówienie w przedziale godzinowym 17/21, po pierwsze zamówienie nigdy nie dotarło, a mail o treści dostarczenia kwiatów doszedł, po półgodzinnej próbie dodzwonienia się na infolinię, zostałem poinformowany, ze zadzwonią do kwiaciarni, która miała dostarczyć kwiaty, a później jak się okazało kwiaciarnia odmówiła dostarczenia zamówienia, a pośrednik euroflorist zamiast poinformowac o anulowaniu zamienia, tak jak już wyżej wspominałem, wysłał maila, ze zamówienie zostało pomyślnie zrealizowane. Nie polecam, oszustwem traci na kilometr.
  • ~Ela / 2023-03-12 12:45
    Ocena: 4.40 / 5
    100%
    Zamówione w niedziele dostarczane 2 godz później
  • ~Teq / 2023-03-10 19:28
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam.Kwiaty na dzien kobiet przyszly po 72 godzinach.Nie wiem wogole jest sens zamawiać z tej strony.
    Bylo napisane,ze beda tego samego dnia
    miedzy 13.00 a 17.00,ale kurier byl po 21.30 w pracy gdzie pracuje moja dziewczyna.Praca czynna do 20.00
    ZaletyWybor
    WadyReszta serwisu
  • ~Witold / 2023-03-10 11:18
    Ocena: 2.20 / 5
    Firma wysyłająca kwiaty zgodnie ze swoim regulaminem nie odpowiada za terminowość dostarczenia kwiatów. To jak kupić bilet na samolot, ale bez dnia odlotu ... no niby kupujemy przecież przelet :) Gratuluję takiego podejścia, ale sukcesów nie wróżę
    Zaletykwiaciarnia
    Wadynie odpowiadają za esencję swojej działalności czyli terminowa dostawę
  • ~Ania / 2023-03-10 11:07
    Ocena: 1.40 / 5
    Jedna wielka porażka ! Jak najdalej od nich ! Zamówienie nie doszło i gdybym się nie upomniała to nawet by tego nie zauważyli! Nie polecam!!!!
  • ~Jan / 2023-03-10 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty zamówione dla mamy i siostry. Niestety, nie zostały dostarczone wtedy, kiedy miały. Numery na infolinii nie działają, brak odpowiedzi na maile. Kilka dni później wiadomość, że kwiaty dostarczone - lecz niestety nikt ich nie dostał. Rzadko wystawiam opinie, ale przestrzegam przed bardzo małym profesjonalizmem firmy. Na pewno nie skorzystam ponownie.
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyDosłownie wszystko
  • ~A. / 2023-03-09 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, lepiej uważać. Chciałem zrobić prezent dla swojej dziewczyny na dzień kobiet. Dziewczyna nie otrzymała bukietu. Dopiero na drugi dzień jak napisałem maila co z bukietem odpisano mi że bardzo im przykro i oddadzą pieniądze... porażka! Zrujnowana niespodzianka.
  • ~Kamil / 2023-03-09 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kwiaty nie dotarly w czasie deklarowanym ani nie dotarły by nawet w innym terminie. Po zgłoszeniu reklamacji padło lytanie vzy dostarczyć kwiaty mimo spóźnienia... sami od siebie nie pofatygowali się żeby cokolwiek ustalić Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~Marek / 2023-03-09 09:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy wiecej nie zamowie kwiatow z Euroflorist , kwiaty nie zostaly dostarczone , nikt nie odpowiada na emaile brak organizacji w tej firmie . Od roku 2005 wysylam kwiady z Angli i pierwszy raz kwiaty nie zostaly dostarczone nikt cie nie informuje o tym krotko podsumowojac jest to bardzo slaba firma . Podczas pandemi nie mialem takich sytuacji aby kwiaty nie zostaly dostarczone , pierwszy raz zamowilem przez nich kwiaty i ostatni . Jak mozna zbierac zamowienia swiadomym ze nie zostana zrealizowane , czuje sie oszukany .
    Zaletynie ma zalet
    Wadybrak komunikacji , nie dostarczaja w danym dniu , jesli chodzi o jakos kwiatow to nie wiem bo jeszcze nie zostaly dostarczone
  • ~Tomek / 2023-03-09 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Kwiaty nie były dostarczone na czas. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Darek / 2023-02-17 01:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie Polecam Kwiaty dostarczone o 20 brak bileciku
  • ~Kali / 2023-01-21 21:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie nie zostało zrealizowane mimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, z wykonawcą nie ma żadnego kontaktu, na kontakt z BOK muszę czekać jeszcze dwa dni, bo w weekend firma nie pracuje. Wielka klapa w dniu dużej imprezy rodzinnej, mnóstwo niezręczności. Nigdy więcej!
  • ~Barbara / 2023-01-03 18:06
    Ocena: 2.40 / 5
    NIE POLECAM Euroflorist. Kwiaty zostaly zamowione na 90 urodziny Mamy. Zostaly dostarczone dzien pozniej. Bukiet niewiele przypominal ten zamowiony. Przezentowal sie bardzo smutno. Jestem bardzo zawiedziona.
    WadyDostawa dzien pozniej. Bukiet wizualnie bardzo odbiega od zamowionego.
  • ~Julia / 2022-11-29 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Specjalnie już tydzień temu zamówiłam dostawę na konkretny dzień, czyli na dzisiaj, a i tak kwiaty nie dotarły! Urodziny mamy, wiec przykro.
    Wstyd, tak traktować klientów!
    Ostatni raz korzystałam z ich usług i nikomu na pewno nie polecę Euroflorist.
  • ~Maria / 2022-11-21 12:27
    Ocena: 1.40 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Wiązanka zamówiona na pogrzeb zamówioną na konkretny termin i godzinę - nie dotarła. Zamówienie zostało odwołane wieczór przed ceremonią pogrzebową, mailowo, ze względu na brak materiałów do zrobienia wiązanki, bez możliwości kontaktu telefonicznego lub jakiegokolwiek innego. Następnie w tydzień później dostałam (prawdopodobnie omyłkowo) smsowe potwierdzenie zamówienia, że dotarło. Tydzień po pogrzebie. Słaby żart.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolinii, nieprofesjonalna, jak nie wiedza co powiedzieć, to się rozłączają. O K R O P N E doświadczenie, nikomu nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809