strona 22 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~JUSTYNA / 2024-02-19 14:49
Kupiłam bidony które przy wkładaniu do plecaka pękł! Nie uznano mi reklamacji!Windows leżała po stronie użytkownika. Fatales obsługa reklamacji! 1000 razy bardziej polecam allegro! -
-
~Kacha / 2021-10-27 14:54
Długi czas oczekiwania na przesyłkę a do tego książki przychodza w takim stanie jakby nie były nowe. Obdziubane rogi, pozaginane strony w książeczce dla dzieci, a okładka jest brudna. Nie wiem o co chodzi. Nie mam czasu i nerwow na reklamacje, ale odechciało mi się u nich zamawiać. ZaletyŁatwość zamawianiaWadyUszkodzone książki sprzedawane jako nowe
Długi czas oczekiwania na zamówienie -
~Karolina / 2017-07-15 13:41
Nie polecam zamawiania płyt cd i dvd przez sklep internetowy empik.com, bo będziecie mieć tak jak ja miałam dużo strat,polecam kupować w stacjonarnych salonach empik z półki i wtedy widzi się co i w jakim stanie jest. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadyuszkodzony towar,porysowane płyty cd.od 13 lipca dvd -
~Kas / 2020-04-11 22:25
Masakra z realizacją zamówienia... czekanie tygodniami na rzeczy które miały być w ciągu kilku dni. Sprzedawanie przedmiotów których się nie ma jest bardzo nie fair... bardzo. Szczerze mówiąc zamówienie jest mi już nie potrzebne bo miało być na prezent. Słabo bardzo słabo empik. -
~Kasia / 2021-07-21 19:01
Dramat, sklep online ma często pomyłki. Niech nikogo nie zwiedzie informacja Na stronie dotycząca wysyłki w 24h. Tu to trwa 72 h. Na trzy zamówienia dwa były reklamowane, bo otrzymałam nieprawidłowe produkty. Dział reklamacji to dopiero masakra. Odpowiedź na każde pytanie brzmi: czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Każdy konsultant mówi coś innego, zapewnia o szybkim rozwiązaniu sytuacji i...... 14 dni od daty otrzymania zwrotu, który jest spowodowany ich błędem. Nie polecam. WadyDział reklamacji i zwrotów -
~Klientka / 2013-12-20 19:00
Zamówienia przychodzą z dużym opóźnieniem, ale to jestem w stanie przeboleć. Jeśli chodzi o obsługę w empiku na rynku we Wrocławiu to już tego przeboleć nie mogę. Do tego stopnia jestem zła, że muszę napisać w interenecie coś o tym zdarzeniu. Może nie cała obsługa, ale dwie osoby które koło 14 były w Informacji. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie, bo dostałam na maila potwierdzenie, że na mnie czeka. Pani mi pokazała komputer i mówiła, że to niemożliwe, że książek jeszcze nie ma. Ja byłam przekonana, że mam takie potwierdzenie i tak też powiedziałam. Po czym Pani poszła po innego pracownika i on podniesionym tonem głosu zaczął mówić, że nie mogłam tego wiedzieć. Zwyczajnie zostałam skrzyczana. Zmieszana wybąknęłam "przecież się nie awanturuje, nie musi Pan krzyczeć".
Może to atmosfera przedświąteczna, może brak doświadczenia z klientami, może wcześniej był roszczeniowy klient i rozmowa zaczęła się podobnie jak ze mną, może Pan był chłopakiem Pani. Nie wiem w każdym bądź razie nie krzyczy się na klientów. Można wiele spokojnie powiedzieć.
Nie mam ochoty już robić tam zakupów. Gdyby nie to, że muszę odebrać te książki nie poszłabym długo do tego empiku.ZaletyróżnorodnośćWadyobsługa -
~Kochajaca ksiazki. / 2022-09-04 13:21
NIE ZAMAWIAJCIE NICZEGO ZA GRANICE!!! Ostrzegam!
Zamowione ksiazki i gazety za granice, koszt ogromny plus 60zl za dostawe.
Empik wrzucil wszystko do pudla jak smieci. Ksiazki brudne, gazety porysowane, jedna ksiazka wygieta na pol.
Jako klient kupuje nowy produkt i taki produkt ma byc dostarczony do klienta. To jest Empiku obowazkiem zabezpieczyc gazety,ksiazki na tak daleki transport z Polski.
Oni to maja w d...e
Nigdy wiecej Empik za granice.ZaletySzybka realizacjaWadyNiedostatecznie zapakowane paczki, niedbalstwo w pakowaniu, brak zabezpieczen towaru. -
~Krzysztof / 2023-10-25 21:08
Sprzedają produkty z reklamą: "kup online i odbierz w sklepie za 2 godziny" a tymczasem tego produktu nie mają w magazynie. Produkt muszą sprowadzić z zagranicy od wydawcy.
Zero powiadomień o statusie zamówienia. Muszę dzwonić na info i sam się dopytywać.
Chciałem zaoszczędzić czas i pieniądze, a tymczasem mam nerwówkę.
Pierwszy i ostatni raz.ZaletyBrakWadyOferują produkt którego nie mają. Brak kontaktu ze strony sklepu. -
-
~Ktoś / 2021-11-19 16:53
Mama zamówiła 3 książki, 3 razy przesuwaliście i doszła tylko JEDNA książka ZaletyBRAK ZALETWadyDostawa -
~Luiza / 2019-08-26 16:55
Witam. W marcu kupiłam online telefon Mi A2 lite. Po 1,5 miesiącu telefon przestał działać. Zadzwoniłam w sprawie reklamacji. Empik umywa ręce, zakupiony telefon był w firmie Dragonist. Dodatkowo przeznaczony na rynek czeski, a nie polski. Z tego powodu nie mogłam dokonać reklamacji w serwisie w Łodzi. Po odesłaniu do Dragonist, po miesiącu otrzymałam zepsuty telefon i muszę odsyłać go ponownie.Choć w ekspertyzie napisali, że zainstalowali oprogramowanie na nowo- nie zrobili nic.Proszę uważać i nie kupować w Empik. Nie informują, że pośredniczą. To nieuczciwe ze strony sprzedawcy. A Dragonist utrudnia reklamacje. Jestem prawie 2 miesiące bez telefonu. ZaletyBrakWadyBrak informowania o nieuwzględnianiu reklamacji. Klient pozostawiony sam sobie -
~Łukasz / 2021-07-05 01:11
Kupiłem w Empik Marketplace 2 smartwatch'e. Oba wadliwe. Pierwszego nie było można naładować. Drugi z pomiarem ciśnienia pokazywał niskie ciśnienie u osoby z wysokim nadciśnieniem (potwierdzone specjalistycznym urządzeniem medycznym). Pierwszy udało mi się oddać. W stosunku do drugiego dostawca odrzucił reklamację twierdząc, że funkcje działają należycie. Pomimo 3-krotnie przesłanej prośby do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarancji na zakupione produkty. Przestrzegam przed zakupami w Empik: nie weryfikują dostawców, sprzedają niezweryfikowane, złej jakości produkty. W przypadku problemów rozkładają ręce mówiąc, że tylko pośredniczą. Obsługa klienta, weryfikacja dostawców i bezpieczeństwo zakupów to przepaść w porównaniu z usługami świadczonymi przez czołowe platformy sprzedażowe. -
~Maciej / 2017-12-18 20:45
Empik po pierwszym zamówieniu uważałem i moje opinie były idealne ale ostatnie zamówienie utwierdziło mnie że ludzi maja gdzieś . Zamówiłem książki warte ponad 100 zł a otrzymałem wygniecioną stronę zniszczoną okładkę miał to być prezent na gwiazdkę czas dostawy był około tygodnia !!! i nie dostawca uszkodził książki tylko osoba które je pakowała jak można zapakować i sprzedać uszkodzone książki trzeba nie mieć wstydu -
~Magda / 2021-11-04 14:56
Nie polecam, jeśli komuś zależy na konkretnym terminie dostawy.
Złożyłam zamówienie z dostawa do paczkomatu, na stronie pojawiła się informacja, że ma ono dojść w pewnym terminie, który mi odpowiadał (z dniowym zapasem). Gdy zobaczyłam, że zamówienie wciąż jest kompletowane założyłam zapytanie przez formularz "Kontakt" z prośbą o zmianę miejsca dostawy. Nie otrzymałam odpowiedzi, za to następnego dnia zamówienie zaadresowano do niewłaściwego paczkomatu. W aplikacji inPost widniało jako "w trakcie przygotowywania", zadzwoniłam więc do Biura Klienta i jedyne co się dowiedziałam to to, że muszę czekać aż paczka wróci do nich z paczkomatu, zwrócą mi pieniądze i dopiero wtedy będę mogła złożyć ponowne zamówienie.WadyFormularz "Kontakt" nie działa
Zamówienia nie przychodzą w zapowiadanym terminie -
~Mała1976 / 2020-04-08 10:06
Towar zamówiony 27 marca, oplacony , na stronce informacja wysłany - termin dostawy 2-3 kwietnia , 3 kwiecień przesyłka nie została dostarczona , dzwoniąc na infolinię nikt nic nie wie obiecują szybkie rozwiązanie i kontakt , którego brak ,8 kwiecień wciąż brak jakiejkolwiek informacji ze strony Empiku
Zamówienie ( drugie ) złożone 3.04 niespodzianka dla dziecka na święta . Na stronce widnieje termin dostawy 8-9 , wciąż status w realizacji ,wiec dzwonię na infolinię gdzie dowiaduje się że zamówienie jest wciąż kompletowane i mogą mi je wysłać ale niekompletne (....) Zamówienie anulowałam po tym jak zostałam poinformowana że nie dojdzie ono do piątku
ZaletyDo tej pory byłam zadowolona wszystko dochodziło na czas i kompletne jednak się rozczarowałamWadyPodejście do klienta , robienie z potencjalnego klienta " debila ", okłamywanie -
~mama / 2024-04-04 10:47
Zamówiłam dla dziecka książkę (lekturę) termin dostawy 1-2 dni robocze, pomyślałam spoko na przeczytanie ma 3 tygodnie. Czekałam ponad tydzień na jakąkolwiek informacje, że przesyłka w drodze.....nie doczekałam się. W rezultacie anulowałam przesyłkę po kolejnym mailu z informacją o "opóźnieniu mojej przesyłki", dziecko zostało bez książki a termin na jej przeczytanie znacznie się skrócił :(
Dodam, że zamawiałam już kiedyś w Empiku książki i była podobna historia, chciałam dać im szanse.......szkoda mojego czasuZaletybrakWadynie dotrzymywanie terminu wysyłki -
~Marcela / 2021-11-09 08:55
Jedna WIELKA tragedia! Złożyłam zamówienie 25.10 i po dziś dzień nie wysłali nawet przesyłki. W dzisiejszych czasach dbając o klienta to jest nie do pomyślenia. Milion razy jest przesuwany termin dostawy. Przedmioty zamówione na prezent urodzinowy nie dotarły na czas. Świadome wprowadzanie kupującego w błąd. Dramat ZaletyW tym momencie brak profesjonalizmu przykrył wszystkie zalety.WadyWszystko -
-
~Marta Anna / 2022-02-23 10:20
W dzisiejszych czasach skandaliczne jest infromowanie, że produkty wysyłane są w ciągu 24h i nie dotrzymywanie takiego zobowiązania. Jest to zwykłe oszustwo! Klient decyduje się w danym miejscu na zakup ze względu na szybką wysyłkę, którą sklep oferuje. Opowiadając znajomym w pracy, że produkt nadal jest nie wysłany chociaż termin wysyłki dawno upłynął usłyszałam KILKANAŚCIE opinii, żę w ich przypadku było dokładnie to samo. Wychodzi na to, że sklep oszukuje wszystkich. Nie ma co liczyć na szybką dostawę, która jest oferowana. WadyOszukiwanie klienta w kwestii terminu wysyłki. -
~Marya / 2021-08-28 21:00
Niestety ale obsługa klienta to jakiś dramat. Zamówienie kompletuje sie już od ponad tygodnia. Żadnych informacji ani w ogóle odpowiedzi na maile odnośnie aktualnego realnego statusu zamówienia. Codziennie przewidywany czas dostarczenia zamówienia przesuwa się w przód. Odradzam -
~MK / 2023-02-06 19:44
oszukali mnie na zestaw pościeli z firmy Cotton market. rzekomo przesyłka odebrana, dostarczona przez kuriera(?) a zamówienie było z odbiorem osobistym z żabki. mimo wielokrotnego monitu, sprawę zakwestionowali. czekam przynajmniej na zwrot 65 zl, zestaw pościeli kupię gdzie indziej. firmy sprzedającej Cotton... nie polecam - złodzieje. -
~MS / 2020-12-25 05:04
EMPIK wysłał mi samo opakowanie produktu. To jakaś kpina. Kupiłam produkt na prezent a okazało się, że zapłaciłam za kartonik z instrukcją. Czekam na odpowiedź ze strony firmy. ZaletyBrak
strona 22 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »