Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klientka / 2013-12-20 19:00
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienia przychodzą z dużym opóźnieniem, ale to jestem w stanie przeboleć. Jeśli chodzi o obsługę w empiku na rynku we Wrocławiu to już tego przeboleć nie mogę. Do tego stopnia jestem zła, że muszę napisać w interenecie coś o tym zdarzeniu. Może nie cała obsługa, ale dwie osoby które koło 14 były w Informacji. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie, bo dostałam na maila potwierdzenie, że na mnie czeka. Pani mi pokazała komputer i mówiła, że to niemożliwe, że książek jeszcze nie ma. Ja byłam przekonana, że mam takie potwierdzenie i tak też powiedziałam. Po czym Pani poszła po innego pracownika i on podniesionym tonem głosu zaczął mówić, że nie mogłam tego wiedzieć. Zwyczajnie zostałam skrzyczana. Zmieszana wybąknęłam "przecież się nie awanturuje, nie musi Pan krzyczeć".

    Może to atmosfera przedświąteczna, może brak doświadczenia z klientami, może wcześniej był roszczeniowy klient i rozmowa zaczęła się podobnie jak ze mną, może Pan był chłopakiem Pani. Nie wiem w każdym bądź razie nie krzyczy się na klientów. Można wiele spokojnie powiedzieć.
    Nie mam ochoty już robić tam zakupów. Gdyby nie to, że muszę odebrać te książki nie poszłabym długo do tego empiku.
    Zaletyróżnorodność
    Wadyobsługa
  • ~Kochajaca ksiazki. / 2022-09-04 13:21
    Ocena: 2.60 / 5
    NIE ZAMAWIAJCIE NICZEGO ZA GRANICE!!! Ostrzegam!
    Zamowione ksiazki i gazety za granice, koszt ogromny plus 60zl za dostawe.
    Empik wrzucil wszystko do pudla jak smieci. Ksiazki brudne, gazety porysowane, jedna ksiazka wygieta na pol.
    Jako klient kupuje nowy produkt i taki produkt ma byc dostarczony do klienta. To jest Empiku obowazkiem zabezpieczyc gazety,ksiazki na tak daleki transport z Polski.

    Oni to maja w d...e

    Nigdy wiecej Empik za granice.
    ZaletySzybka realizacja
    WadyNiedostatecznie zapakowane paczki, niedbalstwo w pakowaniu, brak zabezpieczen towaru.
  • ~Krzysztof / 2023-10-25 21:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprzedają produkty z reklamą: "kup online i odbierz w sklepie za 2 godziny" a tymczasem tego produktu nie mają w magazynie. Produkt muszą sprowadzić z zagranicy od wydawcy.
    Zero powiadomień o statusie zamówienia. Muszę dzwonić na info i sam się dopytywać.
    Chciałem zaoszczędzić czas i pieniądze, a tymczasem mam nerwówkę.
    Pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyOferują produkt którego nie mają. Brak kontaktu ze strony sklepu.
  • ~Ktoś / 2021-11-19 16:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Mama zamówiła 3 książki, 3 razy przesuwaliście i doszła tylko JEDNA książka
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyDostawa
  • ~Luiza / 2019-08-26 16:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam. W marcu kupiłam online telefon Mi A2 lite. Po 1,5 miesiącu telefon przestał działać. Zadzwoniłam w sprawie reklamacji. Empik umywa ręce, zakupiony telefon był w firmie Dragonist. Dodatkowo przeznaczony na rynek czeski, a nie polski. Z tego powodu nie mogłam dokonać reklamacji w serwisie w Łodzi. Po odesłaniu do Dragonist, po miesiącu otrzymałam zepsuty telefon i muszę odsyłać go ponownie.Choć w ekspertyzie napisali, że zainstalowali oprogramowanie na nowo- nie zrobili nic.Proszę uważać i nie kupować w Empik. Nie informują, że pośredniczą. To nieuczciwe ze strony sprzedawcy. A Dragonist utrudnia reklamacje. Jestem prawie 2 miesiące bez telefonu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informowania o nieuwzględnianiu reklamacji. Klient pozostawiony sam sobie
  • ~Łukasz / 2021-07-05 01:11
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem w Empik Marketplace 2 smartwatch'e. Oba wadliwe. Pierwszego nie było można naładować. Drugi z pomiarem ciśnienia pokazywał niskie ciśnienie u osoby z wysokim nadciśnieniem (potwierdzone specjalistycznym urządzeniem medycznym). Pierwszy udało mi się oddać. W stosunku do drugiego dostawca odrzucił reklamację twierdząc, że funkcje działają należycie. Pomimo 3-krotnie przesłanej prośby do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarancji na zakupione produkty. Przestrzegam przed zakupami w Empik: nie weryfikują dostawców, sprzedają niezweryfikowane, złej jakości produkty. W przypadku problemów rozkładają ręce mówiąc, że tylko pośredniczą. Obsługa klienta, weryfikacja dostawców i bezpieczeństwo zakupów to przepaść w porównaniu z usługami świadczonymi przez czołowe platformy sprzedażowe.
  • ~Maciej / 2017-12-18 20:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik po pierwszym zamówieniu uważałem i moje opinie były idealne ale ostatnie zamówienie utwierdziło mnie że ludzi maja gdzieś . Zamówiłem książki warte ponad 100 zł a otrzymałem wygniecioną stronę zniszczoną okładkę miał to być prezent na gwiazdkę czas dostawy był około tygodnia !!! i nie dostawca uszkodził książki tylko osoba które je pakowała jak można zapakować i sprzedać uszkodzone książki trzeba nie mieć wstydu
  • ~Magda / 2021-11-04 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, jeśli komuś zależy na konkretnym terminie dostawy.

    Złożyłam zamówienie z dostawa do paczkomatu, na stronie pojawiła się informacja, że ma ono dojść w pewnym terminie, który mi odpowiadał (z dniowym zapasem). Gdy zobaczyłam, że zamówienie wciąż jest kompletowane założyłam zapytanie przez formularz "Kontakt" z prośbą o zmianę miejsca dostawy. Nie otrzymałam odpowiedzi, za to następnego dnia zamówienie zaadresowano do niewłaściwego paczkomatu. W aplikacji inPost widniało jako "w trakcie przygotowywania", zadzwoniłam więc do Biura Klienta i jedyne co się dowiedziałam to to, że muszę czekać aż paczka wróci do nich z paczkomatu, zwrócą mi pieniądze i dopiero wtedy będę mogła złożyć ponowne zamówienie.
    WadyFormularz "Kontakt" nie działa
    Zamówienia nie przychodzą w zapowiadanym terminie
  • ~Mała1976 / 2020-04-08 10:06
    Ocena: 2.60 / 5
    Towar zamówiony 27 marca, oplacony , na stronce informacja wysłany - termin dostawy 2-3 kwietnia , 3 kwiecień przesyłka nie została dostarczona , dzwoniąc na infolinię nikt nic nie wie obiecują szybkie rozwiązanie i kontakt , którego brak ,8 kwiecień wciąż brak jakiejkolwiek informacji ze strony Empiku

    Zamówienie ( drugie ) złożone 3.04 niespodzianka dla dziecka na święta . Na stronce widnieje termin dostawy 8-9 , wciąż status w realizacji ,wiec dzwonię na infolinię gdzie dowiaduje się że zamówienie jest wciąż kompletowane i mogą mi je wysłać ale niekompletne (....) Zamówienie anulowałam po tym jak zostałam poinformowana że nie dojdzie ono do piątku


    ZaletyDo tej pory byłam zadowolona wszystko dochodziło na czas i kompletne jednak się rozczarowałam
    WadyPodejście do klienta , robienie z potencjalnego klienta " debila ", okłamywanie
  • ~mama / 2024-04-04 10:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam dla dziecka książkę (lekturę) termin dostawy 1-2 dni robocze, pomyślałam spoko na przeczytanie ma 3 tygodnie. Czekałam ponad tydzień na jakąkolwiek informacje, że przesyłka w drodze.....nie doczekałam się. W rezultacie anulowałam przesyłkę po kolejnym mailu z informacją o "opóźnieniu mojej przesyłki", dziecko zostało bez książki a termin na jej przeczytanie znacznie się skrócił :(
    Dodam, że zamawiałam już kiedyś w Empiku książki i była podobna historia, chciałam dać im szanse.......szkoda mojego czasu
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminu wysyłki
  • ~Marcela / 2021-11-09 08:55
    Ocena: 2.60 / 5
    Jedna WIELKA tragedia! Złożyłam zamówienie 25.10 i po dziś dzień nie wysłali nawet przesyłki. W dzisiejszych czasach dbając o klienta to jest nie do pomyślenia. Milion razy jest przesuwany termin dostawy. Przedmioty zamówione na prezent urodzinowy nie dotarły na czas. Świadome wprowadzanie kupującego w błąd. Dramat
    ZaletyW tym momencie brak profesjonalizmu przykrył wszystkie zalety.
    WadyWszystko
  • ~Marta Anna / 2022-02-23 10:20
    Ocena: 2.60 / 5
    W dzisiejszych czasach skandaliczne jest infromowanie, że produkty wysyłane są w ciągu 24h i nie dotrzymywanie takiego zobowiązania. Jest to zwykłe oszustwo! Klient decyduje się w danym miejscu na zakup ze względu na szybką wysyłkę, którą sklep oferuje. Opowiadając znajomym w pracy, że produkt nadal jest nie wysłany chociaż termin wysyłki dawno upłynął usłyszałam KILKANAŚCIE opinii, żę w ich przypadku było dokładnie to samo. Wychodzi na to, że sklep oszukuje wszystkich. Nie ma co liczyć na szybką dostawę, która jest oferowana.
    WadyOszukiwanie klienta w kwestii terminu wysyłki.
  • ~Marya / 2021-08-28 21:00
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety ale obsługa klienta to jakiś dramat. Zamówienie kompletuje sie już od ponad tygodnia. Żadnych informacji ani w ogóle odpowiedzi na maile odnośnie aktualnego realnego statusu zamówienia. Codziennie przewidywany czas dostarczenia zamówienia przesuwa się w przód. Odradzam
  • ~MK / 2023-02-06 19:44
    Ocena: 2.60 / 5
    oszukali mnie na zestaw pościeli z firmy Cotton market. rzekomo przesyłka odebrana, dostarczona przez kuriera(?) a zamówienie było z odbiorem osobistym z żabki. mimo wielokrotnego monitu, sprawę zakwestionowali. czekam przynajmniej na zwrot 65 zl, zestaw pościeli kupię gdzie indziej. firmy sprzedającej Cotton... nie polecam - złodzieje.
  • ~MS / 2020-12-25 05:04
    Ocena: 2.60 / 5
    EMPIK wysłał mi samo opakowanie produktu. To jakaś kpina. Kupiłam produkt na prezent a okazało się, że zapłaciłam za kartonik z instrukcją. Czekam na odpowiedź ze strony firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Muad'Dib / 2007-11-20 19:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Przejrzysta strona, szeroki asortyment i niezłe ceny-można by rzec prawie ideał. Można by, ale nie rzeknę.
    Rzeknę za to -TOTALNE DNO- wprowadzanie klienta w błąd, nieinformowanie o ew. opóźnieniach, towar oznaczony jako dostępny okazuje się niedostępny, nikompetentna obsługa klienta mamrocząca coś o jakichś problemach-boję się, że utopiłem kase wiedziony sentymentem do marki.
    Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy-radzę WYSTRZEGAĆ SIĘ tego sklepu
  • ~mufa / 2023-09-17 10:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik to niestety niewiarygodny portal zakupowy. Wystawiają na stronie towar, którego nie mają. Zamówienie próbują zrealizować blisko miesiąc. Sam kontakt z infolinią Empiku pozostawia wiele do życzenia, każdy z konsultantów udziela innych informacji na ten sam temat, tragedia. Zrobiłam parę zakupów u nich ale ostatnie doświadczenia skutecznie mnie wyleczyły z korzystania z usług tej firmy. Nigdy więcej, nie polecam.
  • ~Mxin / 2020-12-01 08:33
    Ocena: 2.60 / 5
    21.11 złożyłam zamówienie, przewidywana data wysyłki to 25-26 listopada. W środę czyli 25.11 status przesyłki nadal był w kompletacji. Napisałam do nich maila czemu tak się stało. Jak odpowiedź dostałam, że przewidywana data wysyłki to 25-26 zamówienie jest dalej w kompletacji i przyjdzie powiadomienie jak zostanie wysłane. Nic nie przychodziło. W piątek ponownie postanowiłam napisać, odpowiedzieli, że moja paczka jest opóźniona, ale postarają się ją jak najszybciej wysłać. Do tej pory nie dostałam żadnej informacji. To zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku.
    WadyWysyłka zamówień
  • ~nari / 2020-12-17 18:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Absolutnie nie polecam !!! Czekam na wysyłkę opłaconych towarów od tygodnia i pomimo interwencji nie są w stanie ustalić co dzieje się z moim zamówieniem. Firma kurierska nie otrzymała nawet zlecenia odbioru towaru, a w statusie realizacji widnieje : zamówienie zrealizowane.
    Kpiny z klientów , szkoda nerwów lepiej zamówić gdzie indziej !
    Od lat jestem klientką Empiku ale nigdy więcej nie skorzystam z ich sklepu internetowego .
    WadyKompletna nierzetelność sprzedawcy
  • ~Natii / 2022-07-04 07:25
    Ocena: 2.60 / 5
    NIE POLECAM!!!! sklep działa bardzo opieszale. Zamówienie złożone w środę rano teoretycznie powinno być dostarczone w piątek a nie po weekendzie!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4346
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882