PRZESTRZEGAM..!!
SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA GOTOWKOWA I KIEROWNICTWO ODDZ. ŁÓDZKIEGO..
INFOLINIA INFORMUJE, ŻE NIE TRZEBA ZAMAWIAĆ DANEJ GOTÓWKI DO WYPŁATY, PONIEWAŻ ODDZIAŁ TOKOWĄ POSIADA A SZANOWNA PANI WŁADCZYNI W ODDZIALE ŁÓDŹ, PIOTRKOWSKA TWIERDZI, ŻE NIE DOKONA WYPLATY...NIE POINFORMOWANO MNIE GDY WPŁACAŁAM PIENIĄDZE, ŻE PRZY WYPŁACIE TRZEBA POSIADAĆ DWA DOKUMENTY.!!!( JEDYNY BANK Z TAKIMI WYMOGAMI)..NIE POINFORMOWANO MNIE, ŻE WYPŁATĘ TRZEBA ZGŁOSIĆ DO GODZ.10..!!! A JRŚLI NI, TO CZEKA SIĘ NA NIĄ 2 DNI..!!
WEWNĘTRZNE PRZEPISY, O KTÓRYCH KLIENT NIE JEST INFORMOWANY..
POZA TYM KIEROWNIK-CHAM I PROSTAK..!!
NIGDY WIĘCEJ TEN BANK Z TĄ OBSŁUGĄ KLIENTA..TO NIE BYŁA OBSŁUGA A OBSUWA..!!!
ZaletyZERO LEŻĄCE..!!
WadyCHAMSKIE I PROSTACKIE ZACHOWANIE KIEROWNICTWA ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU..!!!
STOSOWANIE WOBEC KLIENTA UKRYTYCH PRZEPISÓW WEWN.., O KTÓRYCH SIĘ GO NIE INFORMUJE PRZEZ KASJERKĘ..!!!
OSZUSTWO INFORMACYJNE, ŻE MOŻNA WYPŁACIĆ GOTÓWKĘ BEZ JEJ ZAMAWIANIA..!!!
STOSOWANIE WOBEC KLIENTA UKRYTYCH PRZEPISÓW WEWN.., O KTÓRYCH SIĘ GO NIE INFORMUJE PRZEZ KASJERKĘ..!!!
OSZUSTWO INFORMACYJNE, ŻE MOŻNA WYPŁACIĆ GOTÓWKĘ BEZ JEJ ZAMAWIANIA..!!!