Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BOŚ Bank Ochrony Środowiska opinie

Ocena na podstawie 944 opinii

4.77 / 5

  • Obsługa klienta
    4.78
  • Oferta
    4.76
  • Prostota obsługi
    4.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Petrus / 2022-06-13 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo poprawnie wysłanego wniosku o lokatę 7% otrzymałem odmowę gdzie powodem był rzekomo nieczytelny skan , lub niezgodne dane ! Skan dowodu był w wysokiej rozdzielczości w pliku .pdf z widocznymi krawędziami dokumentu ( tak jak było to opisane w jednej z instrukcji ) . Dane były na 100% zgodne , sprawdzałem bardzo uważnie każde wypełniane pole . Pretekst do odrzucenia nie jest zgodny ze stanem faktycznym . Moje przypuszczenie jest takie że dostali bardzo dużo wniosków ( więcej niż chcieli ) i musieli się jakoś wycofać z oferty . Przy procesowaniu wniosku mojej lokaty napotkałem wszystkie problemy które opisały osoby wypowiadające się w temacie lokaty 7% w BOŚ Banku .
    Bank nie jest godny polecenia . Sposób obchodzenia się z klientami daje wątpliwe podstawy do tego żeby wiązać się z nimi w jakikolwiek sposób . Oprócz wniosku na lokatę złożyłem równolegle wniosek o założenie konta . Po całej historii z lokatami wycofuję się z mojej decyzji .
    ZaletyTeoretyczną zaletą jest wysokość oprocentowania
    WadyWadą jest to że oferta lokaty 7% jest nieosiągalna pomimo prawidłowo wypełnionego wniosku . Bardzo słaba obsługa klientów, godzinami trzeba 'wisieć' na słuchawce . Naciąganie klienta na zgody marketingowe , nie wywiązywanie się z warunków oferty, fikcyjne powody odrzucenia wniosku .
  • ~swish23 / 2024-02-06 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku od 20 lat ale wprowadzane zmiany motywują mnie do zakończenia współpracy.Dostęp do wpłat wypłat gotówki w kasie ograniczony do 4 godzin w ciągu dnia roboczego. Bank wszelkimi metodami próbuje przekonać klientów do obrotu bezgotówkowego - niestety ciągle występują problemy z dostępem do bankowości elektronicznej dla klientów przez prace serwisowe i brak możliwości logowania do systemu banku. NIE POLECAM
  • ~Darek / 2022-12-10 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku. Pobierają opłaty 50 zł miesięcznie a nie potrafią przekazać klientowi że znowu są prace serwisowe. Człowiek tankuje samochód i jest odmowa przy kasie. Bank porażka. Odradzam. Sam przenoszę się z nowym rokiem do innego banku.
    ZaletyObsługa jest miła
    WadyPrace serwisowe i problemy ze stroną internetową.
  • ~Karolina / 2022-06-08 12:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dokładnie taką samą sytuację - próbowałam założyć lokatę 7%, złożyłam wniosek i... NIC. Co się stało z moimi danymi??? Nie można się dodzwonić, dodatkowo od dzisiaj tel. kontaktowy odpowiada: nie ma takiego numeru!
    WadyUWAGA! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
  • ~Maria / 2023-04-05 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Moja historia z Boś Bankiem zaczęła się w momencie otrzymania kredytu na fotowoltaikę. Wszystko było OK do puki systematycznie i w terminie płaciłam raty. W momencie kiedy podjęłam decyzję o całkowitej spłacie kredytu, pojawił się "horror": brak wiedzy i kompetencji pracowników banku, polegający na udzielaniu całkowicie sprzecznych informacji.
    W marcu 2023r. podjęłam działania krok po kroku zgodnie, z informacją otrzymaną od pracownika banku, celem całkowitej spłaty kredytu. Po miesiącu zalogowałam się na swoje konto aby upewnić się, że kredyt jest spłacony. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam, iż mój kredyt nie jest zamknięty i naliczane są dodatkowe opłaty. Podczas ponownej rozmowy telefonicznej usłyszałam: "...kredyt nie został zamknięty gdyż osobiście nie złożyłam wniosku w oddziale banku". O zgrozo ..... , gdybym została o tym poinformowana podczas pierwszej rozmowy..... . Można by było uniknąć tej całej sytuacji, a tak upewniłam się, że decyzja o zamknięciu konta w BOŚ BANKU jest słuszna.
    ZaletySwego czasu otrzymałam korzystny kredyt.
    WadyBrak wiedzy i kompetencji pracowników banku.
  • ~Monika / 2023-12-08 04:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta szczególnie od strony Panów pracujących w Oddziale przy Żelaznej w Warszawie, nie miła a wręcz odrażająca, Brak kompetencji, traktowanie klienta jak zło konieczne
  • ~Lucyna / 2022-06-07 17:19
    Ocena: 1.33 / 5
    fatalnie. Nie można się dodzwonić, żadnego odzewu na pocztę elektroniczną.Próbuję od paru ładnych dni założyć lokatę, ale nie ma żadnego oddźwięku ze strony banku. Pierwszy raz mam takie problemy ze strony banku.Złożyłam wniosek o lokatę, pieniądze mam zamrożone, a bank się w ogóle nie odzywa. Nie polecam
  • ~ADAM / 2023-07-19 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIADOWSKI BANK -NIE MOŻNA SIĘ ZALOGOWAĆ NA WŁASNE KONTO ,ZA KTÓRE PŁACĘ
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadyZERO MOŻLIWOŚCI ZALOGOWANIAA SIĘ NA WŁASNY RACHUNEK
  • ~Agata / 2022-06-13 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia
    dodzownic sie na infolinie graniczy z cudem
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~anty grubas / 2023-07-25 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko było by w pożądku oprócz pANA i wŁADCY co przyłazi pytać się czy w czymś pomóc nigdy nie byłem na oddziale koło ronda Matecznego w krakowie przed godziną 15 wręcz w większości razy byłem w okolicch godziny 16 i nie miałem problemu z załatwiem czegokolwiek do pewnego dnia gdy pAN I wŁADCA przylazł i kazał mi spadać sobie na drzewo choć byłem godzinę przed zamknięciem placówki powiedział mi że nic nie załatwię choć moja wizyta mogła trwać maksymalnie 10 minut próbowałem pANU wytłumaczyć jaki mam problem i że przez najbliższe 3 miesiące w polce może będę w sumie z 8 dni ale to pANU zwisało i kazał mi odjeść stąd ta ocena
    Zaletywiększość pracowników banku jest miła i pomocna w obsłudze klienta
    Wadyjakiś gościu z brzuchem większym niż matka 5-cio raczków
  • ~becaxa / 2023-05-23 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    tragiczny bank, system się zawiesza i jest pełen błędów, biuro obsługi bezradne,
  • ~Borys / 2022-06-23 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    BOŚ jest najgorszym bankiem z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.W stosunku do klienta jak i również dla pracowników.Ja się dziwię jeszcze tym ludziom którzy tam pracują,a klientom,że trzymają tam swoje oszczędności jak i konta.Porazka na całej linii. To zacofany Bank.Staralismy się o kredyt hipoteczny,nie dosyć że wymagania jakie świat nie widział,o czasie decyzji nie wspomnę,w konsekwencji nie doszło do podpisania umowy,bo mieliśmy już dość.
    ZaletyŻadne
    WadySystemy staroświeckie,obsługa wygląda jakby na ścięcie przyszła,gorzej niż za komuny
  • ~Daniel / 2022-12-29 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na jaki kiedykolwiek trafiłem oddział w Opolu to istna katastrofa nie polecam nikomu problem z dokumentacją problem z kredytami problem z zamknięciem rachunku i rozliczeniem a na koniec.. dyrektor oddziału mówi że załatwi sprawę a nic nie załatwia... Straszny człowiek na moich oczach mobbingowala pracownika
    ZaletyŻadne
    WadyTen bank jest największą wadą
  • ~edyta / 2023-11-29 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez lata miałam pare kont w różnych bankach. Niestety z powodu kredytu hipotecznego jestem zmuszona miec konto w Bos. Aplikacja to jakas porażka, czesto sie zawiesza, podczas płątności po przejsciu calego procesu blokada karty bo po zatwierdzeniu za szybko potwierdzam na stronie. Zdazylo mi sie to juz pare razy. A infolinia do 21, wiec jak nie masz czlowieku innego konta i karty to czekaj do rana. Splaca ten kredyt i w zyciu juz tu nie wroce.
    Wadyaplikacja to jakas porazka
  • ~Elzbieta / 2023-12-04 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga pracownikow banku n'a piziomie zéro nie przedstawiaja sie i nie pidaja nr identyfikacji nie sa kompetentni nie polecam tego vanku,bank jest dobry do zielonego kredytu nic wiecej reszta wielkie zero
    ZaletyZadne
    WadyZéro profesjonalizmu auromaty nie ludzie
  • ~Ewa / 2023-07-03 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce Infolinia na której trzeba spędzić minimum pół godziny i nic nie pomogą i tak trzeba iść osobiście Odziały których nie dość ze jest jak na lekarstwo to otwarte w nieludzkich godzinach Nie obsługują ApplePay Ogólnie bank został w latach 90 Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa Brak ApplePay Infolinia bezużyteczna Brak oddziałów
  • ~Fazi / 2023-02-17 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie EWIDENTNIE pisane na zlecenie. Dlatego nigdy BOŚ
    Zaletybrak
    WadyOpinie na zlecenie. Żenada !
  • ~Grzegorz / 2022-10-20 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku Października złożyłem w placówce banku wniosek o wakacje kredytowe i spłatę kapitału.
    Już kilka dni przed datą pobrania raty zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem dlaczego termin raty nie został anulowany mimo złożenia wniosku. Pani w specyficzny sposób odpowiedziała ,że nie ma znaczenia i wakacje kredytowe będą uznane.
    W dzień pobrania raty szok!!! Bank pobrał ode mnie 2500zł na spłatę kapitału i pobrał ratę 1400zł której nie miało być. Tym samym zostałem bez środków do życia!!! Zadzwoniłem na infolinię a po drugiej stronie kobieta z którą wcześniej rozmawiałem. UWAGA!!! 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Totalny burdel i lekceważenie klienta. Oni mają czas a ja nie mam z czego żyć.
  • ~Heniu / 2022-06-15 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepiej omijać szerokim łukiem. Kuszą promocjami a po pozyskaniu danych osobowych okazuje się że nie można skorzystać
  • ~Iza / 2023-06-07 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo staroświeckie zasady . Np. Bank czynny od 9:30 ale pieniądze można wpłacić od 11:00. Wypłata większej gotówki do godziny 15:00. Czy to są standardy na dzisiejsze czasy. Obsługujące Panie są nie zadowolone, bez energii i nie miłe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026