Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Berlin Express opinie

Ocena na podstawie 38 opinii

1.92 / 5

  • Poziom cen
    1.95
  • Oferta
    2.00
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.03

Dodaj własną opinię »

Przewóz osób na trasie POZNAŃ - BERLIN i na niemieckie lotniska Schoenefeld i Tegel
Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Cheated on traveler / 2019-12-20 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Terrible experience!
    The bus was not there when agreed. The company was not able to communicate in any foreign language. After asking a friend who speaks Polish to call and ask what was going on, the company refused to take any responsibility. If that was not enough the customer service was extremely rude!
    Totally unreliable and irresponsible. Definitively not recommended!!!
    WadyUnreliable, customer service extremely rude and unhelpful!
  • ~Jacek / 2018-10-16 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to zdecydowanie zbyt dużo. Z taka arogancja, brakiem profesjonalizmu, krętactwem, nieuprzejmością i nieposzanowaniem klienta spotkałem się po raz pierwszy w życiu. Masakra – nigdy więcej. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Joanna / 2020-07-21 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Wykupiony przejazd za 600 zł dla dwóch osób, niestety choroba dziecka krzyżuje plany. Mimo telefonu na dwa dni przed z uprzejma prośbę o przełożenie wyjazdu o dwa tygodnie właściciel się nie zgadza. Podjęcie decyzji zajmuje mu 3 dni. Nastepnie stwierdza, ze jak będzie miejsce w busie to łaskawie zabierze jak nie trzeba będzie wykupić kolejny przejazd... brak profesjonalizmu... Nigdy więcej!
    Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    Brak empati w przypadku sytuacji losowych
  • ~Kazimierz / 2019-11-07 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu dziwne, że tej firmy jeszcze konkurencja nie zjadła i nie rozjechała. Zostawianie ludzi na lotnisku w środku nocy z małymi dziećmi bez żadnej informacji... Po prostu szkoda słów... Na takie coś powinny być jakieś paragrafy. 320 złotych wyrzucone w błoto.
  • ~Klient / 2019-09-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak organizacji, brak jakichkolwiek informacji ze strony firmy o spóźnieniu kierowcy czy nawet miejsca zabrania, kontakt z kierowcą praktycznie niemożliwy. Trzeba samemu się o wszystko martwić. Odbiór z lotniska miał być o godzinie 15:30, a zamiast tego bus przyjechał dopiero o 18:30. Strata pieniędzy, nerwów i czasu.
    WadyBrak organizacji, brak informacji, brak kontaktu z kierowcą, duże spóźnienia
  • ~Luigi Bellani / 2020-03-29 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    16 Marca 2020 zarezerwowałem dla syna wycieczkę z Berlina do Poznania. Nie można było dokonać rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej, ale tylko pocztą elektroniczną, wysyłając kopię płatności przez bank. Cena na oficjalnej stronie wynosiła 120 zł, ale musieliśmy zapłacić 500 zł.
    Brak faktury lub paragonu.
    Po niecałych 24 godzinach anulowałem podróż i poprosiłem o zwrot pieniędzy.
    Po 2 rozmowach telefonicznych i 2 e-mailach właściciel napisał mi, że oferuje vaucher… Teraz, gdy przeczytałem wiele opinii na temat tej firmy w sieci, jestem pewien, że BERLINEXPRESS ma zwyczaj oszukiwać ludzi. Powinniśmy apelować do ochrony konsumentów o sankcje dla tego rodzaju firm.
    On the 16th of march I booked a trip from Berlin to Poznań for my son. It was not possible to make a reservation via the website, but only by e-mail, sending a copy of the payment by the bank. The price on the official website was 120 zlotys, but we had to pay 500 zlotys.
    No invoice or receipt.
    After less than 24 hours, I canceled the trip and asked for a refund.
    After 2 phone calls and 2 emails, the owner wrote to me that he offers vaucher ... Now that I have read many reviews about this company on the network, I am sure that BERLINEXPRESS has the habit of cheating people. We should call for consumer protection for sanctions for these types of companies.
  • ~M / 2019-02-10 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUSCI !!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KORZYSTANIEM Z ICH USLUG!!!

    nieopatrznie kupilem 2 bilety, za pierwszym razem zostawili mnie na lotnisku, mimo, ze informowali mnie ze poczekaja, za drugim razem zmienili wyjazd o kilka godzin pozniej tj. o 5 rano zamiast o 2 jak bylo wykupione i zaplacone, pieniedzy za bilety nie oddali

    lepiej korzystac z FLIXBUSA lub kolei - taniej szybciej i pewniej
    Zaletybrak
    Wadynie odbieraja pasazerow
    zmieniaja samowolnie wyjazdy
    chamstwo
  • ~maciej_37@o2.pl / 2019-08-23 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która przy rezerwacji karze sobie płacić ,a gdy dojdzie czas realizacji zlecenia to potrafią w środku nocy zostawić z dziećmi na lotnisku.Zwrot za usługę to czysty zysk do właściciela po prostu nie zwraca pieniędzy.W 100% nie polecam.
  • ~Marta / 2019-12-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kupowania biletu w tej firmie.
    Mimo wykupienia biletu nie bylo na miejscu spotkania umowionego busu. W terminie przedswiatecznym, gdy trudno o alternatywna forme dojazdu, firma nawet nie probowala rotwiazac zaistnialej sytuacji, a nawet przedstawiciel firmy powiedzial, ze gdyby mogl to i tak by nic nie zrobil. Podejzewam, ze pieniadze za nic skasowal i pewnie nigdy nie mial ochoty dotrzymac swojej strony umowy :( Przykro trafic na tak nieuczciwych ludzi!
    WadyBardzo nieuprzejma obsluga klienta!!!
  • ~Natalia / 2018-05-17 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie poczekal mimo oplaconego z gory przewozu I informacji o opoznionym samolocie. Nikt nie poinformowal nas ze to byl ostatni przewoz tego dnia I ze nastepny bedzie za 11 godzin. Nikt nie zostawil rowniez wiadomosci Ani nie probowal sie skontaktowac, zeby powiedziec ze kierowca nie bedzie czekal. W centrali nikt nie odbieral telefonu. Zostalismy narazeni na stres spefzenia nocy na lotnisku. Brak profesjonalizmu. Nie polecam.
  • ~Oburzona / 2018-07-24 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z tym, iż jedna gwiazdka to w dalszym ciągu zbyt dużo. Właściciel firmy jest chamski, nieodpowiedzialny i nieuprzejmy. Po miłej rozmowie telefonicznej związanej z rezerwacją przejazdu poprosił mnie o przesłanie SMS-em szczegółów przejazdu oraz danych osobowych oraz powiedział, że w ciągu maksymalnie dwóch godzin potwierdzi przejazd. Jak można się domyślić przejazd nie został potwierdzony, więc napisałam wiadomość, a po kolejnej godzinie zadzwoniłam. Pan odebrał krzycząc na mnie mówiąc, że jest prawie 1.00 w nocy. Gdy powiedziałam, że miał potwierdzić przejazd powiedział 'nic nie miałem' i rzucił słuchawką. Zadzwoniłam na drugi numer podany na stronie i okazał on się niestety numerem do tego samego mężczyzny. Tym razem zaczął wyzywać mnie od nienormalnych i oznajmił, że blokuje mój numer. Rzucenie słuchawką nr 2. Ostatnią szansą był trzeci numer telefonu, gdzie informacji udziela się w języku angielskim lub niemieckim. Zadzwonił mój przyjaciel, który za kilka godzin miał wsiąść w busa do Berlina żeby nie przegapić lotu. Pan z żenującej firmy BerlinExpress nie pozwolil mu dojść do głosu i zaczął głupio pytać 'are you normal or unnormal?'. Rzucenie słuchawką nr 3. Oczywiście byliśmy zmuszeni szukać innej formy transportu. Właścicielowi polecam poczytanie o obsłudze klienta i podstawowych normach zachowania oraz być może znalezienie takiej branży, gdzie nie trzeba z nikim rozmawiać, ani niczego organizować. Upewnię się, że wiele potencjalnych klientów o tym usłyszy. Jednym słowem: ŻENADA.
  • ~Oszukany Klient / 2020-01-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie odebrano mnie z lotniska mimo opłaconego przejazdu. Po reklamacji dostałem informację: życzę powodzenia w odzyskaniu pieniędzy., a dodatkowe koszty, które musiałem ponieść na dotarcie do celu z Berlina do Poznania w okresie przedświątecznym właściciela nie interesują.
    Podróżujcie innymi środkami transportu. Nie z tym przewoźnikiem. Strata pieniędzy, czasu i nerwów.
    WadyCzekałem kilka godzin na lotnisku bez możliwości uzyskania informacji.
    Brak usługi mimo jej opłacenia wcześniej.
  • ~pasazerka / 2019-05-27 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezdzilam w firma regularnie, do momentu w ktorym przez ich bledy komunikacyjne firma-kierowca spoznilam sie na lot o godzine ( bo kierowca caly czas zawracal po pasazerow). Przeslalam reklamacje ponad miesiac temu, zero odpowiedzi, nie odbieraja telefonow, zero poczucia odpowiedzialnosci za pasazerow i klientow. Niestety regulamin maja tylko poto zeby chronic siebie, nie pasazerow. Komunikacja jest beznadziejna z firma, sa konkurenci ktorzy traktuja swoich klientow powazniej. Tym panstwu juz podziekuje.
  • ~PKF / 2018-08-24 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Własciciel cham i prostak. Zachowanie oraz obsuga klienta na poziomie tak zenujacym ze zero gwiazdek nie oddaloby sprawiedliwosci. Chcialem skorzystac z zakupionego Groupona i zarezerwowac przejazd dzwoniac pod numer Berlin Express (rozmawialem z wlascicielem firmy - niestety). Jednakze ow Pan poinformowal mnie ze zmarnowalem jego czas i ze jesli chce skorzystac z Groupona to:

    a) moge skorzystac tylko z jednego (mialem zakupione 2 i oba chcialem wykorzystac)
    b) wyjazdy dla klientow Groupona (jak mniemam gorszego sortu) sa o (absurdalnych moim zdaniem godzinach) czyli o 1 w nocy oraz powroty o 23.50 (nie ma znaczenia o ktorej klient ma loty).
    Zapytalem wiec Pana gdzie jest o tym wzmianka na Grouponie lub w regulaminie, na to Pan powiedzial ze nie ma, i, cytuje: „moga sobie dowolnie ustalac godziny wyjazdow i przyjazdow i czy mysle ze im sie oplaca jezdzic w takich cenach jak te z Groupona, oraz jak mi sie nie podoba to nie musze korzystac z ich oferty i moge anulowac Groupon jesli jeszcze nie minelo 14 dni (szczesliwie nie minelo) a jak minelo to juz moj problem”.

    Nadmienie jeszcze tylko ze podczas krotkiej rozmowy Pan wlasciciel oznajmil ze jak nie zmienie tonu glosu z rozczeniowego (szukalem jedynie informacji) to on nie bedzie tego tolerowal i rozlaczy sie..Rozlaczylem sie ja..Polecam obchodzic SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~qbast / 2020-03-23 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Transport zamówiony, potwierdzony i opłacony - po kilku godzinach dostaję informację że szef się rozmyślił i kurs się nie odbędzie. Najwyraźniej nawet 5x podniesiona cena na czas epidemii to już za mało.
  • ~stenia / 2019-02-22 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako firma przewoząca osoby to beznadziejna w 100
    procentach nie polecam.Przy rezerwacji szef bardzo miły bardzo przy opóżnieniu lotu potrafi zostawić w nocy pasażera nawet z małym dzieckiem.Kierowca nawet nie odbiera telefonu i nie informóje że odjechał .Firma beznadziejna
  • ~wik / 2018-11-14 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrażenie. Po rozmowie telefonicznej z obsługą zrezygnowałam z jazdy z tą firmą. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak chamską obsługą Klienta. Szok i żenada!
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4716
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2866
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 776
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803