Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Berlin Express opinie

Ocena na podstawie 14 opinii

1.86 / 5

  • Poziom cen
    1.79
  • Oferta
    1.92
  • Jakość obsługi
    1.86
  • Wygoda
    2.00

Dodaj własną opinię »

Przewóz osób na trasie POZNAŃ - BERLIN i na niemieckie lotniska Schoenefeld i Tegel
Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~xoxoxoxox xo / 2018-12-08 21:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Po dokananiu rezerwacji na ich stronie oraz natychmiastowej zapłacie zostałam zostawiona na lodzie.

    Rezerwacja była dokonana na tydzień przed odlotem, a dzień przed dostałam telefon, że był jakiś błąd w systemie i niestety nie maja dla mnie miejsca w busie na lotnisko.

    Meżczyzna, który to mnie zadzwonił był bardzo ordynary i miał podejście " nie wiemy co i jak,ale to nie nasza wina i nie nasza sprawa, dowidzenia".
    CO było dosyć zabawne,bo przecież na ich stronie zapewniaja, że każdy kto dokona rezerwacji i przelewu bedzie miał zagwarantowny transport ....
    Podczas telefonicznej rozmowy zostałąm również zapewniona,że zaraz zwrócą mi pieniążki, jednak do tej pory nic nie wpłyneło, a mineło juz 5 miesiecy i wysłałam wiele maili .... to chyba kradzież ... ale w konću po pieciu miesiącach sie doczekałąm zwrotu ...wow
    Tak więc bardzo odradzam korzystanie z ich usug.

    Plus trzeba brać pod uwage,że nawet jak transport jest to czasami trzeba poczekać kilka ładnych godzin na wyjazd z lotniska.
    Zalety-kierowcy sa ok
    Wady- prostactwo i ordynarność
    - nie dotrzymanie umowy
    -zwklekanie ze zwrotem pieniedzy 5 miesiecy !!!!!!!!!!!!!!!
  • ~wik / 2018-11-14 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrażenie. Po rozmowie telefonicznej z obsługą zrezygnowałam z jazdy z tą firmą. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak chamską obsługą Klienta. Szok i żenada!
  • ~Barbara / 2018-11-09 08:47
    Ocena: 4.50 / 5
    W dniu wczorajszym wracaliśmy z mężem z Berlina . Wszystko przebiegło bez zakłoceń. Pan kierowca grzeczny ,uprzejmu, punktualnie podjechał w określone i ustalone miejsce. wcześniejsze kontakty z firmą również dobre. Jestem bardzo zadowolona. Polecam tę firmę.
    ZaletyPunktualność, przejrzystość ustaleń, kontakt dobry
    Wadybrak
  • ~Paolo / 2018-10-31 15:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Po wykonaniu płatności jak oni piszą na stronie zostawili mnie na lotnisku. Dla mnie są nie poważny.
    ZaletyNie ma. Polecam Mitex lub polskie bus.
    WadyNie ma kontaktu i nie poważny. W ogóle nie miły.
  • ~Ania / 2018-10-24 05:40
    Ocena: 4.25 / 5
    Kontakt z szefem-zimny prysznic, ale za to kierowca-Pan Bartek ( serdecznie pozdrawiam;) bardzo miły i uprzejmy. Przyjemna podróż w dobrym towarzystwie -polecam i na pewno jeszcze skorzystam pod warunkiem że będzie ten sam kierowca:))
  • ~Jacek / 2018-10-16 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to zdecydowanie zbyt dużo. Z taka arogancja, brakiem profesjonalizmu, krętactwem, nieuprzejmością i nieposzanowaniem klienta spotkałem się po raz pierwszy w życiu. Masakra – nigdy więcej. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Fretka / 2018-08-26 15:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Mimo uzgodnionej godziny przejazdu dzien wczesniej wieczorem zostala ona przesunieta o 3 godziny ! Absolutnie unikac tej firmy. Strata czasu.
  • ~PKF / 2018-08-24 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Własciciel cham i prostak. Zachowanie oraz obsuga klienta na poziomie tak zenujacym ze zero gwiazdek nie oddaloby sprawiedliwosci. Chcialem skorzystac z zakupionego Groupona i zarezerwowac przejazd dzwoniac pod numer Berlin Express (rozmawialem z wlascicielem firmy - niestety). Jednakze ow Pan poinformowal mnie ze zmarnowalem jego czas i ze jesli chce skorzystac z Groupona to:

    a) moge skorzystac tylko z jednego (mialem zakupione 2 i oba chcialem wykorzystac)
    b) wyjazdy dla klientow Groupona (jak mniemam gorszego sortu) sa o (absurdalnych moim zdaniem godzinach) czyli o 1 w nocy oraz powroty o 23.50 (nie ma znaczenia o ktorej klient ma loty).
    Zapytalem wiec Pana gdzie jest o tym wzmianka na Grouponie lub w regulaminie, na to Pan powiedzial ze nie ma, i, cytuje: „moga sobie dowolnie ustalac godziny wyjazdow i przyjazdow i czy mysle ze im sie oplaca jezdzic w takich cenach jak te z Groupona, oraz jak mi sie nie podoba to nie musze korzystac z ich oferty i moge anulowac Groupon jesli jeszcze nie minelo 14 dni (szczesliwie nie minelo) a jak minelo to juz moj problem”.

    Nadmienie jeszcze tylko ze podczas krotkiej rozmowy Pan wlasciciel oznajmil ze jak nie zmienie tonu glosu z rozczeniowego (szukalem jedynie informacji) to on nie bedzie tego tolerowal i rozlaczy sie..Rozlaczylem sie ja..Polecam obchodzic SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Vika / 2018-08-19 21:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Mieliśmy do czynienia z firmą 2 razy z braku innych opcji. Oby razy nie bez kłopotów. Za pierwszym razem zarezerwowaliśmy transfer do lotniska na 3 osoby przez stronę internetową. Nie doczekawszy się potwierdzenia rezerwacji, o której mowa była w formularzu rezerwacyjnym, zaczeliśmy dzwonić. Rezerwacja została potwierdzona, po czym po kilku godzinach Pan zadzwonił z informacją, że się pomylił i że mają tylko jedno miejsce. Ponieważ wyjazd miał się odbywać wcześnie rano kolejnego dnia i czasu na poszukiwania było mało, zgodziliśmy się na to jedno miejsce i poprosiliśmy o przesłanie potwierdzenia. Aby to potwierdzenie otrzymać dzwoniliśmy znów kilka razy aż do późnego wieczoru. Ale na szczęście się udało.
    Za drugim razem bus miał nas odebrać z lotniska. Po kilkukrotnym kontakcie z kierowcą i przełożeniu terminu jego przyjazdu co 20 minut udało nam się wsiąść do busa po ponad godzinnym oczekiwaniu.
  • ~Oburzona / 2018-07-24 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z tym, iż jedna gwiazdka to w dalszym ciągu zbyt dużo. Właściciel firmy jest chamski, nieodpowiedzialny i nieuprzejmy. Po miłej rozmowie telefonicznej związanej z rezerwacją przejazdu poprosił mnie o przesłanie SMS-em szczegółów przejazdu oraz danych osobowych oraz powiedział, że w ciągu maksymalnie dwóch godzin potwierdzi przejazd. Jak można się domyślić przejazd nie został potwierdzony, więc napisałam wiadomość, a po kolejnej godzinie zadzwoniłam. Pan odebrał krzycząc na mnie mówiąc, że jest prawie 1.00 w nocy. Gdy powiedziałam, że miał potwierdzić przejazd powiedział 'nic nie miałem' i rzucił słuchawką. Zadzwoniłam na drugi numer podany na stronie i okazał on się niestety numerem do tego samego mężczyzny. Tym razem zaczął wyzywać mnie od nienormalnych i oznajmił, że blokuje mój numer. Rzucenie słuchawką nr 2. Ostatnią szansą był trzeci numer telefonu, gdzie informacji udziela się w języku angielskim lub niemieckim. Zadzwonił mój przyjaciel, który za kilka godzin miał wsiąść w busa do Berlina żeby nie przegapić lotu. Pan z żenującej firmy BerlinExpress nie pozwolil mu dojść do głosu i zaczął głupio pytać 'are you normal or unnormal?'. Rzucenie słuchawką nr 3. Oczywiście byliśmy zmuszeni szukać innej formy transportu. Właścicielowi polecam poczytanie o obsłudze klienta i podstawowych normach zachowania oraz być może znalezienie takiej branży, gdzie nie trzeba z nikim rozmawiać, ani niczego organizować. Upewnię się, że wiele potencjalnych klientów o tym usłyszy. Jednym słowem: ŻENADA.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 608
PolskiBus
Ocena: 2.23, ilość opinii: 304
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
NeoBus
Ocena: 2.80, ilość opinii: 143
PKS Polonus
Ocena: 1.93, ilość opinii: 84
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 73
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73
Virgin Mobile
Ocena: 2.73, ilość opinii: 45