Nie polecam! Wykupiony przejazd za 600 zł dla dwóch osób, niestety choroba dziecka krzyżuje plany. Mimo telefonu na dwa dni przed z uprzejma prośbę o przełożenie wyjazdu o dwa tygodnie właściciel się nie zgadza. Podjęcie decyzji zajmuje mu 3 dni. Nastepnie stwierdza, ze jak będzie miejsce w busie to łaskawie zabierze jak nie trzeba będzie wykupić kolejny przejazd... brak profesjonalizmu... Nigdy więcej!
Zdecydowanie odradzam.
ZaletyBrak
WadyWysoka cena
Brak empati w przypadku sytuacji losowych
~Luigi Bellani / 2020-03-29 14:19
Ocena: 1.00 / 5
16 Marca 2020 zarezerwowałem dla syna wycieczkę z Berlina do Poznania. Nie można było dokonać rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej, ale tylko pocztą elektroniczną, wysyłając kopię płatności przez bank. Cena na oficjalnej stronie wynosiła 120 zł, ale musieliśmy zapłacić 500 zł.
Brak faktury lub paragonu.
Po niecałych 24 godzinach anulowałem podróż i poprosiłem o zwrot pieniędzy.
Po 2 rozmowach telefonicznych i 2 e-mailach właściciel napisał mi, że oferuje vaucher… Teraz, gdy przeczytałem wiele opinii na temat tej firmy w sieci, jestem pewien, że BERLINEXPRESS ma zwyczaj oszukiwać ludzi. Powinniśmy apelować do ochrony konsumentów o sankcje dla tego rodzaju firm.
On the 16th of march I booked a trip from Berlin to Poznań for my son. It was not possible to make a reservation via the website, but only by e-mail, sending a copy of the payment by the bank. The price on the official website was 120 zlotys, but we had to pay 500 zlotys.
No invoice or receipt.
After less than 24 hours, I canceled the trip and asked for a refund.
After 2 phone calls and 2 emails, the owner wrote to me that he offers vaucher ... Now that I have read many reviews about this company on the network, I am sure that BERLINEXPRESS has the habit of cheating people. We should call for consumer protection for sanctions for these types of companies.
~qbast / 2020-03-23 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Transport zamówiony, potwierdzony i opłacony - po kilku godzinach dostaję informację że szef się rozmyślił i kurs się nie odbędzie. Najwyraźniej nawet 5x podniesiona cena na czas epidemii to już za mało.
~Alicja / 2020-03-16 18:10
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam tej firmy. W czasie kwarantanny przewoźnik podniósł cenę za osobę dwukrotnie. Zamawiałam przejazd indywidualny dla 2 osób (1 auto) aby uniknąć przejazdu z innymi pasażerami, ze względu na wirus. Godzinę przed transferem dostałam informację, że jednak będzie w aucie 5 osób, nie 2, a cena się nie zmieniła. Nie zrealizowano tej usługi, o która prosiłam. Nie było w aucie żadnych masek, jedynie środek dezynfekujący. Uważam, że jest to wykorzystywanie klienta w możliwie najgorszy sposób. Dla przewoźnika liczy się tylko zysk, bez patrzenia na bezpieczeństwa klienta w obecnym czasie.
Wadywysoka cena,podniesiona dwukrotnie w czasie kwarantanny, brak kontaktu ze strony przewoźnika, w aucie miały jechać 2 osoby a przewoźnik zabrał 5. liczy się tylko zysk dla przewoźnika
~basic / 2020-03-03 18:56
Ocena: 1.50 / 5
Odradzam. Brak kontaktu, do ostatniej chwili nie wiadomo o której będzie transport. Może sie wstrzelisz w godziny które im odpowiadają, a może nie. Gra nie warta świeczki i mnóstwo stresu. DO tego nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za wczesniejsze ustalenia co do godzin, zmieniają plany tak jak im grupa pasażerów się uskłada. Nie oddali pieniędzy za niezrealizowany przejazd ...
~Oszukany Klient / 2020-01-29 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie odebrano mnie z lotniska mimo opłaconego przejazdu. Po reklamacji dostałem informację: życzę powodzenia w odzyskaniu pieniędzy., a dodatkowe koszty, które musiałem ponieść na dotarcie do celu z Berlina do Poznania w okresie przedświątecznym właściciela nie interesują.
Podróżujcie innymi środkami transportu. Nie z tym przewoźnikiem. Strata pieniędzy, czasu i nerwów.
WadyCzekałem kilka godzin na lotnisku bez możliwości uzyskania informacji.
Brak usługi mimo jej opłacenia wcześniej.
~Jaro / 2020-01-29 18:33
Ocena: 2.50 / 5
NiIE POLECAM. Właściciel kłamca i oszust. Nie odbiera z lotniska, nie odbiera telefonu, a później tłumaczy, że kierowca miał problem z telefonem. Proponuję brać alternatywne środki transportu, gdyż w dniu przylotu jest duży problem znalezienia czegoś innego
ZaletyBrak zalet
WadyCzekanie kilka godzin bez informacji
~Cheated on traveler / 2019-12-20 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Terrible experience!
The bus was not there when agreed. The company was not able to communicate in any foreign language. After asking a friend who speaks Polish to call and ask what was going on, the company refused to take any responsibility. If that was not enough the customer service was extremely rude!
Totally unreliable and irresponsible. Definitively not recommended!!!
WadyUnreliable, customer service extremely rude and unhelpful!
~Marta / 2019-12-20 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kupowania biletu w tej firmie.
Mimo wykupienia biletu nie bylo na miejscu spotkania umowionego busu. W terminie przedswiatecznym, gdy trudno o alternatywna forme dojazdu, firma nawet nie probowala rotwiazac zaistnialej sytuacji, a nawet przedstawiciel firmy powiedzial, ze gdyby mogl to i tak by nic nie zrobil. Podejzewam, ze pieniadze za nic skasowal i pewnie nigdy nie mial ochoty dotrzymac swojej strony umowy :( Przykro trafic na tak nieuczciwych ludzi!
WadyBardzo nieuprzejma obsluga klienta!!!
~Niezadowolona Pasażerka / 2019-12-16 16:59
Ocena: 2.50 / 5
Beznadziejny serwis. Po raz kolejny zostawiliby tym razem mojego męża na lotnisku. Firma nawet nie fatyguje się zadzwonić i poinformować. Dopiero po kilku nieudanych próbach kontaktu, po godzinie planowanego odjazdu busa, firma informuje, ze zamiast o godzinie 20:00 ( chociaż mój mąż czekał w wyznaczonym miejscu już o 19:20) może pojechać o godzinie 23:00, karygodne. Innym razem pofatygowali się zadzwonić i powiedzieć, ze kierowca już odjeżdża chociaż była godzina 19:40, a ja wykupiłam przejazd na godzinę 20:00. Firma nie godna żadnego zaufania, zupełnie nie polecam.
~Kazimierz / 2019-11-07 22:03
Ocena: 1.00 / 5
To jest po prostu dziwne, że tej firmy jeszcze konkurencja nie zjadła i nie rozjechała. Zostawianie ludzi na lotnisku w środku nocy z małymi dziećmi bez żadnej informacji... Po prostu szkoda słów... Na takie coś powinny być jakieś paragrafy. 320 złotych wyrzucone w błoto.
~Natan / 2019-10-25 10:05
Ocena: 4.50 / 5
Firma wygodnie i sprawnie przetransportuje do Berlina na lotniska. Dba o to by nikt nie został sam w trudnej sytuacji, np. gdy zaginie bagaż czy opóźni się lot.
ZaletyKomfort
Kontakt z klientem
~Wieśko / 2019-10-25 09:49
Ocena: 5.00 / 5
W moim przypadku wszystko sprawnie się odbywa, jeżdżę od wielu lat z ta firma i zawsze jest dobrze.
ZaletyPunktualność, bardzo dobry kontakt,
~Klient / 2019-09-29 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny brak organizacji, brak jakichkolwiek informacji ze strony firmy o spóźnieniu kierowcy czy nawet miejsca zabrania, kontakt z kierowcą praktycznie niemożliwy. Trzeba samemu się o wszystko martwić. Odbiór z lotniska miał być o godzinie 15:30, a zamiast tego bus przyjechał dopiero o 18:30. Strata pieniędzy, nerwów i czasu.
WadyBrak organizacji, brak informacji, brak kontaktu z kierowcą, duże spóźnienia
~maciej_37@o2.pl / 2019-08-23 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Firma która przy rezerwacji karze sobie płacić ,a gdy dojdzie czas realizacji zlecenia to potrafią w środku nocy zostawić z dziećmi na lotnisku.Zwrot za usługę to czysty zysk do właściciela po prostu nie zwraca pieniędzy.W 100% nie polecam.
~Bollko / 2019-08-03 05:48
Ocena: 4.50 / 5
Firma godna zaufania! Przewieźli mnie mimo, że byłem jedyną osobą wiezioną, w nocy, a 80% ich kierowców było na urlopie bądź się rozchorowało. Nie mieli też nikogo na powrót więc jechali tylko dla mnie. Więc odebrali mnie spod domu (sic!!!). Firma, która dotrzymuje zobowiązań nawet jak finansowo są przez to w plecy. Do tego byli bardzo mili. Zdecydowanie polecam!
ZaletyŻetelność
~Kasia / 2019-07-01 18:50
Ocena: 1.50 / 5
to jest najprawdziwszy w świecie skandal! po raz kolejny odbiór z lotniska 2.5h później. informacja przekazana została przez kierowcę, bo biuro nie pofatygowało się zadzwonić. 140 zł nieprzyjemności.
~pasazerka / 2019-05-27 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Jezdzilam w firma regularnie, do momentu w ktorym przez ich bledy komunikacyjne firma-kierowca spoznilam sie na lot o godzine ( bo kierowca caly czas zawracal po pasazerow). Przeslalam reklamacje ponad miesiac temu, zero odpowiedzi, nie odbieraja telefonow, zero poczucia odpowiedzialnosci za pasazerow i klientow. Niestety regulamin maja tylko poto zeby chronic siebie, nie pasazerow. Komunikacja jest beznadziejna z firma, sa konkurenci ktorzy traktuja swoich klientow powazniej. Tym panstwu juz podziekuje.
~stenia / 2019-02-22 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Jako firma przewoząca osoby to beznadziejna w 100
procentach nie polecam.Przy rezerwacji szef bardzo miły bardzo przy opóżnieniu lotu potrafi zostawić w nocy pasażera nawet z małym dzieckiem.Kierowca nawet nie odbiera telefonu i nie informóje że odjechał .Firma beznadziejna
~Szymon / 2019-02-20 22:02
Ocena: 5.00 / 5
Korzystałem z usług kilka razy, za każdym razem wszystko na czas i bez wiekszych problemow. Zdarzylo sie nawet, ze wyjechalem wczesniej niż wyjazd był planowany z lotniska, ponieważ nie bylo pasażerów lądujących po mnie.
Zalety-Szybki i sprawny przejazd.
-Wiele przejazdow dziennie
-Prosta i wygodna rezerwacja z płatnoscią.