Uszkodzenie zderzaka zgłoszone do likwidacji z autocasco - oględziny przeprowadzone przez rzeczoznawcę na zlecenie AVIV'y do poprawki, co skutkowało dodatkowymi kosztami likwidacji. Kwota odszkodowania pomniejszona o 50 %, bo w chwili ubezpieczenia zderzak posiadał małe wgięcie (ok. 3x4 cm na gł. ok. 2-3 mm). Na moje mailowe monity dot. podstaw formalnych takiego działania i zastosowania akurat 50 % obniżenia odszkodowania dostałem kilka linijek rachunków arytmetycznych w stylu: 100 zł = 100 % z tego 50 % = 50 zł oraz powołanie się na ogólny przepis o "uwzględnianiu stanu technicznego pojazdu przy ustalaniu odpowiedzialności". Przy podpisywaniu umowy nikt nie uprzedzał o skutkach wgniecionego zderzaka i nie pomniejszono wartości auta dla potrzeb wyliczenia składki (wartość zderzaka ok. 2000 zł). Pokrętne i niewiarygodne wyjaśnienia telefoniczne "specjalistów" prowadzących sprawę, "spychotechnika", unikanie jednoznacznych wyjaśnień. Na pisemną skarga/zażalenie złożoną po ostatecznym rozliczeniu szkody w lutym br. do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi pomimo dwukrotnego pisemnego monitowania w tej sprawie. Kompletna ignorancja i lekceważenie klienta. Nie pozostaje nic innego jak doczekać do zakreślonego w ostatnim piśmie terminu i złożyć pozew. O sprawie poinformowałem UOKiK Urząd Rzecznika Ubezpieczonych, Urząd Nadzoru Finansowego, Prezesa AVIA - od nikogo nie dostałem żadnej odpowiedzi. ZaletyPołowa odszkodowania jednak wypłacona.
WadyNiepoważne traktowanie klienta, działania dowolne - bez żadnych umocowań umownych, brak jakiejkolwiek reakcji na skargi/zażalenia, niekompetentni "specjaliści".