Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Aviva opinie

Ocena na podstawie 73 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~marcineke / 2009-05-14 11:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam pakiet w CUDIRECT i na razie jestem zadowolony zwłaszcza z assistance z którego miałem okazję wczoraj skorzystać.zadzwoniłem z przed domu że auta nie odpaliłem za 20 minut była laweta naprawe auta na miejscu można włożyc między bajki pomoc drogowa może przywieść paliwo albo odpalic auto na kable i tyle tak to odrazu na lawetę super obsługa zawieżliśmy samochód do warsztatu za godzine zadzwonili CU czy pomoc została mi udzielona i czy jestem zadowolony, oraz poinfomowano mnie o możliwości wynajęcia samochodu zastepczego jeśli naprawa się przeciągnie.I w ten sposób jeżdzę sobie nowiótkim Focusem z wypożyczalni gdyz naprawa mojego auta zajmnie parę dni.Dzwonili jeszcze ze 3 razy czy wszystko wporządku czy zadowolony jestem z obsługi wypożyczalni czy miły był pan z assistance tak ma wyglądać obsługa.Z AC jeszcze nie korzystałem obym nie musiał.Nadnienie że miałem wykupiny assistance rozszerzone oraz auto zastepcze za które zapłaciłem dodatkowo 200 zł
    ZaletyNiska cena najnizsza na rynku nawet MTU było pare złotych droższe
    Wadynarazie brak czekam na przedłużenie polisy bo mi się kończy dalej zobaczymy
    od czerwca omega 1998 AC OC NW ASS 1000 zł
  • ~Monia199559 / 2019-06-09 15:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Szanowni Państwo, jestem studentką II roku studiów magisterskich. Chciałbym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniższej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej.
    Badanie skierowane jest do klientów Towarzystwa Ubezpieczeniowego Aviva, dotyczy oceny promocji jego produktów ubezpieczeniowych i jest całkowicie anonimowe.
    Z góry dziękuję za poświęcony czas.
    Link do ankiety https://forms.gle/SnuTsiXaeyRsiowaA
  • ~Paweł / 2021-09-12 14:53
    Ocena: 4.33 / 5
    Likwidacja mojej szkody z OC sprawcy, BLS super kontakt, szybkość odpowiedzi i wypłata odszkodowania. Wszystko można załatwić po przez moja Aviva, i odrazu wiadomo ile dostanie się odszkodowania. 1 dodatkowa rozmowa z pracownikiem likwidacji szkód, super miła Pani. Polecam Avivę!
    ZaletySzybkość likwidacji szkody, szybki kontakt, miła obsługa z działu szkód.
    Wadybrak
  • ~Małgorzata / 2019-07-15 10:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Po wieloletnim bezszkodowym byciu klientką firmy AVIVA, niestety raz musiałam skorzystać z ubezpieczenia pokrycia szkody spowodowanej gradobiciem i uszkodzenia dachu na tarasie.
    Ubezpieczenie miało dać gwarancję pełnego pokrycia kosztów szkody (odtworzeniowe). W rezultacie wypłacono marny procent kwoty potrzebnej do naprawy szkody. Po zgłoszeniu reklamacji wysłano mi autuodpowiedź. Na moje argumenty nikt konkretnie nie odpowiedział. Odesłano mnie do Rzecznika Finasowego w celu wszczęcia postępowania. Tak wyglądała po lata współpraca i opieka Firmy AVIVA. Pozdrowienia dla AVIVA.
    Wadyjak wyżej
  • ~Kaska / 2021-06-24 08:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Czas rozpatrywania jest ogromnie dlogi,po wielu latach opłacania składek na dom,samochód i prywatnych ubezpieczeń ,Aviva niedba o klienta
  • ~Osiem gwiazdek / 2022-08-12 09:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Teraz to już właściwie Allianz, ale ja zawierałem umowę OC/AC jeszcze z Aviva. Likwidacja szkody z AC jak dotąd przebiega bardzo mozolnie. Zgłoszenie szkody nastąpiło z początkiem lipca, mamy prawie połowę sierpnia a oni dopiero zaakceptowali kosztorys naprawy i to po licznych przepychankach z warsztatem. A mój uszkodzony samochód stoi bezczynnie gdyż z uwagi na szkody nie mogę z niego normalnie korzystać. Jest środek sezonu urlopowego i stąd może jakieś opóźnienia, ale uważam że rozpatrywanie szkody trwa stanowczo zbyt długo. Podsumowując: dopóki wszystko jest w porządku i płacisz składki nie ma problemu. Schody zaczynają się dopiero w momencie kiedy wystąpi szkoda.
    WadyBardzo długi czas akceptacji kosztorysu naprawy z AC
  • ~Patrycja / 2021-04-21 17:17
    Ocena: 2.67 / 5
    W dniu dzisiejszym zadzwonila do mnie Pani z Avivy i mówi do mnie, cytuje "ma Pani u nas ubezpieczony produkt" co to za tekst w odniesieniu do ubezpieczenia dzieci a jak powiedziałam że nie chce rozszerzyć ubezpieczenia to bez dowidzenia się rozłączyła, jestem oburzona i już nie wybiorę tej firmy w celu ubezpieczenia a zawsze ja wybierałam tacy pracownicy skutecznie zniechęcają do ubezpieczenia w Avivie!!!
  • ~Andrzej O / 2019-08-29 06:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem dyspozycję likwidacji polisy , na którą przez 11 lat systematycznie wpłacałem kilkaset złotych, do dzisiejszego dnia nie widzę pieniędzy a minęło już 7 tygodni ? Zdecydowanie coś nie tak z tą firmą.
    WadyDługi czas realizacji zleceń, sprzeczne informacje dla klientów z infolinii.
  • ~DajSpokój / 2019-08-18 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Auto na lawecie o godz 12.00. Miało przejechać 200km. My przejechaliśmy w 2h. Auto nie dotarło w 6 godzin. Assistans godny pożałowania
  • ~makler2005 / 2009-03-23 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wykupiłem pakietowe ubezpieczenie/OC+AC+NNW-pakiet max/za który zapłaciłem za rok z góry.Gdy doszło do likwidacji szkody,to poczatkowo,na etapie holowania,przyjęcia pojazdu do serwisu wszystko przebiegało poprawnie,aż do momentu wyceny szkody.Wtedy rzeczoznawca terenowy,powołując się na ogólne warunki wykreślił bez powodu pompę wtryskową,która uległa awarii na wskutek zwarcia w instalacji elektrycznej podaczs kolizji(taką opinię uzyskałem od autoryzoawnego serwisi Bosch).Będąc przekonanym,że po takiej ekspertyzie,nie będzie problemu z wypłatą odszkodowania/za resztę części dokonano wypłaty-zlecenie naprawy bezgotówkowej/,otrzymałem pismo w którym CU informuje mnie,że nie wypłaci odszkodowania za awrię pompy KTÓRA ULEGŁA USZKODZENIU poprzez zwarcie w instalacji elektrycznej po kolizji,
    z powodu niesprawności wynikającej z przyczyn wewnętrznych.Przyznam,że z taką bezczelnością i zakłamaniem nie spotkałem się już dawno,no może w czasach totalitaryzmu.Rozmawiałem z prawnikami i ekspertami od motoryzacji-wniosek jaki nasuwa się jest tylko jeden-CU uchyla się od swoich obowiązków statutowych i nie chce wypłacić odszkodowania działając wybitnie na szkodę klientów.PRZESTRZEGAM PRZED TĄ "FIRMĄ"
    ZaletyTANIE UBEZPIECZENIE
    WadyNIEKOMPETENCJA,BRAK WOLI LIKWIDACJI SZKODY,FATALNA KOMUNIKACJA,IGNORANCJA I WRĘCZ CHAMSTWO!
    1 ROK
  • ~Natalia / 2018-12-23 08:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt mailowy porażka. Prośba o zmianę danych osobowych porażka. Dodzwonić się na infolinię porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBez komentarza
  • ~Bodziogd / 2008-09-23 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Cóż, mogę z pełną odpowiedzialnością przestrzec przed tym ubezpieczycielem. O ile ubezpieczenie OC jako obowiązkowe, nie dotyczy nas samych, (użeranie się z ubezpieczycielem leży po stronie poszkodowanego), o tyle z AC jest już inaczej. Warunki dotyczące umowy AC są można powiedzieć atrakcyjne i jasno opisane. Niemniej, miałem ostatnio tą wątpliwą przyjemność likwidowania szkody z AC i tutaj zaczął się horror. Otóż, wycena była wzięta z kosmosu i po przedstawieniu jej warsztatowi mało nie zostałem zabity śmiechem. Jak to powiedział mechanik „Za te pieniądze to chyba u łomiarzy Pan to zrobi”. Jakby tego było mało to przedstawiciel (rzeczoznawca siedzący na miejscu w siedzibie firmy i oceniający szkody na podstawie nadesłanego mu materiału od rzeczoznawcy terenowego) CUDirect stwierdził, że wystrzelone poduszki nie zostały wystrzelone tylko wyjęte przeze mnie!!. Miałem ochotę złapać go i nakopać do tyłka za uznanie mnie za naciągacza, co więcej swój brak kompetencji (poduszki oczywiście były wystrzelone) zasłonił stanowiskiem: „ ja naoglądałem się już tyle wypadków, że wiem lepiej, a jak Panu się nie podoba to trudno”!!. Chamstwo w obsłudze, nie wywiązywanie się z terminów odpowiedzi, realizacji itp., oraz wręcz olewanie klienta, wszystko to sprawia, że przestrzegam przed polisą AC w CUDIRECT.
    ZaletyCena i szybkość zakupu polisy
    Wady- obsługa klienta w przypadku likwidacji szkody
    - nierzetelne wyceny
    - chamstwo personelu
    - utrudniony kontakt z osobami prowadzącymi sprawy
    - nieterminowość w realizacji
    - niewywiązywanie się z obietnic
    Ponad pół roku w pakiecie OC i AC
  • ~Roman / 2018-11-11 01:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiłem OC i AC samochodu. Kamień spod kół innego auta spowodował ,że pękła mi szyba przednia. Zgłosiłem szkodę do Avivy. Patnie: jak długo trwała likwidacja szkody? 4 miesiące + 8 telefonów interwencyjnych. Dopiero do interwencji"po znajomości" sprawa zastała załartwiona - to znaczy otrzymałem należne odszkodowanie.
    Zaletybrak
  • ~Sam / 2019-08-24 07:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Syn miał wypadek na podwórku i w efekcie pokaleczone dlonie i szyty palec. Dla tej ubezpieczanie nic się nie stało. Nie ubezpieczenia nigdy więcej w moim życiu.
  • ~staszewski / 2009-04-15 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Polise nabylem szybko placac przez internet. Koszmar zaczal sie podczas wyceny. Mimo, ze samochod oddalem do wskazanego przez nich serwisu w celu bezgotowkowego rozliczenia to rzeczoznawca terenowy ciagle kwestionowal zasadnosc naprawy poszczegolnych czesci najczesciej twierdzac, ze musialy ulec uszkodzeniu przed kolizja. Zdecydowanie NIE POLECAM tego TU!.
    Zaletyszybkosc wykupu polisy
    Wadycaly proces likwidowania szkody
    1 rok
  • ~Grzegorzto / 2021-11-21 17:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 7-miu tygodni czekam na likwidację szkody w tej bardzo amatorskiej firmie, podobno trzeci ubezpieczyciel w rankingu ubezpieczycieli w kraju. Gratuluję bezczelności, ignorancji klienta i beznadziejnej obsługi klienta. Szkoda 1190153 /24.09.2021/ likwidowana z dobrowolnego ubezpieczenia AC. Informacje na stronie Moja Aviva, zmieniają się jak w kalejdoskopie. Aktualnie jest notatka "wypłacone". Oczywiście jest to bujda. Firma chce doprowadzić do sporu sądowego. Jestem zaniepokojony o swoje inne polisy. Mam w tej oszukańczej firmie jeszcze ubezpieczenie lokalu mieszkaniowego. Na moje reklamacje i korespondencję nikt nie odpowiada, bezczelne zachowanie obsługi e-bok, na porządku dziennym. Aktualnie jestem na etapie, zgłoszenia do Komisji Nadzoru Finansowego i do Rzecznika Finansowego, obsługę moich roszczeń prowadzi kancelaria prawna. Na następnym etapie zgłoszę rozpatrzenie odpowiedzialności ubezpieczyciela, do Sądu Rejonowego żądając uznania roszczeń i odszkodowania za długotrwałe pozbawienie środka transportu. Skandal, brak słów krytyki, powinny być obraźliwe, nie używane na co dzień. Apeluję do potencjalnych klientów, nie idźcie tą drogą.
    z pozdrowieniem



    Zaletybrak zalet
    Wadywysoka składka za polisę, brak informacji o odpowiedzialności, zła praca e-bok. całkowita ignorancja. Lekceważąca postawa likwidatorów. Polisa nie zawiera szczegółowych warunków ubezpieczenia. OWU nie przewiduje odpowiedzialności za skutki awarii auta
  • ~Mec64 / 2018-08-13 22:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam ubezpieczenie czegokolwiek w AVIVIE. Od kilkunastu lat ubezpieczam tam dom, mieszkanie i trzy samochody. Bez szkody- do teraz. Banalna szkoda , pękła rura i zalanie łazienki gotowe. Pomyślałem nie problem mam ubezpieczenie, zgłosiłem na infolinię. Pani poleciła zrobić zdjęcia i potem można rozkuć aby usunąć awarię. Nie płytkować przed przybyciem rzeczoznawcy. Tak zrobiłem i wynająłem firmę do usunięcia przecieku. Trwało to kilka dni, a rzeczoznawcy nie ma. Dzwonią i ponownie Pani uspokaja mnie że mam czekać i się nie martwić. Nareście zjawia się Pan rzeczoznawca, małolat ok 20 lat bez kontaktu, nie słucha co się mówi, porobił zdjęcia i tyle. Szkoda została nie uznana bo rzeczoznawca stwierdził że rura pękła w czasie wymiany. I nie dociera do gościa że mam zdjęcia przed kuciem, są płytki , nic nie ruszone. Jak do ściany. Teraz się z nimi biczuję o zwrot kasy- prawie 3000zł na fakturze. Płaciłem rocznie od kilkunastu lat prawie dwa razy tyle. Stracone pieniądze. Zmieniam ubezpieczyciela i innym też radzę. Opisałem ku przestrodze. Oszuści i cwaniacy , a nie rzetelna firma.
    ZaletyBrak- czyste oszustwo
    WadyBrak rzetelności, naciąganie klienta brak kontaktu
  • ~Przejrzawszy na oczy / 2021-07-11 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści , po kilkunastu latach stwierdzili , że polisa na życie wygaśnie jeśli rażąco nie podwyższę składki .Na początku fajnie , ładnie , amerykańsko , listy gratulacyjne , rocznicowe i takie tam ble , ble . Gdy byłem młody wszystko ok, gdy zbliżyłem się do 60lat nagle drastycznie chcieli podwyższyć składkę , a miała być rewaloryzowana corocznie o wskaźnik inflacji,, składka jak i suma ubezpieczenia .Oszuści w białych rękawiczkach .
  • ~Wioletta / 2018-03-05 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma porażka. Jestem poszkodowaną w stronie-gość wjechał mi w tył auta gdy zatrzymałam się przed przejściem dla pieszych. OC sprawda ma w Avivie i walczę z nimi od 27.12 do teraz-zero postępu w sprawie. Wieczne czekanie na wszystko-począwszy od rzeczonawcy a skończywszy na pokryciu kosztów naprawy. Zły kontakt telefoniczny. Nie polecam nikomu!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa i całokształt
  • ~Gerda / 2022-05-22 02:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedy poprosiłam zwrot pieniędzy bo chciałam zakończyć umowę to wysłał mi 5 zł! A ubezpieczyciel próbował namawiać, żeby tego nie robić bo i tak nic nie dostanę. A po śmierci mojej matki (wyplacalismy pieniądze z jej ubezpieczenia) dzwoni do mnke czy nie zmieniłam zdania!
    WadyNatrętny ubezpieczy isl
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794