Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 267 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gregory / 2024-02-28 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście do dupy po prostu jesteście złodzieje i oszuści
    WadyObsługa do krów nie na pokoje
  • ~Grzegorz / 2018-12-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda rozliczana z OC sprawcy.
    W chwili obecnej brak jest możliwości uzyskania informacji na temat szkody TELEFONICZNIE.
    Jedyny kontakt na temat szkody to e-mail.
    W jednym piszą że przyjmują odpowiedzialność a za kilkanaście dni znowu im brakuje jakiegoś dokumentu.
    Dodam że w moim przypadku na miejscu była policja do której ubezpieczyciel się zwraca i mają czarno na białym kto był sprawcą kolizji.
    Wadybrak kontaktu telefonicznego
  • ~Grzegorz / 2023-08-14 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety xkom ma polisy w Allianz. Telefon został uszkodzony a ubezpieczyciel odmawia uznania roszczenia. Obsługa xkom tak polecała ubezpieczenie telefonu. Nie polecam i ostrzegam, szkoda kasy na ubezpieczenie w tej firmie.
  • ~Grześ / 2022-05-13 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ubezpieczyciela Allianz, moja sprawa która toczy się już prawie 5 miesięcy, Allianz nie potrafi przysłać rzeczoznawcy, prosi o wycenę firmy która ma wykonać naprawę po wichurze lecz po przedstawieniu wyceny firmy wykonującej naprawę prosi o szczegółową wycenę, z takimi praktykami nigdy się nie spotkałem, pozostaje zgłosić sprawę do sądu, Allianz to poprostu ubezpieczyciel bardzo niewiarygodny, poziom obsługi na w skali 1-10 to 1, NIGDY WIĘCEJ ALLIANZ.
    ZaletyBrak
    WadyFirma o niskich morałach społecznych.
  • ~Halszka / 2019-06-27 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy wysyłałam zdjęcia szkody pojazdu do Allianz. Wypłata polisy z OC sprawcy. Twierdzą, że ciągle nie dostają zdjęć. Kontakt tylko przez infolinie, nie oddzwaniaja, żenada! Kręcą, żeby wydłużyć cały proces. Serdecznie nie polecam firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKlamcy i oszuści
  • ~Iwona / 2019-04-02 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Płace składkę już prawie 10 lat i odmówiono mi odszkodowania za operację. Przez tyle lat płaciłem składki na darmo. Ludzie omijajcie te towarzystwo ubezpieczeniowe.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ja / 2019-01-16 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma .Pomimo wysłania całej dokumentacji medycznej trzy listy z prośbę o doslanie dokumentów notabene wysłanych. Na koniec pismo o zamknięciu sprawy z powodu niekompletnej dokumentacji .Paranoja i walka z wiatrakami ....masło maślane. Tej firmie dziękujemy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetencja
  • ~Jack / 2020-09-29 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    rzeczoznawca allianz uszkodzone auto ogląda w deszczu, dopatrując się głównie innych uszkodzeń dla zaniżenia wartości – całość max. 10minut. Ta sama szkoda wyceniona w ASO 10krotnie więcej –allianz kwestionuje. Przysyłają info o brakujących dokumentach, bez wskazania czego brakuje, po kontakcie jednak wszystko jest… i co można zrobić? Jest jeszcze opcja naprawy w zaprzyjaźnionym zakładzie, ale tu wcześniej: była okazja oglądać auto zrobione bezgotówkowo w „zaprzyjaźnionym zakładzie” na pytanie o manianę jaką odwalili, odpowiedź: „że jakie pieniądze - taka naprawa” = to po co się za to biorą, nie każdy chce mieć „naszpachlowanego zlepka”… ale widać zakładowi się opłaca
    *co do kontaktu, nikt nie odbiera, można się nagrać, może oddzwonią ~jak im pasuje
    *oferta ubezpieczenia – jest, ale myślę, że warto się zastanowić czy warto, lepiej się zorientować/poczytać opinie jak traktują klientów :-/
    Zaletynie ma
    Wadyzaniżanie wyceny
    czas realizacji
    kontakt
  • ~Jack / 2022-09-26 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Celowe działanie na niekorzyść ubezpieczonego, celowe opóźnianie likwidacji szkody po to minął termin gwarancji producenta i naprawa w nieautoryzowanym serwisie po to by ponieść dużo mniejsze koszty a naprawa nie jest według standardów producenta.
    Zaletyżadnych
    Wadybezczelne, świadome działanie na niekorzyść ubezpieczonego.
  • ~Jadwiga / 2020-12-05 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niewiarygodna firma, która nabija klientów w butelkę za pomocą np. franszyzy.Wykupiłam polisę Bezpieczny dom, niechcący zalałam sąsiada i po upływie 5 miesięcy dowiedziałam się, że mam zapłacić 200 zł tytułem franszyzy. W sumie za ubezpieczenie zapłaciłam 330 zł, tylko dlatego że Allianz pojęcie franszyzy ukrył w przypisach do warunków umowy, do których dotarcie wymaga trudu. A wystarczyło jasno sprecyzować w polisie o co naprawdę chodzi. Nie polecam Jadwiga P.
    Zaletyprzesłanie oferty drogą mailową
    Wadyukrywanie definicji franszyzy gdzieś w dodatkach do umowy,brak uzgadniania z klientem jej wysokości i w ogóle chęci skorzystania. Po prostu tak hak, zastawiony na klienta, który myśli naiwnie, że jest ubezpieczony.
  • ~Jagoda / 2023-02-28 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam w kwestii skończenia ubezpieczenia, auto posiadam od ojca zostałam zapewniona że jeśli chce by było ubezpieczenie na mnie mam wysłać dokumenty jak nie wyśle poprostu polisa będzie ojca i w czasie wypadku jemu się może to do zniżek doliczyć ale umowa zakończy się z końcem okresu polisy. Ostatni dzień dostaje wpierw od jakiegoś oszusta informacje o polisie, rozmowa nie jest nagrywama po konsultacji w Allianz dowiaduje się że nikt do mojego ojca nie dzwonił ale nawet nie chca numeru oszusta by ostrzec swoich klientów. Dowiaduje się że jednak polisa sie odnowi chyba że podam dokumenty auta albo mój tata zadzwoni i wypowie.
    Okej tata dzwoni i chcę wypowiedzieć słownie przecież rozmowy są nagrywane to nie. Ma pisać jakieś pismo i powołują się na artykuł po długim szukaniu że musi byc dowód prawnym to przepraszam bardzo czym jest nagrywana rozmowa i po co wg nagrywać? Czemu przez tel można nagrać rozmowę ale wypowiedzieć no co to ma być?
    WadyBrak poszanowania klienta, przedstawianie fałszywych informacji przy każdej rozmowie
  • ~Jan / 2019-04-04 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięć lat ubezpieczałem auto w Allianz. To już czas przeszły, bo dopiero, gdy zgłosiłem szkodę z AC, zorientowałem się z kim mam do czynienia. Wbrew postanowieniom umowy, na skutek absolutnie nieuzasadnionej okolicznościami interpretacji podzielono jedną szkodę na dwa zdarzenia, a to oznacza oczywiście podwójną stratę zniżek, które w moim przypadku były maksymalne. Wiem od innych ubezpieczonych w Allianz, że to u nich reguła, i w ten sposób próbują odbić sobie likwidację szkody. W moim przypadku doszło do niewielkiego uszkodzenia przedniego i tylnego zderzaka w tym samym czasie, w tym samym miejscu i z tej samej przyczyny, czego nie wzięto pod uwagę. Ostrzegam wszystkich, zwlaszcza właścicieli droższych wozów, których skladki po takim zdarzeniu poszybują w górę. Obsługa daleka od ideału, nie odpowiadają na nagrane wiadomości, opóźniają oględziny, nie polecam.
  • ~Jarosław / 2020-12-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści.
    Z OC sprawcy naprawa w zwykłym warsztacie 5.5 tys zł, te przyglupy proponowali 1700 zł.
    Sprawa w sądzie i po pierwszej rozprawie Oszuści zgodzili się polubownie wypłacić 5500 zł.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Johny / 2023-08-22 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ubezpieczenie OC na 3 lata, taniej ubezpieczą ale już w 2 roku miałem szkodę za która przy pomocy gry słów wymigali się i nie wypłacili ubezpieczenia. Za 3 rok ubezpieczenia musiałem zapłacić bo przerwać nie można i straszą sądem. Odradzam, u nich liczy się wynik finansowy. Fikcja ubezpieczenia tylko na papierze w rzeczywistości opłacasz ich prawników aby w razie potrzeby mogli cię przycisnąć.
    Zaletybrak
    WadyNie mogę tego nazwać ubezpieczeniem, raczej haracz bardziej pasuje.
  • ~Jola / 2023-07-17 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to firma która tylko chętnie ściąga opłaty składki natomiast przy wypłacie roszczenia już zdecydowanie gorzej. W pakiecie mam zaznac,one ze wypłaca odszkodowanie za raka złośliwego, ale rak skóry złośliwy nue jest już ujęty w tabelach . Przy odpowiedziach zdawkowo i tylko człowiek ma odczucie odwal się i tyle . Żenada żenada i jeszcze raz żenada
    ZaletyŻadne
    WadyOszuści
  • ~Kamila Gronowska / 2023-11-02 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie jest absolutnie absurdalne, ubezpieczony NIE JEST pod żadną ochroną. Zgłosiłam kolejno dwie sytuacje: szyba w drzwiach wewnętrznych (przeciąg), próba włamania (zniszczenie drzwi wejściowych). W pierwszym przypadku otrzymałam odmowę - zignorowałam tę sytuację bowiem sprawa niewarta zachodu. Druga sytuacja: ponownie odmowa! W tym przypadku odwołałam się od decyzji w obu przypadkach i... Otrzymałam ponownie odmowy! To jest niedopuszczalne! Próba włamania i sforsowane pierwsze drzwi wejściowe, co umożliwiło ich otwarcie na oścież, to stres ogromny. W takiej sytuacji jedyną otuchą jest posiadane ubezpieczenie. Czyżby? Wymówiłam ubezpieczenie w trybie natychmiastowym i zdecydowanie NIE POLECAM!
    ZaletyBrak.
    WadyUbezpieczenie jest bezsensowne - jeśli nie działa w przypadku zniszczenia drzwi wejściowych do tego stopnia, że zostały otwarte na oścież! Wyjaśnienia 'towarzystwa ubezpieczeniowego' są absurdalne. Szkoda zdrowia, czasu i pieniędzy...
  • ~Kara / 2023-03-29 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem, czy to żart, ale sprawę, którą miałam podobno załatwić w 5 minut załatwiam już od miesiąca w Allianz. Chodzi o wypłacenie PPK. Zero kontaktu z obsługą klienta. Nie polecam.
  • ~Kasia / 2021-09-22 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !!! Zero kontaktu Szkoda nie z mojej winy a oni kombinują. Nigdy więcej tego ubezpieczyciela
    Zaletyżadne
    WadyNaciąganie klienta
  • ~Kasia / 2023-10-04 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Oszuści i naciągacze. Roszczenia uznają chyba drogą losowania. Dwa takie same zgłoszenia jedno rozpatrzone pozytywnie a drugie negatywnie na tych samych ogólnych warunkach. Współpraca na poziomie zerowym. Firma dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kasiakate / 2019-03-08 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak bezpośredniego kontaktu! Na wiadomości nie oddzwaniają! Tragedia i porażka. Wszystko trwa za długo a kilka dni na wypłacenie odszkodowania już trwa dwa tygodnie i nic żadnej informacji z ich strony. Co to za czasy, że klient nie może po prostu bezpośrednio zadzwonić !
    WadyBrak kontaktu z klientem, długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania, brak informacji o zgłoszonej szkodzie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795