Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosław / 2019-04-13 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    eMAG nie bierze odpowiedzialności za swoich dostawców.
    Pieniądze pobrane a towaru nie ma i zwrotu też.
    Pomoc platwormy polega na udzielenu porady aby zgłosić sprawe na policję.
  • ~Paweł / 2015-04-30 19:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Zablokowali moją negatywną opinię o produkcie, więc nie rozumiem po co proszą o recenzje.
    ZaletyWzględnie tanio. W miarę szybko.
    WadyFirma obrosła w piórka i się stacza. Pora poszukać nowego dostawcy.
  • ~pxg / 2013-01-29 10:36
    Ocena: 3.00 / 5
    ODRADZAM zakupy w Agito !!!! Po zamówieniu na firmę 3 szt towaru otrzymałem 1 w cenie 3szt.Po interwencji dosłano kolejne 2szt ale bez faktury ( do dzisiaj bez odzewu). Kontakt telefoniczny to FIKCJA, tylko e-mail.
    Jeżeli różnica w cenie towaru jest niewielka to odradzam zakupy w AGITO. Ilość transakcji przerasta obsługę !!!!
    Zaletyduży asortyment
    WadyFatalna obsługa utrudniony kontakt. Telefon - fikcja .
    Od 2 mieś/ 150 PLN do dziś brak faktury
  • ~qaw / 2016-12-19 16:32
    Ocena: 3.00 / 5
    EMAG - DNO, PROSZZE UWAŻAĆ!!! Zamówienie złożone i OPŁACONE 7.12.2016. Do dnia dzisiejszego (19.12.2016) brak przesyłki, brak jakiegokolwiek kontaktu. Dodzwonić się nie da (po 2 h czekania na infolinii cisza w słuchawce), brak odpowiedzi na zapytania składane prez formularz. Zastanawiam sie nad złożeniem doniesienia na Policję.
    WadyObsługa klienta - dno!!!
  • ~Remik / 2008-11-06 14:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłem odkurzacz z 4 letnią gwarancją, oto co stało się potem:

    "Witam, Bardzo Pana przepraszamy za zaistaniałą sytuację. Wyjaśniliśmy ją bezpośrednio u producenta. W istocie, zakupiony przez Pana odkurzacz posiada 24-miesieczną gwarancję producenta. Firma Zelmer podzieliła bowiem modele wyprodukowanych przez siebie odkurzaczy na dwa rodzaje , te które posiadają 48 i te z 24 -miesięczna gwarancją. Zmieniła tym samym wcześniejsze warunki, z których wynikało, że wszystkie produkowane odkurzacze mają 4 lata gwarancji. Akurat model Galaxy jest objety 24 miesięczną gwarancją. Niestety, nie sprostowano nam wcześniejszych danych."

    kolejny mail:
    "Witam, dziękujemy za informację. Jednakże po ponownej weryfikacji Pańskiego zamówienia pragniemy wyjaśnić, że w przypadku Pańskiego zakupu odkurzacza gwarancja wynosi 12 miesięcy. 48 lub 24 miesięczna gwarancja dotyczy sprzedaży konsumenckiej. Jest to spowodowane faktem, iż zakupu dokonał Pan nie jako konsument - osoba fizyczna, ale jako podmiot gospodarczy- przedsiębiorca."

    sorry Vinetou - masz troche inny towar, jak zamówiłeś - kasę już od Ciebie wzięliśmy - pozdrawiamy!
    3ci tydzień, ok 300pln
  • ~RK / 2017-04-21 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam, przesyłka wysłana 9 dni od zamówienia, po dwukrotnym upomnieniu się o wysyłkę.
  • ~Tomasz / 2020-01-09 20:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam i zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.
    Sklep oferuje artykuły których nie posiada na składzie. Po złożeniu zamówienia (na szczęście z płatnością przy odbiorze) po kilku dniach otrzymałem maila z informacją, ze nie udało się zrealizować zamówienia.
    WadyNieprofesjonalne podejście do klienta. Oferowanie produktu (z informacją na stronie „dostępny”, którego nie ma jest zwykłym oszustwem.
  • ~Wiktor / 2016-04-26 14:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli wszystko jest ok, to ok. Jeżeli jest jakikolwiek problem lub niestandardowa sytuacja, to będziesz załatwiał bardzo długo a w końcu machniesz ręką.
  • KaWa / 2008-02-04 08:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Miało byc szybko, kurier przywozi no i niespodzianka - towar uszkodzony, czekam na przyjecie reklamacji - juz nie tak szybko. Winą obarczony zostaje kurier, który uszkodził towar podczas dostarczania. Wymiana towaru na nowy - i tym razem towar przychodzi USZKODZONY - jak mogło byc inaczej jeżeli przychodzi w tym samym kartonie, co do którego zgłaszana była reklamacja. Paranoja, ktos kto wymieniał towar zapakował go w to samo opakowanie, na dodatek nie zapakował go tak jak powinien tylko po prostu wpie..... do pudła - dalej niech martwi się klient. Karton zapakowano w czarny worek na śmieci GRATULACJE za pomysł to chyba po to aby UPS nie zorientowal sie, że tydzień temu spisywał protokół reklamacyjny na uszkodzone opakowanie.
  • ~Blokerka / 2020-04-30 22:53
    Ocena: 2.80 / 5
    To ja miałam podwojne szczęście. Bo towar do mnie dojechał, a kilka dni pózniej dostałam na konto zwrot pieniędzy!!! i na maila informację, że anulowano moje zamówienie (to jest chyba u nich standard z tym anulowaniem). Cyrk na kółkach, tylko teraz w oczach faktycznego sprzedawcy, to ja wyszłam na nieuczciwego klienta, który nie zapłacił. Tylko jaki zysk z tego ma emag? Musieli sie ostro pomylić zwracając mi kasę.
  • ~fafik / 2019-11-22 07:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam! Zakupiłem mleko bebiko 2R 2x800g plus 350g gratis. Zamowilem 2 takie komplety a dostalem tylko jeden gratis!Zenada.. Cenowo nie wyróżniaja się zbytnio- skusilem sie gdyż było 350g gratis czyli w moim wpadku 700g, jak widać w kulki leca..
    Zaletyszybka wysyłka
    Wadynie kompletne zamówienie
  • ~krystyna / 2016-05-30 07:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Przestrzegam przed zamawianiem w tym beznadziejnym sklepie .Złożyłam zamówienie 18 maja z natychmiastowym dokananiem płatnosci.Produkt miał zostać dostarczony 35.Myślę,że to długi okres czasu na dostarczenie przesyłki.2produkt nie przyszedl, nie dostałam zadnej informacji o zmienionym terminie dostawy,na wasny koszt zadzwoniłam na infilinie,gdzie obrazona pracą w długi weekend pani poinformowała mnie,że widocznie dostawca opóźnił dostarczenie produktu!!!!Zadnych argumentów dlaczego ne poinformowano o tym w zakładce szczególy dostawy.Zadnego przepraszam.Dno.Naraziło mnie to na strate czasu w poszukiwaniu prezentu ,któty miał przed sobotą nadejsc.A firma spokojnie operowała moimi pieniedzmi.
    ZaletyMożliwosc anulowania zamówienia bez problemu-jeśli mozna mówic w takich okolicznościach o zaletach
  • ~luss / 2014-04-11 12:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Czekałem 2 miesiąc na naprawę zepsutego towaru, mimo, że obiecywali max 30 dni. Niefachowa, niemiła obsługa - oczywiście gdy zaczną się problemy. Zero elastyczności - totalna olewka klienta. Nie polecam
    Zaletycena
    Wady2 miesiące oczekiwania na naprawę, niemiła, niefachowa, nic nie wiedząca obsługa
    2 miesiące, 1300 zł
  • ~nick_name / 2019-07-19 16:34
    Ocena: 2.80 / 5
    KU PRZESTRODZE. UWAGA OSZUŚCI! Proszę uważać na zakupy za pośrednictwem eMag (dawniej przekręt Agito) od nieznanych firm. Sprzedają telefony po obniżonych cenach jednak parametry tych telefonów odbiegają znacząco od przedstawianych opisów. Ja osobiście zostałem zrobiony na taki zakup. Oferowane produkty nie są z dystrybucji Europejskiej tylko azjatyckiej co oznacza brak gwarancji w Polsce chyba że wybiera się ktoś do Emiratów Arabskich i bez wsparcia dla systemu android. UWAŻAJCIE.
    Zalety- brak gwarancji
    - brak wsparcia
    - brak aktualizacji systemu
    Wady- brak gwarancji
    - brak wsparcia
    - brak aktualizacji systemu
  • ~okrysiek / 2020-01-14 13:46
    Ocena: 2.80 / 5
    zakupiłem przez platformę smartfona w pakiecie ze szkłem,szkła nie otrzymałem, nie ma też woli dosłania go bo nie wiem czemu ...., zapłaciłem za pakiet a nie za smartfona !!! faktura wystawiona na dan zamawiącego a nie na dane podane do faktury w zamówieniu - brak woli skorygowania !!!! ogólnie zbywają i nie podejmują próby naprawienia błędów stąd nie polecam nikomu

    ID zamówienia 1202711462
    Zaletydobre ceny ale co z tego jak w razie problemów zostajesz sam
    Wadytotalna ignorancja i stawianie muru w kontacie
  • ~Agata / 2015-12-22 13:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Ja kupiłam perfumy za ponad 300 zł…otrzymałam co prawda w miarę szybko, ale jakieś dziwne mi się wydawały od początku. Niestety były to moje pierwsze tego typu perfumy, więc zrzuciłam na karb nieobeznania z tematem. Teraz gdy dostałam drugie takie mogę ze 100% pewnością powiedzieć że wydałam 329 zł w Agito na podróbkę. Bardzo dobra podróbka jest w stanie zmylić laika. Nigdy więcej żadnych zakupów tam nie dokonam.
  • ~andrzej / 2017-07-13 09:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie potrafią przesłać prawidłowej faktury pro forma ( z podziałem na cenę netto końcową i brutto)
    Po 2 telefonach i mailu wskazującym na błąd, 2 dzień czekam na prawidłowa fakturę.
  • ~Ania / 2020-01-09 00:57
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam kupować z tego sklepu na stronie jest napisane co innego, a tak naprawdę przychodzi tak jakby w połowie zamówione zamówienie jestem rozczarowana Zamówiłam dziecku suchy basen na stronie było napisane że zestaw pomieści zarówno malca jak i zestaw kulek dostępnych w zestawie, nie było żadnych kulek. Dzwoniąc na sklep usłyszałam od Pani, że musiał wkraść się błąd. Bo to był basen, bez kulek, grafika również w błąd wprowadziła... Zabawne. Czuję się oszukana i stratna pieniędzy....
  • ~Elvis / 2007-08-27 11:42
    Ocena: 2.60 / 5
    otoż 2 dni po moim poście poniżej okazalo sie ze zadzwonil gosc z agito i stwierdzil ze dostawa jeszcze sie opozni... oczywiscie zrezygnowalem bo ile mam czekac miesiac czy do czasu az wartosc czesci spadnie do poziomu zasilku dla bezrobotnych?

    poszedlem do konkurencji i tu sie mile zaskoczylem bo zamowilem komputer w sb a drugi w nd a w pn dowiedzialem sie ze powinny zostac wyslane jeszcze dzis (pierwszy dzien roboczy) wiec coz moge dodac? albo sie zaras obudze ze snu albo fajny tudziez poprostu normalny sklep cenowo w brew pozorom bardzo podobnie dla portfela wrecz nie odczuwalna roznica wiec po co sie meczyc? do tego wysylka towaru powyzej 1000zl kurierem gratis
    Zalety- duzy wybór
    - łatwo zamówić
    Wady- wszystko pozostałe
    - nie dostarczyli w rozsadnym terminie, ciagle odkladali termin WYSŁANIA
  • ~Łodzianin / 2019-05-17 12:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam , zamówiłem fotel do biurka czekam prawie tydzień i .... cisza . Brak kontaktu ze sklepem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809