Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nie zadowolony / 2011-03-14 14:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamawiałem kilkakrotnie od 3 lat w Agito. Na początku b. chwaliłem sobie sklep, niskie ceny, duży asortyment, szybka i tania wysyłka. Teraz koszty dostawy się zwiększyły się dwukrotnie, czas realizacji zamówienia wydłużył się bardzo. Dwukrotnie czekałem półtora tygodnia, ponieważ 2 z 3 produktow zamówionych nie było na magazynie...więc



    CZAS REALIZACJI AGITO = czas potwierdzenia zamówienia + czas sprawdzenia czy produkt jest czy też nie + czas odpowiedzi producenta kiedy wyśle do magazynu agito + czekanie na przesłanie + spakowanie paczki + czekanie na przelew i księgowanie + wysyłka UPS i dostarczenie

    Na szczęście wole u konkurencji zapłacić 20 zł drożej i mieć sprzęt na czas. Nie polecam tego sklepu w tym momencie
  • ~niezadowolony / 2015-11-02 15:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam - sprzedają coś czego nie maja
    Zaletybrak
    Wadydługi okres oczekiwania
  • ~pyz / 2008-04-07 17:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Do póki jesteśmy na stronie internetowe, to wszystko jest ok. Ceny niskie, szeroki asortyment, przejrzysty regulamin. Niestety potem jest coraz gorzej. Produkt miał być w terminie 3-7 dni. Wysłano go po 7, ale można by było liczyć na trochę krótszy czas oczekiwania. Kolejny problem to nie najlepszy kontakt. Przydało by się trochę wiadomości informujących o bieżącym stanie przesyłki. I ostatni mankament: pudełko produktu było sporo mniejsze od tego w które je dodatkowo zapakowano w agito. Na szczęście nie było z tego powodu żadnych szkód, ale gdyby produkt był delikatny, na pewno by był zepsuty.
  • ~qlawy / 2017-10-07 20:06
    Ocena: 3.40 / 5
    Beznadzieja. Nie pozwolili zwrócić monitora ponieważ karton nosił ślady otwarcia.Nie polecam.
    WadyBardzo niski poziom obsług klienta po zakupie towaru.
  • ~Robert / 2019-12-23 13:52
    Ocena: 3.40 / 5
    Od zegarka Xiaomi Amazfit Bip odpadł ekran a oni nie przyjmują reklamacji twierdząc, że go zalałem.
    Zegarek działał prawidłowo z wiszącym na kabelkach ekranem.
    Mogłem go zalać, ale niechcący bo nie zauważyłęm, że ekran odpada.
    ZaletySzybkość realizacji zamówienia.
    WadyOdrzucanie reklamacji.
  • ~wojtekmc / 2011-01-06 19:05
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem Scrabble Deluxe N1707, które były dostępne w sklepie internetowym. Niestety przysłano mi Scrabble Deluxe Prestiż P9460, których sklepie w ogóle nie było. Prezentowane na stronie zdjęcia, opis i symbol produktu to nie ten produkt który otrzymałem. Po kontakcie ze sklepem, który nie jest łatwy dopiero zmieniono na stronie dane dotyczące sprzedawanego produktu a mnie zapytano tylko czy chcę dokonać zwrotu towaru. Nie zrobiłem tego bo zostałbym bez żadnego prezentu na święta a Scrabble N1707 miały takowy stanowić. Przykro, ze nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. Brak infolinii telefonicznej. Agito nie chce komunikować się z klientem inaczej jak mailowo.
    Zaletyłatwośc zamawiania
    bogaty asortyment
    Wadybrak infolinii telefonicznej
    błędne informacje o produkcie na stronie
  • ~Gregory / 2015-04-30 09:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamówienie i płatność dokonane 19 kwietnia do 30 kwietnia brak informacji. Brak możliwości skontaktowania się na infolinię. Na wysłane e-maile brak odpowiedzi. DZIADOSTWO !!!!!! Omijać szerokim łukiem, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    Wadytylko wady
  • ~Beata / 2015-03-23 21:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem rozczarowana Agito.
    Wysłałam zapytanie , dostalam odpowiedź , że moje zapytanie zostało przyjętę pod nrxxxxx i w ciagu dwóch dni dostanę odpowiedź.
    Minął tydzień i nic.
    Zrobię zakupy u konkurencji
  • ~bronte / 2014-06-23 22:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Przyłączę się do głosów niezadowolonych klientów Agito.Firma ta sprzedała mi grę Disney Infinity do Xboxa. Kosztowała 260 zł. Miała być jedną z części prezentu komunijnego dla mojej chrześnicy. Niestety, płyta nie działała, ale reklamacja nie została uznana, stwierdzili, ze jest porysowana. Jak teraz udowodnić temu molochowi, że wysłali mi po prostu zepsuty produkt? Nikt z nas tej płyty nie porysował, po prostu pierwszy raz włożona już nie działała. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale najbardziej przykre było to rozczarowanie w oczach mojej chrześnicy..... Także uważajcie, bo kiedy nie ma problemów sklep ten jakiś poziom trzyma, niestety, w wypadku pojawienia się kłopotów dotychczas stałego klienta traktują jak śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadyprodukt nie nadaje się do użytku
    za długo
  • ~anna / 2017-06-13 14:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Dostawa to jakaś kpina. Data dostawy przy zakupie nie zgadza się z termianem dostawy po wysłaniu środków na konto. Zamówiony pordukt był 5 czerwca, planowana dostawa 6 czerwca. Niestety po wysłaniu środków data uległa zmianie na 13 czerwca. Póki co, paczki nie ma (dziś jest 13 czerwca). Sprawdziłam datę dostawy ponownie - znów uległa zmianie na 14 czerwca. Jeśli komuś zależy na szybkiej przesyłce -Nie polecam tego sklepu z tego względu. Dwie pozostałe paczki dostawa trwała również po około 9/10 dni.
    ZaletyDobre ceny.
    WadyNiech firma zacznie obsługiwać wysylkę jak należy.
    Zamość 200 zł
  • ~annamanna / 2019-11-13 09:38
    Ocena: 3.20 / 5
    Niestety nie uznano mojej reklamacji z tytułu rękojmi, produkt szybkowar Tefal za 250 zł. Użytkowany sporadycznie przez niecały rok, ewidentnie był niezgodny z umowa od samego początku. Moja opinia, że skoro szybkowar popsuł się w niespełna rok od zakupu, to należy domniemywać iż ukryta wada istniała od początku, zatem w ramach rękojmi należny wymienić produkt na wolny od wad, w ogóle nie została wzięta pod uwagę. Reklamacja nieuznana, od ponad dwóch miesięcy nie mam nic - nawet tego zepsutego szybkowaru, ani pieniędzy. Emag to typowy sprzedawca, który jak sprzeda, zupełnie ma gdzieś klienta. Na pewno tam nie wróce.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady, kontakt słaby a infolinia zdegustowana, zniesmaczona chyba odbieraniem telefonów.
  • ~Botan / 2008-09-10 19:22
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam tego sklepu, może i ceny niskie ale melancholia pracowników jest powalająca. Czas oczekiwania miał być 2-3 dni robocze + dostawa a na wysłanie czekałem tylko 6 dni i 2 dla kuriera mimo, że wybrałem za pobraniem. W takim razie lepiej nie myśleć ile by to trwało jakbym zapłacił przelewem bo pewnie 2tyg. Następnym razem wolę kupić coś drożej i dostać to od razu niz czekać na sprzęt pilnie mi potrzebny.
    ZaletyDobra cena, duży asortyment
    WadyCzas dostawy, obsługa
    200zł
  • ~Elvis / 2007-08-23 17:06
    Ocena: 3.20 / 5
    W nd zamowilismy komputer A za namowa Mojego szwagra, w pn zadzwonili umowili sie na pt, fajnie w sr bylo swieto szwagier znowu wpadl a co tam zamowilem tez drugi komputer B, umowili sie na nastepny tydzien pn lub wt. w pt okazalo sie ze komputer A nie zostal dostarczony tak samo w pn i wtorek w srode dowiedzialem sie ze komputer A jest.. ale czemu nie wyslany? hm..za to komputer B bedzie wyslany tydzien pozniej bo czekaja na pamieci OK patrze na strone agito a moje pamieci maja czas okreslony jako 48 godzin co zaznaczam bylo przy zamowieni nic sie nie zmienilo przez caly czas wiec skad 7 kolejnych dni zwloki? w sumie czas dostawy komputer A 10 dni komputer B 14 dni (wersja optymistyczna) dla mnie lipa nadodatek nie mozna odebrac komputera osobiscie
    Zalety- cena
    Wady- wszystko
    komputer A - 1800 zl komputer B - 1900 zl jeszcze bo nie mam i nie wiem czy dożyje dostawy
  • ~Lusia / 2018-04-12 06:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Towar owszem zgodnie z zamówieniem, ale czas realizacji to tragedia.
    Towar zamówiony elektronicznie, przelew również. Doręczenie nastąpiło po tygodniu, w międzyczasie trzy razy kontakt telefoniczny.Pomimo przelewu elektronicznego przez 6 dni w statusie widniala informacja o braku wpłatyM, a tłumaczeniem sklepu było brak zaksiegowanią wpłaty. Czy to wina klienta?
    Zaletytowar zgodny
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na towar i to nie z winy kuriera, tylko sklepu.
  • ~Paluchfcb / 2016-10-05 06:33
    Ocena: 3.20 / 5
    Od chwili przelewu musialem czekac 10 dni na kuriera, stanowczo nie polecam :)
  • ~Agnes / 2018-12-13 13:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam żelazko i deskę do prasowania, okazało się, że deska jest uszkodzona,wypisałam protokół reklamacji,kurier od dwóch dni nie może dotrzeć do mnie.Emag wysyła mi drugi dzień bez rzędu,że przesyłka będzie odebrana przez kuriera,kurier nic nie wie jak dzwonię do niego.Dodzwonienie się do Emag niemożliwe ze względu przerwy technicznej.Pierwszy i ostatni raz zakupu w tym sklepie.Brak jakiejkolwiek współpracy z firmą przewozową.Gdybym była sprawna sama bym im tą deskę na plecach zaniosła do punktu,ale że jestem niepełnosprawną osobą,zdana jestem na kuriera,żeby towar zabrał,dzieci ten twierdzi,że nie wie czy odbierze,czy nie.Nie polecam tej Emag i nie dokonam zakupu nigdy.
    ZaletyW miarę szybka dostawa
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z Emag,Bajzel z kurierem,poprostu porażka ze zwrotem towaru.
  • ~Agnieszka / 2018-04-23 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony sprzęt w czwartek, informacja z przyblizonym czasie że w piątek będzie dostawa. Od kuriera dostałam smsa że dostawa będzie w poniedziałek! Już jest opóźnienie. Dodatkowo kurier nie dostał zapisanego numeru telefonu i nie zadzwonił gdy mnie nie było w domu (byłam gotowa podjechać)!!! Ostatecznie kurier powiedział że dostarczy sprzęt w czwartek! Czy oni sobie kpią z mnie? Na morele.pl zamówiłam w czwartek i przyszło w piątek a tutaj musze czekać tydzień! Nie polecam
  • ~jacek / 2014-05-28 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar dostarczony szybko, niestety niedziałający. Przy zakupie wykupiłem opcję 'ekstra gwarancja zakupu', pozwalającą na wymianę wadliwej rzeczy. Po oddaniu wadliwego towaru w punkcie odbioru osobistego, dowiedziałem się, że muszę czekać 28 dni roboczych.

    Praktycznie zero kontaktu ze strony firmy Agito.pl, długi czas oczekiwania na odpowiedź, możliwość kontaktu tylko w dni robocze od 9 do 17 (jeżeli jesteś bezrobotnym lub na emeryturze, to fajnie bo masz możliwość normalnego kontaktu). Zero punktów gdzie można sprawdzić dany towar, można jedynie odebrać / odesłać.

    Ocena firmy Agito.pl bardzo negatywna, właściwie czuję się jakbym był niechcianym klientem. Odesłałem towar i zażądałem zwrotu gotówki, praktycznie tak jakbym pisał do nieistniejącej formy, zero odpowiedzi, a jak już dobiłem się do serwisu to odpowiedź cytuję: 'takie są u nas procedury, czy mogę w czymś jeszcze pomóc?'
    Zaletyżadnych
    Wadybrak obsługi klienta, brak miejsca gdzi emożna sprawdzić sprzęt, trudny kontakt
    2 dni, 2700 zł
  • ~Łukasz / 2014-12-11 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i raczej ostatni raz coś u nich zamówiłem. Zrobiłem zakup 2 grudnia po 15-stej odrazu z przelewem pieniędzy a paczka zostala wysłana dopiero 4-tego wieczorem i dotarła do mnie 8-mego po 17 -stej. Paczka wyslana kurierem ( czas dostawy to przeważnie 2 dni ) a dotarła po takim terminie jak by została nadana na poczcie zwykłym listem. Zrobione zakupy miały być prezentem na mikołajki 6 grudnia.
    Zaletyprzesyłka zgodna z opisem
    Wadyczas dostawy
  • ~Marek / 2017-07-07 10:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Smartfon kupiony za 1900zl i nie ma numeru seryjnego! Poza tym w środku pudełka karta gwarancyjna po poprzednim właścicielu . Nie wiem gdzie mam to zgłosić ?
    WadyTowar używany .
    Sprawdźcie ceny przed zakupem. Nie warto za kilka zlociszy tracić 24 mięs.gwatancji:(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808